FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 22:10:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Ukrainan futismatkailu  (Luettu 3880 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto


: 14.06.2018 klo 15:10:20

Nopealla haulla en löytänyt yhtään aihetta Ukrainan futismatkailulle. Jos aihe on olemassa, voi modet ystävällisesti varmaan siirtää tämän viestin sinne.

Mutta, kokemuksia ja apua kaipaisin kovasti. Olen kuukauden päässä menossa viikoksi Ukrainaan ja ilokseni huomasin, että juuri kun olen Odessassa tuolla pelataan Ukrainan supercupin finaali Kiovan Dynamon ja Shakhtarin välillä. Mitään tietoa lipuista en löytänyt, mutta onko jollain mitään hajua, mitä kautta noita voisi lähteä metsästämään?

Kiovassa näyttäisi olevan Dynamon kauden avaus, mutta tuohon liput saanee helposti vielä ottelupäivänä, kun stadion on helvetin iso ja ei varmasti edes puolillaan.
Baarimikko

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 14.06.2018 klo 17:52:52

Kiovassa näyttäisi olevan Dynamon kauden avaus, mutta tuohon liput saanee helposti vielä ottelupäivänä, kun stadion on helvetin iso ja ei varmasti edes puolillaan.
Reilu vuosi sitten olin katsomassa Kiovan Dynamon kotiottelua Zorja Luhanskia vastaan. Lippujen kanssa ei ole mitään ongelmaa, ne voi ostaa vaikka samana päivänä stadionin edustan lipunmyynnistä. Tarvittaessa olisi varmaan oma katsomokin järjestynyt. Kalleimmat liput maksoivat ehkä 13e, halvimmillaan olisi päässyt ehkä parilla eurolla. Kalleimmat liput olivat johonkin omaan VIP-katsomoon muiden eliitti-ihmisten sekaan. Kokemus sekin. Osta siis suosiolla vaan kalleimmat liput. Dynamolla oli kiihkeä ja aika suurehko kannattajakatsomo, harmi vaan että Kiovan olympiastadion ei ole akustisesti puolityhjänä mitenkään kauhean ihmeellinen kokemus.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 15.06.2018 klo 17:45:49

Mitään tietoa lipuista en löytänyt, mutta onko jollain mitään hajua, mitä kautta noita voisi lähteä metsästämään?



Tuollainen löytyi,mutta nettikauppa näkyi heti ukrainaksi, oli siinä reunassa live help ,jos se auttaa.

http://www.fcdynamo.kiev.ua/en/allnews/top/pidtrimay_dinamo_u_finali_kubka_ukraini_v_dnipri/

Mulla on Odesassa paikallinen tuttu ja voin kysyä suoraankin. Pistä privalla viestiä jos tarves
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto


Vastaus #3 : 15.06.2018 klo 18:57:57

Tuollainen löytyi,mutta nettikauppa näkyi heti ukrainaksi, oli siinä reunassa live help ,jos se auttaa.

http://www.fcdynamo.kiev.ua/en/allnews/top/pidtrimay_dinamo_u_finali_kubka_ukraini_v_dnipri/

Mulla on Odesassa paikallinen tuttu ja voin kysyä suoraankin. Pistä privalla viestiä jos tarves

Tuo taitaa olla joku vanhempi ottelu, kun puhutaan toukokuussa pelattavasta ottelusta. Mä pistin sähköpostia kumpaankin seuraan, mutta ainakaan vielä ei ole kukaan vastannut mitään. Arvostan kovasti ,jos viitsit kysäistä kaveriltasi, jos hän tietäisi mitä kautta lippuja voi lähteä metsästämään. Pistän sulle privaa tässä lähipäivinä. Ylos
Heikki84

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 19.08.2018 klo 14:09:06

Tuli käytyä eilen katsomassa Kiovassa Dynamo-Oleksandrija matsi. Ihan hyvä tunnelma, vaikka yleisöä oli vain vajaat 12 000. Lippujen hinnat kaarteen reilusta eurosta A-katsomon katkispaikoille noin 16€. Joku Dynamon/Ukrainan touhuista paremmin tietävä voisi valaista, että onko Dynamon oikeinkannattajat jotenkin hajaantuneet? Ultras Dynamo bannerin takana oli pääjoukko n. 300-400 vahvuisena ja toisessa kaarteessa vierasfanien lisäksi oli omassa alasektiossa joku erillinen Dynamon ryhmä n. 30-40 hengen vahvuisena.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa