FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 14:34:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 70
 
Kirjoittaja Aihe: EIF 2019  (Luettu 375625 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mustavalkoraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #725 : 24.03.2019 klo 19:40:22

Tee ite parempaa, tai seuraa vaikka klubi.
Todella hyvä asenne, juuri noin futiskultuuria rakennetaan ja suhteita faneihin hoidetaan. Aivan mahtava vastaus!
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #726 : 24.03.2019 klo 20:09:09

Todella hyvä asenne, juuri noin futiskultuuria rakennetaan ja suhteita faneihin hoidetaan. Aivan mahtava vastaus!
Oliko tuo nimimerkki joku EIFfin virallinen vai mitä? :D eihän se nyt seuran vika ole jos täällä joku nimimerkki tuollaisia huutelee.

Mutta mitä tuohon tiedottamiseen tulee, niin kuten jo moneen otteeseen todettu sen toimivan vapaaehtoispohjalta eli sitä tehdään tasan sen verran mitä joku sitä jaksaa omien hommiensa ohella tehdä.

Ja joskus jossin junnujoukkueessa voi olla taustoilla joki aktiivinen ja innokas henkilö, joka tiedottaa asioista todella paljon ja laadukkaasti. Ei se keltään pois ole, vaikka tokihan se hassulta näyttää että jostain junnujoukkueesta enemmän juttua tulee mitä edarista.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #727 : 24.03.2019 klo 20:33:48

Tee ite parempaa, tai seuraa vaikka klubi.

Nyt argumentti on hyvällä tasolla.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #728 : 24.03.2019 klo 20:36:39

Kiitos palautteesta!

1. Pitää paikkansa!
* *
4. Luulen että yksi meni oikein ja se on todella nolo.
5. Tämä on työn alla, olemme kotisviutekijän kanssa tekemässä töitä jotta edustusjoukkue olisi omat sivut ja muu seura omat sivut. Tavoite on että näin olisi ennenkuin kausi alkaa.
6. Vanhat pelaajat poistettu ja uusien nimet työn alla.

terv patte

Kiitos Patte tiedoista ja anteeksi että olen hankala. Teet sen minkä voit ja se on tarpeeksi.
Irondwarf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eif, Eif,Eif. Akinfenewa, FC Kontu,Piff


Vastaus #729 : 24.03.2019 klo 20:40:11

Nyt argumentti on hyvällä tasolla.

Ei ollut vastaväite tai "argumentti" vaan ehdotus miten voisit käyttää vapaaikasi kun vaikuttaa että sulla on sitä aivan liian paljon...
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #730 : 24.03.2019 klo 22:27:37

Ei ollut vastaväite tai "argumentti" vaan ehdotus miten voisit käyttää vapaaikasi kun vaikuttaa että sulla on sitä aivan liian paljon...

Ja sä käytät sun vapaa-aikasi paljon viisaammin? Kaksinaismoralismi sai just uuden tarkoituksen.
Irondwarf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eif, Eif,Eif. Akinfenewa, FC Kontu,Piff


Vastaus #731 : 24.03.2019 klo 22:54:50

Ja sä käytät sun vapaa-aikasi paljon viisaammin? Kaksinaismoralismi sai just uuden tarkoituksen.


Niin kauan kun en kritisoi talkotyöläisiä uskallan väittää näin.
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #732 : 24.03.2019 klo 22:57:42

Todella hyvä asenne, juuri noin futiskultuuria rakennetaan ja suhteita faneihin hoidetaan. Aivan mahtava vastaus!

Olisiko paikallaan suosikkijoukkueen ja vaikka nimimerkinkin vaihto, kun kerran EIF on ainut seura mikä kiinnostaa?
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #733 : 24.03.2019 klo 23:14:56


Niin kauan kun en kritisoi talkotyöläisiä uskallan väittää näin.

Missä kohtaa mä olen kritisoinut henkilökohtaisesti? Jos sä luet mun aikaisemmat kommentit uudelleen, niin sä huomaat että mä kirjotin Pattelle että syy ei ole hänen.
Irondwarf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eif, Eif,Eif. Akinfenewa, FC Kontu,Piff


Vastaus #734 : 24.03.2019 klo 23:18:45

Missä kohtaa mä olen kritisoinut henkilökohtaisesti? Jos sä luet mun aikaisemmat kommentit uudelleen, niin sä huomaat että mä kirjotin Pattelle että syy ei ole hänen.

Et ole kritisoinut ketään henk.kohtaisesti mutta tiedät kyllä varsin hyvin että eiffin tiedotus toimii vapaehtoispohjalla
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #735 : 25.03.2019 klo 13:19:52

Olen samaa mieltä usean edellisen kanssa.EIFfän tiedotus ei näyttäisi vapaaehtoispohjalta vaan yläastetason poikien puuhastelulta ja sehän ei tunnetusti vie pitkälle.
Irondwarf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eif, Eif,Eif. Akinfenewa, FC Kontu,Piff


Vastaus #736 : 25.03.2019 klo 14:44:56

Olen samaa mieltä usean edellisen kanssa.EIFfän tiedotus ei näyttäisi vapaaehtoispohjalta vaan yläastetason poikien puuhastelulta ja sehän ei tunnetusti vie pitkälle.

Kyllähän tässä on keskusteltu heikosta tiedottamisesta aika paljon. En ole huomannut että kukaan olisi tyytyväinen tilanteeseen. Käsitääkseni tiedottaja itse on käynyt täälä pyytämässä anteeksi jo tällä kaudella parinkin otteeseen.

Mielestäni voidaan ja kuuluukin kritisoida edustusjoukkueen liittyviä asioita. Sitten on seura ja vapaaehtoiset joiden turvin edustusjoukueen tiedotus ilmeisesti hoituu. En ymmärrä miten näitä voi kritisoida esim. "Puuhastelusta" kun kyse on nimenomaan puuhastelioista?

Vapaaehtoistyöntekijältä ei voi odottaa muuta kun että tekee parhaansa.

Jos tiedottaminen on "yläastetasolla" niin voi 1. Ymmärtää syyt miksi näin on 2. Olla ymmärtämättä ja kritisoida ihmisiä jotka oikeasti tekevät jotain seuran hyväksi amatööreiksi, mutta pitäisi muistaa että se tässä tapauksessa yksinkertaisesti johtu siitä että ovat amatöörejä.
Jantteri/

Poissa Poissa


Vastaus #737 : 25.03.2019 klo 17:12:09

Kyllähän tässä on keskusteltu heikosta tiedottamisesta aika paljon. En ole huomannut että kukaan olisi tyytyväinen tilanteeseen. Käsitääkseni tiedottaja itse on käynyt täälä pyytämässä anteeksi jo tällä kaudella parinkin otteeseen.

Mielestäni voidaan ja kuuluukin kritisoida edustusjoukkueen liittyviä asioita. Sitten on seura ja vapaaehtoiset joiden turvin edustusjoukueen tiedotus ilmeisesti hoituu. En ymmärrä miten näitä voi kritisoida esim. "Puuhastelusta" kun kyse on nimenomaan puuhastelioista?

Vapaaehtoistyöntekijältä ei voi odottaa muuta kun että tekee parhaansa.

Jos tiedottaminen on "yläastetasolla" niin voi 1. Ymmärtää syyt miksi näin on 2. Olla ymmärtämättä ja kritisoida ihmisiä jotka oikeasti tekevät jotain seuran hyväksi amatööreiksi, mutta pitäisi muistaa että se tässä tapauksessa yksinkertaisesti johtu siitä että ovat amatöörejä.
Kysymys onkin kuuluuko tiedottamisen olla tällä tasolla kun se on, amatööritasolla?
Ehkä junnujen suhteen näin voi olla, mutta toiseksi korkeimmalla sarjatasolla ei ehkä sentään. Tehdään koko seura naurunalaiseksi aivan turhaan mielestäni.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #738 : 25.03.2019 klo 20:15:26

Koko tämä tiedotusjupakkahan johtuu resurssipulasta ja tämä nyt ei ole mikään yllätys niille joka on tilannetta seurannut. Vapaaehtoisvoimin pyörivä mediatiimi tekee parhaansa ja kun taloudelliset haasteet on mitä on niin on selvää ettei edustusjoukkuetta pyörittävällä osakeyhtiöllä ole ylimääräistä laittaa tilanteen parantamiseen. Vaikka itsekin haluaisin nähdä parannusta tällä saralla niin täytyy myöntää että itseäni huolestuttaa kyllä, hieman vaihtelevaa tiedottamista, enemmän osakeyhtiön tulevaisuus. Taloudelliset haasteet ovat isot mutta jatkuvuuden kannalta olisi myös muuten löydettävä uusia innokkaita toimijoita osakeyhtiön johtokuntaan. Kuinka kauan nämä harvat nykyiset sankarit jaksavat vetää koko hommaa?
supstanssi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?


Vastaus #739 : 26.03.2019 klo 17:45:06

Mediatiimi on kieltämättä koko suomifutiksen koomisin termi.  Yksi foorumisti tuottaa enemmän ja lähes yhtä merkittävää sisältöä kuin minkään seuran mediatiimi.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #740 : 27.03.2019 klo 19:14:06

Nyt alkaa! Omar Jama EIF:in riveihin..

https://www.ekenasif.fi/fotboll/herrar/aktuellt/supertalangen-och-mittfaeltaren-omar-jama-klar-foer-eif
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.


Vastaus #741 : 27.03.2019 klo 19:17:26

Vaikkei nyt mikään sateentekijä liigassa, mutta oho.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #742 : 27.03.2019 klo 22:52:02

Kaikki huutaa vahvistuksista täällä mutta sitten kun vahvistus tulee niin kaikki on hiljaista. Hyvää päivää, tännekin.
jaha!!

Poissa Poissa


Vastaus #743 : 28.03.2019 klo 06:40:25

Ingen vågar hurra ännu den föra spelaren var ju 4  dagar i laget !!!
gunnar

Poissa Poissa


Vastaus #744 : 28.03.2019 klo 06:46:29

Supertalang??? Borde han inte spela i ligan då?
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.


Vastaus #745 : 28.03.2019 klo 08:10:20

Han kommer ju från ligan med två säsonger i bagaget. 90min/match i ettan > en inte garanterad startplats i ligan? Sen har ju Eif rätt så bra statistik på vidareförsäljning, det kan också väga in.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #746 : 28.03.2019 klo 08:26:39

Mielenkiintoinen hankinta jolla on ihan mukavasti kokemusta liigasta. Nyt on myös mielenkiintoista nähdä miten tämä vaikuttaa muihin pelaajiin. Luulisi että Fontaine pääsee nyt taas laidalle jossa on aikaisemmissa seuroissa viihtynyt. Nyt on yksi täsmähankinta löydetty kaksi lisää tarvitaan vielä.
eddi

Poissa Poissa


Vastaus #747 : 28.03.2019 klo 12:20:44

Hyvä hankinta...ja lisää tulee viim. maanataina todella kova vahvistus...
Jasseri

Poissa Poissa


Vastaus #748 : 28.03.2019 klo 12:30:54

Täyttä paskaa että tuodaan pelaajia sisään, vaikka on verovelkaa vaikka miten. Pitäisikö noita laittaa vähän tärkeysjärjestykseen?
Tällä touhulla EIF tekee itsestään samanlaisen paskajengin kuin PS Kemi. Konkurssin tullessa ei tule ikävä.
Irondwarf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eif, Eif,Eif. Akinfenewa, FC Kontu,Piff


Vastaus #749 : 28.03.2019 klo 12:56:15

Hyvä hankinta...ja lisää tulee viim. maanataina todella kova vahvistus...

Ooh. Haluatko paljastaa enemmän?

 
Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 70
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa