FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 19:46:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Futsalin opiskelijoiden SM turnaus  (Luettu 7793 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pena_jalmari

Poissa Poissa


: 10.10.2018 klo 16:46:45

Siitä kiinnostuneille! Eli opiskelijoiden SM turnaus. Turnauksesta löytyy kilpasarja ja sitten myös vaan hupisarja. Jengi kasaan ja mukaan vaan, joko höntsäsarjaan tai sit jos riittää rahkeet nii jengi kilpasarjaan ja tavottelee Suomen mestaruutta ja edustuspaikka ens kesän EM kisoihin Portugaliin. Jengistä 75% pitää olla opiskelijoita. Tässä loppuun vielä linkki ilmoittautumiseen. Eli jos itse opiskelija tai tiedossa tarpeeks kavereita et sais jengin kasaan niin eikun ilmoittautumaan.

https://www.osmkisat.fi/events/id/5bb33d166d2c0c5d61e8824a



« Viimeksi muokattu: 14.10.2018 klo 09:26:46 kirjoittanut pena_jalmari »
ÄgäOnKuningas

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 10.10.2018 klo 17:02:20

Siitä kiinnostuneille! Eli opiskelijoiden SM turnaus. Turnauksesta löytyy kilpasarja ja sitten myös vaan hupisarja. Jengi kasaan ja mukaan vaan, joko höntsäsarjaan tai sit jos riittää rahkeet nii jengi kilpasarjaan ja tavottelee Suomen mestaruutta ja paikkaa ens kesän EM kisoihin Portugaliin, mikä voittajalle sitten kustannetaan. Jengistä 75% pitää olla opiskelijoita. Tässä loppuun vielä linkki ilmoittautumiseen. Eli jos itse opiskelija tai tiedossa tarpeeks kavereita et sais jengin kasaan niin eikun ilmoittautumaan.

https://www.osmkisat.fi/events/id/5bb33d166d2c0c5d61e8824a





Vahva veikkaus, että voittajille ei kisamatkaa Portugaliin kustanneta, vaikka osallistumisoikeus myönnetäänkin.

Toinen vahva veikkaus, että kaikkien pelaajien tulee operoida opiskelija-statuksella eikä 75% opiskelijoita joukkueessa riitä. Jos 75% kuuluu OLL:oon (eri asia kuin olla opiskelija), niin joukkueen maksu on halvempi.
pena_jalmari

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 14.10.2018 klo 09:29:50

Vahva veikkaus, että voittajille ei kisamatkaa Portugaliin kustanneta, vaikka osallistumisoikeus myönnetäänkin.

Toinen vahva veikkaus, että kaikkien pelaajien tulee operoida opiskelija-statuksella eikä 75% opiskelijoita joukkueessa riitä. Jos 75% kuuluu OLL:oon (eri asia kuin olla opiskelija), niin joukkueen maksu on halvempi.






Hyviä tarkennuksia kiitos! Kaikki tarkat ja oikeat tiedot löytyvät tuolta linkistä sitten. Itellä väärää oletustietoa mutta mukaan vaan silti kuhan saa jengin kasaan.
Haastiss

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 20.12.2018 klo 14:50:55

Vahva veikkaus, että voittajille ei kisamatkaa Portugaliin kustanneta, vaikka osallistumisoikeus myönnetäänkin.

Toinen vahva veikkaus, että kaikkien pelaajien tulee operoida opiskelija-statuksella eikä 75% opiskelijoita joukkueessa riitä. Jos 75% kuuluu OLL:oon (eri asia kuin olla opiskelija), niin joukkueen maksu on halvempi.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2018 klo 14:54:27 kirjoittanut Haastiss »

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa