FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.10.2024 klo 13:19:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 103 [104] 105 ... 111
 
Kirjoittaja Aihe: Lippuja Valioliigajoukkueiden otteluihin  (Luettu 500799 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
powderfinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United


Vastaus #2575 : 12.09.2023 klo 15:39:31

West Hamilla olisi itseasiassa näköjään Eurooppa-Liigan peli Olympiakosia vastaan myös samaan aikaan kun ollaan Lontoossa. Tuonne voisi kuvitella saavan lippuja ihan portiltakin?

Viime kaudella ollut alkulohkon kotiotteluissa 45-50K katsojaa, kun London Stadiumin kapasiteetti näyttäisi olevan 62,5K
« Viimeksi muokattu: 12.09.2023 klo 15:42:20 kirjoittanut powderfinger »
Knubbi

Poissa Poissa


Vastaus #2576 : 13.09.2023 klo 11:03:01

West Hamilla olisi itseasiassa näköjään Eurooppa-Liigan peli Olympiakosia vastaan myös samaan aikaan kun ollaan Lontoossa. Tuonne voisi kuvitella saavan lippuja ihan portiltakin?

Viime kaudella ollut alkulohkon kotiotteluissa 45-50K katsojaa, kun London Stadiumin kapasiteetti näyttäisi olevan 62,5K

täältä saat 35€ hintaan liput kyseiseen otteluun, jos et halua stressata lipuista. Ja joo, on luotettava sivu.

https://www.p1travel.com/event/west-ham-united-vs-olympiacos/
« Viimeksi muokattu: 13.09.2023 klo 11:05:44 kirjoittanut Knubbi »
Knubbi

Poissa Poissa


Vastaus #2577 : 13.09.2023 klo 11:04:32

viesti poistettu
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #2578 : 13.09.2023 klo 11:15:00

täältä saat 35€ hintaan liput kyseiseen otteluun, jos et halua stressata lipuista. Ja joo, on luotettava sivu.

https://www.p1travel.com/event/west-ham-united-vs-olympiacos/

Erikoinen näkemys. Itse näkisin että vähemmän stressaavaa on ostaa suoraan seuralta halvemmat liput ja saa vielä itse päättää missä päin stadionia istuu.
Knubbi

Poissa Poissa


Vastaus #2579 : 13.09.2023 klo 11:24:23

Erikoinen näkemys. Itse näkisin että vähemmän stressaavaa on ostaa suoraan seuralta halvemmat liput ja saa vielä itse päättää missä päin stadionia istuu.

Tämä riippuu tietenkin matkan tarkoituksesta. Jos jalkapallo-ottelu on vain osa matkaa, ei välttämättä ole kovin tärkeää, saatko liput vai et.

Yleensä jalkapallo-ottelut ovat kuitenkin matkojeni pääasia, ja silloin ei ole kovin hauskaa, jos on varannut lennot ja hotellit ja lopulta jää ilman lippuja. Siksi ostan joskus liput tällaisilta sivustoilta, ja sen sijaan, että stressaisin lippujen saamisesta, maksan muutaman kympin ylimääräistä.

Tänä vuonna olen nähnyt noin 30 ottelua Euroopan kärkiliigoista (Saksa, Hollanti, Belgia, Italia, Ranska, Englanti), ja näistä olen ostanut liput kolmannelta osapuolelta neljä kertaa. Useimmiten saa kuitenkin liput suoraan seuroilta, mutta se voi olla aikaa vievää.

West Hamista mulla ei kuitenkaan ole kokemusta, mutta luulisin että sieltä saa suoraan seuran lippukaupasta kunhan on hereillä kun liput tulevat yleiseen myyntiin.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2023 klo 11:32:50 kirjoittanut Knubbi »
maness

Poissa Poissa


Vastaus #2580 : 13.09.2023 klo 11:30:24

West Hamiin nyt saa lippuja ihan jokaiseen otteluun kun edes vähän katsoo myyntiaikatauluja, joten mitään syytä stressata ei ole.
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #2581 : 13.09.2023 klo 11:41:24

West Hamista mulla ei kuitenkaan ole kokemusta, mutta luulisin että sieltä saa suoraan seuran lippukaupasta kunhan on hereillä kun liput tulevat yleiseen myyntiin.

Se tässä tavallaan oli niin kuin se pointti, että ei tarvitse edes olla hereillä, liput voi ostaa milloin vain. Enemmän mua stressaisi jos jokin menee kolmannen osapuolen kanssa vikaan niin sitähän on mukava lähteä setvimään.
Smicer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tennessee Soccer Club


Vastaus #2582 : 16.09.2023 klo 09:55:14

Premier League, Tuesday, Dec. 5, 2023
Crystal Palace v AFC Bournemouth
Fulham v Nottingham Forest
Tottenham Hotspur v West Ham United

Tämä ajankohta olisi itselle potentiaalinen. Osaako joku valistunut arvioida saako yhden lipun Tottenhamin peliin liittymällä tuohon 60 punnan jäsenyyteen ja ostamalla lipun myyntipäivänä?
Vaihtoehtona tietysti olisi ostaa joko Tottenhamilta tai virallisilta jälleenmyyjiltä joku premium package, jolle hintaa tulee jotain 200-250 euron väliin.
lentävä emiraatti

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Football Club International Turku & Soton


Vastaus #2583 : 25.09.2023 klo 19:31:44

Mikäs on Brightonin meininki ja lippujen saatavuus nykyään? C-kategorian heittopussi SheffU olisi kylässä marraskuussa. Edellinen kokemus Amexilta kymmenen vuoden takaa, mutta ovatko gloryhunterit löytäneet seuran ja vieneet mahdollisuudet general salen lippuihin?

e. GS auki tänään ja olihan siellä tilaa, mutta käytännössä vain hajapaikkoja. Poistin kaksi lippua mahdollisimman läheltä toisiaan, eli näillä mennään.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2023 klo 13:13:20 kirjoittanut lentävä emiraatti »
maness

Poissa Poissa


Vastaus #2584 : 25.09.2023 klo 22:30:32

Ainakin vielä viime kaudella noita pienempiä ja heittopusseja vastaan meni general saleen.
gooner1

Poissa Poissa


Vastaus #2585 : 27.09.2023 klo 23:48:13

Moro!
Arsenal-burnley matsiin olis tarkotus päästä epätoivoisesti ballotin kautta. Toisena vaihtoehtona palace-everton johon tulee liput myyntiin 28.9. Kuinkakohan nopeasti palacen pelit myydään loppuun? Arsenalin ballotista tulee tieto 4.10 niin onkohan sen jälkeen mahdollisuutta saada 3 vierekkäistä paikkaa palace-everton matsiin normaaleilta paikoilta .Ostot siis seurojen nettisivuilta suoraan.

Westham- nottingham. Millonkohan tähän tapahtumaan tulee liput myyntiin ?

Lämmin kiitos sille joka pystyisi auttamaan!
« Viimeksi muokattu: 27.09.2023 klo 23:59:26 kirjoittanut gooner1 »
linkku

Poissa Poissa


Vastaus #2586 : 28.09.2023 klo 23:04:59

Moro!
Arsenal-burnley matsiin olis tarkotus päästä epätoivoisesti ballotin kautta. Toisena vaihtoehtona palace-everton johon tulee liput myyntiin 28.9. Kuinkakohan nopeasti palacen pelit myydään loppuun? Arsenalin ballotista tulee tieto 4.10 niin onkohan sen jälkeen mahdollisuutta saada 3 vierekkäistä paikkaa palace-everton matsiin normaaleilta paikoilta .Ostot siis seurojen nettisivuilta suoraan.

Westham- nottingham. Millonkohan tähän tapahtumaan tulee liput myyntiin ?

Lämmin kiitos sille joka pystyisi auttamaan!

Loppuunmyytyä näyttää Palace - Everton tällä hetkellä. Resale lippuja tulee välillä myyntiin, mutta kolmea vierekkäistä tuskin.
Vieteri

Poissa Poissa


Vastaus #2587 : 30.09.2023 klo 15:59:48

Onko arvon foorumilaisilla antaa vinkkejä/suosituksia lippujen hankintaan Newcastle unitedin kotipeleihin?
maagine

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC, SK Rapid Wien, Legia Warszawa


Vastaus #2588 : 03.10.2023 klo 00:25:23

Kovinta luvassa lauantaina Millwall vs Hull ottelun osalta.

Koitin topicia selata, mutta en ainakaan viime ajoilta huomannut vinkkejä hyvistä pre-match mestoista kävelymatkan päässä stadionilta?
Plussaa vielä jos sattuisi olemaan paikka, jossa näkisi lounasajan futiksia oluen kylkeen.

Mahdollisista ehdotuksista jo etukäteen kiitollinen Tuoppi Ylos
Locksmith

Poissa Poissa


Vastaus #2589 : 04.10.2023 klo 12:32:00

Kovinta luvassa lauantaina Millwall vs Hull ottelun osalta.

Koitin topicia selata, mutta en ainakaan viime ajoilta huomannut vinkkejä hyvistä pre-match mestoista kävelymatkan päässä stadionilta?
Plussaa vielä jos sattuisi olemaan paikka, jossa näkisi lounasajan futiksia oluen kylkeen.

Mahdollisista ehdotuksista jo etukäteen kiitollinen Tuoppi Ylos

Jos craft-beer kiinnostelee, niin tuossahan on Bermondsey Beer Mile juuri sopivasti London Bridgen ja stadikan välisellä alueella. En tiedä, että miten ruuhkaisia ovat matsipäivinä. Futista noista ei kyllä taida monestakaan pystyä katselemaan, mutta tuosta voi laatia itselleen sopivan suorituskartaston:

https://www.bermondsey-beer-mile.co.uk/

https://secretldn.com/bermondsey-beer-mile-guide/
Mattmattmatt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Upper Street Massive, Klubi


Vastaus #2590 : 04.10.2023 klo 13:33:01

Jos craft-beer kiinnostelee, niin tuossahan on Bermondsey Beer Mile juuri sopivasti London Bridgen ja stadikan välisellä alueella. En tiedä, että miten ruuhkaisia ovat matsipäivinä. Futista noista ei kyllä taida monestakaan pystyä katselemaan, mutta tuosta voi laatia itselleen sopivan suorituskartaston:

https://www.bermondsey-beer-mile.co.uk/

https://secretldn.com/bermondsey-beer-mile-guide/
Tälle kyllä kanssa suositus, yksi ainoista hyvistä syistä joskus poiketa joen eteläpuolelle.
Smicer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tennessee Soccer Club


Vastaus #2591 : 08.10.2023 klo 21:17:09

Olin juuri ostamassa lippuja 5.12. Tottenham-West Ham peliin, kunnes luin pienellä "PROBABLE EVENT DATE". Osaako joku arvioida tuon ottelun toteutumista tuolla päivällä?
Oletettavasti P1 Travel ei ole halukas palauttamaan rahoja jos uusi päivämäärä ei minulle sovi.
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #2592 : 08.10.2023 klo 21:23:22

Osaako joku arvioida tuon ottelun toteutumista tuolla päivällä?

50-50.

Arkikierros, joten tuskin tuosta seuraavaa päivää kauemmaksi siirtyy kuitenkaan.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #2593 : 09.10.2023 klo 17:06:35

Olin juuri ostamassa lippuja 5.12. Tottenham-West Ham peliin, kunnes luin pienellä "PROBABLE EVENT DATE". Osaako joku arvioida tuon ottelun toteutumista tuolla päivällä?
Oletettavasti P1 Travel ei ole halukas palauttamaan rahoja jos uusi päivämäärä ei minulle sovi.

Ei varmastikaan pelata vielä tiistaina 5.12.

West Ham pelaa Eurooppa-liigaa torstaina 30.11., joten lauantaille merkitty West Ham-Crystal Palace siirtyy pelattavaksi melko varmasti sunnuntaina 3.12. ja Tottenham-West Ham pelattaisiin todennäköisesti keskiviikkona 6.12.

Tuo on siis todennäköisin vaihtoehto, mutta en mä tuota varmaksi tiedoksi lupaa. Sensijaan sen voin melkeinpä luvata, ettei ainakaan 5.12. pelata. Todennäköisesti parin viikon sisällä saadaan virallista tietoa.
Smicer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tennessee Soccer Club


Vastaus #2594 : 09.10.2023 klo 21:08:12

50-50.

Arkikierros, joten tuskin tuosta seuraavaa päivää kauemmaksi siirtyy kuitenkaan.

Tuo on siis todennäköisin vaihtoehto, mutta en mä tuota varmaksi tiedoksi lupaa. Sensijaan sen voin melkeinpä luvata, ettei ainakaan 5.12. pelata. Todennäköisesti parin viikon sisällä saadaan virallista tietoa.

Kiitti. Ehkä tässä voi pitää malttihousuja jalassa vielä jonkun aikaa.
joulukuusi67

Poissa Poissa


Vastaus #2595 : 16.10.2023 klo 21:19:33

Onko jollain kokemuksia Olka Express-sivustosta? Ruotsalainen firma ja tarjoaisi varsin hyvään hintaan (lähes listahintaisia) lippuja peliin, joka olisi tarkoitus päästä näkemään.

Suoraan seuralta aika vaikea saada yleisestä myynnistä lippuja ilman jäsenyyttä, ainakin heidän mukaansa. Trustpilotin kautta Olka Express on saanut hyvät arvostelut, mutta uskaltaako kuitenkaan ostaa?
« Viimeksi muokattu: 17.10.2023 klo 12:53:19 kirjoittanut joulukuusi67 »
Musta Hattu

Poissa Poissa


Vastaus #2596 : 23.10.2023 klo 10:25:10

Lontoon jalkapallo on minun kohdalla toiminut. Kaksi kertaa olen sitä kautta hankkinut lipun. Toisella kerralla olin ostanut lipun lauantai peliin ja kyselin löytyisikö sunnuntaiksi siirrettyyn Arsenalin peliin lippuja. Puhelun jälkeen sain osoitteen ja paikan mistä voisin  hakea liput otteluun.
Paikalla ollut ruotsalainen tyttö vetäisi ison nipun lippuja eteeni. Oli palautunut myyntiin turisteilta joiden lento lähti sunnuntaina  ja peli jäi näkemättä.
Sain liput Ale hintaan hyvälle paikalle 10 penkkirivi, sinne Arsenalin vaihtopenkin taakse.

Nykyään olen muuttanut taktiikkaa. Matka on tullut varattua ajoissa ja sieltä olen katsellut mitä pelejä sattuu matka vkl. Sitten ostanut seuran jäsenyyden ja sitä kautta hankkinut liput. Ajoissa liikkeelle.
Sipsipohje88

Poissa Poissa


Vastaus #2597 : 24.10.2023 klo 08:57:05

Reissu Lontooseen varattu ja Arsenal-Wolves peliin liput napattu. Peli pelataan Lauantaina 2.12 ainakin alustavan sijoittelun mukaan. Seuraavana päivänä 3.12 West Ham-Palace, joka kutkuttelisi myös. Onko kokemuksia westhamtickets.com ??? 119e alkaen tarjoavat lippuja, Lontoon paikallinen kyseessä niin ei varmaan enää paikanpäältä lippuja pysty poistamaan. Vai kykeneekö West Hamin virallisia sivuja pitkin hoitamaan itselle vielä liput edullisemmin? Jos jollain kokemuksia niin avosylin otan vastaan.
HighFive

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Naah..


Vastaus #2598 : 24.10.2023 klo 12:05:23

Onko jollain kokemuksia Olka Express-sivustosta? Ruotsalainen firma ja tarjoaisi varsin hyvään hintaan (lähes listahintaisia) lippuja peliin, joka olisi tarkoitus päästä näkemään.

Suoraan seuralta aika vaikea saada yleisestä myynnistä lippuja ilman jäsenyyttä, ainakin heidän mukaansa. Trustpilotin kautta Olka Express on saanut hyvät arvostelut, mutta uskaltaako kuitenkaan ostaa?

En tiedä tuleeko myöhässä, mutta me ostettiin viime keväänä kuusi lippua Chelsea - Villa matsiin. Hospitalityt, reilut 200e/lippu. Kuusi penkkiä vierekkäin keskeltä katsomoa (West Stand). Liput tuli noin viikkoa ennen peliä sähköpostiin ja kaikki toimi juuri kuin oli luvattu. Ylos
Eli ainakin tuon yhden kokemuksen perusteella voin suositella..
maness

Poissa Poissa


Vastaus #2599 : 24.10.2023 klo 14:58:53

Reissu Lontooseen varattu ja Arsenal-Wolves peliin liput napattu. Peli pelataan Lauantaina 2.12 ainakin alustavan sijoittelun mukaan. Seuraavana päivänä 3.12 West Ham-Palace, joka kutkuttelisi myös. Onko kokemuksia westhamtickets.com ??? 119e alkaen tarjoavat lippuja, Lontoon paikallinen kyseessä niin ei varmaan enää paikanpäältä lippuja pysty poistamaan. Vai kykeneekö West Hamin virallisia sivuja pitkin hoitamaan itselle vielä liput edullisemmin? Jos jollain kokemuksia niin avosylin otan vastaan.

Aika monesti täällä toistettu, vaan West Hamiin saa käytännössä aina lippuja yleisestä kunhan vähän katselee milloin aukeaa myynti - ja yleensä vähintään hajapaikkoja tarjolla aivan loppuun saakka. Ei mitään syytä lihottaa välittäjiä noista.

 
Sivuja: 1 ... 103 [104] 105 ... 111
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa