FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.02.2025 klo 14:10:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 113

Kirjoittaja Aihe: Lippuja Valioliigajoukkueiden otteluihin  (Luettu 513990 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Iron Hammer

Poissa Poissa

Vastaus #100 : 09.01.2008 klo 19:51:16

Seuraavana päivänä pelattiin west ham - bolton ja löysimme sattumalta piccadilly circuksesta souvenier shopin mikä myi lippuja eri tapahtumiin. sieltä hommasimme 4 vierekkäistä paikkaa matsiin hintaan 90 puntaa per tiketti. myyjä otti henkkarit pantiksi ja saimme 15 minuutin päästä 4 kausikorttia, jotka palautimme seuraavana päivänä.

:D Kundeja taidettiin vähän viedä. Vielä B-category matsi...

Kettukukko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leicester City, Veikkausliiga, Huuhkajat

Vastaus #101 : 10.01.2008 klo 13:00:42

Päätin kuitenkin lähteä nyt sitten yrittämään lippuja Arsenal-Middlesbrough peliin. Red member jäsenyys maksaa 25 euroa, joka oikeuttaa lipun ostamiseen 15.2 lähtien. 15.1 alkaa myynti "paremmille" membereille ja pelihän on 15.3. Toivottavasti onnistuu  ::)
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008 klo 13:07:40 kirjoittanut Kettukukko »
OhneSahne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Die Geißböcke

Vastaus #102 : 10.01.2008 klo 14:00:24

Olisin tiedustellu nyt sitten tätä kautta, jotta miten hankin parhaiten pari lippua chelsea-reading otteluun 30.1. olen sillon sopivasti lontoossa ja voisihan sen valioliigankin tunnelman käydä katsastamassa. Eli kannattaako lippuja tilata etukäteen chelsean sivuilta? yleinen myyntipäivä alkaisi huomenna. Vai onko sitä kautta mahdotonta saada.Jos ei niin toimittaako ne liput postilla suomeen vai onko ne noudettavissa paikan päältä? eli kaikki neuvo lippujen hankkimiseen ja myöskin otteluun paikan päällä otetaan mielellään vastaan.
Kettukukko

Poissa Poissa

Vastaus #103 : 12.01.2008 klo 10:33:48

Noniin Gunnerssien jäsenyys hommattu ja nyt vaan toivotaan, että 15.2 siis kk ennen matsia on vielä lippuja jäljellä. Olen varovaisen toiveikas  Ylos
pool4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #104 : 16.01.2008 klo 00:15:29

Päätin sitten rekisteröityä, tuli kuitenki niin paljon kysymyksiä lisää, kun luki tätä kekustelua...
Ollaan menossa Liverpooliin vapun aikaan ja tarkotuksena olis päästä kattomaan 'Pool- Man City:ä sillon 3.5. Oon ymmärtänny, että sillon kun ne general salet aukee, sinne sit heti soittamaan. Paljonko ne liput yleensä maksaa, ne halvimmat? Ei viittis oikeen 200 euron ostaa...Onks nää viimeset matsit niitä joihin liput on vieläkin vaikeempi hankkia?
Jos pääsee läpi tossa generalis, niin lippujen lähettäminen kestää siis n. pari viikkoo, vai? Kumpi on parempi ja turvallisempi vaihtoehto, pyytää lähettämään liput Suomeen vai suoraan esim. hotellille? ???
Tiiän, että lippujen saanti on aika vähäinen, mut koskaan ei saa luovuttaa. (tai jotain sen tapasta)
Nyt ei keksi enempää kysyttävää, mut jos tulee mieleen jotain niin tulen takasin kysymään.
Kiitos jos joku vois auttaa mua tässä, kun tää koko osto on yhtä tuskaa! No joo, vähän liiottelua...ehkä... ;)
pirkule

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Sunderland

Vastaus #105 : 16.01.2008 klo 22:43:31

Tossa ois faijan kanssa tarkotus lähteä keväällä katsomaan sekä Sunderland - West Ham ja Manchester United - Aston Villa, eli varmaan varmin keino saada liput Old Traffordille on joku pakettimatka esimerkiks SMT:n kautta? Eikös Stadium Of Lightille puolestaan saa liput ostettua ihan soittamalla tuonne seuran toimistoon? Ainakin näin olen ymmärtänyt, jos joku tietää paremmin, niin vois jelppiä...

Ja toinen, selviääkö lauantai/sunnuntaipelit tosiaan vasta jokaisen kuukauden alussa? Hankaloittaa paljon, koska toinen peleistä jää sitten väliin jos samalle päivälle pukkaavat, ja kaikki pelit helmikuusta alkaen on vielä tässä vaiheessa merkitty lauantaille....
torcida

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä

Vastaus #106 : 16.01.2008 klo 23:09:00

Ei oo tainnu tällä kaudella olla Stadium of Light montaa kertaa täynnä (jos kertaakaan), siis luulis että liput helppo hankkia 8)
Obafemi

Poissa Poissa

Vastaus #107 : 17.01.2008 klo 13:37:55

Tossa ois faijan kanssa tarkotus lähteä keväällä katsomaan sekä Sunderland - West Ham ja Manchester United - Aston Villa, eli varmaan varmin keino saada liput Old Traffordille on joku pakettimatka esimerkiks SMT:n kautta? Eikös Stadium Of Lightille puolestaan saa liput ostettua ihan soittamalla tuonne seuran toimistoon? Ainakin näin olen ymmärtänyt, jos joku tietää paremmin, niin vois jelppiä...

Sehän ei ole koskaan loppuunmyyty stadion...No itse sain liput, kun soitin sinne seuran lipputoimistoon ja sieltä antoivat sähköpostiosoitteen, johon otin yhteyttä ja kerroin lipputarpeestani. Helppoa oli.
Tuolta lisätietoa: http://www.safc.com/tickets/
pirkule

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Sunderland

Vastaus #108 : 17.01.2008 klo 21:17:27

Sehän ei ole koskaan loppuunmyyty stadion...No itse sain liput, kun soitin sinne seuran lipputoimistoon ja sieltä antoivat sähköpostiosoitteen, johon otin yhteyttä ja kerroin lipputarpeestani. Helppoa oli.
Tuolta lisätietoa: http://www.safc.com/tickets/

Joo, en tosiaan itsekkään ole TV:n kautta ainakaan Stadium Of Lightia täytenä nähnyt. Kiitos vielä tosta lisätiedosta koskien sitä lippuvarausta.

Ja niin, lauantai/sunnuntaipelit päätetään vasta kyseisen kuukauden alkaessa?
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #109 : 21.01.2008 klo 21:10:09

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70365370  :D Ylos
Obafemi

Poissa Poissa

Vastaus #110 : 22.01.2008 klo 10:17:25

Joo, en tosiaan itsekkään ole TV:n kautta ainakaan Stadium Of Lightia täytenä nähnyt. Kiitos vielä tosta lisätiedosta koskien sitä lippuvarausta. Ja niin, lauantai/sunnuntaipelit päätetään vasta kyseisen kuukauden alkaessa?

Joo, kyllä yleensä kuukausi ennen tietää, minä päivänä matsi pelataan.
Syy minkä takia matsi siirretään, on nuo tv-ottelut, eli voihan olla, että tuo Sunderland-West Ham, joka on nyt merkattu pelattavaksi 29.3 lauantaina, siirtyy pelattavaksi esim. sunnuntaille tai maanantaille.
Kettukukko

Poissa Poissa

Vastaus #111 : 22.01.2008 klo 10:29:19

Joutuukohan sitä nyt täysin muuttamaan suunnitelmaan kun Arsenalin peliin oli 15.3 tarkoitus mennä, mutta samaan aikaan olisi myös Fulhamilla Lontoossa kotipeli ja jos siellä olisikin mahdollisuus nähdän Kuningas?!?!?    Tuoppi
pool4

Poissa Poissa

Vastaus #112 : 25.01.2008 klo 13:49:14

Terve!
Noi kysymykset on viel samat tuol ylempänä näkyy, jos joku tietäis? Uusiakin kysymyksiä on tullu:
kun kattelin taas tota liverpoolin kotisivuja, siitä "how to apply for tickets" -osiosta, kun siel näkyy että ne liput maksais n. 50 € kpl. Katoinko oikein? :o
------------
ANFIELD TICKET PRICES

STAND CATEGORY B PRICE CATEGORY A PRICE
Mainstand, Centenary Stand, Paddock Enclosure and Anfield Road £34.00 £36.00

Kop Grandstand  £32.00 £34.00

CATEGORY A MATCHES:
Arsenal, Aston Villa, Blackburn Rovers, Chelsea, Everton, Manchester City, Manchester United, Newcastle United and Tottenham Hotspur
---------------
Eikö toi tarkotakin sitä vai olenko käsittänyt väärin? Kallistuuko ne sitten siinä general sales vai? Tietääkö teist joku? Kiitos.
poolsince79

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 25.01.2008 klo 23:52:34

Päätin sitten rekisteröityä, tuli kuitenki niin paljon kysymyksiä lisää, kun luki tätä kekustelua...
Ollaan menossa Liverpooliin vapun aikaan ja tarkotuksena olis päästä kattomaan 'Pool- Man City:ä sillon 3.5. Oon ymmärtänny, että sillon kun ne general salet aukee, sinne sit heti soittamaan. Paljonko ne liput yleensä maksaa, ne halvimmat? Ei viittis oikeen 200 euron ostaa...Onks nää viimeset matsit niitä joihin liput on vieläkin vaikeempi hankkia?
Jos pääsee läpi tossa generalis, niin lippujen lähettäminen kestää siis n. pari viikkoo, vai? Kumpi on parempi ja turvallisempi vaihtoehto, pyytää lähettämään liput Suomeen vai suoraan esim. hotellille? ???
Tiiän, että lippujen saanti on aika vähäinen, mut koskaan ei saa luovuttaa. (tai jotain sen tapasta)
Nyt ei keksi enempää kysyttävää, mut jos tulee mieleen jotain niin tulen takasin kysymään.
Kiitos jos joku vois auttaa mua tässä, kun tää koko osto on yhtä tuskaa! No joo, vähän liiottelua...ehkä... ;)

Juu, olet ymmärtänyt oikein, eli heti soittamaan kun liput tulee myyntiin. Halvimmatkin liput maksaa vähän päälle 30 puntaa. Itse soittelin lippujen perään viimeksi joulukuussa jolloin normipaikka Bolton-peliin maksoi 34 puntaa ja tuohan tekee Euroina noin pyöreästi sen 50 Euroa.
Jos pääset läpi, niin liput tulee postilaatikkoon noin viikossa, liputhan tulevat myyntiin noin 2 viikkoa ennen peliä. On turvallista pyytää lähettämään liput Suomeen, koska jos ne jostain syystä hukkuvat matkalla tai eivät tule ajoissa, niin liput voi silti lunastaa paikanpäältä LFC:n lipputoimistosta. Riittää kun näyttää siellä luottokortin jolla liput on maksettu/tilattu.
Itse soittelin viimeksi lipunmyyntiin noin 3 tuntia kahdella puhelimella ja pari kaveria soitti samaan aikaan myös. Lopulta pääsin läpi ja sain liput matsiin. Saatiin melkein viimeiset tiketit ( offalilla jo luki, että sold out ), mutta saatiin kuitenkin.

Siitä ,että onko kauden viimeisiin peleihin vielä vaikeampaa saada lippuja, en osaa vastata. Riippuu varmaan myös paljolti siitä, että onko tuossa City-pelissä enää mitään panosta.
poolsince79

Poissa Poissa

Vastaus #114 : 25.01.2008 klo 23:55:26

Kallistuuko ne sitten siinä general sales vai? Tietääkö teist joku? Kiitos.
Ei kallistu. Ainoa mikä kallistuu on Jenkkien paatti  :-[
pool4

Poissa Poissa

Vastaus #115 : 29.01.2008 klo 15:47:13

Kiitos vastauksesta! Eikun vaan sit soitteleen, kun general sale aukee...  Ylos
Gheddafi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ne, jotka ei koskaan pärjää

Vastaus #116 : 06.02.2008 klo 15:20:35

No niin, ensi viikolla pitäisi mennä muutamaksi päiväksi Lontooseen ja 16.2. näyttäisi olevan FA-Cupia Chelsea - Huddersfield. Joku Chelseaa enemmän seurannut voisi kertoa, onko realistista saada lippuja tuohon. Ilmeisesti yleiseen myyntiin tulee liput 7. päivä? 3. kierroksen QPR-peli keräsi reilut 41000 katselijaa, voisiko sen perusteella toivoa että lippuja voisi saada?
pool4

Poissa Poissa

Vastaus #117 : 27.02.2008 klo 18:44:28

Terve! Kysyisin vielä noista lippujen ostosta, että voisko sinne seuran sivuilla näkyvään sähköpostiin laittaa vaikka jo nyt viestiä ja tiedustella lippuja toukokuun peliin? Pystyskö jollain tapaa jo varaamaan niitä, ilman mitään kausikorttisysteemeitä? Ja sit vielä siitä soitosta, kuinka paljon soitto tulis maksamaan ja kauan se suurin piirtein kestäis, kun en haluis sit mitään "kivaa yllätystä" puhelinlaskuun?
Siinäpä se olikin...
Kiitos jo etukäteen!  :)
Jakub

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC

Vastaus #118 : 28.02.2008 klo 00:52:21

Terve! Kysyisin vielä noista lippujen ostosta, että voisko sinne seuran sivuilla näkyvään sähköpostiin laittaa vaikka jo nyt viestiä ja tiedustella lippuja toukokuun peliin? Pystyskö jollain tapaa jo varaamaan niitä, ilman mitään kausikorttisysteemeitä? Ja sit vielä siitä soitosta, kuinka paljon soitto tulis maksamaan ja kauan se suurin piirtein kestäis, kun en haluis sit mitään "kivaa yllätystä" puhelinlaskuun?
Siinäpä se olikin...
Kiitos jo etukäteen!  :)

Laitan omat kokemukseni:

2006 Aston Villa peliin soittelin 3,5h ennen ku pääsin jonoon. Jäljellä oli Adult With Child lippuja. Ostin sellaset mulle ja tyttöystävälle, etin Liverpoolista muksut ja menin matsiin.

Tälle kaudelle yks foorumitoveri osti liput Middlesborough peliin online salesta, joka on hyvä vaihtoehto. Samalla tapaa sain itse West Ham -pelin liput. Lisää enemmän jäljempänä online salesta.

Newcastle -peliin tälle kaudelle ei ollu online salea. Nyt puhelinmyynti on muuttunu niin kivaks, että ensin kuunnellaan nauhaa ja maksetaan seuralle puhelinkuluja, jonka jälkeen vasta tietää pääseekö jonoon. Itse soittelin 8:27 alkaen (Ticket Office aukeaa 8:30), jonoon pääsin 12:19 sijalle 59. 28min21sek myöhemmin luuri kii ja kolme lippua koppiin tuloksena.

Tänä aamuna reading matsiin oli sit haastetta. Nauhan mukaan myynnissä oli vaan Hammers peli ja PTS jäsenille lippuja reading peliin, vaikka offalin mukaan phone sale generalina olis alkanu. Noh, RAWKilta vinkkiä ja pääsin pts jonoon jo noin 8:45. 9:15 puhelu ohi ja tuloksena 3 lippua koppiin. Puhelun jonon aikana kuulin olevani jonossa Barnsley -matsin lippuja ostamaan ja muihin matseihin ei lippuja sieltä saisi. Liverpoolin TO:lle varaukseton  :keskari:

Barnsley ja Inter matseihin sain liput RAWKin kautta. Itse asiassa sama kaveri möi molemmat, face valuella toki.

Online saleen voi osallistua vaan jos
a) se järjestetään
b) sulla on fan card
c) pääset koko perkeleen systeemiin sisään.

Suosittelen et hommaat Fan Cardin offalilta. Maksaa 3,5£. Online salessa menestyy seuraavasti. Loggaantuu sisään ihan sikana ennen ku lipunmyynti aukee ja painelee päivitä painiketta noin kerran minuuttiin ettei järjestelmä heitä pellolle. Tänä aamuna klo 06:00 oli jo sivu niin tukossa, ettei Onlineen päässy. Itse tosin Newcastle peliin pääsin sisään 8:35 kuin ihmeen kaupalla, siis 5 min myynnin alkamisen jälkeen.

Siinäpä vinkkiä...

Itsellä sijainti Stafford (100km / 1h junalla) poolista. Kaikkiin kauden jäljellä oleviin matseihin Anfieldillä yritän mennä. Joten meidän kannattaa yrittää hankkia lippuja yhdessä, koska 4 lippua voi kerralla ostaa. Laitas mulle PM jos kiinnostuit. Sama koskee kaikkia muita Poolin matseihin tulevia, jos haluaa vaikka tuopilla käydä ennen matsia tai kokeilla saada lippuja kimpassa...

EDIT: Ja vielä vastaus alkuperäiseen. Ainahan voi meiliä laitella, mutta tuskinpa auttaa. Kokeile toki. Tollaista yhteydenottoa varten kun on olemassa Postal Application. Eli kirje poolille menemään. Kato ohjeet offalilta, äläkä laita liian aikaisin. Ongelmana toki se, että Postalit käsitellään yleensä samana päivänä kun general sale alkaa. TO:lle jälleen pakko antaa kunnioitusta... Alas

Ja puheluita varten tutustu www.teleale.com
« Viimeksi muokattu: 26.03.2008 klo 15:20:44 kirjoittanut jakub »
Jakub

Poissa Poissa

Vastaus #119 : 03.03.2008 klo 00:02:08

Mulla olis ylimääränen lippu otteluun Liverpool-West Ham.

Myyn face valuella eli £34. Paikka block KG, Lower Centenary, Row 28.

Kiinnostuneet laittakaa nopeasti YV
pool4

Poissa Poissa

Vastaus #120 : 05.03.2008 klo 14:28:02

Moi! Kiitos paljon kaikista tiedoista, mut valitettavasti mä en enää voi yrittää saada/ostaa niitä lippuja.  :( Kun mä olen oikeestaan menossa Liverpooliin mun äitin kans ja oon täs nyt joka viikko vihjaillu sille noista lippujen ostosta. Mut se ei oo ollu oikeen halukas myöntymään.  >:( En tiiä miks, ehkä hinnan takia tai se, että se ei yhtään oikeestaan ees välittäis mennä koko matsiin… Ei selvästi ymmärrä kunnon urheilun/viihteen perään!
Kiitos kuitenkin hurjan paljon. Ehkä sit joskus tulevaisuudessa… Palaillaan sitten taas asiaan.   :)
Jakub

Poissa Poissa

Vastaus #121 : 14.03.2008 klo 21:33:50

Lainaus käyttäjältä: LFC-Everton Ticket details:
Liverpool Football Club would like to announce the following selling arrangements for our Premier League fixture against Everton, Sunday 30th March 2008.
Barclays Premier League
Liverpool v Everton

To be played at Anfield on
Sunday 30th March 2008
Kick off time 4.00pm

Dates of Sale

Fan Card holders with both Portsmouth (22/12/07) and Wigan (02/01/08) on Fancard -
Thursday 20 March until Friday 21 March 2008

Fan Card holders with either Portsmouth (22/12/07) or Wigan (02/01/08) on Fancard -
Saturday 22 March until Tuesday 25 March 2008

The above sales are subject to availability and while stocks last.

Onko jollakin molemmat pelit tai edes toinen noista Fan Cardilla? Jos on, arvostaisin lipunhankkimisapua kosolti.
Obafemi

Poissa Poissa

Vastaus #122 : 16.03.2008 klo 14:38:52

Just hommasin lipun paikallisderbyyn Newcastle-Sunderland 19.huhtikuuta Ylos
Taatusti kuuma matsi tulossa ja panoksena myös sarjassa säilyminen paikallisherruuden
lisäksi. Suunnitelmissa on vielä jonkin toisenkin matsin väijyminen jossain Lontoon ja Newcastlen välillä tuona viikonloppuna.
terwari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR

Vastaus #123 : 16.03.2008 klo 17:17:11

Just hommasin lipun paikallisderbyyn Newcastle-Sunderland 19.huhtikuuta Ylos

Aika hyvä hankinta. Onko sinulla suhteita Newcastleen vai miten sait? Juteltiin nimittäin parin Newcastlen kannattajan kanssa junassa matkalla Liverpoolista Manchesteriin ja he sanoivat että Newcastlen kotiotteluihin on todella vaikea saada lippuja. Ja kun vastassa on vielä Sunderland tämänhetkisessä sarjatilanteessa niin vaikeusaste normaaliinkin otteluun nähden lienee ollut moninkertainen.
Obafemi

Poissa Poissa

Vastaus #124 : 16.03.2008 klo 20:51:24

Aika hyvä hankinta. Onko sinulla suhteita Newcastleen vai miten sait? Juteltiin nimittäin parin Newcastlen kannattajan kanssa junassa matkalla Liverpoolista Manchesteriin ja he sanoivat että Newcastlen kotiotteluihin on todella vaikea saada lippuja. Ja kun vastassa on vielä Sunderland tämänhetkisessä sarjatilanteessa niin vaikeusaste normaaliinkin otteluun nähden lienee ollut moninkertainen.
Jeps.Ei mulla mitään suhteita sen kummemmin sinne päin ole,mutta juttuhan on niin, että tänään tuli myyntiin liput seuran jäsenille kausikorttilaisten jälkeen. Ja itsekin satun olemaan  seuran jäsen. Lipunmyynti aukesi klo 13 Suomen aikaa ja oikeassa olet,että näihin matseihin liput menevät kuin kuumille kiville. Yleensä lippuja jää vielä jonkin verran yleiseenkin myyntiin, mutta tässä tapauksessa voi olla, että kaikki menevät jo seuran virallisille jäsenille, eikä yleiseen myyntiin jää mitään. Itsekin aloin paukuttaan puhelimella heti yhdeltä ja kakskytäyli yksi pääsin vihdoin läpi ja olin jonossa kymmenentenä, huokaisin helpotuksesta;) Ja mitä tulee tuohon, että olisi vaikea saada lippuja Newcastlen kotiotteluihin, niin itse en ole samaa mieltä. Kolmas kerta kun tuonne oon menossa ja aina oon saanu lipun, vaikken olisikaan jäsen...Esimerkiksi ensi lauantain Fulham-matsiin saa vieläkin tiketin yleisestä myynnistä.

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 113

Siirry: