FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2024 klo 22:33:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 18
 
Kirjoittaja Aihe: Tänne julkiset rakkaudentunnustukset Glen Kamaralle  (Luettu 117885 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #175 : 09.06.2019 klo 12:43:29

vaikka skotlanti varmaan onkin vielä hyvä paikka kehittyä,

- Niin, no siellähän se kasvoi Arsenalin reservihylkiöstä tasokkaaksi liigapelaajaksi. Samoin Pukki oppi Celticissä, mitä vielä on korjattavaa, jos haluaa huipulle. Ylos
Mr.Wonderful

Poissa Poissa


Vastaus #176 : 09.06.2019 klo 15:08:04

Kissa pöydälle: onko jo parempi kuin Roman Eremenko parhaimmillaan?
Ihan eri tyylin pelaajia, mutta omassa roolissaan Gleni kyllä dominoi samalla tavalla tai jopa kovemmin kuin mihin Eremenko parhaimmillaan on pystynyt.
#T#

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #177 : 09.06.2019 klo 15:55:22

Todella hyvä! En ole sitten kuninkaan jälkeen nähnyt noin hyvää keskikenttäpelaajaa majussa.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #178 : 09.06.2019 klo 20:29:44


Aika uskomaton tuo duels lukema. Mistä sivuilta nämä statsit?

Ei nyt ihan pidä paikkaansa, mutta lähelle. Hävis pari kertaa. Joka tapauksessa kympin peli. Ei oo tullu seurattu skottiliigaa tänä keväänä, mutta alan ymmärtää Rangersin kannattajien kiiman.
Edit:
Miten noi kaksinkamppailut tilastoidaan? Jossakin luki, että 2 kamppailua, jotka molemmat voitti.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2019 klo 21:13:28 kirjoittanut Homer »
Timoni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #179 : 09.06.2019 klo 22:12:52

Glen, you must be reading this forum...

I love your football elegance!
Aapinen

Poissa Poissa


Vastaus #180 : 10.06.2019 klo 13:46:43

Suosikkipelaajani syksyn Kreikka-kotimatsista lähtien!
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #181 : 10.06.2019 klo 16:17:17

Glen, you must be reading this forum...

I love your football elegance!

Eiköhän Glen osaa lukea ihan nämä suomenkieliset rakkaudentunnustuksetkin. Vai etkö itse osaa suomea?
geepistejeesus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, AS Roma


Vastaus #182 : 10.06.2019 klo 17:55:30

Asenne kunnossa ja tekniikka ei petä puhumattakaan pään kestävyydestä. Helppo tunnustaa rakkautta.
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #183 : 11.06.2019 klo 23:49:46

Ihailtavaa rauhallisuutta joka tilanteessa ja erittäin epäsuomalainen pallotatsi. Vielä kun uskaltaisit laukoa, olisit täydellinen!
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #184 : 11.06.2019 klo 23:57:21

Helvetin hieno ja kypsä matsi myös tänään Kamaralta. Kuin itse varmuus ja edisti peliä hienosti.
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #185 : 11.06.2019 klo 23:59:36

Mikäs se Losan ennätys yhden ottelun yritetyistä vaikeista syötöistä oli? Veikkaan että Glen veti tuplat pöytään.
betluck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC


Vastaus #186 : 12.06.2019 klo 00:23:35

Glen voisi tässä kesällä treenata hieman laukaisuja, sillä muutaman kerran lähti yrittämään hankalaa syöttöä hyvästä vetopaikasta.
mackem

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Puistolan Urheilijat, Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #187 : 12.06.2019 klo 00:26:47

Glen voisi tässä kesällä treenata hieman laukaisuja, sillä muutaman kerran lähti yrittämään hankalaa syöttöä hyvästä vetopaikasta.

Hesarin jutussahan nimenomaan tästä mainitsikin, että Stevie G:n kanssa on vetoja treenailtu. Eiköhän Glen tälläkin osa-alueella ala ennemmin tai myöhemmin ottaa harppauksia eteenpäin :)
cubalibre

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Argentiina


Vastaus #188 : 12.06.2019 klo 00:43:22

Haluaisin että jonain kauniina, kirkkaana kesäyönä Glen saunottaisit minua, kokkaisin sinulle illallisen ja myöhemmin pukisin päälleni vaaleanpunaisen tyllihameen sekä blondin Marilyn Monroe-tyylisen peruukin ja voisit Glen viedä peppuneitsyyteni. Rakastelisit minua tuntikausia pitkällä ja voimakkaalla, silti niin runollisella kyrvälläsi.
laivakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Joken lompakko


Vastaus #189 : 12.06.2019 klo 01:01:29

Haluaisin että jonain kauniina, kirkkaana kesäyönä Glen saunottaisit minua, kokkaisin sinulle illallisen ja myöhemmin pukisin päälleni vaaleanpunaisen tyllihameen sekä blondin Marilyn Monroe-tyylisen peruukin ja voisit Glen viedä peppuneitsyyteni. Rakastelisit minua tuntikausia pitkällä ja voimakkaalla, silti niin runollisella kyrvälläsi.
Nyt Tapsa(nahka) korkki kiinni, ja lääkkeet naamariin.
Seppo14

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #190 : 12.06.2019 klo 01:27:31

Jos olisin mieshuora antaisin sun, Glen painaa ilmaiseksi ja paljaalla.
Haluaisin että jonain kauniina, kirkkaana kesäyönä Glen saunottaisit minua, kokkaisin sinulle illallisen ja myöhemmin pukisin päälleni vaaleanpunaisen tyllihameen sekä blondin Marilyn Monroe-tyylisen peruukin ja voisit Glen viedä peppuneitsyyteni. Rakastelisit minua tuntikausia pitkällä ja voimakkaalla, silti niin runollisella kyrvälläsi.

Ylos
Krannan Valderrama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Staffi


Vastaus #191 : 12.06.2019 klo 01:50:10

Haluaisin että jonain kauniina, kirkkaana kesäyönä Glen saunottaisit minua, kokkaisin sinulle illallisen ja myöhemmin pukisin päälleni vaaleanpunaisen tyllihameen sekä blondin Marilyn Monroe-tyylisen peruukin ja voisit Glen viedä peppuneitsyyteni. Rakastelisit minua tuntikausia pitkällä ja voimakkaalla, silti niin runollisella kyrvälläsi.
Ylos :D
laitinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Altavastaajien Palloseura


Vastaus #192 : 12.06.2019 klo 02:17:31

Rakas Glen. Jos nimimerkki cubalibre kuitenkin pelästyy runollisia liikkeitäsi, käy Turun jokilaivojen suuntaan ja tule kanssani kuiskimaan EM-kisoista. lupaan tarjota kierroksen. Tuoppi
ikzu

Poissa Poissa


Vastaus #193 : 12.06.2019 klo 09:41:16

Enpä juurikaan muista Kamaran tehneen eilen vääriä ratkaisuja pallollisena. Okei, oli siellä pari pitkäksi mennyttä syöttöä, mutta noin muuten mies pelaa kyllä ihailtavalla varmuudella. On mielenkiintoista nähdä että poimiiko joku Valioliigan joukkue hänet. Ja jos/kun poimii, niin minkä tasoinen tuo joukkue on.

Mutta ennen kaikkea näistä esityksistä maajoukkueessa pitää nyt nauttia Tuoppi
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #194 : 12.06.2019 klo 10:33:38

Harmi ettei niistä loppuhetkien karuselleistä boksin sisällä tullut ikinä hidastusta. Vaikka vähän hassuttelun puolelle menikin (toki hyvää pallonhallintaa johtoasemassa 8) ) niin onhan tuo nyt ihan naurettavaa miten pallo pysyy jalassa kun liimattuna.
World

Poissa Poissa


Vastaus #195 : 12.06.2019 klo 10:35:21

Enpä juurikaan muista Kamaran tehneen eilen vääriä ratkaisuja pallollisena. Okei, oli siellä pari pitkäksi mennyttä syöttöä, mutta noin muuten mies pelaa kyllä ihailtavalla varmuudella. On mielenkiintoista nähdä että poimiiko joku Valioliigan joukkue hänet. Ja jos/kun poimii, niin minkä tasoinen tuo joukkue on.

Mutta ennen kaikkea näistä esityksistä maajoukkueessa pitää nyt nauttia Tuoppi

Brighton haluaa tosissaan mikäli uskomme TeamTalkia ja esimerkiksi Crystal Palacessa voisi olla hänelle tarvetta.
Ganea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS ja hallittu kaaosfutis


Vastaus #196 : 12.06.2019 klo 12:11:29

Tainion kommentit Bosnia-matsin jälkeen:
Lainaus
Aina Tainio ei kuulunut Kamara-uskovaisiin. Hän kertoo seuranneensa Kamaraa Suomen ja Venäjän välisessä alle 21-vuotiaiden maaottelussa 2015.

– En vakuuttunut. Näytti siltä, ettei hänen liikkeensä riitä. Kun vertaa nykytilanteeseen, niin ero on huima. Hän oli silloin nuori Arsenalin juniori, nyt hän loistaa miesten peleissä. Itseluottamus on kumma juttu.

Lauantaina entinen maajoukkueen keskikentän kahden suunnan kauhu katsoi haltioituneena Kamaran esitystä Bosnia-Hertsegovinaa vastaan.

– Olisi laimeaa kutsua tuota esitystä erinomaiseksi. Upeaa, että Suomella on tämän tason pelaaja.

https://www.is.fi/huuhkajat/art-2000006139036.html?ref=rss

Kamara ei tosiaan vakuuttanut Kautosen jengissä, huima on ollut tason nousu.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2019 klo 12:14:37 kirjoittanut Ganea »
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #197 : 12.06.2019 klo 12:36:26

Tainion kommentit Bosnia-matsin jälkeen:
https://www.is.fi/huuhkajat/art-2000006139036.html?ref=rss

Kamara ei tosiaan vakuuttanut Kautosen jengissä, huima on ollut tason nousu.

Uutinen
- Helevetti, jos minä pelasin siellä, niin kyllä noilla taidoilla sinne mahtuu!

Ylos
Filosofi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura


Vastaus #198 : 13.06.2019 klo 00:46:11

Uutinen
- Helevetti, jos minä pelasin siellä, niin kyllä noilla taidoilla sinne mahtuu!

Ylos

Jos Tainio arvostaa, niin ei voi olla huono pelaaja. Yksi kaikkien aikojen suomalaisista pelaajista itselleni. Kamarassa jotain samaa Temen kanssa, muuten.
Kiharatukka

Paikalla Paikalla


Vastaus #199 : 13.06.2019 klo 01:04:04

Jos Tainio arvostaa, niin ei voi olla huono pelaaja. Yksi kaikkien aikojen suomalaisista pelaajista itselleni. Kamarassa jotain samaa Temen kanssa, muuten.

Olen miettinyt samaa jo jonkin aikaa. Mutta rehellisyyden nimissä Glen on mielestäni jopa Teemua kehittyneempi usealla osa-alueella, toki sama väite pätee myös toisinpäin. Olen täysin vakuuttunut, että Glen tulee tekemään vielä huikean valioliiga-uran.

 
Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 18
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa