FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.12.2019 klo 00:29:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Vuoden forumisti 2019, Joulupata 2019, FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 85 [86]

Kirjoittaja Aihe: Lippuja Valioliigajoukkueiden otteluihin  (Luettu 318559 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
uunoavuntarpeessa

Poissa Poissa

Vastaus #2125 : 20.11.2019 klo 12:27:14

Täysin ummikko kaipaa apua lahjaideaansa, tarkoituksena ostaa piletit toukokuun Arsenal-Pool peliin mutta mistä mahdollista ostaa ei-jäsenenä? Stubhubia on suositeltu, mutta otetaanko sen puljun lippuja porteilla vastaan?
VinnyC

Poissa Poissa

Vastaus #2126 : 20.11.2019 klo 14:10:52

Täysin ummikko kaipaa apua lahjaideaansa, tarkoituksena ostaa piletit toukokuun Arsenal-Pool peliin mutta mistä mahdollista ostaa ei-jäsenenä? Stubhubia on suositeltu, mutta otetaanko sen puljun lippuja porteilla vastaan?
Kyllä ne stubhubin piletit kelpaa, siinä missä seuran sivuillakin ostettu. Virallisestihan tuon pelin liput ei seuran sivuille tule myyntiin vielä pitkään aikaan, joten ainakin tällä hetkellä lippujen hinnat on melkoisen pilvissä stubhubin yms kaltaisilla toimijoilla.
uunoavuntarpeessa

Poissa Poissa

Vastaus #2127 : 20.11.2019 klo 14:28:46

Kyllä ne stubhubin piletit kelpaa, siinä missä seuran sivuillakin ostettu. Virallisestihan tuon pelin liput ei seuran sivuille tule myyntiin vielä pitkään aikaan, joten ainakin tällä hetkellä lippujen hinnat on melkoisen pilvissä stubhubin yms kaltaisilla toimijoilla.

Kiitos tämä auttaa, joutuu klousaamaan reissua jo tämän vuoden puolella joten tulee tuettua lippufirmaa oikein olan takaa.
Metsän poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, TPV

Vastaus #2128 : 21.11.2019 klo 04:59:09

Voihan sitä hommata myös jäsenyydet ja ostaa liput kun tulevat myyntiin. Kyllä nuo tarvittaessa rahalla saa trokareilta myöhemminkin, jos jostain kumman syystä ei jäsenenä noita saa. En nyt juuri suurempaa riskiä tuossa ja reissun kloussaamisessa itse näkisi.
emilkostadinov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pool, HIFK, Hammarby, Gnisu, Mypa..

Vastaus #2129 : 21.11.2019 klo 07:13:45

Joulun välipäivä matkapaketit hankittu Event Travelin kautta, erikseen lennot, majoitukset ja liput ostamalla itse en päässyt alhaisempaan hintaan samoilla suorilla lennoilla, samoilla pelin istumapaikoilla tai vastaavalla hotellilla. Vuosi sitten vastaava reissu itse koottuna pakettina hospitality paketilla Anfieldilla.
Kleine

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Roman Pavlyuchenko

Vastaus #2130 : 21.11.2019 klo 09:08:08

Päätin tukea lipputrokarin sijaan itse seuraa liput saadakseni, eli Spursin membership ostoskorissa. Mitenkäs tuo jäsenyyksien linkkaaminen tapahtuu käytännössä? Ostanko kaksi erillistä jäsenyyttä vai voinko ostaa samalla minun ja matkakumppanin jäsenyydet kerralla? Ja kun itse ottelulippuja olen ostamassa, niin saako kerralla klikattua kaksi vierekkäistä paikkaa vai ostaako kummallakin jäsenyydellä erikseen vain vierekkäiset paikat?

En tiedä luetaanko Spurs Finlandissa forumia, mutta olisi kiva jos sieltä jäsenelle edes jonkinlaisen vastauksen saisi sähköpostikyselyihini. En Facebookissa ole, niin en tiedä onko siellä sitten aktiivisempaa, mutta muutenkin aika hiljaiselta vaikuttaa esim. nettisivujen päivityksen suhteen.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #2131 : 21.11.2019 klo 10:34:27

Päätin tukea lipputrokarin sijaan itse seuraa liput saadakseni, eli Spursin membership ostoskorissa. Mitenkäs tuo jäsenyyksien linkkaaminen tapahtuu käytännössä? Ostanko kaksi erillistä jäsenyyttä vai voinko ostaa samalla minun ja matkakumppanin jäsenyydet kerralla? Ja kun itse ottelulippuja olen ostamassa, niin saako kerralla klikattua kaksi vierekkäistä paikkaa vai ostaako kummallakin jäsenyydellä erikseen vain vierekkäiset paikat?

En tiedä luetaanko Spurs Finlandissa forumia, mutta olisi kiva jos sieltä jäsenelle edes jonkinlaisen vastauksen saisi sähköpostikyselyihini. En Facebookissa ole, niin en tiedä onko siellä sitten aktiivisempaa, mutta muutenkin aika hiljaiselta vaikuttaa esim. nettisivujen päivityksen suhteen.

Tiedothan löytyvät helposti

https://ask.tottenhamhotspur.com/hc/en-us/articles/207433069

Eli lippu / jäsen ja sitten seuraat ohjeita.
Tötterström

Poissa Poissa

Vastaus #2132 : 21.11.2019 klo 11:09:41

osta erikseen jäsenyydet vaikka heti niin voit testailla systeemiä ennen kuin tulee oikea aika. Linkität kaveris jäsenyyden sun jäsenyyteen, kysyy nimeä ja numeroa. Kun olet linkittänyt sen omaas niin se jää sinne muistiin. Kun ostat lippuja: eka oma  koriin sit toinen jolloin painat resign-täppää josta löytyy toinen jäsenyys.(muistaakseni jotenkin näin meni) suosittelen testaamista, niin mäkin tein ja ihan hyvin meni.
jjose

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, KP-75

Vastaus #2133 : 25.11.2019 klo 10:15:11

26.12 on tarkotus lähteä Lontooseen kevyelle fudisretkelle. CP, Chelsea ja Spurs pelaa sillon kotipelit. En löydä nettisivuilta enää vapaita lippuja kolmelle. Oonko vaan liian myöhässä ja siirryn mestiksen peleihin?

Vinkkejä otetaan vastaan.
Tötterström

Poissa Poissa

Vastaus #2134 : 26.11.2019 klo 06:33:13

26.12 on tarkotus lähteä Lontooseen kevyelle fudisretkelle. CP, Chelsea ja Spurs pelaa sillon kotipelit. En löydä nettisivuilta enää vapaita lippuja kolmelle. Oonko vaan liian myöhässä ja siirryn mestiksen peleihin?

Vinkkejä otetaan vastaan.
Spursin matsiin ainakin löytyy vielä 3 vierekkäistä "kohtuu" hintaan(n76£) sekä kalliita. Jäsenyys pitää olla tai ilman jäsenyyttä firmojen kautta.
JurpoBiltema

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPV, Huuhkajat, Sääksjärven Loiske. EI megaseurat.

Vastaus #2135 : 01.12.2019 klo 15:05:15

Kaverin puolesta kyselen 😁

Onko kokemuksia tästä tahosta. Toimiiko homma.
https://www.lontoonjalkapallo.fi/
Mattmattmatt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #2136 : 01.12.2019 klo 19:39:45

Kaverin puolesta kyselen 😁

Onko kokemuksia tästä tahosta. Toimiiko homma.
https://www.lontoonjalkapallo.fi/
Sivu on niin luotettavan nakoinen etta varmaan pitaa kayda suihkussa tuon klikkauksen jalkeen.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #2137 : 02.12.2019 klo 09:28:37

Sivu on niin luotettavan nakoinen etta varmaan pitaa kayda suihkussa tuon klikkauksen jalkeen.

Itse kyllä katsoisin, mitkä ovat seuran virallisia yhteistyökumppaneita lippujen välittäjinä.
En edes vaivaudu klikkaamaan linkkiä :)

Musta Hattu

Poissa Poissa

Vastaus #2138 : 02.12.2019 klo 14:06:14

Olen käyttänyt muutamaan otteluun Lontoon jalkapalloa, hyvin on toiminut. Liput haetaan firman ilmoittamasta paikasta, aina  ovat olleet  kuoressa odottamassa. Muutaman kerran Hotellin respasta  kerran lippujen välitys firmasta.
Tässä muutama vuosi sitten olin noutamassa lippua  Crystal Palace-ManU matsiin tällä kertaa lippujen välitys firmasta. Samana lauantaina pelattava Arsenal-Swansea ottelu oli siirretty sunnuntaille. No kysyin tytöltä olisiko tähän otteluun mahdollisesti lippuja. Juu ei meillä, mut odota vähän, niin kysäisen toisesta paikasta. Juu onhan siellä  sain osoitteen. Metrolla paikalle. Paikalla ollut ruotsalais tyty kaivoi pöytälaatikosta kasan lippuja  valkkasi 50 £ punnalla paikan. Oli pelaajien vaihtopenkkien vieressä sellainen 10 penkkirivi.
Ei hassumpi paikka.
Musta Hattu

Poissa Poissa

Vastaus #2139 : 02.12.2019 klo 14:17:02

Kävin Lontoon jalkapallon sivuilla uteliaisuuttani katsomassa CP-ManU ottelun  lipun hinnan . Huh huh 310 £, 3-4 vuotta sitten lippu maksoi firman  sivuilta muistaakseni n.130£
Mutta kyllähän tuolta kätevästi lipun saa, jos kerran elämässä.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #2140 : 02.12.2019 klo 14:26:03

:D Alas

Ite ostanut Palacen sivuilta lipun jollain 50 punnalla peleihin, mutta se ei vissiin ole kätevää.....
Musta Hattu

Poissa Poissa

Vastaus #2141 : 02.12.2019 klo 14:35:32

Vastasin vain kysymykseen miten tuo Lontoon jalkapallo on toiminut.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #2142 : 02.12.2019 klo 15:31:27

Kävin Lontoon jalkapallon sivuilla uteliaisuuttani katsomassa CP-ManU ottelun  lipun hinnan . Huh huh 310 £, 3-4 vuotta sitten lippu maksoi firman  sivuilta muistaakseni n.130£

Itsekin ostin CP-City liput, CP:n sivuilta tosin. Lipuille tuli hintaa noin 60 puntaa
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #2143 : 02.12.2019 klo 15:32:22

Vastasin vain kysymykseen miten tuo Lontoon jalkapallo on toiminut.

Lähinnä sillä että miettisin pari kertaa ennen kuin suosittelisin ensikertalaisia uimaan epämääräisten ryöstöfirmojen verkkoon.
Tötterström

Poissa Poissa

Vastaus #2144 : 02.12.2019 klo 16:38:20

Kävin Lontoon jalkapallon sivuilla uteliaisuuttani katsomassa CP-ManU ottelun  lipun hinnan . Huh huh 310 £, 3-4 vuotta sitten lippu maksoi firman  sivuilta muistaakseni n.130£

nää on varmaan  kalliita hospitalitylippuja, samantyyppisiä spursin virallisilla sivuilla kymmenittäin(sadoittain?). N.250€ kipale. En tiedä kuka niitä ostaa mut paljon myynnissä. Tai kyl mäkin ostaisin jos paksu lompakko...
e. Ja siis myös löytyy niitä halpoja 70€ lippuja
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #2145 : 02.12.2019 klo 19:19:04

nää on varmaan  kalliita hospitalitylippuja, samantyyppisiä spursin virallisilla sivuilla kymmenittäin(sadoittain?). N.250€ kipale. En tiedä kuka niitä ostaa mut paljon myynnissä. Tai kyl mäkin ostaisin jos paksu lompakko...
e. Ja siis myös löytyy niitä halpoja 70€ lippuja

Tuo kertoo aika paljon siitä mihin nykyfutis on mennyt kun 70 euroa maksavia lippuja pidetään halpoina.
kynkky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, ManCity

Vastaus #2146 : eilen kello 06:56:36

Olisiko kellään antaa vinkkiä mistä voisi koittaa saada 2 lippua Sheffield United vs ManCity peliin ti 21.1.? Seuran neittisivun lipunmyynnistä näyttäisi olevan mahdoton homma. Pitäisi olla runsaasti loyalty pisteitä ja niitähan ei nyt saa millään kerättyä. Myös seuran jäsenyyden kautta tulevat pisteet eivät riitä osoihin. Myös hospitality paketit ovat peliin loppuun myytyjä. Koitin epätoivoisesti kysellä Sheffileld Unitedin lipunmyynnistä lippuja, mutta eipähan nuo joukkueet tuollaisille kyselyille lämpene, vaikka kohteliaasti viesteihin vastailevatkin.

Sivuja: 1 ... 85 [86]

Siirry: