FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.04.2024 klo 20:13:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 10
 
Kirjoittaja Aihe: Taas kerran kuunnellaan mitä sieltä HH:n suusta tuleekaan  (Luettu 103947 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #25 : 15.06.2018 klo 15:39:36

HH graafikkona totesi että tuo fontti millä joukkueet on kirjoitettu on älyttömän ruma. Kuulemma suoraan jostain ysäriltä.

Takana on jo lähes kymmenen vuotta yhteistä taivalta takana joten kisat tuskin aiheuttaa ongelmia vaikka hän ei futiksesta (tai muustakaan penkkiurheilusta) yhtään kiinnostunut olekkaan.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2018 klo 15:41:52 kirjoittanut Kiitaja »
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #26 : 15.06.2018 klo 15:40:21

Puhui äitinsä kanssa puhelimessa ja pelin jälkeen tuli dokkari mm-finaaleista vuodesta -74 eteenpäin. "Nyt pitää lopettaa, tuolta tulee joku kiinnostava dokkari".

Tätä tuli omankin HH:n kanssa katsottua Areenasta, kunnes HH nukahti joskus yhden aikaan (tässä vaiheessa taidettiin olla 2006 kisojen kohdalla). HH oli varoittanut jo etukäteen, että saattaa nukahtaa kesken, mutta aikoo kuulemma katsoa ohjelman tänään loppuun.
Away Kit

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 15.06.2018 klo 18:01:09

Sivistin poikaani ympäripyöreän H-lohkon joukkueista. HH lähinnä kyseli, että mistä ihmeestä voin tietää tuon kaiken.

Johan tässä vasta kaksi viikkoa on ennakoita tullut luettua ja kuunneltua.

Meillä katson juuri ne matsit mitkä haluan ja milloin haluan. Ei siihen kukaan mitään sano. Olenkin vissiin ÄIJJJÄ!!1!
WAU!
toki sama täällä paitsi että saan myös pesää koska haluan!
Osterdeich

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Werder


Vastaus #28 : 15.06.2018 klo 18:38:57

 Torsten Frings veti rouvan niin Weser-Stadionille kuin telkkarin ääreenkin, nyt vuoden 2010 jälkeen ääneenlausumaton, mutta tiukka viesti on, pysyisit kisojen aikanakin vaan siellä Bremenissä. Kuolemaa halveksuen silti juhannukseksi Suomeen, missä yläkerran kulmahuoneen kolmostelkkari odottaa.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2018 klo 19:03:13 kirjoittanut Osterdeich »
Edmundo

Paikalla Paikalla


Vastaus #29 : 15.06.2018 klo 18:42:05

Täällä jo pitkää yhteiseloa, Torsten Frings veti rouvan niin Weser-Stadionille kuin telkkarin ääreenkin, nyt vuoden 2010 jälkeen ääneenlausumaton, mutta tiukka viesti on, pysyisit kisojen aikanakin vaan siellä Bremenissä. Kuolemaa halveksuen silti juhannukseksi Suomeen, missä yläkerran kulmahuoneen kolmostelkkari odottaa.

Torsten Frings oli bambergiläisen HH-ehdokkaan märkä uni joskus vuonna 2006.
Osterdeich

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Werder


Vastaus #30 : 15.06.2018 klo 18:44:09

Torsten Frings oli bambergiläisen HH-ehdokkaan märkä uni joskus vuonna 2006.
Niinpä Ylos
« Viimeksi muokattu: 15.06.2018 klo 18:46:16 kirjoittanut Osterdeich »
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes


Vastaus #31 : 15.06.2018 klo 19:39:35

"Eikö se Messi pelaakaan Espanjan joukkueessa?"

Luulin tämän "eikö pelaaja X pelaakaan maassa X jossa sen seurajoukkue pelaa" -lauseen olevan urbaani legenda, mutta. :(

Joo-o. Tuo vietti 4-vuotiaasta lähtien aikansa kaikissa KTP:n kotimatseissa faijansa kanssa teini-ikään saakka (korista toki useammin), mutta ei sieltä nyt hirveästi futistietoutta ole tullut. No, seurajoukkuepuolella sentään tietää jotain, maaottelut eivät kiinnosta.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2018 klo 19:44:37 kirjoittanut leeremick26 »
Mendes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakastan kaikkia.


Vastaus #32 : 15.06.2018 klo 19:46:22

Vaimo ei mitenkään innolla ole odottanut kisoja, mutta antaa suht hyvin kyllä seurata. Toki nyt tässä on ässä hihassa, kun vajaa 3-vuotias (fingerporilla nämä) poika tykkää seurata kovasti ja kyselee sympaattisia kysymyksiä.

Eiköhän vaimokin joitain pelejä seuraa. On innokkaampi veikkaaja kuin minä aina isojen kisojen aikana. innolla odotan joitain kuolemattomia lausahduksia, kun ei kuitenkaan lajista juurikaan tiedä.
Penkkitopi

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 15.06.2018 klo 19:58:10

"Miksi ihmeessä tuollaiset maalit pitää ylipäänsä hyväksyä?"

Äitini Iranin voitto-OG:sta.
rangaistuspotku

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 15.06.2018 klo 20:33:50

Täällä kuultiin eilen illalla että etkö meinaa katsoa peliä, kun tulin brömistelemästä Ylos Reissuun liittyen sama, mutta suunta on Ranska ja myös juhannuksena mökillä on jo "lupa" katsoa pelejä.

Sellainen huomio aiheeseen liittyen, että kun itse olen ollut kiinnostunut hänen harrastuksestaan niin hän on myös kiinnostunut mun "harrastuksesta".  Kysyi myös että saako kysyä ihan mitä vaan ja milloin vaan... tottakai saa... ihana nainen. :)

Juhannus onkin sitten vaikea rasti, kun pitäisi viettää laatuaikaa ja tavata myös muuta lähipiiriä. Yleensä olen ratkaissut tuon niin, että katson sitten pelit yöllä valvoen, tallenteena. Tosin appiukon luona jos ollaan, niin siellä ei voi katsoa peliä suorana, radio on koo ajan päällä, jotta kuulee varmasti tulokset. Appiuko myös innolla kerto kaikien lajiaen kaikki tulokset, katsomatta pelejä. Viimeksi kendon mm-kisojen aikaan kovisteli mua ku oltiin lähdössä, että muista sitten että "yksi matsi päivässä riittää. Muista; Yksi matsi riittää." Vastasin että mulle ei riitä, vaan mun pitää nähdä kaikki. Jääkiekkokisojen kohdalla myös siitä syystä, että olin maksanut siitä että näen kaiken.
Nahkakostaja

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 15.06.2018 klo 23:50:49

"Siis voiks tää oikeesti päättyä tasan, miten tässä nyt ratkaistaan kumpi on parempi ja kumpi pääsee jatkoon?"
Hämmentävintä tässä on se että nää on vasta viidennet MM kisat meidän yhdessäoloaikana.
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes


Vastaus #36 : 15.06.2018 klo 23:56:49

"Tuleeko tässä nyt rankkarit, haenko vielä kaljan" Rollen tasoituksen jälkeen.
Pököpeura

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 15.06.2018 klo 23:57:20

"Miksi ihmeessä tuollaiset maalit pitää ylipäänsä hyväksyä?"

Äitini Iranin voitto-OG:sta.
HH ei taida olla tuttu käsite? Tai mistä mä tiedän...
Tarja Saulukko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vesselit


Vastaus #38 : 16.06.2018 klo 00:01:39

"Loppuks tää nyt tähän?"

FT 3-3

e. Odotti näkevänsä lisää Ylos
Paris Hilton

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mummo Ankka


Vastaus #39 : 16.06.2018 klo 00:05:15

"Ronaldo on parempi kuin Messi" Alas Ylos Tuoppi
Penkkitopi

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 16.06.2018 klo 00:17:52

HH ei taida olla tuttu käsite? Tai mistä mä tiedän...

No juu, vaan eiköhän tähän topikiin mahdu muidenkin kanssaihmisten sanomisia.
Jalitmane10

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 16.06.2018 klo 00:52:39

"Loppuks tää nyt tähän?"

FT 3-3

e. Odotti näkevänsä lisää Ylos
Ei oma HH, mutta tuttavalta kuultu vähän vastaavaa: ”Miks tää peli päätty tasan? En tienny et nää voi päättyä tasapeliin”.
Pink Indian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bijela ST.


Vastaus #42 : 16.06.2018 klo 01:02:38

Ei HH, mutta deitti Chilestä (vapaa suomennos): "Ketä kannatat?". "Kroatiaa". "Selvä, minä kannatan sitten Nigeriaa, saadaan huomiseen jotain draamaa".

Onko se draama PAKKO hakea jostain :D
RevoSniper

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 16.06.2018 klo 01:05:56

Jep käsite tasapeli jaksaa rouvaa hämmentää vuodesta toiseen. Ucl peleissä vierasmaalisääntöä koittanut selittää ainakin 20 kertaa mutta tuloksetta.
don joun

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: dirk kuyt


Vastaus #44 : 16.06.2018 klo 01:12:09

Koko konsepti että pelataan tiukka peli ja lopuksi kätellään rehdisti tasapelin merkiksi on naaraille jostain syystä täysin vieras. Heille tuntuu olevan kovin tärkeää se että joku voittaa ja joku häviää. Ja vieläpä tietenkin niin että ollaan jo valmiiksi liittouduttu voittajien leiriin.
RevoSniper

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 16.06.2018 klo 01:21:04

Lopulta analyysi matsista oli "Vähän toi Vazquez on pieni"
solid

Poissa Poissa


Vastaus #46 : 16.06.2018 klo 01:29:07

"ROLLE!!! KISAVEIKKAUS KIITTÄÄ ÄIÄIÄIÄIÄÄÄÄ!!!"
naapurin ritva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Koirat


Vastaus #47 : 16.06.2018 klo 01:33:51

Koko konsepti että pelataan tiukka peli ja lopuksi kätellään rehdisti tasapelin merkiksi on naaraille jostain syystä täysin vieras. Heille tuntuu olevan kovin tärkeää se että joku voittaa ja joku häviää. Ja vieläpä tietenkin niin että ollaan jo valmiiksi liittouduttu voittajien leiriin.

Tai sitten he seuraavat lajia harvoin, ja muistavat vain pudotuspelikierrosten säännöt. Tai ovat modernin ajan kendojanareita.
Paitsiossa syntynyt

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 16.06.2018 klo 01:47:56

Emäntä ollut yllättävän hiljaa. Mahtaako olla talossakaan enää, kjeh, kjeh. Tyttäret kyllä käy ihmettelemässä, että ainavaanko niitä matseja tulee? Pitäs vissiin vähän panostaa ja jättää edes matsien alkulätinät vaan taustalle ja laittaa muka jotain tiskejä kaappiin tai pikaseen hakea kaupasta pari makaroonipussia. Saa hyvän alibin sitten tulevaisuuteen. "No enhän mä ihan KOKO AIKAA niitä matseja kattonu.."
Triangelikostaja

Paikalla Paikalla


Vastaus #49 : 16.06.2018 klo 01:48:23

Koko konsepti että pelataan tiukka peli ja lopuksi kätellään rehdisti tasapelin merkiksi on naaraille jostain syystä täysin vieras. Heille tuntuu olevan kovin tärkeää se että joku voittaa ja joku häviää. Ja vieläpä tietenkin niin että ollaan jo valmiiksi liittouduttu voittajien leiriin.

Hyvin kasvaneet jääkiekkokulttuuriin missä ei herrasmiessäännöt juurikaan loista. :D

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa