FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 04:39:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 18
 
Kirjoittaja Aihe: Tänne julkiset rakkaudentunnustukset Glen Kamaralle  (Luettu 117899 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #325 : 12.10.2020 klo 16:42:56

Älkää nyt pahastuko, Kamara on varmasti hieno tyyppi ihmisenä, mutta puhuin yleisesti pelaajatyypistä, johon Kamaran lokeroin. Itse diggaan enemmän näistä keskikentän hitaista köntyksistä, jotka suojelevat puolustuslinjaa ja paikkaavat taitavien ja nopeajalkaisten (kamarat) höntyilyä.

En mäkään häntä ihmisenä tunne mutta eikö just pelaajatyyppinä ole absoluuttisen ihana varsinkin Sparvin tukemana ???
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #326 : 12.10.2020 klo 16:44:39

Älkää nyt pahastuko, Kamara on varmasti hieno tyyppi ihmisenä, mutta puhuin yleisesti pelaajatyypistä, johon Kamaran lokeroin. Itse diggaan enemmän näistä keskikentän hitaista köntyksistä, jotka suojelevat puolustuslinjaa ja paikkaavat taitavien ja nopeajalkaisten (kamarat) höntyilyä. Syöttöprosentin hämmästelyyn tämä liittyy siten, että nähdäkseni Kamara yleensä ottaa huomattavasti enemmän riskejä syötöissään kuin ne, jotka yleensä tuollaisiin prosentteihin pääsevät.

Kamara on Jorma Teräksen tilastoimana syötellyt keskimäärin 93 %:sti omille (1222/1320) ja on muihin verrattuna aivan omilla luvuillaan, itse asiassa omalla kymmenluvullaan. Tilastoituja pelejä on 19 ja niistä 17:ssä on syötellyt yli 90 %:n tarkkuudella. Puolaa vastaan mm. antoi yhden harhasyötön ja ilmeisesti jatkoi hyväksi havaitulla linjalla. Ns. vaikeita hän syöttelee prosentuaalisesti todella vähän, tähän mennessä vähiten kaikista yli 360 min JT:n tilastoimana pelanneista. Mielestäni Kamara nimenomaan ei ota erityisemmin riskejä syötöissään ja voisi tehdä sitä enemmänkin, mutta mieleni on kieltämättä tilastojen sumentama.
Acquiesce

Poissa Poissa


Vastaus #327 : 12.10.2020 klo 16:45:09

Yleisön joukko-orgasmi Kamaran askelharhautusten ja ohituksen jälkeen ekalla jaksolla kertoi kaiken miehen ihanuudesta Tuoppi
Jossain kohdassa näkyi myös pohjoiskarteeseen vartaloharhautus, jolla vei pari pelaajaa mukanaan ja joka oli niin nopea liikkeeltään, että kaverin kanssa katsottiin toisiimme ja suusta lähti vain "mitä vittua?". Toi tilanne oli mulle varmaan ainoa kerta ikinä futismatsissa, kun jonkun pelaajan liike vaikutti oikeasti yliluonnollisen hyvältä.

En tiedä puhutaanko samasta tilanteesta. Mielestäni siitä ei lähtenyt kuitenkaan mitään erikoista pelitilannetta lopulta, mutta itse harhautus painui mieleen.
ensijokolmas

Poissa Poissa


Vastaus #328 : 12.10.2020 klo 16:45:46

Itse mainitsin jo stadionilla kaverille, että eipä ole tainnut Glen ainuttakaan harhasyöttöä antaa, mutta ilmeisesti tosiaan tilastomies jostain yhden keksinyt ;) Kerran menetti pallon vähän pahasti ja kerran meinasi menettää, mutta liukasteli boltsin kuitenkin omille. Tuon joukko-orgasmin lisäksi taisi noin 5-6 kertaa muutenki kohauttaa yleisöä ja kokonaisuutena aivan loistava ottelu. Pientä miinusta pitää antaa vetorohkeuden puutteesta ja ehkä Kamara voisi, Sparvin klaaratessa "alibisyöttelyn", välillä kokeilla hieman riskialttiimpia muotoa aukaisevia syöttöjä, koska mies on niihin kykenevä nii teknisesti kuin peliälyltäänkin. Tuosta laukauksesta sen sijaan en ole niin varma :D Nykyisen keskikentän duon ainoana heikkoutena näkisin ehkä tuon kaukolaukauspelotteen puutteen. Tai onhan Sparv joskus aikoinaan vähän hanakammin laukonut.

E: lisätään vielä rakkaudentunnustus.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #329 : 12.10.2020 klo 17:11:09

Itse mainitsin jo stadionilla kaverille, että eipä ole tainnut Glen ainuttakaan harhasyöttöä antaa, mutta ilmeisesti tosiaan tilastomies jostain yhden keksinyt ;)

Oli itse asiassa vielä melko räikeä, epä-kamaramainen harhasyöttö, vähän samanlainen kuin mitä Niskanen jakoi toisella jaksolla pari putkeen. Tosin Kamara paikkasi tuon harhansa riistämällä pallon saman tien takaisin itselleen ja jatkoi sen jälkeen omille. Muistaakseni 0-0 -tilanteessa, en muista oliko ensimmäisen jakson lopussa vai toisen alussa.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #330 : 12.10.2020 klo 17:21:19

En mäkään häntä ihmisenä tunne mutta eikö just pelaajatyyppinä ole absoluuttisen ihana varsinkin Sparvin tukemana ???

Ei. Ennen kaikkea se on liian taitava ja nopeajalkainen :D liian täydellinen taidoiltaan.

Kamara on Jorma Teräksen tilastoimana syötellyt keskimäärin 93 %:sti omille (1222/1320) ja on muihin verrattuna aivan omilla luvuillaan, itse asiassa omalla kymmenluvullaan. Tilastoituja pelejä on 19 ja niistä 17:ssä on syötellyt yli 90 %:n tarkkuudella. Puolaa vastaan mm. antoi yhden harhasyötön ja ilmeisesti jatkoi hyväksi havaitulla linjalla. Ns. vaikeita hän syöttelee prosentuaalisesti todella vähän, tähän mennessä vähiten kaikista yli 360 min JT:n tilastoimana pelanneista. Mielestäni Kamara nimenomaan ei ota erityisemmin riskejä syötöissään ja voisi tehdä sitä enemmänkin, mutta mieleni on kieltämättä tilastojen sumentama.

Oho, yllättävän kovat luvut Kamaralla, en ole tilastoja juuri seurannut. Toki 93->98 on vielä valtava hyppy lisää, mutta yllättää tämä tieto. Ehkä mielikuvani Kamarasta on väärä tai todennäköisemmin siihen sekoittuu nuo "riskit", joita hän ottaa ohitusten, piruettien ja riistojen aikana, jotka ei tietenkään syöttötilastoissa näy, jos lopulta antaa helpon syötön viereen.

Enkä minä siis tarkoita paheksua tai vähätellä Kamaraa, päinvastoin, noi sen haastot on todella tärkeitä ja syöttötilastot mielettömiä. Ihan kiva pelaaja.
Alenyar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aika meidän tullut on!


Vastaus #331 : 12.10.2020 klo 17:24:59

Enkä minä siis tarkoita paheksua tai vähätellä Kamaraa, päinvastoin, noi sen haastot on todella tärkeitä ja syöttötilastot mielettömiä. Ihana pelaaja.

Korjasin
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #332 : 12.10.2020 klo 17:29:58

Myönnän oman fanittamiseni Kamaraa kohtaan juontavan osin siitä, ettei Suomessa ole juurikaan samantyyppisiä pelaajia ollut. Tainio lienee lähimpänä pelaajatyyppinä. Kante tulee miehestä pelaajatyyppinä muutoin lähinnä mieleen.

Mutta tuollaisella työmoraalilla, järjettömän hyvällä tekniikalla omaava kk-pelaaja, joka laittaa yli 90% pallot omille, joka tappelee pallot mainiolla prosentilla omille, vahva kaksinkamppailuissa.

Osittain jopa huvittavan näköistä, kun Glen tuntuu hölköttelevän jossain ahtaassa raossa ilman kiireen häivää, mutta saa jotenkin pallot omille. Kaipa tämä on sitä pelisilmää.

Ainoahkot heikkoudet Glenillä lienee pääpelaaminen ja se, ettei mies varsinaisesti ole maalintekijänä mikään uhka.
Acquiesce

Poissa Poissa


Vastaus #333 : 12.10.2020 klo 17:40:43

Osittain jopa huvittavan näköistä, kun Glen tuntuu hölköttelevän jossain ahtaassa raossa ilman kiireen häivää, mutta saa jotenkin pallot omille. Kaipa tämä on sitä pelisilmää.
Tämä rauhallisuus on itselleni yksi hänen lempiominaisuuksistaan. Ihan uskomatonta katseltavaa, kun koviakin maita vastaan jossain pienessä raossa voi luottaa Glenin pitävän pallon tai odottaa viimeiseen mahdolliseen hetkeen ennen syötön antamista vetäen vastustajat itseensä, kun taas muut Suomen pelaajat yrittäisivät päästä siitä mahdollisimman nopeasti eroon.
« Viimeksi muokattu: 12.10.2020 klo 17:42:51 kirjoittanut Acquiesce »
n00bster

Poissa Poissa


Vastaus #334 : 12.10.2020 klo 17:42:45

Rakastan Kamaraa,
joka nuoruuden haaveita kantaa.
Rakastan Kamaraa,
joka muistojen hetkiä antaa.

Rakastan Kamaraa,
sille lempeni tahdon mä antaa
Rakastan Kamaraa,
joka muistojen hetkiä kantaa.


tune: Georg Ots - Rakastan sinua elämä https://youtu.be/0Rx2gebSAPU?t=149

Voitteko chanttailla keskiviikkona Stadikalle pääsevät pls
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #335 : 12.10.2020 klo 18:49:38

Rakastan Kamaraa

Nimi on enne, kamarahan tarkoittaa kovaa pintaa tai nahkaa.
Ravitsemuksellisesti mielenkiintoinen rakkaudentunnustus.
Ganea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS ja hallittu kaaosfutis


Vastaus #336 : 12.10.2020 klo 20:01:44

Tää onko fantasiaa vai alku jonkun suuremman?

Mies tekee vartaloharhautuksen ja mä katson kiihottuen...

Rakkaudella Glenille!
Ensimmäinen kosketus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi kallis Suomenmaa


Vastaus #337 : 13.10.2020 klo 16:39:40

Hauskaa että tavallaan vähän puskista, vaikka niitä Arsenal-nuorisojoukkueen aikaisia tilastoja tuli jonkin verran sivusilmällä tiirailtua, tuli Riveihimme tekniikaltaan maailmanluokan pelinrakentelijatyypin keskikenttäpelaaja. Sellainen, jota tottunut näkemään lähinnä joidenkin Ranskojen ja Saksojen joukoissa. Oli silloin se fiilis, että tää on kuitenkin joku uus Jenkinson, joka voisi ehkä vahvistaa Suomen maajoukkuetta, mutta ei sitä sitten huvittaiskaan.

Vielä mitä, 2-3 vuotta sitten näin jonkun koostevideon Dundee-edustuksen ajoilta, ja ajattelin: "Vau, en olekaan sitten Litmasen nähnyt noin eleganttia pallokosketusta". Toki noissa koosteissa on aina väkisin kaivettu ne maittavimmat palat, mutta toiveikkuus heräsi: "Tästäkö uusi tähti huuhkajiin?", ja oli riemu revetä kun Kanerva viimein nosti 2018 Nations League-otteluiden avauskokoonpanoon. Viimeistään kun sutaisi maalin ottelussa Kreikkaa vastaan täpötäydellä Ratinalla, uusi tähti oli syttynyt.

Ole hyvä ja vie meidät A-liigaan, sekä Euroissa lohkovaiheesta jatkoon
Rhythm Carp

Poissa Poissa


Vastaus #338 : 13.10.2020 klo 18:01:39

Glen mediassa voiton jälkeen:
Lainaus
Näin ollen Pukki on erinomainen henkilö kommentoimaan, olisiko Glen Kamarasta valloittamaan valioliigaviheriöt.
– Ihan varmasti. Glen on huippupelaaja ja uskoisin, että Glen pärjäisi siellä hyvin. Voisin veikata, että jossain vaiheessa uraansa hän tulee siellä myös pelaamaan, Pukki ennusti Irlanti-ottelua edeltävässä lehdistötilaisuudessa.

Kamara katsoi vierestä Pukin vastausta hymy huulillaan, mutta kun häneltä kysyttiin samaisesta aiheesta, mies osasi kääntää nopeasti katseet seuraavaan peliin ja Rangersiin.

En keskity siihen ollenkaan. Ihmiset puhuvat ja lehdet kirjoittelevat, mutta minä vain keskityn meidän seuraavaan peliin Irlantia vastaan, ja sen jälkeen palaan omaan seuraani Rangersiin, Kamara vastasi väistäen siirtohuhut taitavasti.
https://www.suomifutis.com/2020/10/teemu-pukilta-kysyttiin-olisiko-glen-kamara-valmis-valioliigaan-vastaus-tuli-11-valioliigamaalin-kokemuksella/

vrt. Niskanen mediassa tappion jälkeen:
Lainaus
Niskanen joutui laidallaan kovaan testiin Daniel Jamesin kanssa. KuPSin Niskanen pelasi hyökkäyssuuntaan moitteetta, mutta oli puolustussuuntaan hetkittäin vaikeuksissa.

Uskon, että peli nosti markkina-arvoani ja mahdollisuuksiani päästä kovempaan sarjaan. Laidallani oli Tottenhamin laitapakki (Ben Davies) ja Manchester Unitedin laitahyökkääjä (James) eli ihan maailman eliittipelaajia, mutta ei minulla ollut vaikeuksia pysyä heidän vauhdissaan”, itselleen melko vieraalla pelipaikalla ollut Niskanen totesi.

Niskanen sanoi, että hänen tavoitteensa ovat ulkomailla.

”Uskon, että se on Wales-ottelun jälkeen ison pykälän lähempänä.”
https://www.hs.fi/paivanlehti/05092020/art-2000006624952.html
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #339 : 13.10.2020 klo 18:13:22

Mitä ylläolevalla haetaan takaa? Sitä, että Kamara on joukkueen puolesta pelaava joukkuepelaaja? Vs. Niskanen on omaan pussiin pelaava yksilö?
Etenkin bondatut tuolta kuulostaa.

Niin kauan kuin kummatkin pelaavat suomipaita päällä, ja tekevät töitä maajoukkueemme eteen, en koe olevani oikea ihminen kritisoimaan yhtä haastattelua.
Immiä sen enempää puolustelematta, totta vitussa mies noin ajattelee. Miten ei ajattelisi? Kaveri täyttää kohta jo 23w, isompiin sarjoihin siirtyminen pitäisi tapahtua muutaman vuoden sisään, jos on tapahtuakseen.

Menee hieman OT:ksi, mutta koitetaan nyt positiivisen kautta (kun aihetta on) kannustaa meidän pelaajiamme. Myös täällä forkalla.
Rhythm Carp

Poissa Poissa


Vastaus #340 : 13.10.2020 klo 18:16:07

Mitä ylläolevalla haetaan takaa? Sitä, että Kamara on joukkueen puolesta pelaava joukkuepelaaja? Vs. Niskanen on omaan pussiin pelaava yksilö?
Etenkin bondatut tuolta kuulostaa.

Niin kauan kuin kummatkin pelaavat suomipaita päällä, ja tekevät töitä maajoukkueemme eteen, en koe olevani oikea ihminen kritisoimaan yhtä haastattelua.
Immiä sen enempää puolustelematta, totta vitussa mies noin ajattelee. Miten ei ajattelisi? Kaveri täyttää kohta jo 23w, isompiin sarjoihin siirtyminen pitäisi tapahtua muutaman vuoden sisään, jos on tapahtuakseen.

Menee hieman OT:ksi, mutta koitetaan nyt positiivisen kautta (kun aihetta on) kannustaa meidän pelaajiamme. Myös täällä forkalla.


Ihan rauhassa siellä :D. Ei tulisi mieleenkään väittää, ettei joku "tee töitä maajoukkueemme eteen", ja tällaisen implikoiminen kyllä vaatii aikamoista mielikuvitusta (käy vaikka lenkillä?). Kannattaa puuttua siihen, mitä olen kirjottanut, ei siihen, mitä kuvittelet minun kirjoittaneen. Tarkoitus lähinnä kiinnittää huomiota herrojen PR-osaamiseen. Niskanenhan oli selvästi oppinut läksynsä, eikä esimerkiksi tuulettanut maaliaan Puolaa vastaan, ja toisaalta jo Wales-ottelun jälkeen otti hienosti mediassa sen Walesin maalin omaan piikkiinsä.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #341 : 13.10.2020 klo 18:17:46

Ehkä vähän tarpeetonta ylipäätään syynätä pelaajien ottelun jälkeisistä kommenteista jotain pahaksi tulkittavaa sävyä, mutta etenkään maajoukkuedebyyttiä tekevän pelaajan kommenteista. Suomen pelaajia molemmat, mitä väliä mitä laukovat pelin jälkeen. Itse pidän hemmetin väsyneenä noita joka kerta toistuvia fraaseja, joten mukava vain nämä Niskasen, Peiposen ("en mä edes tiedä kuka niistä on hyvä"), Väyrysen ("myös meitä pitää valita kuukauden joukkueeseen") tai Hyypiän kommentit ("lipunmyyjä tuli").
Rhythm Carp

Poissa Poissa


Vastaus #342 : 13.10.2020 klo 18:18:54

Suomen pelaajia molemmat, mitä väliä mitä laukovat pelin jälkeen.

Hyvä logiikka Ylos. Pahoittelen, että rikoin tätä virheettömän rationaaliseen ajatteluun perustuvaa periaatetta kehumalla Glenin esimerkillisiä kommentteja ja hänen vaatimattomuuttaan hänen ketjussaan Ylos
« Viimeksi muokattu: 13.10.2020 klo 18:22:13 kirjoittanut Rhythm Carp »
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #343 : 13.10.2020 klo 18:20:17

Hyvä logiikka Ylos. Pahoittelen, että kehuin Glenin esimerkillisiä kommentteja ja hänen vaatimattomuuttaan hänen ketjussaan Ylos

no miksi sitten nostat siihen debyyttiä tekevän kommentit huonona vertailukohtana viereen?
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #344 : 13.10.2020 klo 18:20:55

Ihan rauhassa siellä :D. Ei tulisi mieleenkään väittää, ettei joku "tee töitä maajoukkueemme eteen", ja tällaisen implikoiminen kyllä vaatii aikamoista mielikuvitusta (käy vaikka lenkillä?). Kannattaa puuttua siihen, mitä olen kirjottanut, ei siihen, mitä kuvittelet minun kirjoittaneen. Tarkoitus lähinnä kiinnittää huomiota herrojen PR-osaamiseen. Niskanenhan oli selvästi oppinut läksynsä, eikä esimerkiksi tuulettanut maaliaan Puolaa vastaan, ja toisaalta jo Wales-ottelun jälkeen otti hienosti mediassa sen Walesin maalin omaan piikkiinsä.

No ihan rauhassa täällä ollaan. :D
Kuitenkin viestin sävystä paistoi läpi se, ettei Immi hoitanut tuota kunnolla? Vai?

Joka tapauksessa Immi hoitanut hienosti hommansa näissä peleissä. :) Glenukasta puhumattakaan.
Rhythm Carp

Poissa Poissa


Vastaus #345 : 13.10.2020 klo 18:23:47

no miksi sitten nostat siihen debyyttiä tekevän kommentit huonona vertailukohtana viereen?

Lähinnä vertailumateriaalina eli sen osoittamiseksi, että tällaiset kommentit eivät välttämättä tule kaikilta pelaajilta refleksinomaisesti (vaikka niin voisi ajatella), vaan ansaitsevat erikseen oman positiivisen palautteensa.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #346 : 13.10.2020 klo 18:31:12

Lähinnä vertailumateriaalina eli sen osoittamiseksi, että tällaiset kommentit eivät välttämättä tule kaikilta pelaajilta refleksinomaisesti (vaikka niin voisi ajatella), vaan ansaitsevat erikseen oman positiivisen palautteensa.

Nimenomaan varmaan 99% pelaajista tuollaiset pr-latteudet tulevat refleksinomaisesti. Täsmälleen sanasta sanaan saman vastauksen antoi samaisessa lehdistötilaisuudessa myös Pukki samaan kysymykseen. Suurempi harvinaisuus on tuollaiset Niskasen kommentin tapaiset tölväisyt. Vastaavia saa kyllä etsimällä etsiä, toisin kuin Kamaran tyylisiä vastauksia, joita on noin kolmetoista tusinassa, kun kysymyksenä on tuo.
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #347 : 13.10.2020 klo 18:32:11

Lähinnä vertailumateriaalina eli sen osoittamiseksi, että tällaiset kommentit eivät välttämättä tule kaikilta pelaajilta refleksinomaisesti (vaikka niin voisi ajatella), vaan ansaitsevat erikseen oman positiivisen palautteensa.

Jollain tavalla tämän ymmärrän. Mutta en nyt täysin ymmärrä, miksi ei Immi saisi sanoa, että tämä tekee hänen myyntiarvolleen hyvää?
Sitähän se tottakai tekee.

Myöskään kyseessä ei liene mikään itseään täynnä oleva futari, kuten itsekin jo mainitsit.
TRon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopiolainen jalkapalloilu


Vastaus #348 : 13.10.2020 klo 18:33:08

Fiksua HMV-tason kommentointia Kamaralta ja Pukilta. Niskasen kohdalla konteksti vähän erilainen, kun Niskanen haki tuossa vaiheessa siirtoa KuPSista ulkomaille, kun taas Kamara ja Pukki pelaavat ulkomailla isoissa seuroissa isoissa rooleissa.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #349 : 13.10.2020 klo 18:41:19

Glen on kyllä melkoinen latteusautomaatti, mutta ei sillä toki mitään väliä ole. Lähinnä Tippiksen kannattaisi ehkä valita tilaisuuksiin suulampaa osastoa. :)

Eremenko myös muistetaan tähtipelaajana, joka ei presseissä viihtynyt.

 
Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 18
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa