FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 07:37:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7
 
Kirjoittaja Aihe: Honka-HJK la 29.9. klo 15.00. @Tapiolan urheilupuisto  (Luettu 33313 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vastaus #125 : 29.09.2018 klo 19:10:00

Kun poliisi varautuu isolla joukolla ja ennaltaehkäisee vastaavat tapahtumat, moititaan poliisia ylireagoinnista. Kun poliisi taas antaa vähän löysää, saa poliisi silloinkin haukut.

ISTV veti toki rimojen alta näyttämällä ja selostamalla suorassa lähetyksessä koko setin. No, saatiinpahan sentään naamoja talteen.

Kaikkiin täysin samat. Olisko kannattanut vaan pistää kuva poikki kun huomattiin että menee ”myllyiksi”?

Mutta hyvin klubi näytti maalaisille miten juhlitaan mestaruutta ” Ylos
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #126 : 29.09.2018 klo 19:14:34

Kaikkiin täysin samat. Olisko kannattanut vaan pistää kuva poikki kun huomattiin että menee ”myllyiksi”?

Eri. Tää oli erittäin tarpeellista näyttää ja nähdä. Ei tarvitse spekuloida huhupuheiden varassa.
simonige

Poissa Poissa


Vastaus #127 : 29.09.2018 klo 19:16:01

Kyllähän tässä palloliiton pitäis ottaa selkeä ja jyrkkä kanta ja rangaistuksena klubin seuraavat kotimatsit tyhjille katsomoille. Alkais ehkä seuraakin kiinnostaan jo nämä urpoilijat

Ei paljon eroaisi nykymeiningistä katsomossa.
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka


Vastaus #128 : 29.09.2018 klo 19:19:11

Vieraskannattajat osoittivat tasonsa: ilmeisesti näille henkisesti jälkeenjääneille selvisi muutama päivä jälkikäteen että heidän joukkueensa oli voittanut mestaruuden. Jotta tällaiselta idiotismilta vältyttäisiin jatkossa ehdotan seuraavaa: töölöläisille 50000 euron sakot ja seuraava kausi alkaisi kahdenkymmenen pisteen takamatkalta. Ehkä silloin paatuneimmankin pirinistin päässä alkaisi raksuttaa ja seura oikeasti tekisi jotain näille huligaanikannattajilleen. Toki tiedän ettei tapahdu koska Pöllöliiton seura!

Itse pelissä jäi oikeastaan harmittamaan vain Hongan heikko viimeistely. Pelillisesti Honka oli erinomainen, erityisesti ekalla puoliskolla. Tästä on hyvä jatkaa: mikäli pelin taso pystytään pitämään tällaisena, kolme voittoa on loppukaudella otettavissa.
jariporttila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hjk


Vastaus #129 : 29.09.2018 klo 19:19:59

Mutta hyvin klubi näytti maalaisille miten juhlitaan mestaruutta ” Ylos
Tässä se tulikin jo. Tuntuu erityisen hyvältä koska itse joutunut asumaan Espoossa työn ja halvan kaupungin asunnon takia. Parasta oli kun pääsi pois, tunnesiteet eivät muodostuneet. Eli se aika tavallinen tarina
ackaz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapiola


Vastaus #130 : 29.09.2018 klo 19:25:55

Tässä se tulikin jo. Tuntuu erityisen hyvältä koska itse joutunut asumaan Espoossa työn ja halvan kaupungin asunnon takia. Parasta oli kun pääsi pois, tunnesiteet eivät muodostuneet. Eli se aika tavallinen tarina

Joo ei meilläkään Espoossa hirveämmin tule kaltaisiasi ikävä. :)
jariporttila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hjk


Vastaus #131 : 29.09.2018 klo 19:41:12

Joo ei meilläkään Espoossa hirveämmin tule kaltaisiasi ikävä. :)
Löytyi helposti mun tiedot? Tulee tästä sun toivotuksista mieleen automarkettien ystävä joka ei hyväksy jos joku elää parempaa elämää toisessa kaupungissa. Hei lopetan tän nyt tähän.
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka


Vastaus #132 : 29.09.2018 klo 19:46:56

Löytyi helposti mun tiedot? Tulee tästä sun toivotuksista mieleen automarkettien ystävä joka ei hyväksy jos joku elää parempaa elämää toisessa kaupungissa. Hei lopetan tän nyt tähän.
Olet kirjoituksiesi perusteella varmaan ollut vammaispalvelujen tukityöllistetty, onneksi olet siirtynyt pois Espoosta, sillä kaltaisiasi idiootteja ei täällä kaivata.
jariporttila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hjk


Vastaus #133 : 29.09.2018 klo 20:00:09

sillä kaltaisiasi idiootteja ei täällä kaivata.
Ai vittu että tuntui hyvälle polttaa 05 huppari ja varmaan vituttaa kun jäin tästäkin vielä hyvälle mielelle. Meen nyt ja hautaan tän tunnuksen ja sulle jää kusinen hevosenkenkä käteen.
darkside

Poissa Poissa


Vastaus #134 : 29.09.2018 klo 20:13:06

Espoo on perseenreikä ja Tapiola sen keskus. Mopopojat ihan hädissään kun joku tulee paikan päälle asti.

Eri ensimmäiseen, Tapiolan keskusstatukseen sama. Tosin ensi vuonna kaikkien tulee myllyttää/juhlia hiljempaa jotteivat vuokrakasarminpuiston tuoreet naapurit provosoidu. Metrolaiturilla saa sitten taas avata ääntä.
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #135 : 29.09.2018 klo 20:13:47

Ai vittu että tuntui hyvälle polttaa 05 huppari ja varmaan vituttaa kun jäin tästäkin vielä hyvälle mielelle. Meen nyt ja hautaan tän tunnuksen ja sulle jää kusinen hevosenkenkä käteen.

Voisitkohan lähteä Helsingistäkin vittuun? Vantaalla olis kuulemma vielä halvempia kaupungin asuntoja.
Rusnak89

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vähempään emme tyydy!


Vastaus #136 : 29.09.2018 klo 20:13:59

Hyvä vaan että kuvattiin näitä hjk elämäm koululaisia niin sai kunnon naurut aikaan
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #137 : 29.09.2018 klo 20:21:57

Mutta hyvin klubi näytti maalaisille miten juhlitaan mestaruutta ” Ylos
Itse asiassa edari juhli Olliksen aitiossa 04n pelissä. Kovaa menoa, tuli nappulakengät ja kaikki.
10 puukkoa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jani Honkavaara


Vastaus #138 : 29.09.2018 klo 20:32:13

20 vuotiaat stadilaiset käyneet näyttämässä "junteille" miten mestaruutta juhlitaan? :D
L-Val.

Poissa Poissa


Vastaus #139 : 29.09.2018 klo 20:37:11

Vuosi sitten lähdin kaverin seuraksi katsomaan sitä nousukarsintapeliä TPS:n fanikatsomosta käsin ja mielestäni oli hyvin ennakoitavissa, että se heppoinen aita ja ne pari höyhensarjalaista järkkäriä eivät tosipaikan tullen todellakaan pidättele tätä porukkaa. Kun sitten tuli lopussa se 1-1 maali ja jengi rynni kentälle, niin sehän oli spontaani reaktio silmänräpäyksessä jengiltä, että kun noi muutkin menee niin menen minäkin. Ottelun päättyessä, kun sama tapahtui uudestaan, niin eniten hävetti se, että muutama humalainen lähti suoraan kohti Hongan fanikatsomosta provosoimaan.

Mielenkiintoinen kuva ajattelusta että jos ei ole isoa aitaa ja poliiseja edessä on vapaa tekemään mitä huvittaa, mitään itsearviointia mikä toiminta on oikeaa ja mikä väärää ei yksilöllä tarvitse olla.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #140 : 29.09.2018 klo 20:47:35

Ai vittu että tuntui hyvälle polttaa 05 huppari ja varmaan vituttaa kun jäin tästäkin vielä hyvälle mielelle. Meen nyt ja hautaan tän tunnuksen ja sulle jää kusinen hevosenkenkä käteen.

Ei hyvää päivää, mikä wannabehuli sä oot :) Myötähäpeämittarit paukkuu...
eriatarka

Poissa Poissa


Vastaus #141 : 29.09.2018 klo 21:01:41

Mielenkiintoinen kuva ajattelusta että jos ei ole isoa aitaa ja poliiseja edessä on vapaa tekemään mitä huvittaa, mitään itsearviointia mikä toiminta on oikeaa ja mikä väärää ei yksilöllä tarvitse olla.

Jengi on parin metrin päässä sivurajasta kentän tasolla ja välissä vain heppoinen aita eikä kunnon järkkäreitä. Laskee monella kynnystä moiseen varsinkin, kun on promilleja veressä ja joukossa tyhmyys tiivistyy. Kentälle meno on vielä eri asia kuin se, että lähtee sen lisäksi tieten tahtoen hakemaan tappelua kotijoukkueen kannattajien kanssa. Senkin vielä pystyisi ymmärtämään - joskaan ei hyväksymään - jos oma joukkue olisi juuri perseraiskattu 5-0 ja edessä olisi pudotus alemmalle sarjatasolle ja vitutus sen mukainen, mutta nyt oli kyseessä mestaruuden voittaneen joukkueen kannattajat. Tuohon toimintaan tiivistyy niin paljon tyhmyyttä, että ei voi kuin ihmetellä, millaisia vitun idiootteja.
Parab

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu


Vastaus #142 : 29.09.2018 klo 21:06:12

Kyllähän tässä palloliiton pitäis ottaa selkeä ja jyrkkä kanta ja rangaistuksena klubin seuraavat kotimatsit tyhjille katsomoille. Alkais ehkä seuraakin kiinnostaan jo nämä urpoilijat

Täysin sama. Futis ja väkivalta ei todellakaan sovi yhteen. Ehdoton nollatoleranssi ja HJK:ta pitäisi rankaista kunnolla.

IS ja muut jo revittelee tällä. Tapaus ei todellakaan vie suomi-futista eteenpäin...
L-Val.

Poissa Poissa


Vastaus #143 : 29.09.2018 klo 21:12:12

Täysin sama. Futis ja väkivalta ei todellakaan sovi yhteen. Ehdoton nollatoleranssi ja HJK:ta pitäisi rankaista kunnolla.

IS ja muut jo revittelee tällä. Tapaus ei todellakaan vie suomi-futista eteenpäin...

Tämä on se mikä itseäni tässä kyrsii. Sarjassa paljon tiukkaa taistelua kärkipäässä ja häntäpäässä ja odotettavissa olisi hyvä kliimaksi kauden vikoille kierroksille, ja nyt liigan saama julkisuus on tätä.
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #144 : 29.09.2018 klo 21:12:23

Jengi on parin metrin päässä sivurajasta kentän tasolla ja välissä vain heppoinen aita eikä kunnon järkkäreitä. Laskee monella kynnystä moiseen varsinkin, kun on promilleja veressä ja joukossa tyhmyys tiivistyy. Kentälle meno on vielä eri asia kuin se, että lähtee sen lisäksi tieten tahtoen hakemaan tappelua kotijoukkueen kannattajien kanssa. Senkin vielä pystyisi ymmärtämään - joskaan ei hyväksymään - jos oma joukkue olisi juuri perseraiskattu 5-0 ja edessä olisi pudotus alemmalle sarjatasolle ja vitutus sen mukainen, mutta nyt oli kyseessä mestaruuden voittaneen joukkueen kannattajat. Tuohon toimintaan tiivistyy niin paljon tyhmyyttä, että ei voi kuin ihmetellä, millaisia vitun idiootteja.
Mitenkään puolustelematta k.o. henkilöiden toimintaa, täytyy silti todeta, että huutelu Hongan päädystä oli ajoittain melkoista. Ei tullut yllätyksenä, että joku osasto saattaa tulla paikan päälle hakemaan huutelijat "vastuuseen"  sanoistaan. Varsinkin, kun järjestelyt ovat mitä ovat. En siis hyväksy tätä käytöstä, mutta sanon vaan ettei yllättänyt.
samje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #145 : 29.09.2018 klo 21:12:33

Rehti ja hyvähenkinen PI esim mestaruuden kunniaksi Ylos
Turha ja väkivaltainen känni-PI Alas

Tänään ei ollut mitään syytä rynnätä kentälle. Kyllähän tämä sekoilu pistää miettimään, että haluaako sitä itse identifioitua samaan porukkaan..
didier

Poissa Poissa


Vastaus #146 : 29.09.2018 klo 21:16:36

Rehti ja hyvähenkinen PI esim mestaruuden kunniaksi "(y)
Turha ja känninen PI
Väkivaltainen känni-PI
jariporttila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hjk


Vastaus #147 : 29.09.2018 klo 21:16:57

Mä en ole osallistunut näihin tappeluihin. En mee koskaan elämäni aikana katsomaan Hongan ja Hjk pelejä. Ei mulla oo mitään vihaa 05 possea kohtaan. Kukaan ei oo tehnyt koskaan mitään paskaa mulle siitä possesta. Oliko 2014 juhannus kun ainoa tarpeeksi arvokas tapa hankkiutua eroon hk 05 hupparista oli polttaa se. Oon ilman paskan aiheuttamista kenellekään luopio vittu alhainen paska joka on vaihtanut pääkaupungin joukkueen kannattajaksi. Tää on ihan vitun noloa avautua mutta mä oon nyt out. Yks ainoo juttu. Vaikka koko klubipääty vihais mua niin en voisi vahingoittaa koskaan klubipäädyn hupparia. Enkä vaihtaa enää seuraa mitä kannatan. Nyt painun vittuun nolaamassa itseäni. Jos joku aikoo hakkaa päähän niin ei mielellään takaapäin päähän.
didier

Poissa Poissa


Vastaus #148 : 29.09.2018 klo 21:18:59

Rehti ja hyvähenkinen PI esim mestaruuden kunniaksi = parasta
Turha ja känninen PI = oli hauskaa eikä haittaa ketään
Väkivaltainen känni-PI = nyt hävettää

Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #149 : 29.09.2018 klo 21:19:18

Mä en ole osallistunut näihin tappeluihin. En mee koskaan elämäni aikana katsomaan Hongan ja Hjk pelejä. Ei mulla oo mitään vihaa 05 possea kohtaan. Kukaan ei oo tehnyt koskaan mitään paskaa mulle siitä possesta. Oliko 2014 juhannus kun ainoa tarpeeksi arvokas tapa hankkiutua eroon hk 05 hupparista oli polttaa se. Oon ilman paskan aiheuttamista kenellekään luopio vittu alhainen paska joka on vaihtanut pääkaupungin joukkueen kannattajaksi. Tää on ihan vitun noloa avautua mutta mä oon nyt out. Yks ainoo juttu. Vaikka koko klubipääty vihais mua niin en voisi vahingoittaa koskaan klubipäädyn hupparia. Enkä vaihtaa enää seuraa mitä kannatan. Nyt painun vittuun nolaamassa itseäni. Jos joku aikoo hakkaa päähän niin ei mielellään takaapäin päähän.

Sä olet lintu joka ei oo oppinut lentämään.

 
Sivuja: 1 ... 5 [6] 7
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa