FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 17:53:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 87 [88] 89 ... 115
 
Kirjoittaja Aihe: Ilves 2019  (Luettu 586085 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
David Rancan

Poissa Poissa


Vastaus #2175 : 16.08.2019 klo 22:10:43

Sakselan voi jo unohtaa,,,,,,,
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #2176 : 16.08.2019 klo 22:26:37

Sakselan voi jo unohtaa,,,,,,,

Niin voi, paitsi näissä "parhaat pelaajat puuttui" vertailuissa...

Ymmärrettävää että tappio vituttaa kun on ollut mestaruusjunan kyydissä mutta, ei se nyt mikään katastrofaalinen peli ollut. Kupsi oli millin parempi. Jos HIFKiltä ei irtoa kuutta pistettä niin ei olla mestaruuden arvoisia.

- - -

Ei kai kukaan muutenkaan ajatellut että tällä jengillä kävellään vihellellen mestaruuteen. Alkukaudesta on tullut paljon hienoja voittoja mutta on selvää että takkiin tulee jossain kohtaa. Minusta tänään ei kaaduttu löysyyteen, mikä on tärkeintä. Kolmanteen matsiin Wiss saa hioa paremmat taktiikat ettei tästä tule Honsun näytöstä.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2019 klo 22:36:01 kirjoittanut 13ergkamp »
harhis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #2177 : 16.08.2019 klo 22:58:38

Minusta tänään eka peli tällä kaudella, jossa vastustaja oli selvästi parempi. Pelkästään suoraviivainen ja tehokas hyökkäys vs kukkupallot ja nysvääminen pallon kanssa kunnes syöttö alaspäin. Haluton ja mauton.

Ai että nämä viime pelit ovat olleet pettymyksiä. Toivottavasti peli-ilo tulisi taas takaisin.
-Nilkki-

Poissa Poissa


Vastaus #2178 : 17.08.2019 klo 10:14:01

Ekan vartin eilen oli Ilves selvästi kuskin paikalla. Niistä alun parista paikasta olisi tarvinnu saada pallo survottua sisään. Näin ei kuitenkaan käynyt ja jakson loppu oli Ilveksen osalta tehotonta, hidasta ja helvetin laiskaa pallon liikuttelua.

Eilen oli mahdollisuus repiä eroa lisää Kupsiin, mutta toisin kävi. Jotenkin pelaajien kehonkieli viesti eilen joko pahemman luokan asennevammasta tai henkisestä lukosta. Tuosta esimerkkinä se, että laiturit ei haasta, kun olis paikka ja keskikentän keskustan pelaajat ei edes yritä puhkovia läpisyöttöjä. Ei tuota Kupsin puolustusta millään sivuttaissuuntaisilla alibisyötöillä puhkota.

Tatun ja Fofanan puskuja lukuun ottamatta voi sanoa, että paska peli, mutta tulipahan nähtyä.
harhis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #2179 : 17.08.2019 klo 10:30:28

HIFK-peleissä hyvät mahkut ottaa 6 pistettä ja taas olisi helpompi hengittää. Tosin Lahti ja RoPS -peleistä jäi ne 5 pistettä, joten varmoja ei nuo HIFK-pelit missään nimessä ole. Eilisellä pelillä HIFK:llä kaikki mahkut tehdä mitä haluaa tylsää Ilvestä vastaan. Mestaruutta ojennetaan Ilvekselle tänä kautena oikein tarjottimella moneen kertaan, mutta ei meinaa kelvata ei.

Eilinen peli ärsytti kyllä ihan h*lvetisti. Ei siksi, että KuPS oli parempi, vaan siksi, että Ilveksen peli oli paria suonenvetoa lukuunottamatta todella halutonta ja mielikuvituksetonta. Sellaista peliä, jossa näkyy Hervantaan saakka, et ”hei, ei meitä nyt vaan kiinnosta”.
-Nilkki-

Poissa Poissa


Vastaus #2180 : 17.08.2019 klo 11:17:46

HIFK-peleissä hyvät mahkut ottaa 6 pistettä ja taas olisi helpompi hengittää. Tosin Lahti ja RoPS -peleistä jäi ne 5 pistettä, joten varmoja ei nuo HIFK-pelit missään nimessä ole. Eilisellä pelillä HIFK:llä kaikki mahkut tehdä mitä haluaa tylsää Ilvestä vastaan. Mestaruutta ojennetaan Ilvekselle tänä kautena oikein tarjottimella moneen kertaan, mutta ei meinaa kelvata ei.

Eilinen peli ärsytti kyllä ihan h*lvetisti. Ei siksi, että KuPS oli parempi, vaan siksi, että Ilveksen peli oli paria suonenvetoa lukuunottamatta todella halutonta ja mielikuvituksetonta. Sellaista peliä, jossa näkyy Hervantaan saakka, et ”hei, ei meitä nyt vaan kiinnosta”.
Nuo pari HIFK-matsia on kyllä todella haastavat. HIFK on viime viikkoina pelannut hyvin ja taitaa kuntopuntarissa olla aivan kärkipäätä.

Paljon pitää ilveksen pelin eiliseen ja myös siihen Ropsi peliin nähden parantua. Asennevammailulle ei ole enään sijaa, kun tästä aletaan sarjaa jakaa kahtia loppusarjoihin. Jokainen peli tulee oleen kova ja asenne puolen on pakko olla kunnossa. Sen voi vielä jotenkin käsittää, että taktisesti ihan jokainen yritetty asia ei pelissä toimi, mutta asenteesta se ei saa jäädä kiinni. Wissi vois kokeilla sitä huutamista kopissa, jos ei puhumalla viesti mene perille.
Jämpti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit, mansefutis


Vastaus #2181 : 17.08.2019 klo 12:34:01

Eiköhän siellä ihan puhtaasti nuorella ja kokemattomalla jengillä ala paineet tuntua, kun pokaali on ihan oikeasti tarjolla. Nyt tarvitaan Jallun kokemusta voittamisesta, että saadaan kaikki tekemään keskittyneesti oma juttunsa.
Tarinankertoja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #2182 : 17.08.2019 klo 13:20:06

Missä matsissa nää tyypit, jotka valittaa asenteesta, tahdosta tai yrityksenpuutteesta eilen oli? Ei ainakaan Tammelassa.

Se, että vastustaja pysty pelaan niin hyvin tilaa ja aikaa pois, oli.. niin Kupsin erinomaisuutta. Siä se Tuckokin juoksi alas ja otti pelitaktisia virheitä todella uhrautuvasti, ja alakerran juoksuvoima teki sen, että lopulta mahkut oli päästä maalintekoalueelle vain sillä kukkupallolla. Varsinkin kun Tammisen bensa loppu aika äkkiä (hyviä haastoja ekalla puolelkatunnilla usrita). Kukkupalloja varten tuotiin se Thomas sinne kairaan niitä... mutta silti me hävittiinne pääpallotkin Kupsin tiukassa puristuksessa.

Ilves pelasi hyvän matsin, jossa alun onnistumisilla ois voinu olla erinäkönen matshi, mutta Kupsin maalin jälkeen... mies miestä vastaan 1:1 tilanteet otti pääosin Kupsin mies, mutta jos sitä yrittämistä ja fyysisesti ittensä peliin laittamista siä kentällä katto, ei se asennevaikeudesta johtunu.

Kups oli vaan paempi.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #2183 : 17.08.2019 klo 13:35:43

^ Sama. Tuntuu että jos ei tule ilotulitusta ja maaleja ja voittoa, niin ihmisten mielestä on pelattu paskasti, oli matsi ja vastus mikä tahansa.

No, ei ehkä aivan parhaalla jalalla oltu liikkeellä, kuten Wissikin sanoi, mutta laittaisin enemmän sen piikkiin, että Kups oli fyysisyydessä aloitteellinen ja tässä ei kyetty nousemaan kuskin paikalle.

Kupsilta puuttui nimimiehiä mutta silti aika moni eilen kentällä olleista mahtuisi pelkän laadun puolesta Ilveksen avariin, huomattavasti vähemmän toisinpäin...

Aina ei riitä että pelaa tasollaan. Aina ei käy tuuri. Ei eilen 100% omalla tasollaan oltu, mutta 95%. Se ei riittänyt...
harhis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #2184 : 17.08.2019 klo 14:25:37

^ Sama. Tuntuu että jos ei tule ilotulitusta ja maaleja ja voittoa, niin ihmisten mielestä on pelattu paskasti, oli matsi ja vastus mikä tahansa.

Ei ainakaan omalla kohdalla ole näin. Olen nähnyt monta hyvää peliä, vaikka ollaan hävittykin. Sellaisia, joissa huokui taistelutahto, mutta sillä kertaa ei taso riittänyt. Eilen en sellaista nähnyt missään kohdin. 

En vaan millään näe eilisessä näitä positiivisia juttuja, joita sä ilmeisesti näit. En nyt väitä, että mun mielipide on absoluuttinen totuus, mutta kyllä ainakin mun silmissä oli kammottavan halutonta ehkä ihan alkua lukuunottamatta. Ja haukotteluista päätellen monen muunkin katsojan.

Ja kyllä, olin Tammelassa kuten aina, ja tulen menemään jatkossakin.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #2185 : 17.08.2019 klo 15:07:37

Ei ainakaan omalla kohdalla ole näin. Olen nähnyt monta hyvää peliä, vaikka ollaan hävittykin. Sellaisia, joissa huokui taistelutahto, mutta sillä kertaa ei taso riittänyt. Eilen en sellaista nähnyt missään kohdin.  

En vaan millään näe eilisessä näitä positiivisia juttuja, joita sä ilmeisesti näit. En nyt väitä, että mun mielipide on absoluuttinen totuus, mutta kyllä ainakin mun silmissä oli kammottavan halutonta ehkä ihan alkua lukuunottamatta. Ja haukotteluista päätellen monen muunkin katsojan.

Ja kyllä, olin Tammelassa kuten aina, ja tulen menemään jatkossakin.

Joo, siellä katsomossa porukka tosiaan haukottelee kun ollaan alhaalla tiiviissä muodossa, kuten ekan puoliajan minuutit 25-40. Jos ei ole päästä päähän ravia ja seksiä, niin "on halutonta". Halutonta peliä kun annetaan Kupsille yksi ainoa puolittainen maalipaikka ekalla puoliskolla...?

Juuri tällaisella pelillä Kupsia on voitettu ennenkin. Nyt ei vaan mennyt omista paikoista ja vihu sai pari suht helppoa. Jos olisi mennyt maalit eri lailla, niin Tammelan yleisön mielestä olisi ollut hyvin taisteltu. Näin se vaan menee...

En mäkään väitä että oli läheskään täydellinen ottelu, mutta en ihan ymmärrä tätä kritiikkiäkään. Parempi esitys tää oli taistelutahdon puolesta kuin vaikka Rops-peli. Vastus vaan oli eri... Näin paljon hyvää tekemistä, myös paljon epäonnistumista. Isompaa haluttomuutta en nähnyt, yleensä kyllä rekisteröin kun sellaista on ilmassa.

Ja sanottakoon vielä että en halua että Tammelassa pelataan jatkuvasti näin puolustavalla taktiikalla, eikä tietysti pelatakaan. Sen verran pitää niitä yleisön haukotteluja kunnioittaa. Tammelan väessä tarkka puolustaminen herättää "hohhoijjaa, tää on just tätä veikkausliigaa, matala tempo" kommentteja.
Baggio_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Arsenal


Vastaus #2186 : 17.08.2019 klo 19:13:38

Ei ainakaan omalla kohdalla ole näin. Olen nähnyt monta hyvää peliä, vaikka ollaan hävittykin. Sellaisia, joissa huokui taistelutahto, mutta sillä kertaa ei taso riittänyt. Eilen en sellaista nähnyt missään kohdin. 

En vaan millään näe eilisessä näitä positiivisia juttuja, joita sä ilmeisesti näit. En nyt väitä, että mun mielipide on absoluuttinen totuus, mutta kyllä ainakin mun silmissä oli kammottavan halutonta ehkä ihan alkua lukuunottamatta. Ja haukotteluista päätellen monen muunkin katsojan.

Ja kyllä, olin Tammelassa kuten aina, ja tulen menemään jatkossakin.

No ei se nyt mikää ilotulitus ollut, mutta ei taistelutta jättämisestä voi syyttää.
sukeltava_tirehtööri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere


Vastaus #2187 : 17.08.2019 klo 22:21:09

Turhauttavalta se ainakin katsomoon tuntui, kun aluksi varovaista, sitten ei natsaa viimeistely, ratkaisevat syötöt ei mene läpi jne yms. Kyllä siitä jotain puuttui, mutta haluttomana en pitäisi. Tuuria, terävyyttä tai sopivat pelurit? Minusta yritystä oli loppuun asti, en silloin ainakaan haluttomana voi pitää.  

Jotenkin pitäisi parantaa, pelit vaan kovenee. Hullulla raatamisella? Jos ei tulos parane ja mestaruus lipsahtaa... en ole pahasti pettynyt. Joukkue on kuitenkin jo nyt ylittänyt odotukset, ainakin minulla.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #2188 : 17.08.2019 klo 22:41:29

Terävyys on ehkä hyvä sana... Joku sellainen itseluottamuksen tyylinen magia, millä asiat onnistuvat. Toisaalta sitä on jonkun verran nähty alkukaudella, niin välillä näinpäin...

Antaisin nyt tässä tilanteessa nuorille edes vähän näytönpaikkaa. Raittista olisi tarvittu eilen!
Eki-Setä

Poissa Poissa


Vastaus #2189 : 17.08.2019 klo 22:50:29

Joko puhkesi Ilveksen kupla? Ens viikolla Rödalta kuokkaan ja jatkoa tappioputkelle?

Noh laitamme jäitä hattuun.
Kopteff4Ever

Poissa Poissa


Vastaus #2190 : 18.08.2019 klo 12:02:05

Hohhoijaa mitä pravdaa täältä saa taas lukea. Ilves on ollut viimeiset 3 ottelua täysin takalukossa. Pelirohkeus puuttuu täysin. Suomen Cupin voiton jälkeen valmennusjohdon kommentit antoivat ymmärtää, että peli-ilme voi olla europaikan varmistamisen myötä liigassa tavallista rohkeampi, mutta eipä se ole. KuPSia vastaan Wiss kommentoi mediassa pelin olevan tärkeämpi KuPSille kuin Ilvekselle. Mielestäni täysin käsittämätöntä puhetta sarjajohtajan valmentajalta. Ottelua koitettiin saada tasoihin laittamalla (taas) Tomas kärkeen, joka taisi hävitä jokaisen pääpallon. Penkillä olisi ollut mm. nälkäinen Skyttä linjojen väliin tekemään taikojaan ja samoin Tendeng. Wiss valitsi takaa-ajo taktiikaksi vähemmän pelaavan vaihtoehdon, toki jotain oikeutusta tälle on, sillä tällä kaudella Tomasin kautta on onnistuttu pelejä kääntämään.

Kuitenkin toivoisin loppukaudelta viestinnän ja peluutuksen olevan linjassa edes hieman. Yritetäänkö tässä seilailla mestaruuteen puolustamalla 3p kaulaa ja toivomalla ristiinpeluuta, vai halutaanko pelata mestaruus itselle?
-Nilkki-

Poissa Poissa


Vastaus #2191 : 18.08.2019 klo 12:26:46

Missä matsissa nää tyypit, jotka valittaa asenteesta, tahdosta tai yrityksenpuutteesta eilen oli? Ei ainakaan Tammelassa.

Se, että vastustaja pysty pelaan niin hyvin tilaa ja aikaa pois, oli.. niin Kupsin erinomaisuutta. Siä se Tuckokin juoksi alas ja otti pelitaktisia virheitä todella uhrautuvasti, ja alakerran juoksuvoima teki sen, että lopulta mahkut oli päästä maalintekoalueelle vain sillä kukkupallolla. Varsinkin kun Tammisen bensa loppu aika äkkiä (hyviä haastoja ekalla puolelkatunnilla usrita). Kukkupalloja varten tuotiin se Thomas sinne kairaan niitä... mutta silti me hävittiinne pääpallotkin Kupsin tiukassa puristuksessa.

Ilves pelasi hyvän matsin, jossa alun onnistumisilla ois voinu olla erinäkönen matshi, mutta Kupsin maalin jälkeen... mies miestä vastaan 1:1 tilanteet otti pääosin Kupsin mies, mutta jos sitä yrittämistä ja fyysisesti ittensä peliin laittamista siä kentällä katto, ei se asennevaikeudesta johtunu.

Kups oli vaan paempi.
No ainakin allekirjoittanut oli ihan paikanpäällä sielä Tammelassa peliä kattomassa. Kausari on ollu jo monta vuotta ja tällä kaudella jääny näkemättä vaan ropsi matsi paikanpäällä.

Olis se varmaan mukavampaa, jos täälä kaikki olis samaa mieltä asioista, kun tarinankertoja ja bergamp. Itse en vaan näe mitään syytä silitellä silkkihansikkailla, jos esitys ei siihen anna aihetta.

Alussa oltiin se vartti kunnolla mukana pelissä ja toisella jaksolla pieni pätkä kupsin maalien välissä. Muutoin se peli oli omasta mielestäni aneemista paskaa.

Kaiken kruunas lopun sekoilu missä Tomas otettiin kärkeen ja pelattiin kusikaarta alakerrasta. Vois luulla, että kun Taby Manga on hoitanu ekan tunnin aikana kaikki kesot pois alueelta niin kokeiltas jotain muuta keinoa murtautua alueelle. Tietysti, jos työkalupakissa ei ole mitään pystyjuoksuihin ja puhkoviin läpisyöttöihin liittyvää niin se on vähän tekemättömämpi paikka. Sielä oli kentällä jo Mettälä, Fofana ja Haman pääpelivoimaisina pelaajina niin mihin Tomasia tarvittiin? Olisko Skyttä voinu tarjota vähän erilaisen vaihtoehdon siihen kärkien alle?

Siiran merkitystä tolle joukkueelle ei voi liikaa korostaa. Tasapainottaa keskikentän peliä todella hyvin ja pallonriistojen määrä peleissä on ihan älyttömän suuri. Siihen päälle vielä pallollisena simppeliä pelaamista. Ei ollut ihme, että Siiran tultua tauolla vaihtoon Kupsi matsissa alkoi Ilveksen puolustuksen edestä löytyyn tilaa mihin pelata.
Jeyl

Poissa Poissa


Vastaus #2192 : 18.08.2019 klo 12:53:04

Nyt kun statistiikka alkaa olee ulkona myönnetään että olin väärässä. Febu, Tatu ja Baba voittivat omalla tasollaan palloja (80% kaikilla kolmella), ojala tais olla vain 50% nurkilla. Siira ja Jair taas vetivät todella huonoa lukua...

Mutta tosiaan ehkä mä olin vain väärässä jotenkin ei vaan peli sytyttänyt yhtään katsomossa. Kuten aikaisemmin sanoin mä olen tykännyt keskimäärin kaikista 0-0 nyhjäyksistä pelillisesti ainakin. Mutta tää tuntui jotenkin vedottomalta, ehkä se oli vain mun mielentila sitten...
-Nilkki-

Poissa Poissa


Vastaus #2193 : 18.08.2019 klo 12:54:27

Hohhoijaa mitä pravdaa täältä saa taas lukea. Ilves on ollut viimeiset 3 ottelua täysin takalukossa. Pelirohkeus puuttuu täysin. Suomen Cupin voiton jälkeen valmennusjohdon kommentit antoivat ymmärtää, että peli-ilme voi olla europaikan varmistamisen myötä liigassa tavallista rohkeampi, mutta eipä se ole. KuPSia vastaan Wiss kommentoi mediassa pelin olevan tärkeämpi KuPSille kuin Ilvekselle. Mielestäni täysin käsittämätöntä puhetta sarjajohtajan valmentajalta. Ottelua koitettiin saada tasoihin laittamalla (taas) Tomas kärkeen, joka taisi hävitä jokaisen pääpallon. Penkillä olisi ollut mm. nälkäinen Skyttä linjojen väliin tekemään taikojaan ja samoin Tendeng. Wiss valitsi takaa-ajo taktiikaksi vähemmän pelaavan vaihtoehdon, toki jotain oikeutusta tälle on, sillä tällä kaudella Tomasin kautta on onnistuttu pelejä kääntämään.

Kuitenkin toivoisin loppukaudelta viestinnän ja peluutuksen olevan linjassa edes hieman. Yritetäänkö tässä seilailla mestaruuteen puolustamalla 3p kaulaa ja toivomalla ristiinpeluuta, vai halutaanko pelata mestaruus itselle?
Tuo europaikan varmistuminen on toistaiseksi näkynyt pelirohkeuden nousuna lähinnä kukkupallojen pelaamisessa. Varsinkin saarelta haettu 1-0 voitto oli tuloksellisesti hyvä peli, mutta pelillisesti kaikkea muuta.

Rotaation määrä ollut mielestäni aika vähäistä läpi kauden ottaen huomioon, että jokaiselle paikalle löytyy kaksi ihan laadukasta pelaajaa. Oliko saarelta haetun voiton ja Kupsi tappion peli-ilme väsymyksestä johtuvaa? Mun mielestä tuossa voi olla syy viime pelien laskeneeseen suoritustasoon ja rotaatiolle voisi olla hyvä paikka ennen jatkosarjaa.
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #2194 : 18.08.2019 klo 12:59:52

Miettunen taisi muuten Honka-pelin jälkeisessä haastattelussa manailla jotain, että "yleensä meille on tullut jossain vaiheessa kautta sellainen notkahdus, toivottavasti nyt ei tule". Ihan kiva itsensä toteuttava profetia Ylos
FR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo, brittiasenne


Vastaus #2195 : 18.08.2019 klo 13:53:51

Pistetäänpä oma lusikka tähänkin soppaan.

Omasta mielestäni tuossa KuPS pelissä tehtiin virhe siinä, että tyydyttiin heittelemään korkeaa palloa lähes viimeiset 70min. Ipahan oli alun 20 minuuttia selkeästi parempi nimenomaan palloa pelaamalla.

Molemmat joukkueet laittoivat tarkoituksella tai tahtomattaan tempoa alas. Tempohan menee alas, jos molemmat palaavat nopeasti puolustukseen ja molemmat päätyvät heittämään keskialueelta korkeaa palloa vastustajan puolustusalueelle. Kupsukka onnistui kerran tuossa ja Ilves ei.

Tahtopuolella molemmat olivat tasaväkisiä, tietysti niiden muutaman tärkeän kaksinkamppailutilanteen häviäminen toi fiiliksen, että kaveri halusi enemmän.

Jotenkin itse odotin kärkikamppailulta enemmän tempoa ja pelin kierrättämistä, mutta futista kun voi pelata niin monella tavalla.

Tasaisia vääntöjä nämä ovat ja nyt oli Kupsukan vuoro onnistua.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #2196 : 18.08.2019 klo 14:12:32

Olis se varmaan mukavampaa, jos täälä kaikki olis samaa mieltä asioista, kun tarinankertoja ja bergamp.

Parempi jos on useampia näkökulmia, niin saa keskustelua! Vai sekö olisi hyvä, että kaikki on sitä mieltä, että halutonta paskaa ja piste? Forkallahan hommat kääntyy aina tuollaiseksi negailuksi.

Lainaus
Itse en vaan näe mitään syytä silitellä silkkihansikkailla, jos esitys ei siihen anna aihetta.

Itse näin että isoimmat ongelmat eivät olleet haluttomuudessa vaan taktisella puolella. Tai no, aggressiivisuudessa olisi pitänyt nousta niskan päälle. Tomas ja kukkupallot oli surkea idea. Olis vaikka pyöräyttänyt 4-4-2 ja Skyttä kentälle... Jos Tendeng on ollut nivusvaivainen niin ei sitä ehdoin tahdoin kannata peluuttaa.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #2197 : 18.08.2019 klo 14:14:17

Nyt kun statistiikka alkaa olee ulkona myönnetään että olin väärässä. Febu, Tatu ja Baba voittivat omalla tasollaan palloja (80% kaikilla kolmella), ojala tais olla vain 50% nurkilla. Siira ja Jair taas vetivät todella huonoa lukua...

Mutta tosiaan ehkä mä olin vain väärässä jotenkin ei vaan peli sytyttänyt yhtään katsomossa. Kuten aikaisemmin sanoin mä olen tykännyt keskimäärin kaikista 0-0 nyhjäyksistä pelillisesti ainakin. Mutta tää tuntui jotenkin vedottomalta, ehkä se oli vain mun mielentila sitten...

Se on tuollaisen puolustavan hieromisen ongelma. Peli hidastuu, katsomoon tulee huono fiilis ja kaikki alkaa näyttää paskalta.
-Nilkki-

Poissa Poissa


Vastaus #2198 : 18.08.2019 klo 14:44:07

Parempi jos on useampia näkökulmia, niin saa keskustelua! Vai sekö olisi hyvä, että kaikki on sitä mieltä, että halutonta paskaa ja piste? Forkallahan hommat kääntyy aina tuollaiseksi negailuksi.

Itse näin että isoimmat ongelmat eivät olleet haluttomuudessa vaan taktisella puolella. Tai no, aggressiivisuudessa olisi pitänyt nousta niskan päälle. Tomas ja kukkupallot oli surkea idea. Olis vaikka pyöräyttänyt 4-4-2 ja Skyttä kentälle... Jos Tendeng on ollut nivusvaivainen niin ei sitä ehdoin tahdoin kannata peluuttaa.
No ainakin se vois olla hyvä alku, jos sen pystyis tuon Kupsi pelin jälkeen myöntään, että peli oli Ilveksen osalta halutonta paskaa suurimman osan peliajasta. Tai mikäli oot asiasta eri mieltä niin ihan mielellään lukisin perustelut vastakkaiselle mielipiteelle?

Itsellä on ollut jo hetken tapana katsoa ruudusta uusintana pelit mitkä on paikanpäällä katsonut ja kommentoida pelejä vasta sen jälkeen. Suosittelen vahvasti tuota tapaa sillä siinä kiinnittää monesti huomiota eri asioihin, kun mihin paikanpäällä. Kupsi pelin osalta matsitallenteen katselu uusintana vaan alleviivasi niitä huomioita mitä oli jo paikanpäällä tehnyt.
libertadores

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Huuhkajat


Vastaus #2199 : 18.08.2019 klo 14:54:09

No ainakin se vois olla hyvä alku, jos sen pystyis tuon Kupsi pelin jälkeen myöntään, että peli oli Ilveksen osalta halutonta paskaa suurimman osan peliajasta.

Voi se peli olla paskaa ja heikkoa ilman, että se on aina silloin halutonta.

Vaikee vaan millää järjellä kuvitella, että joukkue on mestaruustaistossa, lähes täys tupa, kotimatsi ja yks päävastustaja vastassa, että homma olis tahdosta kiinni.
Ihan vaan piruuttaan ei muka viitsi tuossa tilanteessa tahtoa ja haluta voittaa tai pelata hyvin?

Se on sitten eri asia, miten sen tahdon ja halun saa näkymään siinä suorituksessa, mutta ei se tahdottomuus mikään juurisyy ole, vaan se on seurausta jostaki muusta.

 
Sivuja: 1 ... 87 [88] 89 ... 115
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa