FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 10:21:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 27
 
Kirjoittaja Aihe: Niki Mäenpää, Venezia F.C.  (Luettu 259169 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jänkhäkoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #525 : 21.11.2021 klo 22:49:15

Kaippa se sit Romeronkin kanssa alkaa toimimaan, kun Venezia voitti Bolognian 0-1 ja nousi jo sijalle 13. Mäenpää penkillä.

Ainakin koosteen perusteella Romero sylki löysätkin kudit yli rajoista ja teki kaksi kammottavaa ulostuloa kulmissa. Mutta eipä menny yhtään seläntaakse.

https://youtu.be/XNL4bpI7i0s
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #526 : 21.11.2021 klo 23:02:43

Ainakin koosteen perusteella Romero sylki löysätkin kudit yli rajoista ja teki kaksi kammottavaa ulostuloa kulmissa. Mutta eipä menny yhtään seläntaakse.

Sai myös Keltainen loppuhetkillä.

En kyllä kykene mitenkään ymmärtämään tätä Romeron peluuttamista, ellei Nikillä sitten ole jotain vaivoja, jotka vaikuttavat pelaamiseen mutta eivät estä penkillä istuskelua.
CCh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jude Bellingham, Perpa, Klubi, Mousa Dembélé


Vastaus #527 : 21.11.2021 klo 23:28:40

Olisiko sillä vaikutusta että Romerolla on 96 A-maaottelua Argentiinan maajoukkueessa ja kuusi kautta Manchester Unitedissa.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #528 : 21.11.2021 klo 23:37:38

Olisiko sillä vaikutusta että Romerolla on 96 A-maaottelua Argentiinan maajoukkueessa ja kuusi kautta Manchester Unitedissa.

Tuntuu olevan vähän turhankin paljon, sillä Romeron esitykset ovat ainakin koosteiden perusteella olleet jotain surkean ja hirveän välimaastosta. Tietysti on mahdollista, että sillä on hirveä kasa huipoutorjuntoja, jotka eivät syystä tai toisesta ole koosteisiin päätyneet.
Hippo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet - FC Ilves - Tampere


Vastaus #529 : 30.11.2021 klo 20:18:24

Niki tämän päivän peliin merkattu vissiin loukkaantuneeksi. Mitähän nyt taas.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #530 : 14.12.2021 klo 18:44:48

Niki tämän päivän peliin merkattu vissiin loukkaantuneeksi. Mitähän nyt taas.

   Tänään cup-matsissa takaisin penkille.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #531 : 07.01.2022 klo 16:23:44

Eilen Venezian joukkue näkyy tehneen turhan matkan vierasotteluun Salernitanaa vastaan. Matkan jälkeinen turhautuminen ja toive koronasäädösten selkiyttämisestä on ymmärrettävää.
Niki lienee ollut reissussa mukana, koska on ryhmään nimettyjen kolmen maalivahdin joukossa.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2022 klo 16:42:48 kirjoittanut Minä itse »
Kulma

Poissa Poissa


Vastaus #532 : 09.01.2022 klo 14:29:47

Kohta alkavassa Milan-matsissa ei edes penkillä, kun Sergio Romero takaisin mukana.
diagonaali

Paikalla Paikalla


Vastaus #533 : 09.01.2022 klo 15:43:05

Voikohan olla sairastumista tjms taustalla? Erikoista, jos rooli muuttuu kesken kauden ykkösvahdista kolmoseksi. Romero toki päivänselvä ygönen.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #534 : 09.01.2022 klo 16:08:42

Voikohan olla sairastumista tjms taustalla? Erikoista, jos rooli muuttuu kesken kauden ykkösvahdista kolmoseksi. Romero toki päivänselvä ygönen.

On eilen nimetyssä ryhmässä ainakin mukana (https://www.veneziafc.it/en/news/serie-a-21-22-matchday-squad-for-venezia-milan). Mutuna on tällä hetkellä niukasti kolmosen roolissa.

12.1. Näyttäisi olevan vieraissa CUP-matsi Atalantaa vastaan- rooli siinä mielenkiintoinen toki.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2022 klo 16:24:26 kirjoittanut Minä itse »
Laitalinkki

Poissa Poissa


Vastaus #535 : 09.01.2022 klo 19:34:11

Voikohan olla sairastumista tjms taustalla? Erikoista, jos rooli muuttuu kesken kauden ykkösvahdista kolmoseksi. Romero toki päivänselvä ygönen.

Toki Mäenpää hankittiin Veneziaan nimenomaan sairausloman tuuraajaksi. Luca Lezzerini oli seurassa käsittääkseni täysin selvä ykkösmaalivahti, mutta polvivamma(?) pakotti pitkälle huilille ja seuran maalivahtikaupoille. Mäenpää sai sitten pelata ykkösenä, mutta sitten hankittiin Romero sisään ja Lezzerini palannut terveiden kirjoihin.

Nämä nyt vähän ulkomuistista kaikkia juttuja tarkistamatta, mutta odotusarvo oli uskoakseni aina se, että Mäenpää pelaa kunnes Lezzerini kuntoutuu.
Manfred Fandango

Poissa Poissa


Vastaus #536 : 09.01.2022 klo 20:02:13

Gondoliveikot ottivat 0-3 pataan ja ainakin 0-2 maali lurahti taas aika helposti Romerolle etunurkasta:

https://streamja.com/nXngd

Maalikoosteiden perusteella ei ole kyllä ollut mikään huippuvahvistus joukkueelle, mutta ei näitä isoja hankintoja tietenkään kovin kevyin perustein penkitetä.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #537 : 12.01.2022 klo 19:51:24


12.1. Näyttäisi olevan vieraissa CUP-matsi Atalantaa vastaan- rooli siinä mielenkiintoinen toki.

Lezzerinin reaktiot hukkaan 1-0 maalissa; toki olisi ollut tuhannen taalan paikka joka tapauksessa.
Niki penkillä.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2022 klo 20:24:36 kirjoittanut Minä itse »
Nasde

Poissa Poissa


Vastaus #538 : 12.01.2022 klo 22:27:12

Pudonnut yhtäkkiä ykkösveskasta kolmosveskaksi. Tuskin selkävaivat enää kelpas ainoaksi selitykseksi..
insignificance

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, lähikentät ja luomufutis


Vastaus #539 : 13.01.2022 klo 00:18:04

Ei muistaakseni edes mokaillut pahemmin. Lezzerini teki syksyllä uuden kolmen vuoden sopparin, joten nähdään ilmeisesti pidemmän aikavälin ykkösenä. Romerolla jo CV (ja palkka) lienevät sellaiset, että ei helpolla penkitetä.

Nurmelamaisesti voisi heittää, että en näe mitään syytä miksi Mäenpää päästettäisi enää tolppien väliin.
tallywagon

Poissa Poissa


Vastaus #540 : 16.01.2022 klo 17:21:08

Niki tänään penkillä kun Lezzerini avauksessa. Romero ilmeisesti kokonaan kokoonpanon ulkopuolella, mutta syytä en jaksa selvittää.

E. Niki ja Ala-Myllymäki näköjään saaneet nimekkään uuden seurakaverin kun Nani liittyi joukkueseen 1,5 vuoden sopparilla.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2022 klo 17:24:56 kirjoittanut tallywagon »
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #541 : 16.01.2022 klo 17:27:30

Syystä tai toisesta penkillä istuu Nikin lisäksi myös 19v Filippo Neri(MV), joka on ollut alkukaudesta muutamia matseja penkillä.
Tøfting

Poissa Poissa


Vastaus #542 : 16.01.2022 klo 18:07:42

Syystä tai toisesta penkillä istuu Nikin lisäksi myös 19v Filippo Neri(MV), joka on ollut alkukaudesta muutamia matseja penkillä.
Eikö Serie A:ssa ole lähes aina joka jengillä pari penkkiveskaria mukana, vaihtopenkillä kun on sellainen ryhmä ukkoja että siellä saisi kentänlaidalla ns. reservipelin täysillä miehistöillä samanaikaisesti käyntiin.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #543 : 16.01.2022 klo 18:19:44

Vaihtopelaajia usein 12, johon kaksi maalivahtia hyvin mahtuu- nopeasti tarkistettuna Venezialla ei tällä kaudella aikaisemmin ole ollut. Nyt tosin kotiottelun penkille lienee yksi tyhjä paikkakin jäänyt.


Neljä Venezian pelaajaa testattu eilen koronapositiiviseksi (jossa joukossa Romerokin hyvin voi olla).

Tähän päivään (21.1) mennessä yksi uusi pelaaja on käsittääkseni testattu positiiviseksi, joten joukkue on suhteellisen iskukykyinen.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2022 klo 14:08:14 kirjoittanut Minä itse »
barbarian

Poissa Poissa


Vastaus #544 : 02.02.2022 klo 11:42:35

Venezia on toimittanut listan kevätkauden pelaajakaaderistaan liigalle ja Mäenpää jätettiin listalta kokonaan sivuun. Maalivahteja saa nostaa kokoonpanoon listan ulkopuoleltakin, mutta aika kauas on siis tultu alkukauden avauksen paikasta.

Sopimushan jatkuu vielä tulevankin kauden. Mittariin tullut juuri 37 vuotta, mahtaakohan jäädä vielä Italiaan istuskelemaan vai lähteekö peliajan perässä vielä jonnekin? Mäenpäätä ei ole taidettu haastatella muutamaan vuoteen missään mediassa eli peliuran jälkeisistä suunnitelmista ei taida olla mitään tietoa?
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #545 : 02.02.2022 klo 12:28:28

Mäenpäätä ei ole taidettu haastatella muutamaan vuoteen missään mediassa eli peliuran jälkeisistä suunnitelmista ei taida olla mitään tietoa?

Tuolla ulkonäöllä ja karismalla veikkaisin jotain Milanoa seuraavaksi kohteeksi.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #546 : 02.02.2022 klo 13:57:44

Mäenpäätä ei ole taidettu haastatella muutamaan vuoteen missään mediassa eli peliuran jälkeisistä suunnitelmista ei taida olla mitään tietoa?

Vuosi sitten oli tämä haastattelu Pölliksen sivuilla, jossa sanoo tavoitteekseen pelata 20 vuotta ulkomailla. Siinä ei suoraan käsitellä uran jälkeistä aikaa, mutta tuo tarkoittaisi että vielä pari vuotta olisi tarkoitus jatkaa pelaamista.
tallywagon

Poissa Poissa


Vastaus #547 : 02.02.2022 klo 23:00:21

Venezia on toimittanut listan kevätkauden pelaajakaaderistaan liigalle ja Mäenpää jätettiin listalta kokonaan sivuun. Maalivahteja saa nostaa kokoonpanoon listan ulkopuoleltakin, mutta aika kauas on siis tultu alkukauden avauksen paikasta.

Sopimushan jatkuu vielä tulevankin kauden. Mittariin tullut juuri 37 vuotta, mahtaakohan jäädä vielä Italiaan istuskelemaan vai lähteekö peliajan perässä vielä jonnekin? Mäenpäätä ei ole taidettu haastatella muutamaan vuoteen missään mediassa eli peliuran jälkeisistä suunnitelmista ei taida olla mitään tietoa?

Niki kieltämättä tehnyt jo tähän mennessä kelpo uran, mutta harmittavasti loukkaantumiset ovat häirinneet aika paljon kriittisillä hetkillä ja ihan ei ole onnistunut vakiinnuttamaan paikkaansa oikein missään. Venlossa taisi olla se pisin stintti, mutta siinä kohtaa pari kautta Hollannin divaria ei ollut ehkä se paras ratkaisu. Niemen Ana pelasti Brightoniin, jonka myötä taskunpohjalle onneksi kertyi edes vähän säästöjä.

Saas nähdä jaksaako istua penkillä vielä 1,5 kautta, vai lähteekö kesällä hakemaan vastuuta jostain Serie b jengistä. Antoi kuitenkin viime keväänä hyvät näytöt ja Italiassa osataan arvostaa kokemusta.
Jänkhäkoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #548 : 03.02.2022 klo 08:20:45

Uutinen
VENEZIA FC hankki viime vuonna kolme suomalaista pelaajaa: ensin keskikenttäpelaaja Lauri Ala-Myllymäen Ilveksestä, sitten vapaana olleen entisen maajoukkuemaalivahti Niki Mäenpään ja viime heinäkuussa laitapakki Matias Kivikon. Venezia FC:n analytiikkajohtaja Alex Menta ennustaa, että kiinnostus suomalaisiin vain kasvaa.

---------------

Mäenpää pelasi viime kauden yksitoista viimeistä peliä ja piti maalin puhtaana neljässä ottelussa, ja Venezia FC nousi Serie A:han.

”Annan Mäenpäälle paljon kunniaa meidän uskomattomasta nousustamme Serie A:han. Hän oli neljän kuukauden ajan paras maalivahti Serie B:ssä [viime kauden lopussa] ja pelasi erittäin hyvin Serie A:ssa ennen loukkaantumisia. Ilman häntä emme olisi siellä, missä olemme nyt. Seuramme ja kaupunkimme on velkaa hänelle.”


Hyvin on unohtunut. No toki tämän hetkisillä näytöillä siellä pelataan. Sama mies samassa haastattelussa sanoi, että suomalaiset ovay fyysisesti vahvoja ja teknisesti taitavia.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008566313.html
D mies

Paikalla Paikalla


Vastaus #549 : 06.02.2022 klo 16:14:40

Siis häh? Niki Warta Poznanin penkillä Livetulosten mukaan?

Hah-hah! I get me coat - Niilo Mäenpää!

 
Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 27
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa