FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 13:58:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 71 [72] 73 ... 115
 
Kirjoittaja Aihe: Ilves 2019  (Luettu 586045 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
oukpouk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, CPFC


Vastaus #1775 : 16.07.2019 klo 14:57:55

Nyt kun seura ja laji on hyvässä nosteessa Tampereella, olisi hyvä sauma kasvattaa myös faniryhmän kokoa. Jos innokasta organisaattoria ei löydy, voisi perustaa edes julkisen foorumin mistä ulkopuolisetkin voisivat löytää mukaan tapahtumiin. Lahteenkin oli ilmeisesti mennyt pakettiautollinen väkeä? Jos tälläisistä reissuista infottaisiin julkisesti, niin kiinnostuneita voisi tulla äkkiä toinen ja kolmaskin paku. Ja siitä voisi lähteä positiivinen kierre ja ehkä joku innostuisi ottamaan enemmän vastuuta järjestelyistä.

Lahden reissua mainostettiin mm. FB:n Ilves Tampere -ryhmässä. Itse en valitettavasti päässyt mukaan, mutta ei tuo vierasmatkoille osallistuminen liian vaikeaa ole ollut, vaikkei mihinkään ryhmään kuulukaan. Itäpääty vastaa FB:ssä ja e-mailissa kyssäreihin, ja sieltä osataan vastata reissukyselyihin.
Veeeees

Poissa Poissa


Vastaus #1776 : 16.07.2019 klo 15:33:28

Tämä kannattaa ottaa mahdollisuutena. Jo pelkkä eläytyminen peliin, taputtaminen onnistuneille suorituksille jne. on omiaan kannustamaan kanssakatsojia samaan. Samalla superjunnut saa hyvää esimerkkiä.

Edit. Näinhän asia voi jo ollakin. Pointti lähinnä siinä, että eteenpäin voidaan tässäkin asiassa mennä monin tavoin.

Juu näin oon tehnytkin. Isompaa välillä vähän tainnut jo hävettääkin kun myötäelän peliä keskivertohämäläistä innokkaammin.

Ja siis ainakaan oma tarkoitus ei ole Niilon Poikia dissata tai lannistaa. Hienoa työtä tekevät ja mitäpä olisi Tammela ilman heidän chanttejaan? Toivoisi vaan, että näin joukkueen liitäessä kohti uusia leveleitä myös kannattajatoiminta tekisi niin. Ehkä niistä vierasreissuista voisi huudella kanssa täällä forkalla ja hieroa jotain yhteistyökuviota seuran kanssa, että niitä voitaisiin mainostaa vaikka kotipelien kuulutuksissa. Kaikki kun eivät Facebookkia käytä.
Jeyl

Paikalla Paikalla


Vastaus #1777 : 17.07.2019 klo 07:38:15

Itseltäni oli mennyt ohi mutta Jallun haastattelu Veikkausliiga ja Naistenliiga podcastissa. https://www.supla.fi/supla/3442488
ratina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #1778 : 17.07.2019 klo 08:01:43

Ilveksellä on kannattajia todella paljon, mutta päätyyn tietysti mahtuisi lisääkin väkeä. Luokittelen itseni koko lailla fanaattiseksi ja olen tasan jokaisessa kotimatsissa paikalla, mutta yleensä pääkatsomossa. Pääsyynä on setämiesiän lisäksi se, että kaveritkin ovat siellä ja tykkään seurata peliä analyyttisesti. Ei päätykään toki vieras ole.

Täytyy silti sanoa, että esimerkiksi Maarianhaminan reissu päätykatsomossa oli kerrassaan hieno kokemus. Upea tifo ja mahtava meininki pippurisella lisämausteella. Olisihan se hienoa, jos sama saataisiin useammin siirrettyä kotiotteluihin. Ilvekseltä löytyy kyllä myös ääneenkannatukseen paksu hauis silloin kun sitä jaksetaan koukistaa. Lupaan tässä nyt juhlallisesti itsekin raahata kolottavat luuni päätyyn ainakin muutamaan peliin.

Suuri hatunnosto Niilon Pojille tunnelman ylläpitämisestä jo vuosikausien ajan.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2019 klo 08:03:45 kirjoittanut ratina »
Jeyl

Paikalla Paikalla


Vastaus #1779 : 17.07.2019 klo 08:45:18

Itselläni on historiaa ääneen kannattamisesta ja niihin aikoihin kun minä aloin kiertää Suomea joukkueen kanssa seura lopetteli bussien järjestelyä jolloin jaksoin itse aloittaa tuon homman. Silloin tosin bussit lähtivät halvalla koska kuljettaja ei ottanut palkkaa vain kulut (kun olisi reissanut veljensä pelejä katsomaan jokatapauksessa)

Sain myös samaan aikaan tarpeeksi ääneenkannattajien joukkoon tulevista idiooteista...

Kuitenkin Tampereelta on mukava matkata monelle vieraspaikka kunnalle, lähinnä harmittaa että olen nähnyt vain Cupin finaalin ja Honka pelin mainokset tänä vuonna... Multa puuttuu kaiketi oikeat ryhmät ja ihmiset twitteristä ja facebookista. Toivoisinkin että jos joku jaksaa noita järkätä niin niistä mainostettaisiin. Voisi olla yllättävän suurtakin kiinnostusta...
harhis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #1780 : 17.07.2019 klo 08:48:51

Ilveksellä on kannattajia todella paljon, mutta päätyyn tietysti mahtuisi lisääkin väkeä. Luokittelen itseni koko lailla fanaattiseksi ja olen tasan jokaisessa kotimatsissa paikalla, mutta yleensä pääkatsomossa. Pääsyynä on setämiesiän lisäksi se, että kaveritkin ovat siellä ja tykkään seurata peliä analyyttisesti. Ei päätykään toki vieras ole.

Itsellänikin on jäänyt viime vuonna kaksi kotipeliä välistä, mutta muuten olen ollut paikalla kakkosen nousujuhlista asti käytännössä aina. En nyt vanha ole, mutta en ihan nuorikaan, ja useimmiten on kiva katsoa vain peliä ja siksi päätyy pääkatsomoon.

Ahvenanmaalla oli kuitenkin kiva huomata, että kannattajaporukkaa on todella laajalla ikähaitarilla, joten eihän sen iän esteenä pitäisi olla, ettei mene päätyyn. Itsestäni kanssa on kuitenkin kaikista siisteintä keskittyä 100% pelin katsomiseen.

Vaikka yleisöä käy peleissä todella hyvin, niin ei se tunnelma ole sama ilman Niiloja vaikka muuten olisikin täyttä. Heille iso, iso arvostus.

Ensi peliin on tulossa ilmeisesti yli 250 HJK-kannattajaa, mutta varma ja jäätävä 3-0 kotivoitto hiljentää HJK-päädyn kyllä :) (ps. varma tieto tulosvetoon: eka puoliaika 0-0, tokalla 46' Lauri, 82' Tamminen ja 90+3' Tomas. Saa käyttää.)
OutoPoika

Poissa Poissa


Vastaus #1781 : 17.07.2019 klo 13:59:54

Itse olen yrittänyt Facebookin kautta saada väkeä useisiin vieraspeleihin, mutta se ilmeisesti on väärä foorumi?

Nytkin Lahteen oli varattuna ysipaikkaisen lisäksi niin 16- kuin 50-paikkainen, mutta ei saatu edes ysipaikkaista täyteen. Hinta oli 20€ + lippu.

Antakaa kaan foorumi, mitä kautta väkeä löytyy, niin kyllä mä järkkäilen matkoja. Ison bussin jos saa täyteen, niin hintakin jää vähän päälle kympin per nenä.

Nyt on busseista alustava varaus HIFK-Ilves peliin. Ja omalla autolla menossa Maarianhaminaan, eli kolme mahtuisi vielä kyytinkin. Farmariauto, niin saa tuliaisiakin tuotua :)

Jeyl

Paikalla Paikalla


Vastaus #1782 : 17.07.2019 klo 15:17:30

Itse olen yrittänyt Facebookin kautta saada väkeä useisiin vieraspeleihin, mutta se ilmeisesti on väärä foorumi?

Nytkin Lahteen oli varattuna ysipaikkaisen lisäksi niin 16- kuin 50-paikkainen, mutta ei saatu edes ysipaikkaista täyteen. Hinta oli 20€ + lippu.

Antakaa kaan foorumi, mitä kautta väkeä löytyy, niin kyllä mä järkkäilen matkoja. Ison bussin jos saa täyteen, niin hintakin jää vähän päälle kympin per nenä.

Nyt on busseista alustava varaus HIFK-Ilves peliin. Ja omalla autolla menossa Maarianhaminaan, eli kolme mahtuisi vielä kyytinkin. Farmariauto, niin saa tuliaisiakin tuotua :)



Maarienhaminaan olen itse matkalla pyörällä :P

Mutta missäpäin Facebookkia noita huutelet (joku suljettu ryhmä vai mistä noita pääsis kuulemaan?)

edit. Voi laittaa privanakin
OutoPoika

Poissa Poissa


Vastaus #1783 : 17.07.2019 klo 15:20:42

Ilves Tampere ryhmässä. Siellä tosin nuo ilmoitukset hukkuu aika alas nopeaqstikin
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #1784 : 17.07.2019 klo 16:55:51

Ilves Tampere ryhmässä. Siellä tosin nuo ilmoitukset hukkuu aika alas nopeaqstikin
Hyvä tietää Ylos Jos saisi kerättyä kolehtina vaikka muutaman kympin ja laitettua Facebookiin kohdennettuja mainoksia niin veikkaisin että voisi hyvin saada vaikka kuinka monta lähtijää. Eri asia on että jaksaako kukaan nähdä tätä vaivaa/laittaa omia hilujaan moiseen. Yksi vaihtoehto olisi myös luoda oma tapahtuma jokaisesta fanimatkasta ja kutsua niihin mahdollisimman monta henkeä ja pyytää näitä kaikkia kutsumaan mukaan mahdollisimman monta potentiaalista reissuunlähtijää.

Uskon että jos vaikka tekisi tuollaisen Facebook-tapahtuman Honka-pelistä ja kutsuisi sen täyteen ihmisiä niin sinne voisi aivan varmasti saada 50-100 innokasta fania lähtemään. Eihän tuo vaadi kuin kourallisen kaveriporukoita, joilla ei vielä ole viikonlopputekemistä.
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham


Vastaus #1785 : 17.07.2019 klo 19:38:34

Espooseen olisin ehdottomasti lähtenyt, mutta näin kesäviikonloppuja on kummasti tullut buukattua täyteen muutakin menoa niin pakko jättää väliin ja jännittää Ruudusta.
Veeeees

Poissa Poissa


Vastaus #1786 : 18.07.2019 klo 10:26:39

Uskon että jos vaikka tekisi tuollaisen Facebook-tapahtuman Honka-pelistä ja kutsuisi sen täyteen ihmisiä niin sinne voisi aivan varmasti saada 50-100 innokasta fania lähtemään. Eihän tuo vaadi kuin kourallisen kaveriporukoita, joilla ei vielä ole viikonlopputekemistä.

Juu Fabo-eventit voisivat olla kyllä oikea tie. Linkkaa sen eventin vaikka sitten tänne forkalle myös. Seurakin varmaan mielellään niitä promoaisi omassa feedissään jos nätisti kysyy. Ja näiltä fanimatkoilta varmaan voisi löytää innokkaita vapaaehtoisia auttamaan järjestelyissä ja ennen kaikkea saisi lisää jengiä päätyyn.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #1787 : 18.07.2019 klo 10:28:02

Ainakin mun feedeihin on tullut huomattavan paljon seuran omaa mainontaa Honka-pelin vierasreissusta.
iisakki

Poissa Poissa


Vastaus #1788 : 18.07.2019 klo 11:42:45

Facebookissa on tarjolla nyt FB-tapahtumat tuleviin vierasotteluihin. Ilves on luonut Honka-vieraspeliin sekä yksi kannattaja itse Honka- ja HIFK-vieraspeleihin FB-tapahtumat.

 
Ja näiltä fanimatkoilta varmaan voisi löytää innokkaita vapaaehtoisia auttamaan järjestelyissä

Tähän asti tekstiäsi olin samaa mieltä. Vaikka keskivertotamperelaista positiivisempi olenkin, olen sitä mieltä, ettei sentään ihan näin ruusuista ole elämänmeno, että monikaan auttaisi vapaaehtoisesti :) (ei mitään asiaa liittyvää katkeroitumistani taustalla vaan puhdasta havainnointia)

Usein tarvitaan motivointia siihen, että ihminen haluaa auttaa.

Tehokkain motivaattori auttaa ja olla mukana kehittynee ajan myötä, kun ryhmähenki kasvaa.
ja reeperbaahn

Poissa Poissa


Vastaus #1789 : 18.07.2019 klo 14:06:22

Huomasin vasta nyt, että Lauri Ala-Myllymäestä on julkaistu pitkä haastattelu Tampereen kaupungin liikunta- ja nuorisopalveluiden julkaisemassa Liikkuva Tampere -lehdessä

http://www.e-julkaisu.fi/tampereen_liikuntapalvelut/2019/02/mobile.html#pid=8

Julkaistu 20.6., varmaan mennyt monelta muultakin ohi.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #1790 : 18.07.2019 klo 14:19:19

Myös Aamulehdessä oli aukeaman haastattelu.
WerderBremen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Siniharmaapystyraita


Vastaus #1791 : 18.07.2019 klo 18:04:42

Tietäjät osaa varmaan kertoa kun en teidän kotisivuilta osannut löytää tietoa.
Eli, mihin kellonaikaan stadionin portit aukeaa lauantaina? Kuinka paljon maksaa olut?
slaavi

Poissa Poissa


Vastaus #1792 : 18.07.2019 klo 18:06:08

Kannattajatoiminnan organisointi ja reissut... Jopa Osasto41 osaa sen homman. Bussireissut ilmoitetaan ajoissa ja niitä mainostetaan myös kotimatseissa ja hinnat sisältää aina kaiken. Ja monelle helpointa reissuun lähteminen on lauantaisin, valitettavasti.
NPA

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #1793 : 18.07.2019 klo 19:00:17

Tietäjät osaa varmaan kertoa kun en teidän kotisivuilta osannut löytää tietoa.
Eli, mihin kellonaikaan stadionin portit aukeaa lauantaina?
15.30
romulus

Poissa Poissa


Vastaus #1794 : 18.07.2019 klo 23:45:25

Mites on, toimiiko lippu ns. kännykkälippuna vai pitääkö se printata paperiseksi?

pöytälaatikko

Poissa Poissa


Vastaus #1795 : 19.07.2019 klo 00:15:23

Toimii
romulus

Poissa Poissa


Vastaus #1796 : 19.07.2019 klo 09:22:36

Toimii

Kiitos tiedosta. Kiima huomista ottelua kohtaan on kova.
Paul Smith

Poissa Poissa


Vastaus #1797 : 19.07.2019 klo 11:39:26

Avatkaa nyt saatana sitä topingia lauantain huippumatsille!
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #1798 : 19.07.2019 klo 11:49:24

Siellä
« Viimeksi muokattu: 19.07.2019 klo 12:20:19 kirjoittanut 13ergkamp »
sähköpässi

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #1799 : 19.07.2019 klo 11:57:45

Avatkaa nyt saatana sitä topingia lauantain huippumatsille!

Vain kuolleen ruumiini yli.

 
Sivuja: 1 ... 71 [72] 73 ... 115
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa