Tapani2018
Poissa
|
|
Vastaus #700 : 20.08.2018 klo 22:06:50 |
|
Hitto soikoon! Onneksi on maksuton kokelukuukausi menossa. Menee kokeilijaksoon lopettaminen vakavaan harkintaan, jos tämä toistuu nyt kokeulujakson aikana.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.08.2018 klo 22:12:52 kirjoittanut Tapani2018 »
|
|
|
|
|
tietokonesimulaattori
Poissa
|
|
Vastaus #701 : 20.08.2018 klo 22:09:42 |
|
Ei toimi täällä kyllä millään laitteella Macilla ja OnePlussalla kokeiltu..
|
|
|
|
Marchisio84
Poissa
Suosikkijoukkue: Juventus
|
|
Vastaus #702 : 20.08.2018 klo 22:11:55 |
|
Miten kaikilla voi olla noin paljon ongelmia??? :O Itsellä näkyy moitteetta Ruutu+, viaplay ja Cmore... Niin koneella,tabletilla ja puhelimella.
Edit. Enkä siis vähättele vaan ihmettelen.
|
|
|
|
Azazello
Poissa
Suosikkijoukkue: Melchester Rovers
|
|
Vastaus #703 : 20.08.2018 klo 22:12:50 |
|
Tuli elävästi mieleen erään kaverin avautuminen aiheesta, kun kommentoi että on se nyt jumalauta että hän maksaa kalliista kanavapaketeista ja saa vastineeksi nykivää mössökuvaa - jos saa - ja meikäläisen tarvii napsauttaa piraattistriimi päälle ja (yleensä) saada HD-tason kuvaa ihan ongelmitta, silloin harvoin kun nyt vaikka mestarien liigaa huvittaa katsella se toinenkin peli viikossa.
Tosin nythän taitaa olla auki tuleeko sitä yhtäkään rahvaan kanavilta?
|
|
|
|
kopo79
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
|
Vastaus #704 : 20.08.2018 klo 22:20:25 |
|
|
|
|
|
Squidward
Poissa
|
|
Vastaus #705 : 20.08.2018 klo 22:21:56 |
|
Tosin nythän taitaa olla auki tuleeko sitä yhtäkään rahvaan kanavilta?
SubTV taitaa näyttää 2-3 peliä koko kauden aikana, ja niistä yks on finaali. YLE ei siis enää näytä peliäkään.
|
|
|
|
Azazello
Poissa
Suosikkijoukkue: Melchester Rovers
|
|
Vastaus #706 : 20.08.2018 klo 22:24:21 |
|
SubTV taitaa näyttää 2-3 peliä koko kauden aikana, ja niistä yks on finaali. YLE ei siis enää näytä peliäkään.
Siis tottakai tiesin että YLE ei näytä enää, kun oikeudet meni pöllölaaksoon, mutta sitä en siis tiennyt tuleeko edelleen perinteinen viikottainen Mestarien liigan matsi vaikka MTV3 HD:lta tai Subilta. Ilmeisesti siis ei, joka on kyllä iso pettymys varmasti monille.
|
|
|
|
Laru_
Poissa
|
|
Vastaus #707 : 20.08.2018 klo 23:07:44 |
|
Miten kaikilla voi olla noin paljon ongelmia??? :O Itsellä näkyy moitteetta Ruutu+, viaplay ja Cmore... Niin koneella,tabletilla ja puhelimella.
Edit. Enkä siis vähättele vaan ihmettelen.
NO CMOREN pääsivulla toi on todettu: "toiminnassa on todettu häiriöitä" että painu nyt vaan (ja miten toi Ruutu, joka on Nelosen kanava ja Viaplay liittyy asiaa?) no sinne mistä olet tullut 15 vuotta sitten.
|
|
|
|
Fede15
Poissa
|
|
Vastaus #708 : 20.08.2018 klo 23:16:00 |
|
"Pahoittelemme selostuksen puuttumista" ilmoitus sijoitettu hienosti tilastojen päälle.
|
|
|
|
tietokonesimulaattori
Poissa
|
|
Vastaus #709 : 20.08.2018 klo 23:17:38 |
|
Tänään ei siis näekkään jalkapalloa ollenkaan? Kiitti ns. vitusti
|
|
|
|
Ratsu
Poissa
Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.
|
|
Vastaus #710 : 20.08.2018 klo 23:29:17 |
|
Tänään ei siis näekkään jalkapalloa ollenkaan? Kiitti ns. vitusti Eipä siellä toimi elokuvatkaan. Mulla on onneksi "backup" kun broidilla on Telian kautta CMoren kanavapaketti marraskuulle eli formuloiden loppuun ja sillä pääsee sen tunnareilla kanavan kautta katsomaan ATV:n Telia TV apilla. Kokeilin myöhemmin CMoren ATV:n apilla ja sitten lähti silläkin, mutta tuo Bilbaon peli ei sitten taas lataudu. Kanavalta tulee.
|
|
|
|
Ratsu
Poissa
Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.
|
|
Vastaus #711 : 20.08.2018 klo 23:36:54 |
|
"Pahoittelemme selostuksen puuttumista" ilmoitus sijoitettu hienosti tilastojen päälle.
Nythän tuohon tuli selostus.
|
|
|
|
Los Mou
Poissa
|
|
Vastaus #712 : 21.08.2018 klo 09:27:09 |
|
Asiakaspalvelusta saa lisää katseluaikaa tilaukseen jos käy kysymässä. Eipä sillä viikolla paljoa tee mutta onpahan kuitenkin jotain korvausta..
|
|
|
|
Ratsu
Poissa
Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.
|
|
Vastaus #713 : 21.08.2018 klo 09:42:26 |
|
Asiakaspalvelusta saa lisää katseluaikaa tilaukseen jos käy kysymässä. Eipä sillä viikolla paljoa tee mutta onpahan kuitenkin jotain korvausta..
Oliko niillä mitään syytä kertoa mistä tuo johtui? Jos tuollainen koko katiskan kaatuminen olisi sattunut vaikka formuloiden aikaan, niin siitä olisi jo iltapujen sivuilla takuulla juttua.
|
|
|
|
Los Mou
Poissa
|
|
Vastaus #714 : 21.08.2018 klo 11:11:44 |
|
Oliko niillä mitään syytä kertoa mistä tuo johtui? Jos tuollainen koko katiskan kaatuminen olisi sattunut vaikka formuloiden aikaan, niin siitä olisi jo iltapujen sivuilla takuulla juttua.
Ei tullut syytä kysyttyä. Samanlailla kyllä kaatui keväällä formuloiden aikana, silloinkin lisättiin 2 viikkoa ilmaista katseluaikaa tilaukseen. Iltasanomissakin oli juttua https://www.is.fi/formula1/art-2000005617528.html
|
|
|
|
Ratsu
Poissa
Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.
|
|
Vastaus #715 : 21.08.2018 klo 11:21:57 |
|
Ei kai tuossa mennyt kuin tuo formulalähetys? Eilenhän meni koko palvelu nurin. Ainakin suurelta osin. Tuolla noiden Facebookissa näytti olevan enemmän vihaisia salkkareiden katsojia... No ei mulla vielä tuolloin ollut koko palvelua tilattuna, mutta nyt muistui mieleen kyllä noi otsikot.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2018 klo 11:34:09 kirjoittanut Ratsu »
|
|
|
|
|
KIPEE
Poissa
Suosikkijoukkue: #meilläonunelma
|
|
Vastaus #716 : 21.08.2018 klo 15:15:06 |
|
Asiakaspalvelusta saa lisää katseluaikaa tilaukseen jos käy kysymässä. Eipä sillä viikolla paljoa tee mutta onpahan kuitenkin jotain korvausta..
Sama homma kun laitoin aamusella palautetta nettisivujen kautta. Kyllähän tuo viikko kuitenkin on ihan riittävä ja ei se nyt enää niin paljon harmita kuin eilen illalla kun jäi peli näkemättä. Sinänsä tähän viikon katseluaikaan ja tiedotukseen olen ihan kohtuullisen tyytyväinen asiakkaana. Tokihan sen tuotteen pitäisi toimia kun haluaa, mutta jos kus vaan käy näin, mutta toivottovasti ei nyt enempää töppäyksiä tule kun oma kohtuullisen pitkä pinna on jo edellisen kerran jälkeen madallettuna.
|
|
|
|
das Hund
Poissa
|
|
Vastaus #717 : 21.08.2018 klo 16:14:12 |
|
Eivät siis lisää kaikille automaattisesti, vaan pitää käydä ruinaamassa? Mikäli näin, niin tilauksen peruminen on ja pysyy. Surkeaa palvelua kaikkinensa.
|
|
|
|
nadchal
Poissa
|
|
Vastaus #718 : 21.08.2018 klo 16:22:39 |
|
Eivät siis lisää kaikille automaattisesti, vaan pitää käydä ruinaamassa? Mikäli näin, niin tilauksen peruminen on ja pysyy. Surkeaa palvelua kaikkinensa.
Samaa mieltä kyllä tuosta hyvitysten ruinaamisesta vaikka en vielä olekkaan vielä perunut tilausta. Nämä pitää kyllä laittaa palautteeseen jos perumisen yhteydessä kysellään syytä perumiseen.
|
|
|
|
Director Cantus
Poissa
|
|
Vastaus #719 : 21.08.2018 klo 16:36:18 |
|
Olis tietty parempi, jos tulisi kaikille automaattisesti, mutta aika helpolla tuosta ilmainen viikko tärähti, kun kävi asiakaspalvelun chatissä pyörähtämässä
|
|
|
|
Kyseenalaistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu
|
|
Vastaus #720 : 21.08.2018 klo 16:39:13 |
|
Vähemmän yllättäen Pöllölaakson paskamedian aspa loistaa poissaolollaan täältä, kun tullut hieman negatiivista palautetta niskaan.
|
|
|
|
C More Official
Poissa
|
|
Vastaus #721 : 21.08.2018 klo 18:15:50 |
|
Tosiaan, eilen meiltä ns. lähti matto jalkojen alta ja C Moren suoratoistopalvelu oli illan ajan lähes käyttökelvoton. Vastaavaa ei ole koko C Moren 1,5 vuotisen historian aikana tapahtunut ja edelleen tekniikassa tutkitaan tapahtumaketjuja, jotta aivan tarkalleen ymmärretään miten näin pääsi käymään. Normaalisti meillä varaplänit ja -prosessit varmistavat sen, että mahdolliset hikat päästään korjaamaan ennen kuin ne näkyvät asiakkaille asti, mutta eilen oltiin pahemman kerran juntturassa. Maaliskuinen formulakyykkäys liittyi tosiaan vain yhteen striimiin (eikä erillisen kanavastriimin ansiosta koskenut kaikkia F1-asiakkaita), mutta surkea ajoitus toki silläkin. Palvelun tiedotteissa sekä tarvittaessa Facebookissa/Twitterissä pyritään aina tiedottamaan asioista mahdollisimman nopeasti ja mahdollisuuksien mukaan myös ohjataan liveurheilua seuraavat asiakkaat toimivan (vara)striimin äärelle. Eivät siis lisää kaikille automaattisesti, vaan pitää käydä ruinaamassa? Mikäli näin, niin tilauksen peruminen on ja pysyy. Surkeaa palvelua kaikkinensa.
Tässä tapauksessa hyvityksiä ei päästä lisäämään automaattisesti, sillä eilisen vian luonteen ja alkamisajankohdan vuoksi meillä ei ole tarkkoja katseludatatietoja, joihon hyvitys voitaisiin perustaa. Vähemmän yllättäen Pöllölaakson paskamedian aspa loistaa poissaolollaan täältä, kun tullut hieman negatiivista palautetta niskaan. Ennemminkin kyse on siitä, että näillä keskustelufoorumeilla ollaan pyritty liittymään keskusteluihin lähinnä kysyttäessä tai jos faktat tuntuvat olevan hukassa. Mielestämme yhteisöt ansaitsevat oman tilansa keskustelulle (ilman yli-innostuneita brändejä). Toki, myönnettäköön, että tämä päivä on ollut täällä aspassa myös pikkuisen kiireinen..
|
|
|
|
pastore21
Poissa
|
|
Vastaus #722 : 21.08.2018 klo 18:31:30 |
|
Hei,
Cmoren asiakaspalvelu. Millainen kuvanlaatu on jos hankkii TV:seen kanavakortin ja asuu antennitaloudessa? Onko kuva 1080p / 60fps. Mitä tulisi maksamaan kuukaudessa? Aloitusmaksu, korttivuokra, kanavapaketti?
|
|
|
|
MrAjax
Poissa
|
|
Vastaus #723 : 21.08.2018 klo 18:31:40 |
|
Mulla ei muuten näy illan matsit EPG:ssä, lukee vain ei lähetystä.
|
|
|
|
Squidward
Poissa
|
|
Vastaus #724 : 21.08.2018 klo 22:00:21 |
|
No niin, ensimmäistä kertaa toimii 50fps täälläkin, eli jotain on C More saanut jo tehtyä. Kuva ei siltikään ole yhtä sulava kun esim Viaplayssä, mutta on tämä jo askel parempaan suuntaan.
|
|
|
|
|
|