FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 13:43:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Karsintavoittaja
Myran, uskon ja toivon
Myran
Myran, valitettavasti
PK-35, uskon ja toivon
PK-35
PK-35, valitettavasti
Ihan sama

Sivuja: 1 ... 71 [72] 73 ... 78
 
Kirjoittaja Aihe: Naisten Liiga 2019  (Luettu 336597 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Julli18

Poissa Poissa


Vastaus #1775 : 14.09.2019 klo 21:08:41

Maksullisena palveluna voisin sen laskeakin, joten kaivappa ihan itse ja kerro meille.
No kaivoin ja 1021 oli viidessä pelissä. Myran pelissä oli 404 katsojaa, joten toivotaan, että Myran säilyy, kun nostaa kivasti tuota katsoja keskiarvoa.
Ultrabra

Poissa Poissa


Vastaus #1776 : 15.09.2019 klo 06:40:52

Kups oli alussa liiankin suoraviivainen ja aikamoista räiskimistä. Elisan selostaja oli opetellut yhden pelaajan vierasjoukkueesta ja jaksoi hehkuttaa ensimmäisen puoliajan kotijoukkuetta. Muutenkin häiritsevää ettei oltu asiaan paneduttu mutta pääasia tuli kuiteski suorana. Kups vei ottelua aika selvästi lopun 60 minsaa. Kuopio voitti Tipsin kolmesti tällä kaudella.

Ens launtain Åland ottelusta ei panosta puutu.

Savon sanomat:KuPSin naiset tiukensivat heti otettaan SM-pronssiin 

 KuPSin Kaisa Kotka kuritti TiPSiä kahdella maalillaan.

SM-pronssista taistelevat Kuopion Palloseuran naiset tiukensivat heti otettaan syksyn himmeimpään mitaliin, kun KuPS haki ylemmän loppusarjan avauksessaan todella tärkeän voiton Tikkurilan Palloseurasta maalein 1–3 (1– 1).

Sarjataulukossa yhä sijalla kolme oleva TiPS oli ennen lauantain kierrosta viisi pistettä KuPSia edellä. Kuopiolaisten voiton myötä ero kaventui kahteen. Naisten SM-pronssikamppailu tiivistyi entisestään, sillä myös Åland United kiri kahden pisteen päähän TiPSistä voittamalla sarjakakkosen FC Hongan vieraissa lauantaina.

KuPSin naisten lauantain ratkaisija oli Kaisa Kotka, joka kuritti vantaalaisia kahdella osumallaan. Ennen TiPS-ottelua Kotka oli onnistunut maalinteossa naisten liigassa tällä kaudella vain kerran.


PÄÄVALMENTAJA Ollipekka Ojala näki KuPSin olleen TiPSiä parempi joka osa-alueella.

– Olen todella tyytyväinen. Onnistuimme asioissa, joita olimme käyneet läpi etukäteen. Se oli kokonaisuutena meiltä ehjä 90 minuuttia.

– Jatkossa jokaisessa pelissä on yhä panosta. Joukkue on tällä hetkellä erittäin sitoutunut siihen, että he ottavat pronssin, Ojala lisäsi.

KuPSin seuraava ottelu on ensi lauantaina, kun Kuopioon saapuu Åland United. Ojala koki viikon ottelutahdin olevan sopiva tässä vaiheessa kautta.

– Pelaajat ehtivät palautua ja valmistautua rauhassa.

Ojalan mukaan joukkueen terveystilanne on hyvä.

– Olimme liikenteessä oikeastaan parhaalla mahdollisella kokoonpanolla.
Tsiisus

Poissa Poissa


Vastaus #1777 : 15.09.2019 klo 07:51:51

Åland pelasi niin hyvin Honkaa vastaan että veikkaan pronssi mitaleiden matkaavan jälleen saarelle.
haikaran uhri

Paikalla Paikalla


Vastaus #1778 : 16.09.2019 klo 11:50:12

En vielä ihan toipunut tuosta T5fhka34jcgfkjck-tapahtumasta, jossa jossakin vaiheessa (oliko tilanne edes 2-0) katosi vain kiinnostusta kohti peliä kokonaan. Aikaisinta lähtöä olen harkittanut, mutta en halunut, että sitä uskoisi johtuen tuloksesta - sitä paitsi: se on rikos lähteä ennen loppuvihellystä... jos ei kotimuovi on joku Legirus Inter tai vastava.

Tekijää tähän fiilikseen oli varma monta, jotka en avaa tässä sen enempää.
Yhden asian vain haluan mainittaa. Monet ovat varmaan sitä mieltä, että se on tosi nokkela taktiinen veto:

HJK yritti taas tämmöistä vaparikuviota, jossa toinen lähtee pallollepäin, pysähtyy, heiluu käsinsä niin kuin jotain olisi tosi pielessä, ja tarkoitus on että toinen yllätää puolustusta vedolla hetkessä, kun kaikki miettii, mikä on vialla.
Tämän kerran se yllätysmomentum ei tullut ja se oli tavallaan naurettava. Minun mielestä se on kuitenkin samaa luokkaa kuin aikapeli tai miesten puolella tutumpi ylimääräinen maassa pyöriminen eli epäurheilullisuus ja kartonki kuluisi antaa!

Pfui Deibel!


Jos haluaa yllättää vastustajaa vaparilla, nopeaa suoritus on tapa. Tietysti tässäkin voi nopeammin antaa varoituksia, kun joku kantaa sen pallon pois tai jää seisomaan pallon eteen.
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1779 : 16.09.2019 klo 12:24:56

Tällä kierroksella nähtiin kyllä kauniita maaleja!
pallojalassa

Poissa Poissa


Vastaus #1780 : 16.09.2019 klo 13:25:40

Hjk käyttää varmaan 50% treeniajasta näin 'kikkoihin' jotenkin niin lapsellisia, jotka osittain ovat jopa epäurheilijamaista.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2019 klo 14:19:15 kirjoittanut pallojalassa »
janetski

Poissa Poissa


Vastaus #1781 : 16.09.2019 klo 14:04:37

Olen edellisten kanssa niin samaa mieltä noista vaparikuvioista, ei sytytä yhtään
Ultrabra

Poissa Poissa


Vastaus #1782 : 16.09.2019 klo 14:12:40

Ymmärtäis paremmin stadi-cupissa e-junnujen sarjassa
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1783 : 16.09.2019 klo 22:55:07

Kikat on kivoja (varsinkin, jos ne toimivat), mutta samaa kikkaa ei pitäisi käyttää usein.
Trifon I

Poissa Poissa


Vastaus #1784 : 17.09.2019 klo 00:12:29

Kikat on kivoja (varsinkin, jos ne toimivat), mutta samaa kikkaa ei pitäisi käyttää usein.

Vapaapotkukuvio onnistuessaan voi olla hieno, mutta ei jokin nolo vapari, jossa pelaajat näyttelevät, että jokin meni pieleen tai törmäilevät tahallaan toisiinsa ja sekamelskan keskeltä lähtee jokin löysä veto. Jos aikaa käytetään vapaapotkujen hiomiseen, niin harjoittelisivat edes jonkin oikeasti hyvän kuvion. Vai eikö taidot riitä?

https://youtu.be/3kUBKut6m1k
« Viimeksi muokattu: 17.09.2019 klo 00:15:43 kirjoittanut Trifon I »
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1785 : 17.09.2019 klo 14:18:05

Vapaapotkukuvio onnistuessaan voi olla hieno, mutta ei jokin nolo vapari, jossa pelaajat näyttelevät, että jokin meni pieleen tai törmäilevät tahallaan toisiinsa ja sekamelskan keskeltä lähtee jokin löysä veto. Jos aikaa käytetään vapaapotkujen hiomiseen, niin harjoittelisivat edes jonkin oikeasti hyvän kuvion. Vai eikö taidot riitä?

https://youtu.be/3kUBKut6m1k

Aikaisemmin tällä kaudella sama kikka toimi ja itse ainakin pidin näkemästäni.
99% erikoisemmista vaparikuvioista on sellaisia, että onnistuessaan niitä kelaillaan monta kertaa, mutta epäonnistumisen kohdalla näyttää typerältä. 
haikaran uhri

Paikalla Paikalla


Vastaus #1786 : 17.09.2019 klo 16:48:54

Aikaisemmin tällä kaudella sama kikka toimi ja itse ainakin pidin näkemästäni.
99% erikoisemmista vaparikuvioista on sellaisia, että onnistuessaan niitä kelaillaan monta kertaa, mutta epäonnistumisen kohdalla näyttää typerältä.  

Toinen tykkää. Minun mielestä se on epäurheilullista (siis se käsien heiluuminen tai tahalleen yhteentörmäminen). Onnistumisesta tai epäonnistumisestä ei ole väliä.


Siellä videossa muuten oikeasti hyviä!
« Viimeksi muokattu: 17.09.2019 klo 17:05:21 kirjoittanut haikaran uhri »
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1787 : 17.09.2019 klo 21:41:30

https://www.palloliitto.fi/sanoista-teoiksi-lauantaina-2892019

Koitetaan saada arvostusta ja lippujen kohdalla näin:

Lainaus

Miten hankin lipun?

1. Yhteistyökumppanimme Telian Iso Omenan, Itiksen, Jumbon, Redin, Sellon, Tikkurilan, Kaaren, Citycenterin ja Viikin kaupoista. 
2. Yhteistyökumppanimme Stadiumin myymälöistä Forumissa, Kampissa, Redissä sekä Itiksessä.
3. Rekisteröitymällä ennakkoon - hanki veloitukseton lippu täältä!
4. Omistatko HJK:n tai KuPS:n kausikortin? Tervetuloa!
5. Lippu paikan päältä stadionilta 10 € / 5 €.


Ilmaislipuille :keskari:
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #1788 : 17.09.2019 klo 22:34:06

Kiinnostaisi tietää, minkähän takia liiga ja liitto mainostavat noin juhlavasti yksittäisten joukkueiden kohtaamista. Ymmärtäisin, jos tuo olisi esimerkiksi koko kierroksen teema, mutta nyt se on rajattu vain yhteen otteluun. Myös TPS, Ilves, Åland United ja Honka pelaavat tuona viikonloppuna kotona, mutta niiden pelit on näköjään sivuutettu. En tosin varsinaisesti ylläty siitä, että kyse on juuri noista kahdesta seurasta.

Itse ajattelin toki lähteä tuolloin Tampereelle katsomaan Kolmosta.
haikaran uhri

Paikalla Paikalla


Vastaus #1789 : 17.09.2019 klo 22:39:21

Kiinnostaisi tietää, minkähän takia liiga ja liitto mainostavat noin juhlavasti yksittäisten joukkueiden kohtaamista. Ymmärtäisin, jos tuo olisi esimerkiksi koko kierroksen teema, mutta nyt se on rajattu vain yhteen otteluun. Myös TPS, Ilves, Åland United ja Honka pelaavat tuona viikonloppuna kotona, mutta niiden pelit on näköjään sivuutettu. En tosin varsinaisesti ylläty siitä, että kyse on juuri noista kahdesta seurasta.

Itse ajattelin toki lähteä tuolloin Tampereelle katsomaan Kolmosta.

Tämä paksutettu...

Ei tarvi olla edes Vantaalainen, että ajattelee näin.
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #1790 : 17.09.2019 klo 22:47:58

Ei tarvi olla edes Vantaalainen, että ajattelee näin.
Äläpä nimittele minua vantaalaiseksi.

On mulle Suomi suloisin, vaan Häme siitä kallihin. Sen tuskin tiedän vertaista, niin kaunista, niin herttaista, kuin kulta Hämeenmaa!
Julli18

Poissa Poissa


Vastaus #1791 : 17.09.2019 klo 23:19:30

https://www.palloliitto.fi/sanoista-teoiksi-lauantaina-2892019

Koitetaan saada arvostusta ja lippujen kohdalla näin:

Ilmaislipuille :keskari:
Älä nyt, eikös se ole hyvä, että edes joku tulee paikan päälle matsiin?
haikaran uhri

Paikalla Paikalla


Vastaus #1792 : 18.09.2019 klo 08:09:56

Äläpä nimittele minua vantaalaiseksi.

On mulle Suomi suloisin, vaan Häme siitä kallihin. Sen tuskin tiedän vertaista, niin kaunista, niin herttaista, kuin kulta Hämeenmaa!

;)
harhis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #1793 : 18.09.2019 klo 11:11:59

Kiinnostaisi tietää, minkähän takia liiga ja liitto mainostavat noin juhlavasti yksittäisten joukkueiden kohtaamista. Ymmärtäisin, jos tuo olisi esimerkiksi koko kierroksen teema, mutta nyt se on rajattu vain yhteen otteluun.

Olen hieman noviisi tän asian parissa, mutta onko tämän tarkoitus olla jokin suurempi markkinointiponnistelu naisjalkapallolle? Miksi ajankohta on tämä eikä kesällä? Ja itsekin mietin, että miksi ei ole koko kierroksen teemana jos kerran on "sanoista tekoihin" -teemalla. Ja miten tuota mainostetaan muuten kuin Naisten Liigan tileillä? Ei ainakaan edes Palloliitolla ole sivuillaan kummemmin esillä.

Mun mielestä vähän haisee siltä, että on tehty kiireessä ja nyt jäädään odottamaan ja toivomaan parasta. Muutenkin mielestäni tämä kampanja on pahasti myöhässä, kun kisat oli ja meni ja vetoapua niistä olisi saanut helpommalla aiemmin.

E: Nyt hieman myös naisten sarjoista innostuneena olen ihmetellyt paljon sitä, että minusta tuntuu ainakin, ettei edes Palloliitto tunnu uskovan omaan tekemiseensä näiden osalta. Jotenkin huokuu se, että "no heitetään nyt vaikka tuollainen, mutta tuskin se nyt mitään tuo". Ensimmäinen askel olisi se, että pitää uskoa omaan tuotteeseensa ja tehdä sitten sen mukaan töitä, jotta tavoite "X" ja "Y" sitten ajanmyötä toteutuu.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2019 klo 13:39:25 kirjoittanut harhis »
pallojalassa

Poissa Poissa


Vastaus #1794 : 18.09.2019 klo 12:56:10

Harhiksen linjoilla. Liitto on tekevinään jotain pienellä uutisella isolla otsikolla. Miten tässä näkyy Pihlajan työ? Aika vasurilla kiireessä hutaistu.

Myranin juhlalliset katsojaluvut kyllä nopeasti omittiin. Ihan kuin ne olisivat olleet liiton strategian hedelmä.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2019 klo 16:28:43 kirjoittanut pallojalassa »
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1795 : 18.09.2019 klo 14:42:45


Myranin juhlalliset katsojaluvut kyllä nopeasti omittiin. Ihan kuin ne olisivat olleet liiton strategian hedelmä.

Mitä uutisointia sä oot seurannut? Itselle on tullut vastaan vain juttuja, jossa on kehuttu muurahaisten tekemää duunia, eikä paukuteltu liiton henkseleitä.
pallojalassa

Poissa Poissa


Vastaus #1796 : 18.09.2019 klo 16:28:22

Mitä uutisointia sä oot seurannut? Itselle on tullut vastaan vain juttuja, jossa on kehuttu muurahaisten tekemää duunia, eikä paukuteltu liiton henkseleitä.
Lue sä muitakin kuin tepsin tiedotteita niin tiedät.
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1797 : 18.09.2019 klo 20:21:11

Tätä halusin korostaa. Jokainen seura, yhdessä sidosryhmien kanssa, voi helposti saada aikaan ison positiivisen muutoksen. Toki myös negatiivisen.

Sulla taitaa olla annettavaa vaan negatiivisella puolella. Kauden aikana tulleet positiiviset kommentit voisi laskea yhdellä kädellä, jos sellaisia edes olisi.
pallojalassa

Poissa Poissa


Vastaus #1798 : 18.09.2019 klo 20:30:16

Älä nyt, eikös se ole hyvä, että edes joku tulee paikan päälle matsiin?
Juuri näin! Ensin on saatava ihmiset liikkeelle, myöhemmin sitten on rahastuksen paikka. Itse maksoin kausarista 20€ ja näen sillä 15 liigaottelua ja Cup ottelut päälle. Laatua koko rahalla.
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #1799 : 18.09.2019 klo 20:37:58

Juuri näin! Ensin on saatava ihmiset liikkeelle, myöhemmin sitten on rahastuksen paikka. Itse maksoin kausarista 20€ ja näen sillä 15 liigaottelua ja Cup ottelut päälle. Laatua koko rahalla.
Tästä olen täysin eri mieltä. Katsojille ei pidä totuttaa siihen, että jalkapallo on ilmaista lystiä - tai edes pilkkahintaista.

 
Sivuja: 1 ... 71 [72] 73 ... 78
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa