FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 19:56:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 73 [74] 75 ... 108
 
Kirjoittaja Aihe: Lippuja Valioliigajoukkueiden otteluihin  (Luettu 481203 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1825 : 06.01.2018 klo 12:18:23

Molemmilla oli kyllä verkkaritakki.220£ oli yhden lipun hinta. Mutta tosiaan jos haluat mennä saarelle katsomaan peliä eikä sinulla ole lippua ja olet siitä valmis maksamaan niin stadionin läheisyyteen 4-5 tuntia ennen peliä ja sinulla on liput. Missä vain. Sitten on paljon ihmisiä jotka eivät pääse peliin ja laittavat niitä myyntiin nettiin.stubhup ylibuukkaa näitä tapauksia mutta ticket2.com lähettää heti kun olet maksanut ,etiketin mailiisi.
Coole

Poissa Poissa


Vastaus #1826 : 06.01.2018 klo 12:29:47

220£ oli yhden lipun hinta.

Miten ne kehtaa pyytää.. ja sitten joku vielä maksaa
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #1827 : 06.01.2018 klo 12:34:39

Miten ne kehtaa pyytää.. ja sitten joku vielä maksaa

Totta kai kehdataan pyytää kun on ihmisiä jotka tuollaisia summia suostuvat maksamaan. Jos jaksaa nähdä hieman vaivaa ja ottaa asioista selvää niin peleihin kyllä pääsee järkevämmälläkin hinnalla.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1828 : 06.01.2018 klo 12:41:51

Minä maksan jos haluan mennä johonkin tiettyyn peliin. Ei tee lovea saldoon.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1829 : 06.01.2018 klo 12:44:33

Olin katsomassa myös Millwall-QPR ja Crystal Palace-Manchester City  ja QPR-Cardiff.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #1830 : 06.01.2018 klo 12:54:34

Minä maksan jos haluan mennä johonkin tiettyyn peliin. Ei tee lovea saldoon.

Jos oikeasti alkaa maksamaan noin käsittämättömiä summia lipuista niin olisiko järkevämpää jo katsoa vaikka hospitality -paketteja? Jos olisit laittanu tuohon jo valmiiksi poskettomaan summaan 14 puntaa lisää niin olisit saanut seuralta suoraan:

Lainaus
Padded seats located in the West Stand Upper tier
• Snacks and welcome drink on arrival
• Pre-match three course hot and cold bowl food
• Interactive chef’s table
• Complimentary bar including beer, wine and soft drinks*
• Drinks vouchers redeemable in the West Upper concourse at half time
• Complimentary post-match drinks in UTB Sports Lounge for one hour including beer, wine and soft drinks
• Matchday programme
• Exclusive Chelsea gift
• Appearance by Chelsea legends
• Casual, occasional seating in Under The Bridge

Saisi edes jotain vastinetta rahoilleen eikä kaikki menisi trokarien lauantai-illan kokkelikassaan.
karijurri

Poissa Poissa


Vastaus #1831 : 06.01.2018 klo 13:57:33

Moikka ois tarkotus mennä katsomaan maaliskuussa West Hamin hima matsii Manuu vastaan. Osaisko kukaan kertoa että, mitä eroa näillä kahdella jäsenyydellä (clarent membership, international clarent membership) on, Sekä pystyykö yhdellä jäsenyydellä ostamaan monta lippua yhteen matsiin?
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #1832 : 06.01.2018 klo 14:10:54

Moikka ois tarkotus mennä katsomaan maaliskuussa West Hamin hima matsii Manuu vastaan. Osaisko kukaan kertoa että, mitä eroa näillä kahdella jäsenyydellä (clarent membership, international clarent membership) on, Sekä pystyykö yhdellä jäsenyydellä ostamaan monta lippua yhteen matsiin?

Toinen on kansainvälinen ja toinen paikallinen, muuten identtiset. Yhellä jäsenyydellä saa yhden lipun. Tuota peliä ei tuolloin tulla pelaamaan joten kannattaa katsoa jotain toista peliä tai odotella mille päivälle siirtyy.
Rankinen

Poissa Poissa


Vastaus #1833 : 06.01.2018 klo 14:17:51

Sitten on paljon ihmisiä jotka eivät pääse peliin ja laittavat niitä myyntiin nettiin.stubhup ylibuukkaa näitä tapauksia mutta ticket2.com lähettää heti kun olet maksanut ,etiketin mailiisi.

Stubhubin sivuilla olen käynyt mutta mitä tarkoittaa että ylibuukkaavat?
karijurri

Poissa Poissa


Vastaus #1834 : 06.01.2018 klo 14:19:27

Toinen on kansainvälinen ja toinen paikallinen, muuten identtiset. Yhellä jäsenyydellä saa yhden lipun. Tuota peliä ei tuolloin tulla pelaamaan joten kannattaa katsoa jotain toista peliä tai odotella mille päivälle siirtyy.

Kiitos nopeasta vastauksesta ! Multa jotenki menny ihan ohi ettei tota matsii pelattais 17.3, enkä nyt nopealla googlettamisella löytäny syytä miksi. saattaisiks tietää minkä takia peliä siirretään?
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #1835 : 06.01.2018 klo 14:24:19

minkä takia peliä siirretään?
Töllön takiahan noita. Manu ei taida juurikaan lauantaisin kolmelta pelata
karijurri

Poissa Poissa


Vastaus #1836 : 06.01.2018 klo 14:26:21

Töllön takiahan noita. Manu ei taida juurikaan lauantaisin kolmelta pelata
Kiitoksia.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #1837 : 06.01.2018 klo 14:39:35

Töllön takiahan noita. Manu ei taida juurikaan lauantaisin kolmelta pelata

Tuota ei siis tulla pelaamaan edes tuona viikonloppuna. Ko. viikonloppuna pelataan FA Cupia ja todennäköisyys sille että molemmat on ulkona skabasta ennen tuota on yhtä suuri kuin että Spurs voittaisi pokaalin tänä vuonna.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1838 : 06.01.2018 klo 14:59:31

Kolmeseiska.ota vähän taaksepäin niin näet miksi jouduin maksamaan tuon summan. Luulen ettei minua tarvitse opettaa näissä lipun hommaamis asioissa.
Rankinen

Poissa Poissa


Vastaus #1839 : 06.01.2018 klo 15:00:16

Jos jaksaa nähdä hieman vaivaa ja ottaa asioista selvää niin peleihin kyllä pääsee järkevämmälläkin hinnalla.

Sitähän tässä yritetään opetella, ensimmäinen kerta kun valioliigan lippuja olen ostamassa. Kaikki apu otetaan kiitollisuudella vastaan viisaammilta ja kokeneimmilta!

Olenkohan kaikki vaihtoehdot kolunnut (esimerkkinä Liverpool):
1. Liverpoolin sivuilta
    a. jäsenyys pitää olla, yksi lippu per jäsenyys, jäsenien linkitysmahdollisuus
    b. bulkki lipunmyynti, 2 krt vuodessa, meni jo
    c. Local members sale
        - vain paikallisille
    d. Additional members sale
        - ehkä onnistuu, ehkä ei
    e. Local general sale
        - vain paikallisille
    f. Hospitality
        - hintava, vain tietyt paikat

2. Matkatoimistot
    a. hotellit ja lennot samassa, hintava, ei käsittääkseni suoria lentoja Liverpooliin
    b. hintava

3. Online tikettikaupat
    a. sportsevents365, ticket Pad, Easyfootballl, ticket2 jne
        - kalliita
        - paikat vain suuntaa-antavia
        - luotettavuus?

4. Online yksityishenkilöiden lippujen välitys
    a. StubHub
    b. Ticket2
        - paikat vain suuntaa-antavia
        - luotettavuus?

5. Facebook
    a. ?

6. Nahkatakkimiehet stadionin nurkilla tunti ennen matsia
    a. Osaavat varmaan hinnoitella


Jos joku keksii vielä jotain lisää niin nöyränä otetaan vastaan...
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1840 : 06.01.2018 klo 15:05:46

Rankinen. Siellähän voi myös itse myydä lippuja peleihin ja stubhup saa itse ostettua määrätyn määrän lippuja ja samaiseen otteluun myös yksityiset henkilöt voivat myydä lippuja. Nyt stubhup arvioi jo kuukausia ennen mahdollisen lippumäärän ja myyvät niitä sitten eteenpäin tietämättä saavatko lippuja niin paljon. Jos eivät saa lippuja niin paljon kuin olisi ostajia niin tulee tämä ylibuukkaus. Ticket2.com ei tätä ilmiötä ole.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1841 : 06.01.2018 klo 15:12:42

Rankinen. Mikäli odotat yleistä myyntiä niin useissa joukkueissa jäät varmasti ilman lippua. Tuo minun Chelsea-Stoke lippu oli 65£ ja maksoin sen 220£.Crystal Palace-Manchester City 40£ ja maksoin ticket2 kautta 102€. Suurten joukkueiden liput siis huomattavan kalliita mutta esim.tuo toinen on kohtuuhinta. Jos et tuota ole valmis maksamaan niin siirrä matkasi tulevaisuuteen kun on mahdollisuus maksaa.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #1842 : 06.01.2018 klo 15:18:57

Kolmeseiska.ota vähän taaksepäin niin näet miksi jouduin maksamaan tuon summan. Luulen ettei minua tarvitse opettaa näissä lipun hommaamis asioissa.

Ei ollut tarkoitus opettaa mitään, lähinnä kysyin että jos aikoo maksaa trokareille isoja summia niin eikö kannattaisi katsoa noita hospitality -paketteja mieluummin? Huomasin kyllä, että olit alun perin hommannut Stubhubista flabat, mutta järkyttävää ylihintaa sä niistä maksoit silti. Korrrrrrrostan nyt, että ei ole tarkoitus opettaa mitään mutta sulla kun pitoa löytyy niin kannattaa oikeasti kattoa noita paketteja, joilla saa rahoilleen jotain vastinettakin.

Jos joku keksii vielä jotain lisää niin nöyränä otetaan vastaan...

Lue Liverpoolin fanipalstoja, kato miten siellä ihmiset kauppaavat ja ostavat lippujaan. Etsi Liverpoolin suomalaisia kannattajasivustoja, siellä varmaan on useampikin jäsenyys "vuokralla" tai jopa kausareita joita voi kysyä käyttöönsä jne. Useammin reissaavat osaavat niissäkin varmasti kertoa mistä ja miten lippuja kannattaa hankkia.

Tässäkin ketjussa olen tainnut mainita, että West Hamilla on Facebookissa suljettu ryhmä, josta on mahdollista saada käytännössä mihin tahansa otteluun liput sisäänostohinnalla. Pääsääntöisesti kannattaa muistaa, että myös paikalliset ostavat ja myyvät lippujaan, eivätkä varmasti ikinä tule maksamaan mitään 220 puntaa niistä.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #1843 : 06.01.2018 klo 15:22:02

No oman kokemuksen mukaan esim. Palacen peleihin myös isoja joukkueita vastaan saa seuran sivuilta aika halvalla(n. 40GB) lipun, joten tuon kohdalla ihmetyttää miksi kokeneena kävijänä olet yli kaksinkertaisesti maksanut, mutta tosiaan jos ei tunnu kukkarossa niin miksipä ei.

Samoin siitä vähän eri mieltä että useiden joukkueiden kohdalla jää ilman jos ei ole valmis maksamaan kovaa hintaa. Ei matkaa tarvitse siirtää tulevaisuuteen jos ei valmis maksamaan kolminumeroisia. Useiden joukkueiden peleihin päinvastoin saa "halvalla" lippuja seuran sivuilta kun on ajoissa hereillä. 
« Viimeksi muokattu: 06.01.2018 klo 15:31:25 kirjoittanut honkala »
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #1844 : 06.01.2018 klo 17:44:20

Kolmeseiska.ota vähän taaksepäin niin näet miksi jouduin maksamaan tuon summan. Luulen ettei minua tarvitse opettaa näissä lipun hommaamis asioissa.

Ei ehkä opettaa, mutta mielipiteen voi ilmaista. Onhan tuo nyt ihan sairas hinta ns. normipelistä, mutta toki jos talous sen sietää niin mikäs siinä. On jonkin verran myös itse tullut pallon perässä maailmaa kierrettyä ja oon tainnut pari kertaa kolminumeroisen summan lipuista maksaa.
Pikka

Poissa Poissa


Vastaus #1845 : 06.01.2018 klo 17:51:13

250€~ huippujännittävän Chelsea - Stoke pelin tavallisesta lipusta. :D Kevyesti vaan sellaiset 400% ylihintaa lipussa...

No jos haluaa käyttää rahansa noin, niin mikäs siinä. Itse valitsisin mielummin samaan hintaan esim. 7-8 Bundesliigan peliä, joissa on keskimäärin huomattavasti parempi tunnelma.
Maccarone

Poissa Poissa


Vastaus #1846 : 06.01.2018 klo 19:17:12

Saas nähdä kuinka itsellä käy, kun kolme lippua pitäisi Chelsea-Leicesteriin kilahtaa 9-10.1 Lontoon osoitteeseen kaverille. Liput siis stubhubin kautta. Lukee tällä hetkellä että lipuille ostettu toimittajan puolesta kuljetus 9.1

Edit.

Ja tosiaan stubhubin asiakaspalvelu chatissa sanoi henkilö, että royal mail toimittaa. Jos ei vastaanottaja kotona, niin jättävät lapun että haluaako hakea lähimmästä postiofficesta vai ottaa uudellentoimituksen osoitteeseen.

Joku onkin Stoken tapauksessa mennyt totaalisen pieleen tuon toimituksen osalta
« Viimeksi muokattu: 06.01.2018 klo 19:24:05 kirjoittanut Maccarone »
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #1847 : 06.01.2018 klo 20:58:08

250€~ huippujännittävän Chelsea - Stoke pelin tavallisesta lipusta. :D Kevyesti vaan sellaiset 400% ylihintaa lipussa...

No jos haluaa käyttää rahansa noin, niin mikäs siinä. Itse valitsisin mielummin samaan hintaan esim. 7-8 Bundesliigan peliä, joissa on keskimäärin huomattavasti parempi tunnelma.

En oo Matlock, mutta veikkaisin että jos nimimerkki on FCSTOKE, Stoken peli saattaa tuntua kiinnostavalta vaihtoehdolta.
Pikka

Poissa Poissa


Vastaus #1848 : 06.01.2018 klo 21:29:20

En oo Matlock, mutta veikkaisin että jos nimimerkki on FCSTOKE, Stoken peli saattaa tuntua kiinnostavalta vaihtoehdolta.
Jos on saarella käynyt 60 kertaa, niin ei ihan tainnut olla ihan 'once in a lifetime' Stoke-kokemus. Vaikka olisi kuinka oma suosikkiseura, niin kaiken päälle rahat menee pääosin jollekki saastaiselle trokarille. En henkilökohtaisesti saa tuosta käännettyä millään tavoin järkevää toimintaa ellei sitten rahaa ole tosiaan aivan liikaa.

Edelleen toki: jokainen tehköön omilla rahoilla mitä lystää.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2018 klo 21:33:32 kirjoittanut Pikka »
Maccarone

Poissa Poissa


Vastaus #1849 : 06.01.2018 klo 21:44:09

Jos on saarella käynyt 60 kertaa, niin ei ihan tainnut olla ihan 'once in a lifetime' Stoke-kokemus. Vaikka olisi kuinka oma suosikkiseura, niin kaiken päälle rahat menee pääosin jollekki saastaiselle trokarille. En henkilökohtaisesti saa tuosta käännettyä millään tavoin järkevää toimintaa ellei sitten rahaa ole tosiaan aivan liikaa.

Edelleen toki: jokainen tehköön omilla rahoilla mitä lystää.

FCSTOKE kertoili edellä, että odotteli lippuja vielä muutamia tunteja ennen ottelua, kunnes selvisi ettei niitä saa. Siinä tapauksessa ymmärrän ainakin itse nahkatakkimieheltä oston, koska vitutus lienee ylimmillään ja peliin ollut innoissaan kenties menossa. Itsellä ei toki raha riittäisi noin paljoa maksaa ja peli jäisi väliin, mutta moni sen rahan varmaan kaivaa kun on päättäväisesti peliin menossa.

Siitä voikin olla montaa mieltä kannattaako olla varasuunnitelmaa tilalle ja usein se sitten voi olla meneminen johonkin toiseen peliin. Vaan onko toisissa peleissä itselle kiinnostavaa vaihtoehtoa, niin kysymyshän sekin.

 
Sivuja: 1 ... 73 [74] 75 ... 108
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa