FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
14.11.2024 klo 21:09:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 16 [17]

Kirjoittaja Aihe: Neljännesvälierä 2.7 17:00 EEST Brasilia - Meksiko, Samara Arena  (Luettu 20943 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mr.Löysä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC, KPV

Vastaus #400 : 02.07.2018 klo 18:40:08

Itse olen ollut tässä uskossa jo vuosia, että tuo lasketaan syötöksi, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
No FIFA ei ainakaan laskenut: https://www.fifa.com/worldcup/statistics/players/goal-scored

Eli Neymar ehkä hieman itsekkäästi ampuu itse, maalivahti torjuu ja Firmino pistää irtopallon tyhjiin. Ei syöttöpistettä tästä Neymarille.
Tortuga

Poissa Poissa

Vastaus #401 : 02.07.2018 klo 18:54:59

Varmaan oikea joukkue voitti ja näin, mutta ei saatana mitä sillä Neymarilla liikkuu päässä. Hyppäsi, tai pikemminkin kieri inhokkilistan kärkeen. Hyi vittu.
Kapteeni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian

Vastaus #402 : 02.07.2018 klo 18:55:38

Ahaa, käsitin että kyse oli jostain "Näitä maajoukkueita on trendikästä vihata futisforumilla" -listasta.
Itseäni huvitti kerätä kaikki joukkueet, joita jossain vaiheessa on "oksettaviksi" tai "limanipuiksi" ym. täällä kisojen aikana nimitelty. Alkaa olla jo ihan mittava lista:

Korea
Costa Rica
Portugali
Argentiina
Belgia
Iran
Islanti
Englanti
Panama
Brasilia
Tunisia
Japani
Kroatia
Espanja
thiou

Poissa Poissa

Vastaus #403 : 02.07.2018 klo 19:06:50

Itseäni huvitti kerätä kaikki joukkueet, joita jossain vaiheessa on "oksettaviksi" tai "limanipuiksi" ym. täällä kisojen aikana nimitelty. Alkaa olla jo ihan mittava lista:

Odotin kyllä paljon pidempää listaa. Eiköhän jokaista joukkuetta ole joku jossain vaiheessa nimittänyt "oksettavaksi" tai "limanipuksi" ym..
Fela Hutikuti

Poissa Poissa

Vastaus #404 : 02.07.2018 klo 20:15:26

No FIFA ei ainakaan laskenut: https://www.fifa.com/worldcup/statistics/players/goal-scored

Eli Neymar ehkä hieman itsekkäästi ampuu itse, maalivahti torjuu ja Firmino pistää irtopallon tyhjiin. Ei syöttöpistettä tästä Neymarille.
Syytän fm 2005 tästäkin
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers

Vastaus #405 : 03.07.2018 klo 08:10:00

Onneksi Belgia tuli vastaan. Saa taas naureskella pikku porsaan kieriskelylle, kun Belgia näyttää "kovuutta". Fellaini opettaa.

Sivuja: 1 ... 16 [17]

Siirry: