FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 11:08:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä lisenssin hinnasta?  (Luettu 1267 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Barbaari

Poissa Poissa


: 17.04.2007 klo 22:35:43

Tuli aika yllätyksenä, että futislisenssi on noin kallis, 160e ??? Edellinen harrastus makso 20e. Luulis, että alkaa pikku hiljaa vähentää höntsääjien määrää.  Punainen
Lisuke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EI VAAN NOUSE!


Vastaus #1 : 17.04.2007 klo 22:37:55

mielestäni tuossa on 160eurooh liikaa, niin kauan kun se menee lyhentämättömänä palloliiton saunailtoihin Alas Alas
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #2 : 17.04.2007 klo 22:38:23

Kyllähän se kirpaisi, mutta mitäpä en hyvän harrastuksen ja Pekan purjehdusharrastuksen vuoksi tekisi.
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.


Vastaus #3 : 17.04.2007 klo 22:43:30

Itselläni maksu on onneksi vielä 87€:a, mutta kun mietin, että jo vuoden parin päästä kausi maksaa 15€/kk + mahdollinen seuramaksu, herää mielessäni ainoastaan yksi ajatus, MITÄ VITTUA? Palloliitto teki voitollisen tuloksen, nyt on aika tehdä kädenojennus tavallisen ihmisen suuntaan, eikä mitään koksutyylistä kiitos.
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #4 : 17.04.2007 klo 22:45:05

Helppo kentän sivusta huudella mutta JOS tuosta summasta suurin osa menisi suomalaiseen juniorityöhön, olisi se monien mielestä mielekkäämpi maksaa. Mutta KUN se menee niihin Pekan ja "sidosryhmien" katkarapukesteihin niin  :keskari:
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU


Vastaus #5 : 17.04.2007 klo 22:49:16

Kiva varmasti kiukutella, mutta siitähän menee ainakin mulla yli 2/3 Pohjolan vakuutukseen. Otetaan selvää jne...

e: ja noista ei-höntsy- lisensseistä näemmä 3/4
« Viimeksi muokattu: 17.04.2007 klo 22:53:26 kirjoittanut valdanito »
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #6 : 17.04.2007 klo 23:01:49

Kiva varmasti kiukutella, mutta siitähän menee ainakin mulla yli 2/3 Pohjolan vakuutukseen. Otetaan selvää jne...

e: ja noista ei-höntsy- lisensseistä näemmä 3/4

Positiiviselle 55€ korotukselle kuitenkin Ylos
Woland

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 17.04.2007 klo 23:03:55

Eikös jalkapalloilijoiden vakuuttaminen ole kuitenkin ollut Pohjolalle perinteisesti tappiollista toimintaa? Jostain hyvin hämärästä muistilohkon perältä tämän tiedon kaivoin, joten korjatkaa ihmeessä jos olen Pohjolan osaavan markkinointiviestinnän uhri.
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU


Vastaus #8 : 17.04.2007 klo 23:04:26

Positiiviselle 55€ korotukselle kuitenkin Ylos

Korotus toki itseäkin kyrpii, mutta tässä tapauksessa "syyllinen" ei ole Palloliitto. Pohjola oli ottanut kunnolla turpaan jo useamman vuoden futisvakuutuksissa, ja päätti nyt korottaa hintoja. Tai itse asiassa ei edes korottaa, ainakin höntsysarjoissa tuo halvempi, kalliimman omavastuun lisenssi vain poistettiin käytöstä.

e: sieltähän se jo jollain muotoa tulikin :)
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri


Vastaus #9 : 17.04.2007 klo 23:09:24

Eikös jalkapalloilijoiden vakuuttaminen ole kuitenkin ollut Pohjolalle perinteisesti tappiollista toimintaa? Jostain hyvin hämärästä muistilohkon perältä tämän tiedon kaivoin, joten korjatkaa ihmeessä jos olen Pohjolan osaavan markkinointiviestinnän uhri.
Tuoreimmassa Football Magazinesssa oli Pohjolan vastine hinnannoususta aiheutuneeseen kritiikkiin. Perusteluina taisi olla juurikin tuo, että jalkapalloilijoiden vakuuttaminen on ollut vuosikausia tappiollista...

Niin ja kyllähän tuo korotus kuitenkin vähän kyurpii...
Barbaari

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 17.04.2007 klo 23:13:08

Niin totta, vakuutushan siinä maksaa. Sitä vois kokeilla jatkossa hommata sen vakuutuksen erikseen. Eipä siinä taida mitään voittaa kuitenkaan...  Alas
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri


Vastaus #11 : 17.04.2007 klo 23:15:36

Niin totta, vakuutushan siinä maksaa. Sitä vois kokeilla jatkossa hommata sen vakuutuksen erikseen. Eipä siinä taida mitään voittaa kuitenkaan...  Alas

No mitä nyt on kuulostellut, niin eipä tuota taida välttämättä pahemmin halvemmalla saada, vaikka muilla vakuutusyhtiöillä kilpailuttaisi. Jossain porukassa oli näitä vaihtoehtoja tutkittu enemmältikin, mutten nyt muista mihin lopputulokseen he päätyivät...
Leyton Orient

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LO, SGE


Vastaus #12 : 17.04.2007 klo 23:24:46

Mutta miksi vain yksi vaihtoehto? Aiempina vuosina ollut kaksi vaihtoehtoa, toisessa enemmän omavastuuta kuin toisessa. Lisäksi lisenssin hintaan vedetty raja 4 ja 5 divarien välille, vaikka järkevämpää olisi ollut laittaa se raja 3 ja 4 välille. :keskari: :-[
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri


Vastaus #13 : 17.04.2007 klo 23:37:17

Mutta miksi vain yksi vaihtoehto? Aiempina vuosina ollut kaksi vaihtoehtoa, toisessa enemmän omavastuuta kuin toisessa. Lisäksi lisenssin hintaan vedetty raja 4 ja 5 divarien välille, vaikka järkevämpää olisi ollut laittaa se raja 3 ja 4 välille. :keskari: :-[
Sama.
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU


Vastaus #14 : 17.04.2007 klo 23:39:11

Mutta miksi vain yksi vaihtoehto? Aiempina vuosina ollut kaksi vaihtoehtoa, toisessa enemmän omavastuuta kuin toisessa. Lisäksi lisenssin hintaan vedetty raja 4 ja 5 divarien välille, vaikka järkevämpää olisi ollut laittaa se raja 3 ja 4 välille. :keskari: :-[

Näin puhtaasti yksi yhteen- metodilla veikkaisin, että suurin osa jengistä otti tuon halvemman vakuutuksen, mutta kuitenkin selvisi kaudesta sen suuremmin itseään telomatta. Tuo erotus säästetyissä omavastuukorvauksissa ei sitten ilmeisesti kattanutkaan tappiota maksetuista vakuutuksista.

e: näin mutulla tuo raja kyllä tuntuisi järkevämmältä juuri tuossa 3. ja 4:n välillä.
Tonton Zola Moukoko

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 17.04.2007 klo 23:46:27

Onhan tuo 160 euroa melko kallista kun ajattelee, että esim. joku vitosdivarijoukkue pelaa lohkossa, jossa on vaikka yhdeksän joukkuetta, jolloin kaksinkertaisella sarjalla pelejä kertyy kaudessa 16 kappaletta. Eli yhden sarjapelin hinnaksi tulee 10 euroa pelaajalle, joka pelaa jokaisessa pelissä. Mielestäni aika kallista varsinkin jos joitain pelejä jää välistä.
Sutemi

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 18.04.2007 klo 09:47:37

Itse olen kohtalaisen tyytyväinen omaan 39 euron erotuomarilisenssiin, kun kerran saa halvalla vakuutuksen loukkaantumisten varalta. Toi pelaajalisenssi on kuitenkin tosi kallis mielestäni!
Raian

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 18.04.2007 klo 10:00:42

Itse olen kohtalaisen tyytyväinen omaan 39 euron erotuomarilisenssiin, kun kerran saa halvalla vakuutuksen loukkaantumisten varalta. Toi pelaajalisenssi on kuitenkin tosi kallis mielestäni!

Tekeeköhän Pohjola tappiota myös tuomarien vakuutuksella? Ainakin tuomarit tuppaavat olemaan sen verran iäkkäämpiä, että luonnolliset kulumat näkyvät herkemmin kuin pelaajilla.
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #18 : 18.04.2007 klo 10:07:52

Kyllähän lisenssillä on sen verran hintaa että pakko ainakin yksi kunnon murtuma hommata kauden aikana että homma kannattaa. Onneksi viedään viimeistä vuotta, nykykorotuksilla lisenssin hinnankehitys näyttää kyllä melkoisen pelottavalta..  :(
Espen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valtti, Mainz 05


Vastaus #19 : 18.04.2007 klo 10:12:03

Suosittelen oman vakuutuksen hankkimista omasta vakuutusyhtiöstä jolloin tarvitsee ainoastaan lisenssi(siis ilman vakuutusta) 44e tai jotain. Oma vastuukin on 0 e  Ylos

Ylihintaiselle pohjolanvakuutukselle  :keskari:
Sutemi

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 18.04.2007 klo 10:15:50

Tekeeköhän Pohjola tappiota myös tuomarien vakuutuksella? Ainakin tuomarit tuppaavat olemaan sen verran iäkkäämpiä, että luonnolliset kulumat näkyvät herkemmin kuin pelaajilla.

Rasitusvammoja ei muistaakseni korvata  ::) (<= Silmien pyörittely suunnattu Pohjolalle+Palloliitolle kuningasideasta)

Itse asiassa kun luette ton tuoteselostuksen tosta, niin ei paljoa korvata. Esim. Akillesjännevamman uusiutumista ei välttämättä korvata  :o

Toivon hartaasti että olen väärinymmärtänyt nyt jotain, sillä muuten olen sitä mieltä että jonkun pää tulisi saada vadille näin porsaanreiällisistä vakuutusehdoista.
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri


Vastaus #21 : 18.04.2007 klo 10:18:27

Suosittelen oman vakuutuksen hankkimista omasta vakuutusyhtiöstä jolloin tarvitsee ainoastaan lisenssi(siis ilman vakuutusta) 44e tai jotain. Oma vastuukin on 0 e  Ylos

Jos ottaa erillisen vakuutuksen, niin kannattee tarkistaa niistä vakuutusehdoista, että jalkapalloilussa aiheutuneet vammat ovat korvauksen piirissä. Joissakin tapaturma- tai vapaa-ajanvakuutuksissa on listattuna urheilulajeja, joita ko vakuutus ei kata. Useimmiten joukosta löytyy jalkapallo...
Valonheitin

Poissa Poissa


Vastaus #22 : 18.04.2007 klo 11:09:31

Itse olen sekaantunut aika pahasti seuratyöhön ja kyllä nämä korotukset närästää. Meillä joukkue pelaa 5. div. ja tarkoituksena olisi nostaa jengi neloseen. Tänä vuonna vitosen lisenssi on 125 ja nelosessa 160, eli noususta "rangaistaan" taloudellisesti.

En tiedä miten muut toimivat, mutta meillä on ollut käytäntönä kausimaksu. Eli pelaajat maksavat johtokunnan määrittelemän summan, josta maksetaan lisenssi ja loput menee juokseviin menoihin. Nyt kun katkarapuleipien hinnat nousevat jatkuvasti, meidän osuushan pienenee. Vaihtoehtona olisi kausimaksun roima korotus, mikä taas karkoittaa pelaajia. Tämä järjestely on pitemmän päälle täysin kestämätön, sillä sponssien hakeminen vitoseen tai neloseen ei ole helppoa. Varsinkaan kun paikkakunnalla on liigajoukkue, kakkosen jengi ja muutama kolmosessa ja vitosessa.
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #23 : 03.05.2007 klo 11:13:46

Koskas se lisenssi tulee niin saisi edes pääsylipuista alennukset? Saatanan tunarit  :keskari:
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #24 : 04.05.2007 klo 11:05:46

Koskas se lisenssi tulee niin saisi edes pääsylipuista alennukset? Saatanan tunarit  :keskari:

Mjöthöö?!?! Vituttaa maksaa jollekin AC:lle kymppi lipusta  Alas >:( Vai onko muille jo lisenssi tullut  ???

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa