FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.05.2024 klo 14:00:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7]
 
Kirjoittaja Aihe: Honka-HJK la 29.9. klo 15.00. @Tapiolan urheilupuisto  (Luettu 33323 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kiinanmuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #150 : 29.09.2018 klo 21:56:47

Turha ja känninen PI = oli hauskaa eikä haittaa ketään
Väkivaltainen känni-PI = nyt hävettää
Ongelmahan tässä on se että siirtyminen tuohon toiseen ei ole hirveän epätodennäköistä kun paikalla on toinenkin kunnon kannattajaryhmä ja samalla provoaa näitä kännisiä klubikannattajia vertaamalla heidän suosikkiseuraansa seksitautiin
darkside

Poissa Poissa


Vastaus #151 : 29.09.2018 klo 22:02:04

Mä en ole osallistunut näihin tappeluihin. En mee koskaan elämäni aikana katsomaan Hongan ja Hjk pelejä. Ei mulla oo mitään vihaa 05 possea kohtaan. Kukaan ei oo tehnyt koskaan mitään paskaa mulle siitä possesta. Oliko 2014 juhannus kun ainoa tarpeeksi arvokas tapa hankkiutua eroon hk 05 hupparista oli polttaa se. Oon ilman paskan aiheuttamista kenellekään luopio vittu alhainen paska joka on vaihtanut pääkaupungin joukkueen kannattajaksi. Tää on ihan vitun noloa avautua mutta mä oon nyt out. Yks ainoo juttu. Vaikka koko klubipääty vihais mua niin en voisi vahingoittaa koskaan klubipäädyn hupparia. Enkä vaihtaa enää seuraa mitä kannatan. Nyt painun vittuun nolaamassa itseäni. Jos joku aikoo hakkaa päähän niin ei mielellään takaapäin päähän.

Olet nimenomaan puutarhakaupunkilaisen identiteettisi satamakaupungin pintapuolisille houkutuksille uhrannut luopio. Odotamme roudan ajavan porsaan kotiin vuokrakasarmipuiston syyssumuiselle edusaukiolle.
idänihme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suurseura


Vastaus #152 : 29.09.2018 klo 22:41:58

Ongelmahan tässä on se että siirtyminen tuohon toiseen ei ole hirveän epätodennäköistä kun paikalla on toinenkin kunnon kannattajaryhmä ja samalla provoaa näitä kännisiä klubikannattajia vertaamalla heidän suosikkiseuraansa seksitautiin
Jos lähtee juhlimaan merkityksettömän (mestaruus ratkennut, vastassa joukkue joka ei herätä tunteita) matsin tasapeliä isolla lössillä kentän puolelle niin ansaitsee kuullakin vittuilua.

Ensi kauden paikallismatseihin Tapiolaankin verkot kuolasuiden eteen. En oikein aiemmin ymmärtänyt niiden funktiota töölössä, mutta kai ne sitten on pakko olla kun ei osata käyttäytyä ilman.
Laasti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Varttilahtelainen, sudeettisavolainen


Vastaus #153 : 30.09.2018 klo 00:01:00

Löytyi helposti mun tiedot? Tulee tästä sun toivotuksista mieleen automarkettien ystävä joka ei hyväksy jos joku elää parempaa elämää toisessa kaupungissa. Hei lopetan tän nyt tähän.

.....
« Viimeksi muokattu: 01.10.2018 klo 08:52:52 kirjoittanut Laasti »
jariporttila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hjk


Vastaus #154 : 30.09.2018 klo 14:32:10

Tyypillinen klubihuoran ajatuksenjuoksu?
l
En tiedä mikä on tyypillinen ajatuksenjuoksu mutta koska en ole osallistunut tähän tappeluun niin mielestäni maksan tässä nyt oman osuuteni koko asiassa vailla sitä omaa osuutta ei ole kuin vähän sillä että en näitä hjkn ja hongan matseja aio stadionille koskaan elämäni aikana tule katsomaan, OK?
Kuosi Modo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honsu


Vastaus #155 : 30.09.2018 klo 22:56:22

.
« Viimeksi muokattu: 30.09.2018 klo 23:30:54 kirjoittanut Kuosi Modo »

 
Sivuja: 1 ... 6 [7]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa