Toki ei pitäisi valittaa kun pelit edes lähetetään mutta silti...
Mie ainakin aion valittaa ja inhota Ruutua ja IS palveluja. Ei riitä, että lisenssi on kiinnostava jollekin mediatalolle tai pelit ovat tarjolla yleisölle, kyllä niitä pitää pystyä myös katsomaan. 2016 paukkui hermot siihen, että IS-lähetyksiä ei pystynyt enää katsomaan yhteensopivuusongelmien takia, ja 2018 on paukkunut hermot ainakin Ruudun ilmaisen sisällön pätkimiseen - päätelaite on vaihtunut tässä välissä, yhteys on vaihtunut nopeammaksi, ja varajärjestelmiäkin on kokeiltu.
Foorumin seuraamisen perusteella aivan ihmeellisiä parannuksia ei ole tullut eikä ole tulossa. Vastailu asiakaspalautteisiin häiriötilanteissa on ylimielistä ja valheellista - vanha kunnon täysin
fucked up palvelun, puhalluksen tai kusetuksen tunnusmerkki.
Kyllä se on selvä, että mie en tule näistä maksamaan, ellei koko tuotantoalustaa uusita aivan raskaalla kädellä, tai sitten lisenssi mene toiselle firmalle, joka aloittaa ihan alusta ja puhtaalta pöydältä. Paluu alkuvalitukseen: en ole riittävän iloinen, että palvelu on tarjolla, palvelun on oltava myös hyvä. Ainakin toimiminen olisi hyvyyttä.