FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 05:24:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 28
 
Kirjoittaja Aihe: Lukas Hradecky, Bayer Leverkusen 2018/19  (Luettu 279307 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Julss

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Los Merengues, Spurs


Vastaus #350 : 20.10.2018 klo 20:49:34

Vähän jälkiviisautta, mutta Lukella (Frankfurt —> Leverkusen) ja Röbällä (Panathinaikos —> Sporting Gijon) vanhat seurat jyllää ja nykyseurat kyntää. Molemmat varmaan miettii kannattiko siirto.

Veikkaan että ei mieti koska ovat ammattilaisia ja varmasti rakentaneet ratkaisunsa myös palkan mukaan hyvin. Pitkäjänteisellä ajattelulla yksi kausi ei välttämättä ole katastrofi. Katsotaan kauden jälkeen nämä.
laitinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Altavastaajien Palloseura


Vastaus #351 : 20.10.2018 klo 20:50:51

Jälkiviisautta toki, mutta tässä Luken ja Leverkusenin kohdalla ei edes yllätä. Sen verran heikkoa tekemistä ollut lähikaudet organisaatiolta. toisaalta onhan joukkueella resursssit isommat ja potentiaali paljon parempaan. Vaan se tulos... Pitäisi alkaa tapahtumaan.
Lauantai-illan Nostalgia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mummolan puusauna ja Aulis Virtanen


Vastaus #352 : 20.10.2018 klo 20:54:46

Jälkiviisautta toki, mutta tässä Luken ja Leverkusenin kohdalla ei edes yllätä. Sen verran heikkoa tekemistä ollut lähikaudet organisaatiolta. toisaalta onhan joukkueella resursssit isommat ja potentiaali paljon parempaan. Vaan se tulos... Pitäisi alkaa tapahtumaan.

Leverkusen - tuo Saksan SJK.
Knossos
Vastaus #353 : 20.10.2018 klo 20:57:11

Vähän jälkiviisautta, mutta Lukella (Frankfurt —> Leverkusen) ja Röbällä (Panathinaikos —> Sporting Gijon) vanhat seurat jyllää ja nykyseurat kyntää. Molemmat varmaan miettii kannattiko siirto.

Paskat. Pitkässä juoksussa askeleet eteenpäin molemmille. Samaahan itkettiin Luken siirtyessä Bröndbyyn, vaikka kaikki järki-ihmiset ymmärsivät Bröndbyn olevan monta pykälää Esbjergiä edellä pitkässä juoksussa kehittymisympäristönä muutamasta heikosta kaudesta huolimatta.

Lyhytnäköisyydessään samaa perusforumia kuin maajoukkuehuutelut muutaman yksittäisen seurajoukkuepelin perusteella.
Merte

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Netzer


Vastaus #354 : 20.10.2018 klo 21:58:29

Leverkusenin kurssi kyllä korjautuisi  vaihtamalla valmentaja parempaan, mutta ennen kuin se tapahtuu niin varmaan pitää vielä hävitä pari seuraavaa peliä.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #355 : 20.10.2018 klo 22:11:18

Leverkusenin kurssi kyllä korjautuisi  vaihtamalla valmentaja parempaan, mutta ennen kuin se tapahtuu niin varmaan pitää vielä hävitä pari seuraavaa peliä.

Kyllä mä sanoisin myös, että tolle keskikentälle pitäisi tehdä jotain. Havertz - Kohr - Bender ei ole varsinaisesti maailmanluokkaa. Havertzilla vaikuttaa olevan todella napakka laukaus ja hyvä ulottuvuus, mutta peliäly ja syötöt ei vaikuta olevan kovinkaan lähellä top-4 sarjan 10-paikan pelaajan vaatimustasoa. Kohr taas on näyttänyt täysin keskinkertaiselta kaikissa matseissa missä olen pelaajalta nähnyt.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #356 : 22.10.2018 klo 01:22:10

Hankkivat sen huhuillun Kamaran sinne, niin johan alkaa homma toimia.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #357 : 22.10.2018 klo 01:25:46

Vaikka pidän Kamaraa aika hyvänä suomalaisena jalkapalloilijana, niin aika kovat odotukset taas on jos funtsitaan että se pystyisi muuttamaan taapertavaan top-4 sarjan top-4 jengin sille tasolle mihin joukkue kuuluu. Kohr oli kuitenkin kolme kautta Augsburgin parhaimmistoa samalla sarjatasolla...
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #358 : 22.10.2018 klo 01:30:57

Ihan tosissaan en välttämättä ollutkaan. Mainitsemasi lisäksi siitäkin syystä että krooniseen alisuoriutujaan siirtymisessä olisi tuskin muutenkaan järkeä Kamaran kannalta.
Merte

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Netzer


Vastaus #359 : 22.10.2018 klo 19:57:01

Kyllä mä sanoisin myös, että tolle keskikentälle pitäisi tehdä jotain. Havertz - Kohr - Bender ei ole varsinaisesti maailmanluokkaa. Havertzilla vaikuttaa olevan todella napakka laukaus ja hyvä ulottuvuus, mutta peliäly ja syötöt ei vaikuta olevan kovinkaan lähellä top-4 sarjan 10-paikan pelaajan vaatimustasoa. Kohr taas on näyttänyt täysin keskinkertaiselta kaikissa matseissa missä olen pelaajalta nähnyt.

Benderin veljekset on liikaa loukkaantuneena, siksi kai Kohr niin paljon pelaakin. Havertzin minusta arvioit rankasti alakanttiin. Ei liene yhtä kovaa teini-ikäistä pelaajaa koko maailmassa tuolle pelipaikalle.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #360 : 22.10.2018 klo 21:49:55

Olen väärä ihminen arvioimaan pelaajan potentiaalia, mutta ton kaverin pitäisi pelata tällä hetkellä pelinrakentajaa sarjan top-3 jengissä. Se on antanut 0.1 läpisyöttöä per pelattu 90min ja 0.8 syöttöä per pelattu 90min syöttöjä jotka Jorma Teräksen tilastoinnissa olisi 'vaikeita / peliä edistäviä syöttöjä'. Dortmundia ja Bayerniä vastaan jäi molemmissa nollille. Vasurin laukaus on ollut mun näkemissä peleissä todella napakka ja pärjää tietyntyyppisissä kamppailutilanteissa ikäisekseen tuolla ulottuvuudella todella hyvin. Kaukana se on silti siitä vaatimustasosta mitä ton tason profiilin jengissä tolla pelipaikalla pitäisi olla. Voidaan toki keskustella siitä onko kymppipaikka se pelaajan vahvuuksiin oikea positio.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #361 : 25.10.2018 klo 19:58:24

Zurich-Leverkusen alkoi juuri. Luke luonnollisesti tolppien välissä.
Mr.Wonderful

Poissa Poissa


Vastaus #362 : 25.10.2018 klo 20:25:03

Leverkusen olisi jo kahdella maalilla tappiolla jos Hradecky ei olisi ottanut kahta loistavaa lähitorjuntaa.
Transmission

Poissa Poissa


Vastaus #363 : 25.10.2018 klo 20:42:48

Koska tuo Herrlich saa kenkää? Tuo "pelaaminen" on aivan karmeaa.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #364 : 25.10.2018 klo 20:55:27

Leverkusen on kyllä vitun paska. Voisiko Luke vaihtaa seuraa kesken kauden.
ensijokolmas

Poissa Poissa


Vastaus #365 : 25.10.2018 klo 21:12:53

Bellarabi pamauttaa kaksi identtistä osumaa voimalla etuyläkulmaan ja vie Kusenin johtoon, mutta Zurich tasoittaa hetkeä myöhemmin ikävällä kimmokkella, jolle Luke ei voi mitään.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #366 : 25.10.2018 klo 21:39:14

Ei tee hyvää Lukelle pelata näin sysipaskassa seurassa. Vaikka pelaa hyvin niin jatkuvasti saa kaivaa palloja selän takaa.
Lord Bendtner

Poissa Poissa


Vastaus #367 : 25.10.2018 klo 21:42:57

Ei tee hyvää Lukelle pelata näin sysipaskasti pelaavassa joukkueessa.

Korjasin.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #368 : 25.10.2018 klo 21:46:02

Korjasin.

Joo toki näin. Kyllä tuolla miehistöllä pitäisi pystyä huomattavasti parempaan.

Sveitsiläisillä kyllä aika kova meno katsomossa. Pakko arvostaa.
Hodari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat


Vastaus #369 : 25.10.2018 klo 22:05:32

Ei tee hyvää Lukelle pelata näin sysipaskassa seurassa. Vaikka pelaa hyvin niin jatkuvasti saa kaivaa palloja selän takaa.

Minä kun en ymmärrä mitään maalivahtipelaamisesta, niin mihin tämä perustuu? Kahdeksassa sarjapelissä mennyt 15 omiin*, viimeisessä viidessä 7. Tekeekö noi määrät Lukesta jotenkin paskemman veskarin, kuuppa hajoa tai jotain? Minä olen pitänyt Lukea henkisesti erittäin vahvana veskarina, mutta ilmeisesti sitten ei.

e. *onhan toi tasaisella tahdilla aika saatanasti.
aitapappa016

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: awaydays


Vastaus #370 : 25.10.2018 klo 22:08:00

Minä kun en ymmärrä mitään maalivahtipelaamisesta, niin mihin tämä perustuu? Kahdeksassa sarjapelissä mennyt 15 omiin*, viimeisessä viidessä 7. Tekeekö noi määrät Lukesta jotenkin paskemman veskarin, kuuppa hajoa tai jotain? Minä olen pitänyt Lukea henkisesti erittäin vahvana veskarina, mutta ilmeisesti sitten ei.

e. *onhan toi tasaisella tahdilla aika saatanasti.
Kuinka paljon olet katsonut näitä Neverkusenin pelejä ajalta, kun Luke on liittynyt seuraan?
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #371 : 25.10.2018 klo 22:09:06

Minä kun en ymmärrä mitään maalivahtipelaamisesta, niin mihin tämä perustuu? Kahdeksassa sarjapelissä mennyt 15 omiin*, viimeisessä viidessä 7. Tekeekö noi määrät Lukesta jotenkin paskemman veskarin, kuuppa hajoa tai jotain? Minä olen pitänyt Lukea henkisesti erittäin vahvana veskarina, mutta ilmeisesti sitten ei.

e. *onhan toi tasaisella tahdilla aika saatanasti.

Varmasti Luke on henkisesti vahva, en sitä epäile. Mutta jos jatkuvasti tulee turpaan ja pelien jälkeen vituttaa niin ei se hyvää tee kenellekkään.
Hodari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat


Vastaus #372 : 25.10.2018 klo 22:09:32

Kuinka paljon olet katsonut näitä Neverkusenin pelejä ajalta, kun Luke on liittynyt seuraan?

Ehkä kolme kokonaista ja osia päälle. Miten se liittyy asiaan?
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #373 : 25.10.2018 klo 22:23:04

http://11freunde.de/interview/lukas-hradecky-im-interview?

11 Freunden haastis livespämmin sekaan.
aitapappa016

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: awaydays


Vastaus #374 : 25.10.2018 klo 22:33:30

Ehkä kolme kokonaista ja osia päälle. Miten se liittyy asiaan?
Ehkä sitä, että luulisi jo niistä näkemisistä jotain huomaavan ja saavan vastauksia kysymykseesi?

Ei tee Lukesta paskempaa maalivahtia pelata nuin surkeassa joukkueessa, mutta miten Leverkusen tällä hetkellä "pelaa", niin epäilemättä fiilikset tuolla pelaamiseen voi alkaa olla pikku hiljaa olla vähän erit kuin alunperin seuraan liittyessä. Tuskinpa vielä sentään. Pitää kysyä Lukelta.

 
Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 28
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa