FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 17:06:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 65 [66] 67 ... 129
 
Kirjoittaja Aihe: C More Sport/MTV  (Luettu 583850 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
qCc

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #1625 : 13.12.2018 klo 14:12:07


mutta La Ligassa olleet kommentaattorit ovat olleet pääosin ihan täyttä paskaa. Niemi oli jossain pelissä ihan ok, mutta joku Lagerblom sai varmaan kivat liksat kun höpötteli vartin välein yhden lauseen.


Jännä juttu sinänsä että eivät ole hommanneet yhtäkään La Ligaa seuraavaa asiantuntijaa, vaikka tuo kattaa suuren osan jalkapallotarjonnasta. Selostajienkin osalta asiantuntevuus on ollut luokkaa "siellä pelaa Barca ja Real ja ne on hyviä ja sitten siellä on muita paljon huonompia joukkueita".
KIPEE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #meilläonunelma


Vastaus #1626 : 13.12.2018 klo 14:51:20

Jännä juttu sinänsä että eivät ole hommanneet yhtäkään La Ligaa seuraavaa asiantuntijaa, vaikka tuo kattaa suuren osan jalkapallotarjonnasta. Selostajienkin osalta asiantuntevuus on ollut luokkaa "siellä pelaa Barca ja Real ja ne on hyviä ja sitten siellä on muita paljon huonompia joukkueita".

Kyllä siellä on ihan kunnolla tietoa ja taustat hoidettu kuntoon ainakin niissä peleissä mitä itse olen katsellut. Piti oikein tarkistaa ketä siellä on tullut kuunneltua niin nopeasti tulee mielee Karhun ja Virkkusen lisäksi Kottonen ja Källström, joku kolmaskin siellä tainnut olla(Sorjonen?).

Siitä olen samaa mieltä, että La Liga asiantuntijoita varmaan riittäisi Suomessa esim vedonlyöntipiireistä. Studiotakin olisin johonkin hyvään peliin kaipaillut.
Aristoteleskooppi

Poissa Poissa


Vastaus #1627 : 13.12.2018 klo 17:07:35

Itse en taas 2018 jaksaisi mitään kortinlukijoita viritellä televisioon, jotta näen maksukanavat ilman mitään internetin yli virityksiä - ja muutenkin suoratoisto on nykypäivää kaikintavoin. Maksukanavissa on jotain hyvin ummehtunutta, mutta kukin toki tavallaan.

Itsellä on Cmore kaapelin kautta ihan sen takia, että voi tallentaa tärkeimmät (Barcan) matsit.

Elisan 100 megan netti + chromecast on ainakin täällä riittänyt cmoren appilla tuottamaan häiriötöntä kuvaa, kun on ollut tarpeen. Yleensä kakkostv:ssä pyörii ko. kokoonpanolla panoraamalähetys.
qCc

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #1628 : 13.12.2018 klo 17:20:30

Kyllä siellä on ihan kunnolla tietoa ja taustat hoidettu kuntoon ainakin niissä peleissä mitä itse olen katsellut. Piti oikein tarkistaa ketä siellä on tullut kuunneltua niin nopeasti tulee mielee Karhun ja Virkkusen lisäksi Kottonen ja Källström, joku kolmaskin siellä tainnut olla(Sorjonen?).

Siitä olen samaa mieltä, että La Liga asiantuntijoita varmaan riittäisi Suomessa esim vedonlyöntipiireistä. Studiotakin olisin johonkin hyvään peliin kaipaillut.

Virkkunen toistaiseksi ainoa kuka selvinnyt puhtain paperein. Taustoja on toki selvitelty, mutta kun niistä huomaa aika nopeasti jos on selattu vain teksti-tv:stä eikä pelejä ole itse katsonut edes vähää alusta. Toki ensimmäinen kausi menossa tällä sopimuserää ja voisi kuvitella myös asiantuntijuuden kehittyvän jos vuoden päivät näitä pelejä selostelee. Tuomaalla kokemusta La Ligasta on kuitenkin jos Urheilukanavan ajoilta eli siinä mielessä sietääkin olla eri tasolla :)
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #1629 : 13.12.2018 klo 17:47:17

Virkkunen toistaiseksi ainoa kuka selvinnyt puhtain paperein. Taustoja on toki selvitelty, mutta kun niistä huomaa aika nopeasti jos on selattu vain teksti-tv:stä eikä pelejä ole itse katsonut edes vähää alusta. Toki ensimmäinen kausi menossa tällä sopimuserää ja voisi kuvitella myös asiantuntijuuden kehittyvän jos vuoden päivät näitä pelejä selostelee. Tuomaalla kokemusta La Ligasta on kuitenkin jos Urheilukanavan ajoilta eli siinä mielessä sietääkin olla eri tasolla :)

Joo, jos La Liga on kyseessä, niin Virkkusen vertaaminen muihin suomalaisiin futisselostajiin on epäreilua. Mutta en nyt lähtisi ihan dumaamaan noita muitakaan. Etenkin Kallström, määrittelee itsensä Twitterissä näköjään musiikin ja futiksen suurkuluttajaksi, on petrannut aika paljon. Ja kyllä nyt Karhua ja jopa Kottosta kuuntelee, tosin Kottosella olisi vielä reilusti opiskeltavaa.
Laajikan Litti

Poissa Poissa


Vastaus #1630 : 13.12.2018 klo 18:04:48

Kallström on ihan kauhea selostaja, ei ymmärrä lajista eikä varsinkaan La Ligasta mitään. Kottonenkin aivan naurettava, tuskin on edes kiinnostunut urheilusta saatikka sitten jalkapallosta. Miksi tääkin piti YLE:llä annettujen äärimmäisen negatiivisten näyttöjen perusteella hommata CMORE:lle? Harmi kun sai musiikkiradiosta potkut, paremmin se sinne ois sopinu kun jalkapalloon. Karhu on aivan jees, satusetä-tyyli ei haittaa ja lajiymmärrystä löytyy. Virkkunen on Virkkunen.
candidate

Poissa Poissa


Vastaus #1631 : 13.12.2018 klo 19:21:14

Itsellä on Cmore kaapelin kautta ihan sen takia, että voi tallentaa tärkeimmät (Barcan) matsit.

Allekirjoittanut on pärjännyt aivan hyvin Viaplayn jälkilähetysten kanssa. Varmaan CMoren kanssa olisi sama, vaikka ei sitä tullut tässä tarvittua, kun nämä kaikki mitä halusi nähdä olisi voinut nähdä livenä - mitä nyt tosiaan viime kierroksella joutui jopa siirtymään muiden streamien pariin.

Palasin pari vuotta sitten Suomeen takaisin, enkä ole edes erillistä digiboksia hankkinut paluun jälkeen. En vain jotenkin enää osaa tarvita tuollaista, mutta kuten sanottua, en tuomitse tässä maksukortteja ja digibokseja. Lautasantennit menee jo ehkä liian 90-lukua osastolle sentään.

Elisan 100 megan netti + chromecast on ainakin täällä riittänyt cmoren appilla tuottamaan häiriötöntä kuvaa, kun on ollut tarpeen. Yleensä kakkostv:ssä pyörii ko. kokoonpanolla panoraamalähetys.

No, toimiko eilinen Valencia - Manchester United sinulla Chromecastilla pätkimättä? Onhan itsellänikin mennyt ihan ok tunnelmissa muutama kierros, vailla mitään järjetöntä pätkimistä, joka olisi johtanut tähän peruuttamiseen.

Mutta mitä tulee tuohon, että tarvittaisiin 100mbs netti, jotta tämä katiska pyörisi, niin onko oikeasti noin? Tämähän ei siis ole mielipide. Onko tästä edes jollain antaa faktaa (en siis tätä sinulta vaadi), että mitähän tuolta CMorelta tulee sisään? Jos sieltä tosiaan tulisi 10x sen verran, mitä CMore lupaa "toimivaksi yhteydeksi", niin voisin kyllä ihan mielelläni lähteä tuolta vaatimaan myös jo maksettuja rahoja takaisin.

En jaksaisi uskoa, että edes CMore olisi saanut tuon niin huonosti toimimaan Android-alustalla, että 50mbs ei riittäisi tuon tasoisen streamin pyörittämiseen. Eikä näin luonnollisesti olekaan, ilman että koodarit siellä olisi tehneet jotain todella käsittämättömiä ratkaisuja.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #1632 : 13.12.2018 klo 19:51:07

Edelleen kysymys Ratsulle. Mitä sellaista netiltä ja raudalta Viaplaytä vaativampaa CMore lähettää laitteisiin, jotta voitaisiin sanoa, ettei Chromecast ja 50mb/s netti riittäisi? Streamin kuvanlaatu se ei ole ainakaan, joten jotain muuta sen on oltava.

Itse päivätyössäni olen usein IT-projekteissa mukana, joten älä suotta pelkää käyttää ihan alan termistöä.

Kuules kun tuohon en osaa vastata muuta kuin, että olettaisin sen C Moren datan olevan vähemmän pakattua. Sen Chromecastin sielunelämästä en osaa sanoa paljon mitään, koska ei moista värkkiä ole koskaan ollut ja näiden kaikkien Suomessa toimivien suoratoistopalvelujen topiceista olen saanut sen kuvan, että toimii sen verran epäluotettavasti tai paremminkin vaihtelevasti, ei sellaista tulekaan.

Ei se sinun nettiyhteytesi välttämättä todellisuudessa yllä edes siihen 50 Mbps (Megabytes per second) nopeuteen, wlanilla ei missään tapauksessa yllä. Etkä ole kertonut edes sitä mitä reittiä se tulee (valokuitu, TV-kaapeli, 4G). Itselläni tulee pääyhteys 300-700 Mbps Telian TV-kaapelista ja koskaan en vielä ole päässyt sinne 700 megaan, välillä jää jopa alle sen kolmensadan. 5ghz verkon kanavia tuosta Ciscon aika paskasta matopurkista (siinä yksi lisämuuttuja) vaihtelemalla siihen voi itse vähän vaikuttaa. Padissa ja puhelimessa on Elisan 100 Mbps 4G netit ja en usko koskaan niiden pääsevän todellisuudessa siihen.

Teleoperaattorit ovat suuria kusettajia, mutta niiden soppareissa on sellaiset präntit, että ei niiden todellisuudessa tarvitse edes lunastaa lupauksiaan.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2018 klo 19:55:04 kirjoittanut Ratsu »
elbufffalo

Poissa Poissa


Vastaus #1633 : 13.12.2018 klo 20:12:35

Kallström on ihan kauhea selostaja, ei ymmärrä lajista eikä varsinkaan La Ligasta mitään. Kottonenkin aivan naurettava, tuskin on edes kiinnostunut urheilusta saatikka sitten jalkapallosta.
Näistä kahdesta kyllä paistaa aina heitä kuullessa, että ovat aivan pihalla. Lausumiset aivan miten sattuu, ja peliymmärrystä ei ole.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #1634 : 13.12.2018 klo 20:13:13

Kuules kun tuohon en osaa vastata muuta kuin, että olettaisin sen C Moren datan olevan vähemmän pakattua. Sen Chromecastin sielunelämästä en osaa sanoa paljon mitään, koska ei moista värkkiä ole koskaan ollut ja näiden kaikkien Suomessa toimivien suoratoistopalvelujen topiceista olen saanut sen kuvan, että toimii sen verran epäluotettavasti tai paremminkin vaihtelevasti, ei sellaista tulekaan.

Ei se sinun nettiyhteytesi välttämättä todellisuudessa yllä edes siihen 50 Mbps (Megabytes per second) nopeuteen, wlanilla ei missään tapauksessa yllä. Etkä ole kertonut edes sitä mitä reittiä se tulee (valokuitu, TV-kaapeli, 4G). Itselläni tulee pääyhteys 300-700 Mbps Telian TV-kaapelista ja koskaan en vielä ole päässyt sinne 700 megaan, välillä jää jopa alle sen kolmensadan. 5ghz verkon kanavia tuosta Ciscon aika paskasta matopurkista (siinä yksi lisämuuttuja) vaihtelemalla siihen voi itse vähän vaikuttaa. Padissa ja puhelimessa on Elisan 100 Mbps 4G netit ja en usko koskaan niiden pääsevän todellisuudessa siihen.

Teleoperaattorit ovat suuria kusettajia, mutta niiden soppareissa on sellaiset präntit, että ei niiden todellisuudessa tarvitse edes lunastaa lupauksiaan.

Mm. Speedtestin mukaan UHD:lle pitäisi riittää sellainen 25 Mbps, eli vaikka operaattorit kusettaa niin ongelmat on todennäköisesti jossain muualla.
https://www.teamknowhow.com/discover/discover/bandwidth-requirements-for-streaming
candidate

Poissa Poissa


Vastaus #1635 : 13.12.2018 klo 20:22:03

Sen Chromecastin sielunelämästä en osaa sanoa paljon mitään, koska ei moista värkkiä ole koskaan ollut ja näiden kaikkien Suomessa toimivien suoratoistopalvelujen topiceista olen saanut sen kuvan, että toimii sen verran epäluotettavasti tai paremminkin vaihtelevasti, ei sellaista tulekaan.

Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Viaplayn kanssa, jota olen käyttänyt satoja tunteja. Ruutua jonkin verran, eikä sieltä nyt mitään traumoja ole jäänyt, mutta tosiaan eipä kyllä ole tullut tuota niin paljon käytettyä, että voisi täysin virheettömäksi sanoa. CMorea käytin nyt tämän UCL-lohkovaiheen ajan ensimmäistä kertaa (en ole käyttänyt koskaan Katsomoa) ja muistoksi jäi muutama ihan ok suoritus (tosin tabletilta tuo oli aina tuhnua, kuten tuli mainittua), yksi kokonaan missattu puoliaika ja sitten eilinen osittainen diashow. Ei kiitos, ei enää 2018.

Mutta sano sinä, koska ainakin esität olevasi asiantuntija, että miksei Chromecast (2nd Gen) voisi lähtökohtaisesti riittää. Miksi siis rauta tulisi vastaan, eikä esimerkiksi huono koodaus? Eikä nyt mitään esittelyä siitä sun tästä, vaan puhdasta faktaa ja numeroita kiitos. Jos näitä ei ole, niin eiköhän tämä ollut tässä.

Ei se sinun nettiyhteytesi välttämättä todellisuudessa yllä edes siihen 50 Mbps (Megabytes per second) nopeuteen, wlanilla ei missään tapauksessa yllä.

Mutta mitä sieltä CMorelta nyt tulee ulos, kerro se, niin arvioidaan sen jälkeen itse kukin yhteyksien riittävyyttä.

Voin antaa vinkin, että eräällä toisella alustalla kokeilin eilen 20 minuuttia lopusta samalla netillä, eikä käynnistyttyään enää yskinyt. Ehkä sattumaa. Mutta edelleen, testaamisesta maksetaan normaalisti, joten ei tästä sen enempää. Eiköhän myös CMore (toivottavasti) tiedä missä niillä on ongelma ja jos saavat sen korjattua ennen kuin UCL jatkuu taas, niin annan reilusti uuden mahdollisuuden tottakai.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #1636 : 13.12.2018 klo 20:25:28

Mm. Speedtestin mukaan UHD:lle pitäisi riittää sellainen 25 Mbps, eli vaikka operaattorit kusettaa niin ongelmat on todennäköisesti jossain muualla.
https://www.teamknowhow.com/discover/discover/bandwidth-requirements-for-streaming

Ei muuten riitä. Mistä helvetistä noita kusetusjuttuja löytyykään, no internet on ihan vapaa. Nuo pani jo naurattamaan kun tuossa jutussa väitettiin HD:n toimivan jopa alta 10 megan. Ei toimi kunnolla, ainakaan livestreameissa, niissä on iso ero tallenteisiin. 1080p eli Full HD ei ikinä. UHD samoin.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2018 klo 20:38:11 kirjoittanut Ratsu »
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #1637 : 13.12.2018 klo 20:37:13

Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Viaplayn kanssa, jota olen käyttänyt satoja tunteja. Ruutua jonkin verran, eikä sieltä nyt mitään traumoja ole jäänyt, mutta tosiaan eipä kyllä ole tullut tuota niin paljon käytettyä, että voisi täysin virheettömäksi sanoa. CMorea käytin nyt tämän UCL-lohkovaiheen ajan ensimmäistä kertaa (en ole käyttänyt koskaan Katsomoa) ja muistoksi jäi muutama ihan ok suoritus (tosin tabletilta tuo oli aina tuhnua, kuten tuli mainittua), yksi kokonaan missattu puoliaika ja sitten eilinen osittainen diashow. Ei kiitos, ei enää 2018.

Mutta sano sinä, koska ainakin esität olevasi asiantuntija, että miksei Chromecast (2nd Gen) voisi lähtökohtaisesti riittää. Miksi siis rauta tulisi vastaan, eikä esimerkiksi huono koodaus? Eikä nyt mitään esittelyä siitä sun tästä, vaan puhdasta faktaa ja numeroita kiitos. Jos näitä ei ole, niin eiköhän tämä ollut tässä.

Mutta mitä sieltä CMorelta nyt tulee ulos, kerro se, niin arvioidaan sen jälkeen itse kukin yhteyksien riittävyyttä.

Voin antaa vinkin, että eräällä toisella alustalla kokeilin eilen 20 minuuttia lopusta samalla netillä, eikä käynnistyttyään enää yskinyt. Ehkä sattumaa. Mutta edelleen, testaamisesta maksetaan normaalisti, joten ei tästä sen enempää. Eiköhän myös CMore (toivottavasti) tiedä missä niillä on ongelma ja jos saavat sen korjattua ennen kuin UCL jatkuu taas, niin annan reilusti uuden mahdollisuuden tottakai.

Siis vastasin sulle sen tiedon ja myös arvelun mukaan, mitä itse haarukoisin. Ei mulla todellakaan ole sellaista sisäpiiritietoa tuosta puljusta, että pystyisin sanomaan millä tavalla ne pistää roinansa ulos. Itse kun olen sellainen, että kohauttelen noille olkapäitäni ja mitoitan yleensä värkit mieluummin yläkanttiin.

Mutta sen voin sanoa, että raakasti tuo katiska syö resursseja. Tänään testasin kokeeksi paskatasoista jälkilähetystä Firefoxilla MBP:llä. Hitto sehän haukkasi lähes gigan verran muistia ja 30 prossaa 4-ydin prosssun kuormasta. Suoratoistolle aika helvetisti.

e. Mä ymmärrän helvetin hyvin, että kun se mistä maksaa ei toimi. Itsekin kiipeilin seinille suunnilleen kun noilla oli silloin edellisellä UCL kiekalla se suuri häiriö oli päällä. Mutta jotenkin sitä sitten alkaa olla jokin fatalisti, tyyliin: "Tehdäänkö heti vai käytetäänkö tietokonetta?"
« Viimeksi muokattu: 13.12.2018 klo 20:46:39 kirjoittanut Ratsu »
KeyserSöze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1612


Vastaus #1638 : 13.12.2018 klo 20:54:18

Painu nyt jo vittuun :D
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #1639 : 13.12.2018 klo 20:57:11

Painu nyt jo vittuun :D

No kunhan vastaan kysymykseen mikä mulle esitetään. Eikö saisi? Kuuluu ihan tapoihin tehdä niin.
Laajikan Litti

Poissa Poissa


Vastaus #1640 : 13.12.2018 klo 21:09:51

Näistä kahdesta kyllä paistaa aina heitä kuullessa, että ovat aivan pihalla. Lausumiset aivan miten sattuu, ja peliymmärrystä ei ole.
Tääkin on muuten todella ärsyttävää, että vaikka se laji ei nyt kiinnostaisikaan, niin edes kunnioitusta omaa työtä kohtaan ei ole sen vertaa, että vaivautuisi selvittämään miten ne pelaajien nimet kirjoitetaan ja lausutaan. Toki Piip Jyrgens ja Mertaranta kyllä tässä asiassa vielä ihan eri leveleillä.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #1641 : 04.01.2019 klo 14:47:29

Ranskan cuppia tulee muuten viikonloppuna C Morelta. En tiedä oliko tästä jo mainittu, mutta ainakin minulle tuli ns. puun takaa.

La 5.1. Bourges - Lyon @ 21:50

Su. 6.1. GSI Pontivy - PSG @ 21:40

Näissä aina oma viehätyksensä, kun pienet kohtaavat isompia.



Tossa Pontivyn 3000 katsojaa vetävä stadikka. Matsia ei valitettavasti vaan siellä saada pelata, kun pelipaikaksi on muutettu Lorient :(
trendkiller

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #1642 : 04.01.2019 klo 15:56:52

Mestareiden liigasta tulee Subilla toinen keskiviikon 13.2. peleistä.
TheGunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lord Bendtner


Vastaus #1643 : 06.01.2019 klo 19:13:58

CMore päätti sitten laittaa Sevilla-Atletico Madridin poikki puoliajalla. Jysähtää tuohon Rexonan mainokseen joka kerta, ihan sama millä laitteella kokeilee.
stoppi

Poissa Poissa


Vastaus #1644 : 06.01.2019 klo 19:16:35

CMore päätti sitten laittaa Sevilla-Atletico Madridin poikki puoliajalla. Jysähtää tuohon Rexonan mainokseen joka kerta, ihan sama millä laitteella kokeilee.

Näin näyttää tekevän.
El Ningo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Keltainen sukellusvene


Vastaus #1645 : 06.01.2019 klo 19:17:59

Tulepas nyt Ratsu kertomaan kun kaikki on hyvin Cmorella
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa


Vastaus #1646 : 06.01.2019 klo 19:19:41

Lähti pyörimään taas.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #1647 : 06.01.2019 klo 19:27:18

Tulepas nyt Ratsu kertomaan kun kaikki on hyvin Cmorella

Samat ongelmat ne oli mullakin tai on vieläkin kun kiertotietä joutuu käyttämään.
El Ningo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Keltainen sukellusvene


Vastaus #1648 : 06.01.2019 klo 20:06:51

Lauri Kottonen kun luet kuitenkin tätä foorumia niin voisitko pliis lopettaa jalkapallon selostamisen? Tai jos kerran tykkäät selostaa näitä niin tee taustatöitä niin ei tarvitse puhua täyttä paskaa kun selostat. Mieluiten lopeta.
el_capitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora


Vastaus #1649 : 06.01.2019 klo 21:52:26

Kenelläkään muulla ongelmia RMA vs RSO ottelussa? Itsellä ruutu jäätynyt 5-10 sekuntiksi nyt ehkä about 10 kertaa. Ei tuu ruutuun mitään bufferointia tai muuta. VITUTTAA.

Chromecastin kautta katselen

 
Sivuja: 1 ... 65 [66] 67 ... 129
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa