FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 22:40:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 21
 
Kirjoittaja Aihe: FF Jaro 2019 - Kotikonsteilla kärkeen (y unos pocos mexicanos)  (Luettu 169807 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jorrma

Poissa Poissa


Vastaus #375 : 13.07.2019 klo 16:03:17

Se on varmasti juurikin noin. Ongelma vain tietysti on se, että siihen heräämiseen seura tarvitsee tekijöitä ja se lienee tulevaisuudessakin isolta osin talkootyötä. Kun nyt mediapuolesta puhutaan, niin onhan siellä tekijöiden määrä pienentynyt aika paljon vuosien aikan, joten ei ole ihme jos seinä tulee vastaan.

Onko seura edes avoimesti hakenut apuja?
Ja jonkunlainen kysely mitä mieltä katsojat ovat ottelutapahtumista olisi ainakin minun mielestä hyvä jos halutaan kehittää toimintaa ja jatkossakin pelata ylimillä sarjatasoilla.

Ja arvostan suuresti kaikkia jotka tekevät talkootöitä Jarolle ja yritän itse olla mukana auttamassa aina kun pystyn kuten tänään purkuhomissa openairin jälkeen.
Noihin hommiinkin pitäis saada nuorempaa väkeä mukaan.





« Viimeksi muokattu: 13.07.2019 klo 20:06:58 kirjoittanut Jorrma »
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #376 : 13.07.2019 klo 19:02:20

Onko seura edes avoimesti hakenut apuja?
Ja jonkunlainen kysely mitä mieltä katsojat ovat ottelutapahtumista olisi ainakin minun mielestä hyvä jos halutaan kehittää toimintaa ja jatkossakin pelata ylimällä sarjatasoilla.

Ja arvostan suuresti kaikkia jotka tekevät talkootöitä Jarolle ja yritän itse olla mukana auttamassa aina kun pystyn kuten tänään purkuhomissa openairin jälkeen.
Noihin hommiinkin pitäis saada nuorempaa väkeä mukaan.







Mitä jos kerätään porukka ja otetaan itse yhteyttä ja laitetaan homma kuntoon?
Jorrma

Poissa Poissa


Vastaus #377 : 13.07.2019 klo 19:58:49

Mitä jos kerätään porukka ja otetaan itse yhteyttä ja laitetaan homma kuntoon?

Kirjoittaminen ei ole minun vahva puoli jonka varmaan täältä jo huomaa mutta mielellään olen mukana auttamassa missä voin ja mihin aika riittää.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #378 : 13.07.2019 klo 20:25:13

Mitä jos kerätään porukka ja otetaan itse yhteyttä ja laitetaan homma kuntoon?

Tässä on paras avain. Edeltävä keskustelu on kovin tuttu ongelmineen myös Valkeakoskella. Tehtävää on paljon, tekijöitä liian vähän.

Pienten resurssien kyläseurat eivät tarvitse (eikä oikeastaa suomifutis ylipäänsä ) enää yhtään ideaa toiminnan kehittämiseksi, vaan lisää tekijöitä nykyistenkin ideoiden toteuttamiseksi.
tommiman

Poissa Poissa


Vastaus #379 : 13.07.2019 klo 20:39:53

Mitä jos kerätään porukka ja otetaan itse yhteyttä ja laitetaan homma kuntoon?
Hyvä idea. Itse en osaa kirjoittaa, enkä ymmärrä futiksesta muuta kuin että sitä on kiva katsoa. Mutta mielelläänhän sitä olisi mennyt auttamaan esim. tuossa Open air tapahtuman rakentamisessa/purkamisessa.

On kyllä huolestuttanut tämä hiljaiselo. Ainoat uutiset saa lukea nykyään Öt:stä ???
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #380 : 14.07.2019 klo 16:37:59

Tässä on paras avain. Edeltävä keskustelu on kovin tuttu ongelmineen myös Valkeakoskella. Tehtävää on paljon, tekijöitä liian vähän.

Pienten resurssien kyläseurat eivät tarvitse (eikä oikeastaa suomifutis ylipäänsä ) enää yhtään ideaa toiminnan kehittämiseksi, vaan lisää tekijöitä nykyistenkin ideoiden toteuttamiseksi.

Kyllä. Usein foorumia lukiessa itseä ihmetyttää se, että eikö ihmiset oikein sisäistä sitä miten Suomifutis oikeasti toimii. Lähes seurassa kuin seurassa suurin osa duunista tehdään talkoilla. Tottakai saa kritisoida, mutta sitä sopii miettiä, että voisiko itse tehdä asialle jotain vai vain odottaa että joku toinen sen tekee. Talkoilla....
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #381 : 14.07.2019 klo 18:01:20

Kyllä. Usein foorumia lukiessa itseä ihmetyttää se, että eikö ihmiset oikein sisäistä sitä miten Suomifutis oikeasti toimii. Lähes seurassa kuin seurassa suurin osa duunista tehdään talkoilla. Tottakai saa kritisoida, mutta sitä sopii miettiä, että voisiko itse tehdä asialle jotain vai vain odottaa että joku toinen sen tekee. Talkoilla....

Jos et itse tee, ei sitä tee kukaan muukaan. Tuo on kaikessa raadollisuudessaan hyvä ohjenuora.
Kronofogden

Poissa Poissa


Vastaus #382 : 14.07.2019 klo 19:03:18

Toisaalta futisväki Pietarsaaressa tekee nyt jo vaikka mitä Jaron hyväksi saamatta juuri mitään takaisin, ja jos joku sattuu jossain vaiheessa jotain pahaa sanomaan niin vastaus on juuri mallia ”älä kritisoi ja tee itse jos et ole tyytyväinen”. Fakta on kuitenkin se että kaikki Jaroa rahallisesti tukevat saavat vähiten vastinetta rahoilleensa, jos verrataan satsatut eurot urheilulliseen menestykseen viime vuosina. Jos tähän vielä lisätään se että talkootyöllä tehdään jo nyt paljon enemmän kuin monella muulla paikkakunnalla niin vielä karuimmaksi menee.
Itse tulen ainakin henkilökohtaisesti aina kritisoimaan jos tekeminen ei ole sillä tasolla kuin Jaron tasoiselta seuralta voi odottaa. Haukkukoot muut sitten vaikka kusipääksi, ihan sama vaikka siitä saa heti kusipään leiman otsaan.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #383 : 14.07.2019 klo 19:22:44

Toisaalta futisväki Pietarsaaressa tekee nyt jo vaikka mitä Jaron hyväksi saamatta juuri mitään takaisin, ja jos joku sattuu jossain vaiheessa jotain pahaa sanomaan niin vastaus on juuri mallia ”älä kritisoi ja tee itse jos et ole tyytyväinen”. Fakta on kuitenkin se että kaikki Jaroa rahallisesti tukevat saavat vähiten vastinetta rahoilleensa, jos verrataan satsatut eurot urheilulliseen menestykseen viime vuosina. Jos tähän vielä lisätään se että talkootyöllä tehdään jo nyt paljon enemmän kuin monella muulla paikkakunnalla niin vielä karuimmaksi menee.
Itse tulen ainakin henkilökohtaisesti aina kritisoimaan jos tekeminen ei ole sillä tasolla kuin Jaron tasoiselta seuralta voi odottaa. Haukkukoot muut sitten vaikka kusipääksi, ihan sama vaikka siitä saa heti kusipään leiman otsaan.

Okei. Itse näen ikuista kritisointia parempana vaihtoehtona miettiä mitä asialle voisi tehdä, mutta jos sinä näet asian toisin, niin ei siinä mitään.
Jorrma

Poissa Poissa


Vastaus #384 : 14.07.2019 klo 20:03:58

Itse en kritisöi tekiöitä mutta tuntuu siltä että seuran pitäisi pystyisi tekemään asioita paremmin kuten näkyminen katukuvassa ainakin näin kesäaikaan kun kaupungilla liikkuu väkeä. Tämäkin on sellainen asia joka minun mielestä ei pitäisi viedä seuran työntekiöiltä aikaa koska seuralla on isoja sponsoreita pitkin koko kävelykatua joilla on työntekiöitä ja se että joku vie ammupäivällä jonkun lipun ulos käy illalla nostamassa sisälle ei minun mielestä pitäis olla mikään iso ongelma.

Kaikki eivät ole sellaisessa elämäntilanteessa että pystyvät sitoutumaan hoitamaan erilaisia talkootöitä.

Se että viime vuosien aikana on väillä tullut sellaisa vastauksia somessa(ei seuralta) kuten "tule itse tekemään" ei tuo uusia tekiöitä seuraan.

Edit. Lisätään vielä että ymmärän että tekiöitä vituttaa kun tekee minkä pystyy/kerkee mutta joskus kannattais miettiä kaksi kertaa ennekuin vastaa, aivan kuten kun lähtee kritisoimaan jostakin.

« Viimeksi muokattu: 14.07.2019 klo 20:33:23 kirjoittanut Jorrma »
Kronofogden

Poissa Poissa


Vastaus #385 : 14.07.2019 klo 20:07:07

Näin väliin voisi heittää vähän turhaa peliaiheista keskuteluakin.

Hassua muuten miten kaikki, myös allekirjoittanut, oli tähän aikaan viime vuonna vaatimassa potkuja Kärdelle, mutta Käckoa ei ole oikeastaan kukaan vielä halunut sivuun. 14 pelin jälkeen kuitenkin kyseisten herrojen pistesaldo on just sama. Käckolla toki sijoitus pykälän verran parempi, Kärdellä taas karsintapaikka tuplasti lähempänä. 2017 ja 2016 Heames ja Yere olivat jo tähän mennessä saaneet kenkää ja sijoitus oli paljon huonompi kuin nyt (toki 2016 ero karsijaan oli myös 10p). Käckon puolustukseksi voi toki sanoa että ei ole kyllä näitten neljän Ykkösen kauden aikana kärkikaksikko vetänyt näin kovaa tahtia kuin Tepsi ja etenkin Haka tekee nyt.


14 ottelun jälkeen
KausiSijoitusPisteet2.sijaanPotkut
20169.15p10pKyllä (Eremenko) 7 ottelun jälkeen
20178.14p14pKyllä (Heames) 12 ottelun jälkeen
20184.21p5pEi (Kärkkäinen)
20193.21p10pEi (Käcko)

Kronofogden

Poissa Poissa


Vastaus #386 : 14.07.2019 klo 20:22:14

Se että viime vuosien aikana on väillä tullut sellaisa vastauksia somessa(ei seuralta) kuten "tule itse tekemään" ei tuo uusia tekiöitä seuraan.
Jorrmahan sen tässä oikeasti hyvin toteaa. Vapaaehtoishommissa ei onnistu se että kaikki vaan tulisi itsestään ja alkaa tekemään asioita. Vaan siellä pitää olla se tietty ydinporukka joka sanoo että nyt nämä hommat pitäisi saada tehtyä, kuka pystyy auttamaan? Tämän jälkeen ne vapaaehtoiset ja resurssit yleensä löytyy jos ylipäätänsä löytyy. Tämän takiahan esim. katsomo- ja mainosaitaroudaamiset sekä myyntihommelit matseissa toimii kun siellä on ne tietyt henkilöt, vuodesta toiseen, sanomassa muille että mitä pitäisi tehdä.
Jorrma

Poissa Poissa


Vastaus #387 : 14.07.2019 klo 20:42:07

Tämän takiahan esim. katsomo- ja mainosaitaroudaamiset sekä myyntihommelit matseissa toimii kun siellä on ne tietyt henkilöt, vuodesta toiseen, sanomassa muille että mitä pitäisi tehdä.

Tämän takia halusin nostaa tämän keskustelun esille koska suurin osa näistä henkilötöistä eivät ole kovin nuoria enään ja auttajat vähenee.

Nyt pitäis saada herätettyä futisihmiset ja vanha kunnon Jarokiima päälle ennenkuin on liian myöhäistä.
Talkoissa on ihan kiva ja mitä enemmän väkeä on mukana niin se mukavampaa.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #388 : 14.07.2019 klo 23:07:45

Tämän takia halusin nostaa tämän keskustelun esille koska suurin osa näistä henkilötöistä eivät ole kovin nuoria enään ja auttajat vähenee.

Nyt pitäis saada herätettyä futisihmiset ja vanha kunnon Jarokiima päälle ennenkuin on liian myöhäistä.
Talkoissa on ihan kiva ja mitä enemmän väkeä on mukana niin se mukavampaa.

Jälleen niin kovin tutun kuuloista myös Hakan leirissä ja varmaan monessa muussa pienessä perinneseurassa.

Näitä seuran mukana ikänsä olleita iki-Jaroja ja iki-Hakoja on vielä jäljellä ja hommat pyörii, mutta nyt seurojen pitää saada tämä Instagram- ja Netflix-sukupolvi mukaan toimintaansa, eikä se ole kaikkein helpoin juttu. Laadukas junioritoiminta on varmasti se paras keino.
Kronofogden

Poissa Poissa


Vastaus #389 : 15.07.2019 klo 10:02:38

Jälleen niin kovin tutun kuuloista myös Hakan leirissä ja varmaan monessa muussa pienessä perinneseurassa.

Näitä seuran mukana ikänsä olleita iki-Jaroja ja iki-Hakoja on vielä jäljellä ja hommat pyörii, mutta nyt seurojen pitää saada tämä Instagram- ja Netflix-sukupolvi mukaan toimintaansa, eikä se ole kaikkein helpoin juttu. Laadukas junioritoiminta on varmasti se paras keino.
Toisaalta vaikka Haka ja Jaro monessa mielessä onkin samantapaisia seuroja niin Hakalla kuitenkin 2000-luvulla 2 SM-kultaa, 2 SM-hopeaa, 2 SM-pronssia, 2 Suomen Cup voittoa ja lukuisia euro-otteluita.
Jos se on Hakalla vaikeaa saada tätä milleniaali sukupolvea mukaan, niin mieti miten vaikeaa se on seuralle joka ei ole käytännössä voittanut mitään heidän elinaikanaan.
Lisäksi jos vertaillaan voittoprosentteja kotikentällä (2002-2019) niin Hakalla 48,67 % Veikkausliigassa ja peräti 61,36 % Ykkösessä. Jarolla taas 34,67 % Veikkausliigassa ja 34,69 % Ykkösessä. Eli vähän mukavampaa on viimevuosina ollut Tehtiksen yleisöllä kuin Keskuskentän vastaavalla. 
Kvartalnov

Poissa Poissa


Vastaus #390 : 15.07.2019 klo 10:35:10

Toisaalta vaikka Haka ja Jaro monessa mielessä onkin samantapaisia seuroja niin Hakalla kuitenkin 2000-luvulla 2 SM-kultaa, 2 SM-hopeaa, 2 SM-pronssia, 2 Suomen Cup voittoa ja lukuisia euro-otteluita.
Jos se on Hakalla vaikeaa saada tätä milleniaali sukupolvea mukaan, niin mieti miten vaikeaa se on seuralle joka ei ole käytännössä voittanut mitään heidän elinaikanaan.
Lisäksi jos vertaillaan voittoprosentteja kotikentällä (2002-2019) niin Hakalla 48,67 % Veikkausliigassa ja peräti 61,36 % Ykkösessä. Jarolla taas 34,67 % Veikkausliigassa ja 34,69 % Ykkösessä. Eli vähän mukavampaa on viimevuosina ollut Tehtiksen yleisöllä kuin Keskuskentän vastaavalla. 
Tämä on pointti, jota ei voi ohittaa. Pahasti vanhentuneet katsomo-olosuhteet yhdistettynä siihen, että kotipeleissä on kontattu Ykkösessäkin, vaikka budjetti on sarjan suurimpia, on omiaan synnyttämään vähintään keskivahvaa apatiaa seuran ympärille. Seuran pitäisi saada uutta energiaa uusien tekijöiden muodossa, mutta niitä on hankala saada, kun ei tule minkäänlaista menetystä. Silti toivoisin näkeväni, että vielä kerran kaupungista löytyisi vahvaa Jaro-sydäntä, jolla tähän hommaan saataisiin lisää energiaa.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #391 : 15.07.2019 klo 10:52:40

Tuota tavallaan tässä hainkin, että jos Hakallakin, joka on menestynyt viimeisen 20 vuoden aikana todella hyvin on tällaisia uhkakuvia ilmassa, niin ei se varmasti ainakaan helpompaa ole Jarolla.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #392 : 15.07.2019 klo 11:35:11

Jorrmahan sen tässä oikeasti hyvin toteaa. Vapaaehtoishommissa ei onnistu se että kaikki vaan tulisi itsestään ja alkaa tekemään asioita. Vaan siellä pitää olla se tietty ydinporukka joka sanoo että nyt nämä hommat pitäisi saada tehtyä, kuka pystyy auttamaan? Tämän jälkeen ne vapaaehtoiset ja resurssit yleensä löytyy jos ylipäätänsä löytyy. Tämän takiahan esim. katsomo- ja mainosaitaroudaamiset sekä myyntihommelit matseissa toimii kun siellä on ne tietyt henkilöt, vuodesta toiseen, sanomassa muille että mitä pitäisi tehdä.

Okei. Eli se mun ehdotus, että osoitettaisiin oma-aloitteisuutta oli sitten huono idea?
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #393 : 15.07.2019 klo 11:49:27

Onko seura edes avoimesti hakenut apuja?
Ja jonkunlainen kysely mitä mieltä katsojat ovat ottelutapahtumista olisi ainakin minun mielestä hyvä jos halutaan kehittää toimintaa ja jatkossakin pelata ylimillä sarjatasoilla.

Ja arvostan suuresti kaikkia jotka tekevät talkootöitä Jarolle ja yritän itse olla mukana auttamassa aina kun pystyn kuten tänään purkuhomissa openairin jälkeen.
Noihin hommiinkin pitäis saada nuorempaa väkeä mukaan.







Näytti FB:n Jarokannattajat-ryhmään tulleen viesti liittyen tuohon. Hiljaista on vielä kuitenkin kommenttien suhteen....
Kronofogden

Poissa Poissa


Vastaus #394 : 15.07.2019 klo 12:19:32

Okei. Eli se mun ehdotus, että osoitettaisiin oma-aloitteisuutta oli sitten huono idea?
Idea toki hyvä, mutta reaalimaailmassa niitä oma-aloitteliaita vapaaehtoistyöntekijöitä ei jonoksi asti ole. Toki olen mielelläni olen tässäkin asiassa väärässä.
Maakuntasatraappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Armas Paskiainen päätykatsomossa


Vastaus #395 : 15.07.2019 klo 12:44:48

Vapaaehtoistyön siunaus ja kirous on siinä, että se todellakin on vapaaehtoista. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että talkoolainen tekee tasan sellaisia hommia, jotka kokee mielekkääksi ja mukavuusalueellaan oleviksi siinä kun palkattu työntekijä tekee mitä esimies direktio-oikeudellaan käskee.

Jos esimerkiksi ottelutapahtuman toteutusta yritettäisiin jotenkin muuttaa, niin sen tapahtuman ilman mitään korvausta toteuttavat vapaaehtoiset saattaisivat sanoa että mikäs siinä, mutta me siirrymme sitten tuonne katsomon puolelle ja seura saa etsiä uudet toteuttajat (joita ei löytyisi mistään kuin isolla rahalla jos silläkään, Jeppiksessä ei ole kymmenien täyspäisten työntekijöiden reserviä satunnaisiin tuntitöihin kesälauantaisin).

Tässä mielessä Jaro on talkootyöläistensä vanki, jos näin karusti asian ilmaisee (kunnioitukseni näitä ihmisiä kohtaan kun on valtava).
Kvartalnov

Poissa Poissa


Vastaus #396 : 15.07.2019 klo 13:30:06

Vapaaehtoistyön siunaus ja kirous on siinä, että se todellakin on vapaaehtoista. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että talkoolainen tekee tasan sellaisia hommia, jotka kokee mielekkääksi ja mukavuusalueellaan oleviksi siinä kun palkattu työntekijä tekee mitä esimies direktio-oikeudellaan käskee.

Jos esimerkiksi ottelutapahtuman toteutusta yritettäisiin jotenkin muuttaa, niin sen tapahtuman ilman mitään korvausta toteuttavat vapaaehtoiset saattaisivat sanoa että mikäs siinä, mutta me siirrymme sitten tuonne katsomon puolelle ja seura saa etsiä uudet toteuttajat (joita ei löytyisi mistään kuin isolla rahalla jos silläkään, Jeppiksessä ei ole kymmenien täyspäisten työntekijöiden reserviä satunnaisiin tuntitöihin kesälauantaisin).

Tässä mielessä Jaro on talkootyöläistensä vanki, jos näin karusti asian ilmaisee (kunnioitukseni näitä ihmisiä kohtaan kun on valtava).
Tästä en oikein osaa olla samaa mieltä. Vuosien aikana on tultu oltua monenlaisissa talkootöissä, niin Jarolle kuin muuallekin. En muista, että olisin juuri koskaan törmännyt tuohon ongelmaa joitain yksittäistapauksia lukuun ottamatta. Olen ennemminkin nähnyt ihmisten tekevän vähän kaikenlaista mikä ei ole mukavuusalueella tai edes välttämättä mielekästä, kun ovat kokeneet asian tärkeäksi ja asia on järjestetty ja perusteltu riittävän hyvin. Tietysti tämä nyt vain oma kokemus näistä hommista.

Edit. No joo, kun mietin uudestaan, niin ymmärrän kyllä täysin mitä Satraappi tarkoittaa. Jaron osalta tuo kirjoittamani koskee nykyään varmaankin jatkuvasti pienempää porukkaa.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2019 klo 13:48:42 kirjoittanut Kvartalnov »
claudio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro & Huuhkajat!


Vastaus #397 : 15.07.2019 klo 19:37:02

...
Tässä mielessä Jaro on talkootyöläistensä vanki, jos näin karusti asian ilmaisee (kunnioitukseni näitä ihmisiä kohtaan kun on valtava).

Väitän, että talkooväki tekee niin kuin käsketään (pyydetään). Paljon on kiinni siitä miten asia esitetään. Tietenkin jos vippiteltan mummot haluttaisiin korvata nuorilla näpsäköillä mimmeillä tai komeilla kundeilla niin asia pitäisi osata aika taitavasti muotoilla, mutta kaikki varmasti onnistuu jos vain niitä tekijöitä löytyy samalla makkarapalkalla.

Ja asian pihviin, yhtään moralisoimatta haluan kaikille vähänkin Jarosta välittäville sanoa, että talkootyönä tehty tunti on seuralle monta kertaa arvokkaampi kuin se 2 euron kahvi jonka ostan (minäkin) joka pelissä. Aidosti, mieti voitko auttaa? Seura ja piirit ovat niin pienet että vain menemällä mukaan on hetkessä vaikuttamassa ja päättämässä juuri näistä asioista. Mitä isompi jengi on mukana sen todennäköisemmäksi meidän kaikkien unelmat tulevat, stadion, menestys jne. En tarkoita etteikö seura tarvitsisi joka euroa ja senttiä jokaisesta kahvista ja lipusta, vaan että juuri sinä voit olla se joka tekee nyt hieman lisää. En ole kovin paljon ollut itse mukana talkoojutuissa, mutta jonkin verran ja haastan nyt itseni moninkertaistamaan osallistumiseni. Tuke sinäkin mukaan! Jos et ole ennen osallistunut niin nyt on sen aika!
Kvartalnov

Poissa Poissa


Vastaus #398 : 19.07.2019 klo 08:16:21

Sieltähän tuli eilen voitto ja sitä kautta enemmän panosta ensi viikon peleihin, varsinkin jos Haka voittaa lauantaina Tepsin. Mielenkiintoista myös nähdä, millaisella kokoonpanolla Oulu tulee keskiviikkona Pietarsaareen. Eilisen pelin jälkeen Meriläinen sanoi, että joistakin pelaajista pyritään eroon ja jos hän olisi valmentaja, niin jatkossa nuoret olisi kentällä.
Kronofogden

Poissa Poissa


Vastaus #399 : 19.07.2019 klo 11:17:18

Voittamalla nyt Tepsin ja Oulun kotona, ero Tepsiin olisi 17 kierroksen jälkeen 1-7 pistettä. Ei yhtään hullumpi tilanne viimeiselle kymmenelle kierokselle kun yksi keskinäinen ottelu olisi vielä pelaamatta.

 
Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 21
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa