FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 07:08:06 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mitä mieltä Tommi Pikkaraisesta TPS:n valmentajana?
Peukku - 96 (37.8%)
Undecided - 89 (35%)
Keskari - 69 (27.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 253

Sivuja: 1 ... 58 [59] 60 ... 156
 
Kirjoittaja Aihe: TPS 2019  (Luettu 762354 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo


Vastaus #1450 : 31.01.2019 klo 14:51:45

http://www.tpsjuniorijalkapallo.fi/uutiset/109184/leena-allen-on-valittu-tps-juniorijalkapallon-uudeksi-toiminnanjohtajaksi
Räpymies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1451 : 31.01.2019 klo 15:03:43

Lucas oli a)Gant-pelaaja ja b) ekan kerran Tepsin kanssa 10-vuotiaana ja 12-vuotiaasta asti ollut Tepsin joukkueessa. Aluksi toki YJ-pelaajana Piffenistä mut oli kuitenkin.

Lucas pelasi useamman vuoden TPS maalivahtina ja PIF kenttäpelaajana kun ehti.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1452 : 31.01.2019 klo 15:24:46

Ylos toiminnanjohtajan valinnasta.

Puskista tuli, kun luulin että vielä liiton projekti jatkui, jossa oli hommissa. On todella aikaansaava henkilö kyllä ja toivotaan että saa maksimalisen tuen seuran sisältä.
betluck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC


Vastaus #1453 : 31.01.2019 klo 15:28:39

Valitettavaa siis

Eli jos nainen valitaan johonkin tehtävään kerran sadasta, niin tasa-arvoinen maailma on valitettavaa :D
taylor

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TPSJalkapallo #TPSJunnut


Vastaus #1454 : 31.01.2019 klo 15:35:18

Ylos toiminnanjohtajan valinnasta.

Puskista tuli, kun luulin että vielä liiton projekti jatkui, jossa oli hommissa. On todella aikaansaava henkilö kyllä ja toivotaan että saa maksimalisen tuen seuran sisältä.

Ylos
...tai sitten tepsiläisittäin teilataan viikkoa ennen kun on aloittanut ;)
Järkkäri

Poissa Poissa


Vastaus #1455 : 31.01.2019 klo 15:37:01

Tänä päivänä on jokapuolelle valittava nainen, etteivät valita EU:hun. Raisiossa ei oltu kovinkaan tyytyväisiä tekoihin. Jäämme odottelemaan aikaansaannoksia. Melko heikkoja olivat muut hakijat, mikäli paras valittiin, kuten tiedotteessa oli. Tuleeko nyt rinnalle Minna Canth akatemia?
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1456 : 31.01.2019 klo 15:39:11

Raisiossa ei oltu kovinkaan tyytyväisiä tekoihin. 
Itse taas hyvinkin päinvastaista sieltä kuullut. Ennen Alleniahan Raifu oli aika pieni harrasteseura, mutta nosti profiiliana aika paljon Allenin aikana
Jasseri

Poissa Poissa


Vastaus #1457 : 31.01.2019 klo 15:39:39

Tänä päivänä on jokapuolelle valittava nainen, etteivät valita EU:hun. Raisiossa ei oltu kovinkaan tyytyväisiä tekoihin. Jäämme odottelemaan aikaansaannoksia. Melko heikkoja olivat muut hakijat, mikäli paras valittiin, kuten tiedotteessa oli. Tuleeko nyt rinnalle Minna Canth akatemia?
Nyt jos koskaan: painu vittuun. Äläkä tule takaisin.
TanaanTehtyNickki

Poissa Poissa


Vastaus #1458 : 31.01.2019 klo 15:45:26

Hyökkäys: Veikkausliigan alatasoa
Keskikenttä: Ykkösen keskitasoa
Puolustus: Ykkösen keskitasoa

Tällä hetkellä...
Järkkäri

Poissa Poissa


Vastaus #1459 : 31.01.2019 klo 15:50:48

Kielenkäyttösi on kuin junnuvalmentajilla!!!
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #1460 : 31.01.2019 klo 15:52:05

Nyt jos koskaan: painu vittuun. Äläkä tule takaisin.

Toi loputon negatiivinen energia on kyllä saatanan raskasta. Vaikka keskusteltais perhosista, niin siihenkin varmaan löytyisi näkökulma suoraan mustasta aukosta.

(Samat) omat näkökantansa voisi esittää jollain muullakn tavalla. Jollain hieman vähemmän raskaammalla.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2019 klo 15:54:45 kirjoittanut Norppa »
Humba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #1461 : 31.01.2019 klo 16:36:55

Tänä päivänä on jokapuolelle valittava nainen, etteivät valita EU:hun.

Jos Leena vei sun kaverin duunipaikan ja koitat pistää pystyyn mustamaalauskamppista, niin pitäisi kyetä nokkelampaan avaukseen. Tällainen klassinen sukupuoleen liittyvä dumaaminen on vähän ysäriä.
Jasseri

Poissa Poissa


Vastaus #1462 : 31.01.2019 klo 16:59:21

Kielenkäyttösi on kuin junnuvalmentajilla!!!
Anteeksi jos loukkasin herkän lumihiutale-setämiehen tunteita. Ajattele sovinistisia ajatuksia, ehkä se helpottaa.
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1463 : 31.01.2019 klo 17:43:06

Sovinismille ja seksismille vahva Alas. Junteinta mitä tiedän -topicissa nämä. Toivottavasti TPS-topicista ei enää ikinä tarvitse lukea noin ala-arvoista tekstiä.

Valtavan hyvin en Allenin aiempia tekemisiä tunne, mutta päällisin vaikuttaa ihan hyvältä poiminnalta. Edeltäjän tekemisistä ei ole kauheasti iloista kerrottavaa kuulunut, joten työmaata lienee edessä. Toivottavasti
« Viimeksi muokattu: 31.01.2019 klo 18:20:31 kirjoittanut Statisti »
Söören

Poissa Poissa


Vastaus #1464 : 31.01.2019 klo 18:21:49

Hyökkäys: Veikkausliigan alatasoa
Keskikenttä: Ykkösen keskitasoa
Puolustus: Ykkösen keskitasoa

Tällä hetkellä...

Valtavan hyvin en muiden ykkösten joukkueiden rostereihin vielä ole tutustunut, mutta itse kuvittelisin tuon olevan kärkitasoa jo nyt ???
(edit: ja onhan toi puolustuskin ihan  "kelvollinen" vaikka avauksen topparia huutaakin vielä)

Järkkärille puolestaan suosittelisin pientä kirjoittelutaukoa ja esimerkiksi: ATK-PERUSKURSSI ALOITTELIJOILLE sekä SENIORI, HALLITSE FACEBOOK, SKYPE, BLOGI JA MUUT SOSIAALISEN MEDIAN HITTITUOTTEET -kursseja (http://www.tslturku.fi/kurssit/atk/).
« Viimeksi muokattu: 31.01.2019 klo 19:09:47 kirjoittanut Söören »
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #1465 : 31.01.2019 klo 18:24:26

Itse taas hyvinkin päinvastaista sieltä kuullut. Ennen Alleniahan Raifu oli aika pieni harrasteseura, mutta nosti profiiliana aika paljon Allenin aikana
Omat kokemukseni ovat hyvin samanlaisia kuin Velmulla. RaiFun toiminnasta en kovin paljoa tiedä, mutta kun olen nyt parin viime vuoden aikana ollut Leenan kanssa tekemisissä, on hänestä jäänyt hyvä kuva. Nyt TPS:n junioripuolen johdossa pitäisi olla henkilö, joka haluaa kehittää asioita ja uskaltaa sanoa mielipiteensä.
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1466 : 31.01.2019 klo 18:54:27

Hyökkäys: Veikkausliigan alatasoa
Keskikenttä: Ykkösen keskitasoa
Puolustus: Ykkösen keskitasoa

Tällä hetkellä...

Aika silmittömästi on Ykkösen taso noussut yhden kauden aikana, jos tämän nyt rakenteilla olevan joukkueen perustaso on jossain viidennellä sijalla.
Mikurin Murhe

Poissa Poissa


Vastaus #1467 : 31.01.2019 klo 19:18:52

Aika silmittömästi on Ykkösen taso noussut yhden kauden aikana, jos tämän nyt rakenteilla olevan joukkueen perustaso on jossain viidennellä sijalla.

ja Veikkausliigan laskenut, kun sen keskikastiin laskettu Ilves on pelannus samojen vastustajien kanssa suurin piirtein samoin tuloksin kuin ykkösen "vitonen".
juha_h

Poissa Poissa


Vastaus #1468 : 31.01.2019 klo 20:11:52

  JASSERI

Minua ei edes vitsillä verrata Järkkäriin!!!


Minä olen herkkä
 minä olen lumi
  minä olen hiutale
   minä olen setä
    minä olen mies?


P.s Mikä mies on Juho Salminen?
 Tietääkö joku enemmän tai vähemmän?
 Minulta mennyt ohi koko mies ja perjantaina ei pääse paikalle katsomaan.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2019 klo 20:18:45 kirjoittanut juha_h »
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1469 : 31.01.2019 klo 20:56:39

P.s Mikä mies on Juho Salminen?
 Tietääkö joku enemmän tai vähemmän?
 Minulta mennyt ohi koko mies ja perjantaina ei pääse paikalle katsomaan.

Pelasi pari vuotta sitten naapurissa vajaat 40 liigapeliä ja väläytti ajoittain, muttei ollut suoranaisesti lähellä mitään todellista läpimurtoa. Aladivareissa tehnyt hyvää jälkeä ja viime kaudella KaaPossa 20 ottelussa kymmenen maalia. Leveyshankintana ihan ok, mutta en sitten tiedä, oliko hyökkäykseen valtavaa tarvetta edes leveyspelaajalle.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1470 : 31.01.2019 klo 21:47:56

Salminen otti KaaPon kausien aikana valtavan kehitysloikan pelin ymmärtämisessä. Oli nuorempana aika yksipuolinen laidalta pystyyn juokseva pelaaja, joka oli koko ajan paitsiossa eikä muutenkaan oikein pelistä ymmärtänyt mitään, kun oli ylivoimaisella nopeudellaan aina pärjännyt.

Nyt selkeästi kehittynyt ja kokonaisvaltaistunut pelaajana. Pystyy jopa tietynlaista target-roolia pelaamaan nykyään ja osaa ajoittaa juoksunsa huomattavasti paremmin.

Tuo älyttömällä nopeudellaan yhden ison uhan tarvittaessa vastustajan puolustuslinjalle, joka taas avaa tilaa siihen linjan edustalle enemmän, koska Salmista vastaan korkealla puolustuslinjalla pelaaminen on itsemurha, jonka Pikkarainen SalPan riveissä viime kaudella sai tuta.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #1471 : 31.01.2019 klo 23:13:31

Tänä päivänä on jokapuolelle valittava nainen, etteivät valita EU:hun. Raisiossa ei oltu kovinkaan tyytyväisiä tekoihin. Jäämme odottelemaan aikaansaannoksia. Melko heikkoja olivat muut hakijat, mikäli paras valittiin, kuten tiedotteessa oli. Tuleeko nyt rinnalle Minna Canth akatemia?

Mäkin mielini pahoitan tuosta.

Millä hiton vuosisadalla setämies elää? Luulin jo ettet voi enempää laittaa schaibaa mut näemmä voit.
pökkelö

Poissa Poissa


Vastaus #1472 : 31.01.2019 klo 23:29:15

Kunnioitusta ei sitten enää seuran junioreita kohtaan riittänytkään? Muuten kyllä samaa mieltä, ettei välttämättä ihan jokaista liikettä pitäisi foorumilla huudella, jos on vähänkään sisäpiirissä.

Mielestäni Kaihlamon vastaus oli asiallinen, ettei meille tietämättömille jää sellaista kuvaa, että talentteja lipuu naapuriin paremman valmennuksen toivossa.
Ihantosivai

Poissa Poissa


Vastaus #1473 : 01.02.2019 klo 09:01:56

Mielestäni Kaihlamon vastaus oli asiallinen, ettei meille tietämättömille jää sellaista kuvaa, että talentteja lipuu naapuriin paremman valmennuksen toivossa.
Kaihlamon vastaukset ovat kuitenkin sitä luokkaa ettei yhtään hyvää talenttia ole menetetty vaan pelkät hylkiöt ovat vaihtaneet seuraa. Tosin eipä taida yhtään isoa menetystä tullut puolin eikä toisin.
Kappe Hämäläinen taitaa olla ainut josta on rahaa tullut, jos en muista väärin, joka on seuraa vaihtanut.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo


Vastaus #1474 : 01.02.2019 klo 10:46:18

Kaihlamon vastaukset ovat kuitenkin sitä luokkaa ettei yhtään hyvää talenttia ole menetetty vaan pelkät hylkiöt ovat vaihtaneet seuraa. Tosin eipä taida yhtään isoa menetystä tullut puolin eikä toisin.
Kappe Hämäläinen taitaa olla ainut josta on rahaa tullut, jos en muista väärin, joka on seuraa vaihtanut.

Aikamoista olkiukkoa nyt rakentelet kun en käsittääkseni ole noin kyllä kirjoittanut. Nyt puhutaan kuitenkin sen ikäisistä pelaajista että olen n. 6-7-vuotiaasta asti kyseisiä pelaajia seurannut läheltä niin tiedän aika tarkkaan taustat ja asioihin vaikuttavat syyt, niin näissä tapauksissa ei kyllä valmennuksen laatu ollut se syy siirtoihin. Se että kuka on talentti ja kuka ei on aika vaikeasti määriteltävissä. Ja jokaisella on omat mielipiteet siitä vähän riippuen mitä asioita painotetaan. Toisille taito on se ykkönen, toisille fysiikka ja joillekin esim. henkisen puolen jutut tai taustat ympärillä. Fakta on kuitenkin se että missään osa-alueella ei saisi olla kovinkaan suuria esteitä tai puutteita jos puhutaan oikeista talenteista. Suomessa muutenkin kulttuuri ja hyvien pelaajien määrä on sen verran ohkaista vielä että mun mielestä koko "talentti"-sanaa käytetään ihan liian herkästi ja aivan liian usein pelaajista joilla on niin suuria esteitä olemassa koko ajan polulla ettei ole yksinkertaisesti mahdollista tulla huippupelaajaksi jollei jotain todella isoa muutosta tapahdu yhtäkkiä. Aika harvoin se muutos kuitenkaan esimerkiksi on ympäristön vaihdos +15-vuotiaana jos puhutaan oikeasti merkittävistä esteistä kehittymiselle. Hetkellistä boostia toki aika usein saadaan uusista kuvioista, mutta aika nopeasti sekin yleensä haihtuu. Tässä viime vuosien saatossa on seuroja vaihtanut pelaajia, jotka on siirtyessä ollut poikamaajoukkuepelaajia ja vuoden parin päästä vaihdosta ovat lopettaneet pelaamisen kokonaan tai siirtyneet höntsäämään alasarjoihin. Ja ne samat esteet ja ongelmat jotka ovat siihen lopettamiseen tai höntsäämiseen johtaneet on ollut nähtävissä jo edellisessä seurassa vuosien ajan. Ei ne vaan yleensä seuravaihdolla yhtäkkiä poistu ilman totaalisia muutoksia omassa tekemisessä tai taustoissa.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2019 klo 11:16:26 kirjoittanut Kaihlamo »

 
Sivuja: 1 ... 58 [59] 60 ... 156
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa