FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.08.2018 klo 08:20:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 16 [17]

Kirjoittaja Aihe: MM-romantiikkaa ja tuntemuksia kisoista  (Luettu 52574 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aijaha

Poissa Poissa

Vastaus #400 : 19.07.2018 klo 11:20:08

Onhan tuossa Lasse Tikan raportissa vähintään 30 sanaa lapinlisää ja Pastore imee koko koukkusetin syvälle kiduksiin. Ilmeisesti Lasse Tikka halusi niin sanotusti tehdä vaikutuksen "forumisti eliittiin". Sellainen fiilis tosta raportista tuli. Ja Pastore. Onhan ne pakettimatkat helppoja. Ei pääse eksymään edes lentokentältä hotellille/stadionille matkalla ja joudu mahdollisesti siihen kuuluisaan soramonttuun.
PSH

Poissa Poissa

Vastaus #401 : 19.07.2018 klo 14:27:56

Oma, nälkävuoden mittainen kertomus tuntemuksista ja romantiikasta löytyy tuolta Jalkapallomatkailun osiosta
Sivurajatapaus

Poissa Poissa

Vastaus #402 : 20.07.2018 klo 08:43:35

Kisoissa tosiaan nähtiin aika vähän ns. suurten maiden kohtaamisia. Kisojen alla suurimmat ennakkosuosikit olivat Brasilia, Saksa, Espanja ja Ranska (mestaruuskertoimet n. 6-7). Sitten tulivat Argentiina ja Belgia (kertoimet n. 10-12) ja muut maat top10:ssä olivat Englanti, Portugali, Uruguay ja Kroatia.

Tietysti kisat käytännössä osoittivat, että voimasuhteet eivät ehkä ihan menneet näin, mutta kun puhutaan romantiikasta ja kisojen muistamisesta, niin isojen maiden (=ennakkosuosikkien) kohtaamiset ovat yksi tärkeä osa.

Top4-joukkueilla ei ollut lainkaan keskinäisiä kohtaamisia. Top6-joukkueista pelasivat keskenään vain Brasilia-Belgia, Ranska-Argentiina ja Ranska-Belgia. Näiden lisäksi top10-joukkueet pelasivat keskenään: Espanja-Portugali (alkulohkossa), Ranska-Uruguay, Ranska-Kroatia, Argentiina-Kroatia (alkulohkossa), Belgia-Englanti x2 (alkulohkossa ja pronssiottelussa), Englanti-Kroatia, Portugali-Uruguay.

Yhteensä siis 11 top10-maiden kohtaamista, ja näistä 7 pudotuspeleissä, 3 alkulohkossa ja 1 turhassa pronssiottelussa.

Ranskan kaikki 4 pudotuspelivastustajaa olivat top10-maita ja 2 jopa top6-maita.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham, pk-seudun jengit

Vastaus #403 : 20.07.2018 klo 11:02:55

Onhan tuossa Lasse Tikan raportissa vähintään 30 sanaa lapinlisää ja Pastore imee koko koukkusetin syvälle kiduksiin. Ilmeisesti Lasse Tikka halusi niin sanotusti tehdä vaikutuksen "forumisti eliittiin". Sellainen fiilis tosta raportista tuli. Ja Pastore. Onhan ne pakettimatkat helppoja. Ei pääse eksymään edes lentokentältä hotellille/stadionille matkalla ja joudu mahdollisesti siihen kuuluisaan soramonttuun.

No mut :)

Kyllä sieltä yksi ihan emävalekin löytyy. Enhän mä oikeesti 190 cm ole, vaan senttiä vaille. Tsori tsiitä.

Mut sanasta sanaan kaikki muu on tie-ten-kin totta, juju on miten sen kirjottaa, ja mitä jättää pois. Yksi esimerkki: muutama kalja alla on yksi kepu klo 19, yksi klo 22 ja kolmas koneessa klo 2. Ja taksikuskiksi vasta aamuseiskalta. Kato vaikka, heti meni hyvä juttu pilalle eikä oo kivaa kellään.

Tämmösiäkin olisi, sanasta sanaan tosia:
- olen ainoa suomalainen joka on pelannut Upton Parkilla Frank McAvennien (googlaamalla löytyy) kärkiparina
- olen tanssinut Kansallisoopperan päälavalla ministerin kanssa loppuunmyydyn katsomon edessä
- olen toiminut lentoemäntänä reittilennolla Ruotsissa

Ai selityksiä? Juu ei :)
Chingón

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chambo

Vastaus #404 : 20.07.2018 klo 12:01:52

En malta odottaa pastoren reaktiota.

Lasse Tikalle Ylos
Virallinen

Poissa Poissa

Vastaus #405 : 20.07.2018 klo 12:06:36

Kyllä sieltä yksi ihan emävalekin löytyy. Enhän mä oikeesti 190 cm ole, vaan senttiä vaille. Tsori tsiitä.

Mut sanasta sanaan kaikki muu on tie-ten-kin totta, juju on miten sen kirjottaa, ja mitä jättää pois. Yksi esimerkki: muutama kalja alla on yksi kepu klo 19, yksi klo 22 ja kolmas koneessa klo 2. Ja taksikuskiksi vasta aamuseiskalta. Kato vaikka, heti meni hyvä juttu pilalle eikä oo kivaa kellään.

- olen ainoa suomalainen joka on pelannut Upton Parkilla Frank McAvennien (googlaamalla löytyy) kärkiparina
- olen tanssinut Kansallisoopperan päälavalla ministerin kanssa loppuunmyydyn katsomon edessä

Vaadimme topicia "Kansallisooppera - Upton Park all night long"
aijaha

Poissa Poissa

Vastaus #406 : 20.07.2018 klo 12:57:39

Pastore. Break that shit down.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham, pk-seudun jengit

Vastaus #407 : 20.07.2018 klo 13:15:27

Ääh, rauha rauha. Meni jo :)

Enempi voisinkin jossain välissä kertoa seuraavasta Kazanin reisusta vähäsen.

Muuten, syvä kiitos ja kumarrus ylipäänsä tästä WC-osiosta. Täältä sai pitkin talvea ja kevättä tosi paljon hyvää dataa jota hyödyntää, lipuista ja matkustuksesta. Ihan en tosin ole varma, keneltä sain neuvon siitä että taksia kandee ajaa ite. Ehdotuksia?
Stark

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Wu-Tang Clan

Vastaus #408 : 20.07.2018 klo 17:32:31

Ihan en tosin ole varma, keneltä sain neuvon siitä että taksia kandee ajaa ite. Ehdotuksia?

Loppuun tietenkin kaiken mullinmallin kääntävä twisti.
Sait neuvosi Pastorelta, ja me yleisössä haukomme henkeämme.

Sivuja: 1 ... 16 [17]

Siirry: