FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 13:12:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 72 [73] 74 ... 108
 
Kirjoittaja Aihe: Lippuja Valioliigajoukkueiden otteluihin  (Luettu 482406 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #1800 : 28.12.2017 klo 12:21:03

Tässä matkan suunnitelmat muuttui ja olisi tsäänssi mennä katsomaan tänään Palacen peliä. Osaako joku sano, että jos on vähän valmis sijoittamaan, niin saako stadionin nurkalta lippuja "mustanpörssin" kauppiailta? Muualta ei taida tikettejä saa tähän hätään.
Siellä voi niitä trokareita olla siinä lipputoimiston nurkalla. Matsi on tosiaan myyty loppuun joten muita vaihtoehtoja ei juuri ole, ellei joku kävele vastaan ylimääräisen piletin kanssa.

e. Siinä samalla kannattaa tietysti kysellä sieltä lipputoimistosta josko niille on tullut jotain peruutuksia tai matkalla kurkkia paikallisiin pubeihin joissa usein jollain on joku ylimääräinen lippu.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2017 klo 12:48:05 kirjoittanut B Watson »
Punakka tanakka

Poissa Poissa


Vastaus #1801 : 28.12.2017 klo 12:58:01

Siellä voi niitä trokareita olla siinä lipputoimiston nurkalla. Matsi on tosiaan myyty loppuun joten muita vaihtoehtoja ei juuri ole, ellei joku kävele vastaan ylimääräisen piletin kanssa.

e. Siinä samalla kannattaa tietysti kysellä sieltä lipputoimistosta josko niille on tullut jotain peruutuksia tai matkalla kurkkia paikallisiin pubeihin joissa usein jollain on joku ylimääräinen lippu.

Jees. Kiitoksia neuvoista. 👍
john white

Poissa Poissa


Vastaus #1802 : 28.12.2017 klo 16:02:17

Eikö saa lippuja muka suoraan seuralta? Harvoinhan noita myydään loppuun, kun Wembleylle mahtuu niin paljon väkeä.

Stubhub ei myy lippuja Tottenhamin otteluihin. Kaikki myynti seuran sivuilta.
das Hund

Poissa Poissa


Vastaus #1803 : 28.12.2017 klo 16:54:48

Stubhub ei myy lippuja Tottenhamin otteluihin. Kaikki myynti seuran sivuilta.


Ahaa, ilpon kysymys olikin siis kompa. Seuran sivuille toki yritinkin häntä ohjata.
Ändy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue


Vastaus #1804 : 01.01.2018 klo 19:45:26

Spurs - West Ham peliin ei liene mahdollista saada lippuja? Paikkoja kyllä on, mutta "Restricted General Sale" estää lippujen ostamisen, kun oma tili on liian tuore. Auttaako jäsenyyden ostaminen?
Sunnuntaina toki olisi FA-cupia, mutta AFC Wimbledon ei hirveästi koveta vastustajana.
Jaska

Poissa Poissa


Vastaus #1805 : 03.01.2018 klo 17:38:52

Suunnitelmissa on reissu Lontooseen huhti-toukokuun vaihteessa kahden superjunnun kanssa. Matsi kuuluisi ohjelmistoon mutta joukkue eikä edes sarjataso ei ole niin tärkeää. Lontoon isot on rajattu jo suosiolla pois hinnan ja saatavuuden takia, mutta mitenkäs pienemmät valioliigaseurat tai parilta alemmalta tasolta, olisiko suosituksia? Missä löytyisi katsojia ja meininkiä niin että pääsisi paikalliseen futistunnelmaan tutustumaan, mutta ei kohtuuttoman vaivalloista ja kallista hankkia lippuja?
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #1806 : 03.01.2018 klo 18:05:56

Missä löytyisi katsojia ja meininkiä niin että pääsisi paikalliseen futistunnelmaan tutustumaan, mutta ei kohtuuttoman vaivalloista ja kallista hankkia lippuja?
Palacella on alustavasti 28.4. Selhurstissa vastassa Leicester, johon varmastikin kansainvälisen jäsenyyden hankkimalla pitäsi hyvinkin saada tuo kolme lippua helpostikin: https://www.cpfc.co.uk/tickets/memberships/international-membership/

Katsojat ja meininki riippuu sitten siitä onko Palace vielä taistelemassa sarjapaikasta ;)
lentävä emiraatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Football Club International Turku & Soton


Vastaus #1807 : 04.01.2018 klo 11:26:51

Suunnitelmissa on reissu Lontooseen huhti-toukokuun vaihteessa kahden superjunnun kanssa. Matsi kuuluisi ohjelmistoon mutta joukkue eikä edes sarjataso ei ole niin tärkeää. Lontoon isot on rajattu jo suosiolla pois hinnan ja saatavuuden takia, mutta mitenkäs pienemmät valioliigaseurat tai parilta alemmalta tasolta, olisiko suosituksia? Missä löytyisi katsojia ja meininkiä niin että pääsisi paikalliseen futistunnelmaan tutustumaan, mutta ei kohtuuttoman vaivalloista ja kallista hankkia lippuja?
QPR toimii aina. Helppo kulkea metrolla, lippujen hankinta sujuu ilman ongelmia ja kunnon vanhan liiton stadion. Tunnelma myös parempi kuin esim. Fulhamiin tai Charltoniin verrattuna.
Jaska

Poissa Poissa


Vastaus #1808 : 04.01.2018 klo 15:39:08

Kiitokset kommenteista! Molemmat CP ja QPR olivat mielessä joten hyvä jos ovat toimivia vaihtoehtoja. Lisäksi molemmilla näyttäisi olevan kotipelit sekä 28.4 että 6.5. Jompaan kumpaan viikonloppuun reissu ajoittuu eli senkin puolesta toimii.

CP näytti vaativan tuon jäsenyyden, mutta sillä saisi junnutkin mukaan. QPR:n sivuilta ei löytynyt mitään vaatimuksia ja kun kokeilin parin viikon päästä olevaan otteluun lipun ostamista (general sale) niin ei tosiaan vaikuttanut olevan jäsenyys- tai muita vaatimuksia. Onko tuosta lisätietoa?
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #1809 : 04.01.2018 klo 15:45:20

Kiitokset kommenteista! Molemmat CP ja QPR olivat mielessä joten hyvä jos ovat toimivia vaihtoehtoja. Lisäksi molemmilla näyttäisi olevan kotipelit sekä 28.4 että 6.5. Jompaan kumpaan viikonloppuun reissu ajoittuu eli senkin puolesta toimii.

CP näytti vaativan tuon jäsenyyden, mutta sillä saisi junnutkin mukaan. QPR:n sivuilta ei löytynyt mitään vaatimuksia ja kun kokeilin parin viikon päästä olevaan otteluun lipun ostamista (general sale) niin ei tosiaan vaikuttanut olevan jäsenyys- tai muita vaatimuksia. Onko tuosta lisätietoa?

Jos kiinnostaa niin 28.4. on myös West Ham - Manchester City. Mulla on 4 jäsenyyttä jotka voin heittää jakoon postimaksua ja vapaaehtoista kaljarahaa vastaan. :) Toki itse liput saattavat kyllä kustantaa enemmän kuin Palace tai QPR.
kosh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège


Vastaus #1810 : 04.01.2018 klo 18:09:24

QPR:n sivuilta ei löytynyt mitään vaatimuksia ja kun kokeilin parin viikon päästä olevaan otteluun lipun ostamista (general sale) niin ei tosiaan vaikuttanut olevan jäsenyys- tai muita vaatimuksia. Onko tuosta lisätietoa?
Ei tarvitse jäsenyyksiä ja metrolla pääsee kymmenen minuutin kävelymatkan päähän. Käsittääkseni jotkut bussitkin menevät siitä vierestä. Hieno vanhan liiton stadion, suosittelen.
Rankinen

Poissa Poissa


Vastaus #1811 : 05.01.2018 klo 16:05:45

No-nii!
Nyt se vasta myrkyn lykkäs!
Lupasin joululahjana pojalle viedä hänet Anfieldille, poika kun tulee miehen ikään. Ei ole helppoa tuo lippujen hommaaminen, näköjään (ei saa nauraa urpolle).
Jäsenyys onistuisi mutta lippujen vahtaamisen aiheuttama ahdistus ahdistaa jo ja kun olen (täältä ja muualtakin) ymmärtänyt että lippujakaan ei välttämättä saa.

Ensin menee Local Membership sale, 4 vko ennen, vain paikallisiille.
Additional membership sale, 2 vko ennen, muille kannattajille.
Local general sale, 1 vko ennen, vain alkuasukkaille.

Menikö oikein?

Lipunmyyjät netissä pitävät aika suolaisia hintoja ja paikatkin ovat suuntaa antavia katsomon osia. Samalle osiolle voi olla neljäkin eri hintaa, ei ota tolkkua.

Vastauksen tiedänkin jo mutta kysyn kumminkin: ei kenellekään olisi jäänyt joulusukan pohjalle lippuja 13.4. Liverpool-Bournemouth otteluun?
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1812 : 05.01.2018 klo 21:00:35

Stubhup ei sitten toimittanut lippuja koskaan Chelsea-Stoke otteluun viime lauantaina ja nyt kun olen yrittänyt saada rahojani (317,80€) takaisin niin he lähettävät kymmeniä vakio kysymyksiä minulle ja olen vastaillut niihin mutta mitään lupausta rahojen palauttamiseksi ei ole tullut.maileja mallien perään ja vain kysymyksiä. Sellaista selkeää väsyttämis taktiikkaa.
Pikka

Poissa Poissa


Vastaus #1813 : 05.01.2018 klo 21:08:05

Kai lähetit heille hyvissä ajoin ennen peliä viestiä, että missä liput luuraa. Antoivatko mitään lähetyskoodia tms.?
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1814 : 05.01.2018 klo 22:26:45

Aloitin torstai aamuna kyselemään lipuista kun ne eivät olleet tulleet hotellille.sieltä tuli taas kysymyksiä kaikenlaisia ja sanoivat että ole huoleti liput tulevat ajoissa.kyselin vielä ottelupäivänä kolme kertaa ja vastaus oli että liput ovat tulossa kunnes kolme tuntia ennen peliä tuli maili etteivät he pysty toimittamaan lippuja ja ovat pahoillaan. Sen jälkeen ei ole tullut yhtään viestiä miten he maksaisivat rahani takaisin vaikka olen antanut tilinumeron nimeni osoitteeni lippujen varausnumeron sekä bic koodin.en oikein tiedä enää muuta vaihtoehtoa kuin poliisille ja saavat selvittää asian. Peliin ostin pimeästä liput.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1815 : 05.01.2018 klo 22:29:46

Antoivat jo edellis torstaina ups seuranta koodin joka pallotteli lippuja jopa Manchesteriin saakka ja laitoin siitä mailia ja lupasivat selvittää ja varmistivat vielä toimitusosoitteen minulta.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #1816 : 05.01.2018 klo 22:50:59

Ei varmasti auta yhtään ja moni varmasti täysin eri mieltä, mutta ehkä joillekin vastaisuuden varalta.....

Itse suosin ehdottomasti sitä linjaa että liput aina suoraan seuralta. Yleensä saa tosi helposti ja jos johonkin peleihin ei saa pitääkö juuri niihin väkisin yrittää? Vielä kun kyseessä Englanti jossa monesti tarjontaan esim. viikon reissun ajaksi riittää ihan älyttömästi + Englannissa alasarjamatsit monesti reissun parhaita futiskokemuksia. Miksi maksaa itsensä kipeäksi trokarille että pääsee kiljuvien kiinalaisteinien viereen istumaan, kun tarjolla halvalla parempaa?(tämä yleisenä ihmettelynä ei FCSTOKElle) Ja kyllä sitä Valjuakin on paljon tarjolla suoraan seurojen sivuilta ihan kohtuuhinnalla.

Toki olen luultavasti menossa katsomaan itse Tottenham - Juve uuh......ei tosin odota että se olisi reissun mielenkiintoisin matsi.

FCSTOKEn tosiaan kannattanee ottaa yhteyttä poliisin jos homma ei etene. Kuulostaa rikolliselta.....
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #1817 : 05.01.2018 klo 22:56:08

Ei varmasti auta yhtään ja moni varmasti täysin eri mieltä, mutta ehkä joillekin vastaisuuden varalta.....

Itse suosin ehdottomasti sitä linjaa että liput aina suoraan seuralta. Yleensä saa tosi helposti ja jos johonkin peleihin ei saa pitääkö juuri niihin väkisin yrittää? Vielä kun kyseessä Englanti jossa monesti tarjontaan esim. viikon reissun ajaksi riittää ihan älyttömästi + Englannissa alasarjamatsit monesti reissun parhaita futiskokemuksia. Miksi maksaa itsensä kipeäksi trokarille että pääsee kiljuvien kiinalaisteinien viereen istumaan, kun tarjolla halvalla parempaa?(tämä yleisenä ihmettelynä ei FCSTOKElle) Ja kyllä sitä Valjuakin on paljon tarjolla suoraan seurojen sivuilta ihan kohtuuhinnalla.

Toki olen luultavasti menossa katsomaan itse Tottenham - Juve uuh......ei tosin odota että se olisi reissun mielenkiintoisin matsi.

FCSTOKEn tosiaan kannattanee ottaa yhteyttä poliisin jos homma ei etene. Kuulostaa rikolliselta.....

Oon periaatteessa samaa mieltä, mutta joihinkin peleihin ei vaan muuta kautta voi saada kuin epävirallisista lähteistä. Itsellä olis jäänyt aika monta peliä näkemättä jos tuosta periaatteesta olis pitänyt kiinni. Ja kyllä, on muakin kusetettu joskus.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #1818 : 05.01.2018 klo 23:01:45

Oon periaatteessa samaa mieltä, mutta joihinkin peleihin ei vaan muuta kautta voi saada kuin epävirallisista lähteistä. Itsellä olis jäänyt aika monta peliä näkemättä jos tuosta periaatteesta olis pitänyt kiinni. Ja kyllä, on muakin kusetettu joskus.

Niin siis sitä yritin tuossa painottaa että joihinkin peleihin ei tosiaan saa, mutta miksi niihin pitää edes yrittää, kun tarjolla on yleensä samaan aikaan ihan älyttömästi muitakin pelejä, jotka ovat varmasti vähintään yhtä hyviä kokemuksia.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #1819 : 05.01.2018 klo 23:07:55

Niin siis sitä yritin tuossa painottaa että joihinkin peleihin ei tosiaan saa, mutta miksi niihin pitää edes yrittää, kun tarjolla on yleensä samaan aikaan ihan älyttömästi muitakin pelejä, jotka ovat varmasti vähintään yhtä hyviä kokemuksia.

Ymmärrän sun pointin, mutta monilla on lista peleistä, jotka joskus haluaa livenä nähdä ja niihin päästäkseen on sitten valmis riskeeraamaan jotain.
Mattmattmatt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: N1, Klubi


Vastaus #1820 : 05.01.2018 klo 23:22:05

Ymmärrän sun pointin, mutta monilla on lista peleistä, jotka joskus haluaa livenä nähdä ja niihin päästäkseen on sitten valmis riskeeraamaan jotain.
Näin toki - itsekkin olen johonkin Ajax - Feyenoordiin ostanut Viagogosta - mutta kunhan nyt myös ostajat tietäisi joka kerta myös että kolmannelta osapuolelta flabojen skaffaaminen on joko a) vitun typerää tai b) laskelmoitu riski. Varsinkin kun näissä apinasaaritopikeissa pyörii sellaista hiihtäjää jotka on ostamassa jostain vitun premierleagueticketstotallynotascam.comista lippuja ennen kun ovat edes miettineet seuralta ostamista, ja seuraavaksi on jo lennot Fulham-matsiin ostettuna.

e. Alasarjapeleihin toki myös sama jos pitää vaan "johonkin peliin" mennä. Toisaalta sitten, saa niihin isoihinkin (ainakin Arsenalin kohdalla) peleihin toisaalta kunhan vaan skaffaa sen jäsenyyden myös ja todennäköisesti halvemmalla jos ei tarvitse useampaa vierekkäin. Itse ostin Arsenal - Tottenhamiin muutamaa päivää ennen seuran sivuilta kausarilaisen peruutuspaikan, Livöpyyliä ja Chelseaa vastaan olisi saanut myös mutta en ollut Lontoossa jne.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2018 klo 23:26:07 kirjoittanut Mattmattmatt »
Locksmith

Poissa Poissa


Vastaus #1821 : 06.01.2018 klo 00:03:45

No-nii!
Nyt se vasta myrkyn lykkäs!
Lupasin joululahjana pojalle viedä hänet Anfieldille

Kuten itse tänne marraskuussa member salen alkaessa kirjoitin niin enpä saanut lippuja vaikka olin member card kädessä ja ostohousut jalassa about silloin kun lipunmyynti alkoi. No myöhästyin sen 30min aloituksesta.

Raporttia otsikkoa klikkaamalla

Facebookissa liityin jo tässä aiemmin syksyllä ryhmään "liverpool fc tickets" No laitoin muiden kommenttien perusteella luotettavaksi todetulle hemmolle viestillä kyselyä, että onko lippuja 24.2 Liverpool - West Ham matsiin. Lippuja löytyisi pääkatsomoon. 100£ kappale. Todettiin, että antaa olla, että ei jaksa noin paljoa maksaa yhdestä matsista. Varsinkin kun jäsenyydet oli jo maksettu ja niistä jo tullut persnettoa. Halvempia lippuja muihin katsomoihin ei ainakaan kyseisellä myyjällä ollut tähän matsiin. .

Katse kohti plan b:tä. No tällä viikolla tuli sitten Burnleyn liput myyntiin. Seuran nettisivuilta ilman mitään jäsenyyksiä helposti liput ostoskoriin ja maksu ja se oli siinä. 35£ kappaleelta saman lauantain Burnley - Southampton matsiin. No okei. Olisihan se Anfield nyt ollut kiva kokea, mutta ei viitti maksaa kiskurihintoja trokareille.

Eli voipi olla hankalaa saada pojalle joululahjaliput hommattua. Tuolta Facen ryhmästä kannattanee ehkä kysellä jos lompakossa riittää pinkassa paksuutta.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1822 : 06.01.2018 klo 05:39:26

Honkala. Olen näissä jutuissa suht kokenut ja pelkästään saarella käynyt noin 60 kertaa joten jos lipputoimisto mokaa näin niin kyllä ostan pimeästä sen lipun jos peliin haluan päästä.
Pub

Poissa Poissa


Vastaus #1823 : 06.01.2018 klo 10:40:06

Honkala. Olen näissä jutuissa suht kokenut ja pelkästään saarella käynyt noin 60 kertaa joten jos lipputoimisto mokaa näin niin kyllä ostan pimeästä sen lipun jos peliin haluan päästä.

Paljoko maksoi nahkatakkimiesten pimeät liput?
Rankinen

Poissa Poissa


Vastaus #1824 : 06.01.2018 klo 13:05:15

Kuten itse tänne marraskuussa member salen alkaessa kirjoitin niin enpä saanut lippuja vaikka olin member card kädessä ja ostohousut jalassa about silloin kun lipunmyynti alkoi. No myöhästyin sen 30min aloituksesta.

Lukkomestarille kiitos vastauksesta!

Joo, tuo aikaisempi postauksesi toimi kyllä hienona esimerkkinä, surullisella tavalla.
Noh, lupaus mikä lupaus, onhan tuo 100 £ per lippu paljon vähemmän kuin nyt netissä myynnissä olevat pääkatsomopaikat (auts!).

Kuinkas aikaisin tuonne faceen tulee lippuja otteluihin?

Voisiko olettaa että lippujen määrä lisääntyy, hinnat laskee kun ottelun ajankohta lähenee ja ihmiset huomaavat etteivät pääsekään otteluun tai muuten lippuja jää käteen?

Voi tietysti olla ihan toiveajattelua, muutenkin vaatisi viime hetkeen asti lippujen kyttäilyä ja sitä niin kovasti pelkäämääni ahdistusta…

 
Sivuja: 1 ... 72 [73] 74 ... 108
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa