FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2024 klo 22:52:24 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 69
 
Kirjoittaja Aihe: Fredrik Jensen - FC Augsburg 2018-19  (Luettu 623521 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #300 : 19.10.2019 klo 22:55:04

Mitenköhän meni? Ainakin Augsburg nousi tasoihin, eli jengillä sujui.

Aikamoista, että nuori suomalaishyökkääjä saa peliaikaa bundeksessa eikä foorumia näytä juuri nappaavan. Näinkö hyvin suomifutiksella nykyisin menee?

erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #301 : 19.10.2019 klo 23:02:03

Tilastojen valossa ei tehnyt mitään puoleen tuntiin. Ei vetoja, ei kaksinkamppailuja, 4 syöttöä, ei driblauksia.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #302 : 20.10.2019 klo 01:51:05

Sivusilmällä katsellessa ei näkynyt kentällä ainakaan viimeisen vartin aikana. Kuulemma hankki jossain vaiheessa vapaapotkun.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #303 : 20.10.2019 klo 02:28:46

SSHH tai ei niin mielenkiintoista settiä tullut BiriBiriltä tähän topikkiin ja ainakin itselleni Pikku ja tämän historia tullut paljon tutummaksi tätä kautta. Toki forkka on täynnä näitä "ex-joukkuekavereita" ja "sisäpiiriläisiä", mutta mikään nyt ei varsinaisesti oli antanut aihetta epäillä ko. nimimerkin juttuja, vaikka toki vahvoilla värilaseilla mennään.
No jaa. Suokaa nyt pienet värilasit, jos siltä tuntuu. Perheensä nyt kuitenkin asuu tuossa reilun kilometrin päässä, lapsuudestaan lähtien. Yhteydet perheeseen edelleen tiiviit. Nähnyt valtaosan hänen treeneistään 7-12 ikävuoden välillä. Joskus vetänytkin niitä. Laittanut myös kentälle, kun tullut veljensä kanssa vahvistamaan vanhempien junnujen matseihin.

Olen toisaalta toiminut pelaajaedustajana, scouttina, eli ollut monissa pelaajasiirroissa, valmentajarekryissäkin mukana. Joten, on minulla nyt kyllä ihan hyvä käsitys, mistä puhun. Pikku on oikeasti lahjakas AM/FWD. Urakehitys ei tässä kohtaa häpeä Pukin tai Jollen vastaaville tuossa iässä.

Provoan, joskus harvoin. Mutta saa minun kirjoituksia kelata taaksekin päin. Vaikkapa Teemu Pukista. Ei hän ole koskaan ollut minulle paskapukki, päinvastoin.

Olen vilpittömästi pahoillani, jos jää HH kuva kirjoituksistani. Yritän voittopuolisesti kyllä esittää asiat mahdollisimman yksinkertaisesti, mutta välillä kiireessä unohtuu perustelut, myönnän. Fakta kuitenkin on, että tänne kirjoittaminen on kovin haastavaa. Muutaman asioista perillä olevan, laadukkaan asiakirjoittajan kanssa voisi päästä syvemmälle, mutta ketjuun ilmestyy usein trollilauma, minkä jälkeen voikin sanoa hyvästit kaikelle vähänkään älylliselle sanailulle.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #304 : 20.10.2019 klo 08:34:45

Pari hippiä ulisee, älä siitä välitä. Jatka valitsemallasi linjalla.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #305 : 20.10.2019 klo 08:49:23

Pari hippiä ulisee, älä siitä välitä. Jatka valitsemallasi linjalla.
Kiitos. Haastavaa on välillä. Joskus sitä et vaan voi myöskään avata asioita edes juurta jaksain, välillä et vähää alusta. Seurojen intressit, pelaajien henkilökohtaiset asiat jne.
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #306 : 20.10.2019 klo 11:06:44

Jaksamisia Biribirille. Tämän ketjun avatessa kuitenkin toivoisi lukevan enemmän juttua otsikon pelaajasta kuin otsikon pelaajasta kirjoittavasta nimimerkistä.
Josimarin veto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Iso haalee


Vastaus #307 : 20.10.2019 klo 12:17:10

Pelasiko Akilleksessa?
Sukerman

Poissa Poissa


Vastaus #308 : 20.10.2019 klo 12:26:34

Tilastojen valossa ei tehnyt mitään puoleen tuntiin. Ei vetoja, ei kaksinkamppailuja, 4 syöttöä, ei driblauksia.

Oli vähäiset pallokosketukset. Eli aikalailla tilastojen mukaiset. https://www.livetulokset.com/ottelu/8ncXct96/#ottelun-tilastot;2

Se nyt ei tähän keskustelyyn sinänsä liity, mutta olipa noloa Kovacilta, jättää kättelyt väliin.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #309 : 20.10.2019 klo 12:30:20

Jaksamisia Biribirille. Tämän ketjun avatessa kuitenkin toivoisi lukevan enemmän juttua otsikon pelaajasta kuin otsikon pelaajasta kirjoittavasta nimimerkistä.
Kiitos. Olen täsmälleen samaa mieltä, ja poistun takavasemmalle. Poikkean lukemassa spämmätyt lehdistötiedotteet ja ansiokkaat analyysit katsomovalmentajiota.
Kannattelija

Poissa Poissa


Vastaus #310 : 20.10.2019 klo 12:55:36

Kiitos. Olen täsmälleen samaa mieltä, ja poistun takavasemmalle. Poikkean lukemassa spämmätyt lehdistötiedotteet ja ansiokkaat analyysit katsomovalmentajiota.

Älä suotta vetäydy keskusteluista kun kerran substanssia ja tuntemusta löytyy. Kyllä se on aivan toiset tahot (jonnet), ketkä nimimerkeistä keskustelee.
Sukerman

Poissa Poissa


Vastaus #311 : 20.10.2019 klo 13:02:53

Sama edelliseen. Pysy BiriBiri maisemissa. Hyvää tekstiä, kulissien takaa.
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #312 : 20.10.2019 klo 13:11:01

Kiitos. Olen täsmälleen samaa mieltä, ja poistun takavasemmalle. Poikkean lukemassa spämmätyt lehdistötiedotteet ja ansiokkaat analyysit katsomovalmentajiota.

Kukaan ei toivonut poistumista. Kummasti vedit tällä kommentilla keskustelun takaisin itseesi, kun olisit voinut jättää sen tuohon kiitos samaa mieltä, etenkin kun vilpittömästi tsemppiä toivotin. Tietty näiden kommenttien myötä olen itse syyllistynyt otsikossa kritisoimaani toimintaan enemmän kuin muut keskustelijat.
Kamreeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #313 : 20.10.2019 klo 13:16:19

Itse katselin eilen peliä siitä eteenpäin kun Jensen pääsi sisään. Oli mielestäni aika näkymätön, mutta hienoa että Augsburg nousi tasoihin.

Itsekin toivon että nimimerkki BiriBiri jatkaa kuten tähänkin asti. Tietäjät tietää ja on välillä kovilla. Vertautuu hieman nimimerkkiin Jallu Kurittu joka on myöskin mies, jota arvostan suuresti. Toivottavasti Birit ja Jallut eivät vedä hiekkaa nenään välihuutelijoista vaan piristävät jatkossakin forkkaa.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #314 : 20.10.2019 klo 13:24:20

Kukaan ei toivonut poistumista. Kummasti vedit tällä kommentilla keskustelun takaisin itseesi, kun olisit voinut jättää sen tuohon kiitos samaa mieltä, etenkin kun vilpittömästi tsemppiä toivotin. Tietty näiden kommenttien myötä olen itse syyllistynyt otsikossa kritisoimaani toimintaan enemmän kuin muut keskustelijat.
No voi hyvä tavaton. Eihän täällä ad hominem metakeskustelua aiheuta juuri muut kuin meikäläinen. Ja huomiosi sen tarpeettomuudesta, jopa vahingollisuudesta itse topikille, lopulta pelaajalle, on kiistaton.
Madridlandia

Poissa Poissa


Vastaus #315 : 20.10.2019 klo 13:49:07

Mitä täällä taas tapahtuu ??? Pikku, pikku, pikku, minä, minä, tunnen hänet ja vanhemmat ja koirankin, joten tiedän parhaiten, miten hän suoriutuu ja pärjää. Tuo tapa tuoda asioita esille on varmasti muita ärsyttävä.

Hajaantukaa ja jutelkaa siitä pelaajasta. Minullakaan ei ole asiaan nyt sen enempää sanottavaa, kun en peliä nähnyt, mutta oli ilahduttavaa huomata 30 minuutin peliaika Ylos
C Less

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, Atleti


Vastaus #316 : 27.10.2019 klo 16:38:53

Jensen ei kokoonpanossa vajaan tunnin kuluttua alkavassa Wolfsburg-ottelussa vieraskentällä. Onko siellä taas jotain vaivaa?
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness


Vastaus #317 : 27.10.2019 klo 16:52:20

Jensen ei kokoonpanossa vajaan tunnin kuluttua alkavassa Wolfsburg-ottelussa vieraskentällä. Onko siellä taas jotain vaivaa?
Loukkaantuneena sivussa, ei matkustanut Wolfsburgiin.

Vaikea valmentajankaan on peluuttaa miestä, joka on koko ajan romuna. Fysiikka ei kestä, syytä enemmän valmennuksessa vai miehessä?
Seitan

Paikalla Paikalla


Vastaus #318 : 27.10.2019 klo 17:50:26

Loukkaantuneena sivussa, ei matkustanut Wolfsburgiin.

Vaikea valmentajankaan on peluuttaa miestä, joka on koko ajan romuna. Fysiikka ei kestä, syytä enemmän valmennuksessa vai miehessä?
Eikös R.Jensenkin ole jatkuvasti paskana. Tulee Turusen veljekset mieleen. :(
Furu

Poissa Poissa


Vastaus #319 : 27.10.2019 klo 18:15:24

Piti ihan tulla tarkistamaan, että miksi Jensen ei ole kokoonpanossa ja pystyihän forkkaan taas luottamaan Ylos Toivottavasti tulee pian kuntoon. Volkkarilla muuten aika paljon tyhjiä penkkejä, vaikka bundeksessa kulkee erittäin hyvin. Toki kaupunki ei mikään hirveän suuri ole, mutta silti.
tactico

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Certified Ground Masters


Vastaus #320 : 03.11.2019 klo 19:52:09

Ilmeisesti edelleen klesana, kun ei ole kokoonpanossa Schalkea vastaan.
Sukerman

Poissa Poissa


Vastaus #321 : 03.11.2019 klo 19:58:06

Ilmeisesti edelleen klesana, kun ei ole kokoonpanossa Schalkea vastaan.

Ei se ylin auktoriteetti varmaankaan, mutta livetulokset ei listaa loukkaantuneiden joukkoon. FCA:n tai vaikkapa kickerin kotisivuja en ole tsekannut..
Osmonkääliö

Poissa Poissa


Vastaus #322 : 03.11.2019 klo 20:58:08

Koutsi puhu että Jensen on ainoastaan juossut treeneissä. Odottavat yhä tarkkoja diagnooseja et mikä on.
--are--

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi, MCFC


Vastaus #323 : 09.11.2019 klo 16:34:20

Ei kokoonpanossa Paderbornia vastaan. Valittu kuitenkin majuun, joten luulisi olevan pelikunnossa(?)
tactico

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Certified Ground Masters


Vastaus #324 : 09.11.2019 klo 16:58:57

Ei kokoonpanossa Paderbornia vastaan. Valittu kuitenkin majuun, joten luulisi olevan pelikunnossa(?)

Forza listaa loukkaantuneeksi: knee injury.

 
Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 69
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa