FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 01:25:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mitä pitäisi näyttää SUURNÄYTÖLLÄ pelien aikana?
Kokoonpanot, ei muuten tiedä ketkä pelaa - 123 (30.2%)
Ottelua - 56 (13.8%)
Yhteistyökumppaneiden videoita (ja massit himaan) - 52 (12.8%)
Fiilistelypätkiä ja pelaajaesittelyjä - 29 (7.1%)
Mikä vitun SUURNÄYTTÖ? - 147 (36.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 404

Sivuja: 1 ... 43 [44] 45 ... 154
 
Kirjoittaja Aihe: FC Inter 2019 – Teknistaktisuuden aikakausi  (Luettu 719130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1075 : 06.02.2019 klo 16:53:31

Ei niitä varmaan yksityishenkilöille olekaan myyty, mutta firmoille hyvinkin noita on voitu myydä kumppanuuspaketin mukana. Eli voi tuo määrä pitää paikkansakin, mutta ei niistä ole ylimääräistä rahaa tuota vertaa mitä yksittäisten korttien hinta kerta myyty määrä olisi.

Tämä. Myytyjä kortteja voikin olla tosiaan tuo ilmoitettu määrä mutta paljonko siitä on ns. orgaanista myyntiä niin sen näkee vain ja ainoastaan tarkasta listasta. Könttäpaketteina noita on erittäin luotettavan tiedon mukaan liitetty kumppanuusdiileihin jolloin kortin/korttien käyttöaste on sitä kuuluisaa firmojen ”laittakaa nimi listaan jos käytätte kortin ja menette jos menette”. Tavallaan siis omasta mielestä paskaa sillä ei vastaa ”todellista kausarimyynnin myyntimäärää” mutta jos sillä saa tilastoja, tässä tapauksessa kampanjan tavoitelukemaa, täytettyä niin kelpaa. Mieluummin otan 69€ maksaneen kausarin näin seuran avittamana kuin katsoisin ihan saatanan överilukemiin vedetyn tavoitteen valuvan sormien läpi, jolloin kausarikampanjan ehdot eivät täyttyisi ja maksaisin 69€ vain niistä viidestä pelistä.
Speedy

Poissa Poissa


Vastaus #1076 : 06.02.2019 klo 17:50:12

Ihan mielenkiinnosta, miten tämä toimintamalli poikkeaa muista seuroista? Kiekon puolella nuo myös ilmoitetaan vastaavasti, joten miten tästäkin saa jonkun ongelman?

Itsellä vielä ostamatta (ostan kyllä) ja oletan aiempien kirjoittelujen perusteella muillakin olevan ostoaikomuksia (,jos / kun haaste täyttyy).
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1077 : 06.02.2019 klo 18:05:35

Ihan mielenkiinnosta, miten tämä toimintamalli poikkeaa muista seuroista? Kiekon puolella nuo myös ilmoitetaan vastaavasti, joten miten tästäkin saa jonkun ongelman?
Ei mitenkään muuten kuin että Inter tuota määrää nyt koko ajan nostaa framille tuosta kampanjasta johtuen.
Sepi Häpykukkula

Poissa Poissa


Vastaus #1078 : 06.02.2019 klo 18:07:20

Ei tässä mun mielestä ainakaan ole mitään ongelmaa. Normaali käytäntö jota myös esim. naapuriseura harrastaa (no ei ole vissiin kiimamittaria) mutta muuten. Toki voi miettiä olisiko voinut heti alkuun lyödä jo ennakkoon tiedossa olevat kausarit mittariin vai oliko tämä tasainen tiputtelu parempi. Kausareita ne yhteistyökumppaneillekin menevät on.

Ja kai nyt kaikki tuon tajusi heti alkuun että kun tavoite laitetaan noin överiksi niin jo etukäteen on tiedossa että tulee täyttymään, tai ainakin menee lähelle nämä em. tekijä taustalla.

E. Tottakai toteutuu. Ja myös tuo 1500 kpl tulee täyteen jonka jälkeen asiaa hypetetään somessa niin kuin kuuluukin ja vääntötopikin aktiivit menevät laskemaan Ticketmasterin katsomokarttaa Ylos Vaikea tosiaan ymmärtää miten tämäkin nyt saatiin käännettyä paskaksi.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2019 klo 18:12:06 kirjoittanut Sepi Häpykukkula »
bhootnike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, C.F Pachuca, Chelsea FC, Huuhkajat, Meksiko


Vastaus #1079 : 06.02.2019 klo 18:08:36

Itse uskaltauduin eilen ostamaan tuon kausarin, sillä kyllähän tuo haaste toteutetaan, vaikkei tuo 1500 enää edes täyteen tulisi (riippumatta siitä kuinka paljon oikeasti on myyty).  Kausarihaasteen tilausehdoissakin lukee näin: "FC Inter pidättää oikeuden hyväksyä ja toteuttaa kampanja myös pienemmällä korttien tilausmäärällä."
Ravi-Paisti

Poissa Poissa


Vastaus #1080 : 06.02.2019 klo 18:39:17

Itselläkin edelleen ostamatta, mutta hiihtolomaviikolla pääsee piipahtamaan toimistolla. Kyllähän tuo on niin halpa, että jokaisen vähänkin asiasta kiinnostuneen kuuluisi tuo ostaa.
Hank Da Silva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter


Vastaus #1081 : 06.02.2019 klo 20:07:59

Tulee varmaan vielä pieni myyntipiikki kun ihmisten ei tarvi jossitella näkeekö kausarilla viis peliä vai kaikki.

Max Krabber

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Inter


Vastaus #1082 : 06.02.2019 klo 22:53:15

Eikö tuollainen kausarikampanjan numeroilla sumuttaminen ole ihan normaalia markkinointia? Nyt kun raja on lähellä niin saadaan vielä epäilevät yksityiset ostamaan kortti. Hyvältä näyttää minusta. Ja nyt ollaan oltu katukuvassa näkyvissä!
nilkki187

Poissa Poissa


Vastaus #1083 : 07.02.2019 klo 08:24:33

Ok no ei kait tässä nyt sen isompaa ongelmaa, en vaan putkiaivona tajua näitä yrityssuhmurointeja. Miten ne ees voi olla saman kampanjan kausikortteja kerran eivät noudata selkeästi kampanjan sääntöjä?

Lainaus
Kortit ovat myynnissä pääkatsomon lohkoissa A (kannattajakatsomo), B, C, D ja E. Kannattajakatsomon (A-lohko) paikat ovat numeroimattomia. Muissa lohkoissa asiakas valitsee itse paikkansa tilauksen yhteydessä. Numeroitu paikka sisältyy Enemmän yhdessä -kortin hintaan.

Enemmän yhdessä -kortit maksavat 69 €/kpl koko kampanjan ajan 28.2.2019 saakka. Hinta sisältää numeroidun paikan sekä Enemmän yhdessä -kaulaliinan. Alennusryhmille ei ole eri hintaa. Hinta pysyy samana riippumatta ostettujen korttien määrästä.

Mutta toki itsellekin kelpaa kampanjan toteutuminen ja feikkihypetys. Se on kait parasta mitä tässä kaupungissa voi jalkapalloseura saada aikaiseksi.

Posin kautta! Tuoppi
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1084 : 07.02.2019 klo 08:53:03

Ok no ei kait tässä nyt sen isompaa ongelmaa, en vaan putkiaivona tajua näitä yrityssuhmurointeja. Miten ne ees voi olla saman kampanjan kausikortteja kerran eivät noudata selkeästi kampanjan sääntöjä?

Tämän takia pitäisi erikseen myydä ja tilastoida yrityskausarit tai yhteistyökausarit, millä nimellä niitä halutaankaan ikinä sitten kutsua. Myös vippikausarit taidetaan laskea aina mukaan myös perustason kausarimyyntiin joka ei myöskään palvele ihan sitä tilastototuutta, mitä noihin liittyy.
pirakaia

Poissa Poissa


Vastaus #1085 : 07.02.2019 klo 08:53:31

Mutta toki itsellekin kelpaa kampanjan toteutuminen ja feikkihypetys. Se on kait parasta mitä tässä kaupungissa voi jalkapalloseura saada aikaiseksi.

Posin kautta! Tuoppi

Eli sinun teoriasi on, että Inter on tahallaan jättänyt myymättä stadionin 1000 parasta paikkaa, niistä ei saada senttiäkään yrityksiltä, ja ne tulevat olemaan tyhjinä koko kauden? Kuulostaa mielenkiintoiselta ratkaisulta, kauden aikana sitten nähdään pitikö teoria paikkansa :)

Eivät nämä asiat onneksi ole ihan niin vaikeita: kun toimenpiteitä tehdään niin tuloksia tulee :)
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #1086 : 07.02.2019 klo 09:10:42

Eikö tuollainen kausarikampanjan numeroilla sumuttaminen ole ihan normaalia markkinointia? Nyt kun raja on lähellä niin saadaan vielä epäilevät yksityiset ostamaan kortti. Hyvältä näyttää minusta. Ja nyt ollaan oltu katukuvassa näkyvissä!

Missä? Stadionin valotaulu on ainoa paikka jossa olen nähnyt mainoksen.
Linkki

Poissa Poissa


Vastaus #1087 : 07.02.2019 klo 09:33:01

Missä? Stadionin valotaulu on ainoa paikka jossa olen nähnyt mainoksen.

Esim. näytöt paikallisliikenteen busseissa ja Koulukadun ABC:n viereisessä valotaulussa. Riittääkö tämä vai pitääkö jakaa vielä lehtisiä postilaatikkoihin?
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #1088 : 07.02.2019 klo 09:36:40

Esim. näytöt paikallisliikenteen busseissa ja Koulukadun ABC:n viereisessä valotaulussa. Riittääkö tämä vai pitääkö jakaa vielä lehtisiä postilaatikkoihin?

Ei siitä varmaan haittaa olisi. En käytä busseja tai liiku paljoa tois pual jokke keskustaa kauempana, joten ei täällä idässä katukuvassa ole näkynyt mitään jollei satu viettämään aikaa stadionin parkkipaikalla.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1089 : 07.02.2019 klo 09:37:22

Lisäksi en ole koskaan törmännyt netissä noissa banneri-mainoksissa noin kovalla intensiteetillä pyöriviin kausarimainoksiin, mitä Interiltä tulee.

Samoin erilaisissa kännykkäpeleissä jatkuvalla syötöllä tulee videomainosta kausarikampanjasta.
Capital of football

Poissa Poissa


Vastaus #1090 : 07.02.2019 klo 10:08:29

Luuleeko tosiaan joku vielä että kaikki kausarin ostaneet tulevat paikalle joka matsiin? Rops ym. seurat myivät teoriassa (en muista kuinka monta tuhatta kausaria) viime vuonna ja eihän ne kausarimyyntiluvut korreloineet lainkaan kauden lopullisella katsojakeskiarvolla.

Tässä muuten linkki jos joku haluaa nähdä miten entisen valmentajamme Fabrizio Piccaretan nykyinen joukkue pelaa:

https://youtu.be/38IExPbs8uQ
Nerazzurri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter


Vastaus #1091 : 07.02.2019 klo 10:21:13

Mainoksia tosiaan pyörii busseissa, valomainoksissa ja ainakin YouTubessa kovaan tahtiin.
Se että Kalzan pihalle ei ole mainosta pystytytte ei liene kovin iso miinus.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1092 : 07.02.2019 klo 10:23:32

Luuleeko tosiaan joku vielä että kaikki kausarin ostaneet tulevat paikalle joka matsiin? Rops ym. seurat myivät teoriassa (en muista kuinka monta tuhatta kausaria) viime vuonna ja eihän ne kausarimyyntiluvut korreloineet lainkaan kauden lopullisella katsojakeskiarvolla.

Juurikin näin. Esimerkiksi Kemin kovia lukuja viime vuonna pöytään takonut, ja Sonatan keikan poikinut, kausarikamppis ei oikein välittynyt ottelukohtaisiin katsojamääriin. Töpselileirissä jotkut uunot jaksavat itkeä että Interin peleissä on nyt oltava kaiken järjen ja lain mukaan minimissään se määrä katsojia mitä kausarikamppiksen lukema lopulta ilmoittaa, mutta heidän seuransa laskentatapa on sellainen jota ei toivottavasti Inter ota käyttöön.

Koska saa spekuloida ylihuomista peliä? Vitutus on aina vahvasti läsnä kun klubbenia vastaan on peli, mutta ylihuomiselle on jonkinlainen lapsenomainen "mitä jos..?" -fiilis päällä. HJK ei ole vakuuttanut näissä ekoissa kilpailullisissa peleissään, ja iskettävät kohdat (puolustuslinjan aggressiivinen prässi, laitapelaaminen) on näkyneet jopa Ruudun yhden maantasalla kuvatun kameran linssin läpi. Näihin kahteen kohtaan jos Rive käskee pelureiden iskeä sinimustalla raivolla ja hulluudella, on vieraat helisemässä, ellei Bana sitten ole poistanut viikon sisään nämä epäkohdat sinivalkoisten pelistä?

Toivottavasti Tamminen ja espanjooli saavat hyvin peliaikaa ja näin ollen lisää tuntumaa joukkueen pelaamiseen.
Lopez

Poissa Poissa


Vastaus #1093 : 07.02.2019 klo 11:26:37

Missä? Stadionin valotaulu on ainoa paikka jossa olen nähnyt mainoksen.

Olen nähnyt kahdessa paikassa, valotaululla siinä Kastun kohdalla Tampereentiellä ja yhdessä paikallisbussissa, taisi olla ykkönen lentokentälle päin. Että eipä niitä ihan joka päivä näy :D

Joku voisi kyllä ottaa haasteen vastaan ja käydä Kalzan pihalle väsäämässä mainoksen, vaikka lumesta Tuoppi
nilkki187

Poissa Poissa


Vastaus #1094 : 07.02.2019 klo 12:06:00

Mainostuksesta tosiaan pitää antaa pelkkää positiivista palautetta. Viikossa törmää useaan kertaan eri paikoissa/yhteyksissä kausarihaaste-mainokseen. Ennenkuulumatonta toimintaa Interiltä!
Hiljainen kostaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35


Vastaus #1095 : 07.02.2019 klo 13:46:56

Joka päivä näkyy Turun Blip-valotauluilla haastemainokset. Eikä jää yhteen diaan, vaan olisko jopa kolme(?) peräkkäistä diaa käytössä. Osuu myös omaan silmääni tuon mainoksen pituuden ansiosta ainakin kertaalleen päivässä.
« Viimeksi muokattu: 07.02.2019 klo 13:51:12 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #1096 : 07.02.2019 klo 14:07:11

Joku voisi kyllä ottaa haasteen vastaan ja käydä Kalzan pihalle väsäämässä mainoksen, vaikka lumesta Tuoppi

Ok, haen takkini, ei tarvitse rakentaa lumiukkoja pihalle kun mulla on jo kortti hankittuna. :D

En katso ATK:lla mainoksia tai autoile/busseile juuri muualla kuin Hesan motarilla ja tulen sieltäkin Kupittaan kohdalla viimeistään pois, joten en noita Blip-valotauluja näe.
tuuppari
Vastaus #1097 : 07.02.2019 klo 14:08:14

Nonii. Haaste odotetusti toteutuu.
Max Krabber

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Inter


Vastaus #1098 : 07.02.2019 klo 14:14:43

Ou jee, nyt jo tavoite täynnä ja mulla vielä kortti hankkimatta eli ainakin 1501 kausaria myydään ennen helmikuun loppua!
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF


Vastaus #1099 : 07.02.2019 klo 14:19:53

Ou jee, nyt jo tavoite täynnä ja mulla vielä kortti hankkimatta eli ainakin 1501 kausaria myydään ennen helmikuun loppua!

Se että haaste toteutuu ei tarkoita että 1500 olisi ollut täynnä. Haastehan oli oikeus toteuttaa vaikkei 1500 täyttyisi. 1300 oli vielä mittarissa iltapäivällä.

 
Sivuja: 1 ... 43 [44] 45 ... 154
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa