FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 08:05:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 33 [34] 35 ... 44
 
Kirjoittaja Aihe: Roman Eremenko - Rostov  (Luettu 474308 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
diagonaali

Poissa Poissa


Vastaus #825 : 18.12.2020 klo 08:46:59

Kuuluisi ehkä ennemmin majupuolelle, mutta kun kerta tämä taas aloitettiin: niin miten se Roman siis pitäisi viekotella takaisin maajoukkueeseen? Huorilla ja herkuilla? Jos miehen itsensä perään pitäisi ruikuttaa, niin eipä ole erityisen luottamusta herättävä lähtökohta, mitä tulee yhtenäiseen ja hyvähenkiseen joukkueeseen.

Hyvä Roman, kiva että seurajoukkueessa homma toimii.
Kontula-Marseille-Gazza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Juve, OM, Stadin jengit


Vastaus #826 : 18.12.2020 klo 08:51:57

Ei tarvita mitään viekottelua.

Rive lähettää messengerin, johon Roman vastaa joko kyllä tai ei. tai sit Rive soittaa tai lähtee käymään Moskovassa. Yksinkertaista.
BorisC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Purha


Vastaus #827 : 18.12.2020 klo 09:20:48

Ei tarvita mitään viekottelua.

Rive lähettää messengerin, johon Roman vastaa joko kyllä tai ei. tai sit Rive soittaa tai lähtee käymään Moskovassa. Yksinkertaista.
Rive ja Roma ovat keskustelleet useita kertoja asiasta ja ainakin EM-karsinnoista Roma itse kieltäytyi.
nptuomin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu


Vastaus #828 : 18.12.2020 klo 13:20:28

Katoin eilen netistä Venäjän liigan Moskovan paikallispelin viimeiset 30 minuuttia. Todella nopeaa ja mielenkiintoista peliä. Roman Eremenko pelasi koko pelin

Mutta mitä tekemistä Romanilla ja Rostovilla on minkään "Moskovan paikallispelin" kanssa?
Vahvistus

Poissa Poissa


Vastaus #829 : 18.12.2020 klo 14:29:01

Mutta mitä tekemistä Romanilla ja Rostovilla on minkään "Moskovan paikallispelin" kanssa?
208km vain eroa.. eikös se ole vielä Moskovan esikaupunkialuetta?
Sterling

Poissa Poissa


Vastaus #830 : 18.12.2020 klo 14:31:23

208km vain eroa.. eikös se ole vielä Moskovan esikaupunkialuetta?

Rostov sijaitsee Donin suulla Ukrainan rajalla, ei lähelläkään Moskovaa.
Vahvistus

Poissa Poissa


Vastaus #831 : 18.12.2020 klo 14:37:44

Rostov sijaitsee Donin suulla Ukrainan rajalla, ei lähelläkään Moskovaa.
Niin..? Tuo 208km. ehkä kertoo jotain?
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #832 : 18.12.2020 klo 14:42:30

Niin..? Tuo 208km. ehkä kertoo jotain?

Olet katsonut väärää Rostovia. Romanin Rostov-na-Donu on noin tuhannen kilometrin päässä.
Vahvistus

Poissa Poissa


Vastaus #833 : 18.12.2020 klo 14:46:37

Olet katsonut väärää Rostovia. Romanin Rostov-na-Donu on noin tuhannen kilometrin päässä.
Ok. No vielä vähemmän paikallispeli sitten.
Kontula-Marseille-Gazza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Juve, OM, Stadin jengit


Vastaus #834 : 18.12.2020 klo 16:08:05

Pahoittelut väärän tiedon levittämisestä. Sekoitin Romanin aiemman seuran Saturnin Rostoviin. Ei tietenkään Rostov ole Moskovan esikaupunkia.

On ollut aika vähäistä Romanista uutisointi muutenkin Suomessa kärähdyksen jälkeen. Taidot on miehellä kuitenkin tallella.;)
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #835 : 18.12.2020 klo 16:14:43

Pahoittelut väärän tiedon levittämisestä. Sekoitin Romanin aiemman seuran Saturnin Rostoviin. Ei tietenkään Rostov ole Moskovan esikaupunkia.

Se oli vaan Losa, joka pelasi Saturnissa ;)
diagonaali

Poissa Poissa


Vastaus #836 : 18.12.2020 klo 18:25:41

No oli miten oli, niin kyllä Romanin päätös edustaa Venäjää on Riven vika ja Kurpitsapään maine on mennyttä.
n00bster

Poissa Poissa


Vastaus #837 : 18.12.2020 klo 23:28:05

Ok. No vielä vähemmän paikallispeli sitten.

Kiitos nauruista :D Jotenkin tämä pikkukännissä sai repeämään niin että ikkunat helisi. Hyvää perjantai-illan jatkoa kaikille ja toivottavasti Roma nähdään vielä Huuhkajissa joku päivä.
Kontula-Marseille-Gazza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Juve, OM, Stadin jengit


Vastaus #838 : 19.12.2020 klo 00:35:39

Futisfoorumia parhaimmillaan on spekuloida Roman Losa Eremenkon Huuhkaja-tulevaisuutta. Mä oon ainakin henk.koht. antanut jo anteeksi Losan mokan.

Losa on yksi parhaimmista keskikentän maestroista tässä maassa ever. Isoveljestäkin tykkäsin etenkin Belgia-kotipelissä, kun teki mykistävän kuljetusmaalin yläpeltiin.

Isä-Jeremenkoakin fanitin ja seurasin pikkupoikana. Nyt mulla 42 mittarissa. Aiettä on ihanaa, kun Suomi vihdoin pelaa Arvokisoissa ensi kesänä..
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue


Vastaus #839 : 19.12.2020 klo 00:44:33

Futisfoorumia parhaimmillaan on spekuloida Roman Losa Eremenkon Huuhkaja-tulevaisuutta. Mä oon ainakin henk.koht. antanut jo anteeksi Losan mokan.

Losa on yksi parhaimmista keskikentän maestroista tässä maassa ever. Isoveljestäkin tykkäsin etenkin Belgia-kotipelissä, kun teki mykistävän kuljetusmaalin yläpeltiin.

Isä-Jeremenkoakin fanitin ja seurasin pikkupoikana. Nyt mulla 42 mittarissa. Aiettä on ihanaa, kun Suomi vihdoin pelaa Arvokisoissa ensi kesänä..

Yritin ja yritin mutta ei vain aukea. Mitä helvettiä täällä on nyt meneillään ??? :D
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #840 : 19.12.2020 klo 00:51:01

Nyt on joku Tangiksen performanssi kyllä menoillaan :D
Hurten

Poissa Poissa


Vastaus #841 : 22.12.2020 klo 13:39:26

Futisfoorumia parhaimmillaan on spekuloida Roman Losa Eremenkon Huuhkaja-tulevaisuutta. Mä oon ainakin henk.koht. antanut jo anteeksi Losan mokan.

Losa on yksi parhaimmista keskikentän maestroista tässä maassa ever. Isoveljestäkin tykkäsin etenkin Belgia-kotipelissä, kun teki mykistävän kuljetusmaalin yläpeltiin.

Isä-Jeremenkoakin fanitin ja seurasin pikkupoikana. Nyt mulla 42 mittarissa. Aiettä on ihanaa, kun Suomi vihdoin pelaa Arvokisoissa ensi kesänä..

Öö Roman isoveljen Alexein lempinimi on Losha ja hänen entinen seuransa on se Saturn. :D
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #842 : 22.12.2020 klo 14:14:29

Haha, miksi näen tämän vasta nyt :D Uskomattoman hieno viesti! Ylos
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #843 : 22.12.2020 klo 14:49:59

Ensimmäinen lukukelpoinen sivu pitkään aikaan tässä ketjussa. Jatkoon. Ylos ja pohdinnoille Moskovan paikallispeleistä erikseen Ylos
kapten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu


Vastaus #844 : 22.12.2020 klo 16:46:40

Futisfoorumia parhaimmillaan on spekuloida Roman Losa Eremenkon Huuhkaja-tulevaisuutta. Mä oon ainakin henk.koht. antanut jo anteeksi Losan mokan.

Losa on yksi parhaimmista keskikentän maestroista tässä maassa ever. Isoveljestäkin tykkäsin etenkin Belgia-kotipelissä, kun teki mykistävän kuljetusmaalin yläpeltiin.

Isä-Jeremenkoakin fanitin ja seurasin pikkupoikana. Nyt mulla 42 mittarissa. Aiettä on ihanaa, kun Suomi vihdoin pelaa Arvokisoissa ensi kesänä..

Suorastaan psykedeelistä kamaa tää viesti. Foorum ei petä koskaan! Ylos :)
alamummo

Poissa Poissa


Vastaus #845 : 22.12.2020 klo 17:52:07

Isoveljestäkin tykkäsin etenkin Belgia-kotipelissä, kun teki mykistävän kuljetusmaalin yläpeltiin.

Mä olen jo vähän pihalla, että montako näitä veljeksiä nyt oli ja kenestä milloinkin puhutaan, mutta eikö Roma tehnyt maajoukkuedebyyttinsä tässä kyseisessä Belgia-matsissa?
BorisC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Purha


Vastaus #846 : 22.12.2020 klo 17:59:03

Mä olen jo vähän pihalla, että montako näitä veljeksiä nyt oli ja kenestä milloinkin puhutaan, mutta eikö Roma tehnyt maajoukkuedebyyttinsä tässä kyseisessä Belgia-matsissa?
Tässä hyvinkin, legendaarinen huuhkaja-peli.
Kiovan kanakotletti

Poissa Poissa


Vastaus #847 : 30.12.2020 klo 17:09:33

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/roman-eremenko-jai-valitsematta-huuhkajiin-mtv-urheilu-paljastaa-kovan-paatoksen-taustat/8025256

Harmillista. Itse luotan Riveen tässäkin asiassa ja uskoisin Roman olevan edelleen suuri apu maajoukkueelle. Toki ymmärrettävä päätös Romanilta.
Ganea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS ja hallittu kaaosfutis


Vastaus #848 : 30.12.2020 klo 17:20:12

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/roman-eremenko-jai-valitsematta-huuhkajiin-mtv-urheilu-paljastaa-kovan-paatoksen-taustat/8025256

Harmillista. Itse luotan Riveen tässäkin asiassa ja uskoisin Roman olevan edelleen suuri apu maajoukkueelle. Toki ymmärrettävä päätös Romanilta.

Ei oo vielä liian myöhäistä. Tuu takaisin, Roman!
« Viimeksi muokattu: 30.12.2020 klo 17:23:43 kirjoittanut Ganea »
Sebastian Pähkinä

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ManU, Real Madrid, Espanja


Vastaus #849 : 30.12.2020 klo 18:11:53

Olipahan kertakaikkisen mälsä uutinen. Vaikka ei puskista tullutkaan, niin kyllä tässä on silti toivoa pitänyt yllä paluun suhteen :(

 
Sivuja: 1 ... 33 [34] 35 ... 44
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa