FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 20:30:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Kirjoittaja Aihe: VFG-Homostelu 2018  (Luettu 23741 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


: 10.12.2018 klo 17:41:53

Jee
« Viimeksi muokattu: 12.12.2018 klo 02:46:07 kirjoittanut Demian »
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #1 : 10.12.2018 klo 22:08:53

KSP, se on sammunut tahti.
Julkea bulbul

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #2 : 11.12.2018 klo 15:52:27

En tiedä vaikuttaako laskentaan, mutta heti ensimmäisessä rivissä on Kuismalla BiriBirissä turha välilyönti.

Vaikka iivu on tänä vuonna koittanut näyttää, että tärkein saavutettiin viime vuotisella maratonlistan kärkipaikan nappaamisella eikä, luultavasti satraapin rauhallisen otteen vuoksi, ole tarvinnut ottaa perinteistä loppuvuoden spurttia, niin onhan tuo kaksintaistelu mielenkiintoinen. Muut ovat tavoittamattoman matkan päässä ja ensimmäisten äänien jälkeen ero kärjessä on kasvanut kahdella pisteellä 31 pisteeseen. Molemmat saavat varmasti kiintiöäänensä vanhoista meriiteistä, mutta vaikea uskoa tilanteen tänä vuonna kääntyvän.

Tälle ajankohtaisuudesta erityis- Ylos:
10. toniv

Zazarille suuri kiitos historian toisesta ykkössijasta, vaikkei sitä kyllä perustele yhtään mikään esim. muihin top-3-nimimerkkeihin verrattaessa. Olisin halunnut hyvälle kirjoittelijalle antaa vastineeksi takaisin edes jotain, mutta taso on vain niin laaja, että en kyennyt poistamaan listalta ketään. :( Huitelen jo ensimmäisen vuorokauden jälkeen lähes ennätyspisteissäni muidenkin arvostamieni nimimerkkien antamien pisteiden ansiosta, joten voin huoletta valehdella itselleni jo nyt kaiken vuoden aikana täällä käytetyn ajan olleen hyödyllistä. Kiitos! Tuoppi

Edit.
Muuten olisi mennyt ykkössija Louharille mutta eilisaamuinen forumarkeologisesti huippuarvokas selvityksesi 250 ensimmäiseksi rekisteröityneen nolla viestiä lähettäneen käyttäjän palstalla vietetyistä kokonaisajoista pisti naurattamaan sen verran kovasti, että vaihdoin teidät ympäri.

Hienoa kuulla, ajoitin huippukunnon oikealle hetkelle.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2018 klo 16:23:25 kirjoittanut Julkea bulbul »
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #3 : 11.12.2018 klo 16:11:08

Zazarille suuri kiitos historian toisesta ykkössijasta, vaikkei sitä kyllä perustele yhtään mikään esim. muihin top-3-nimimerkkeihin verrattaessa.

Muuten olisi mennyt ykkössija Louharille mutta eilisaamuinen forumarkeologisesti huippuarvokas selvityksesi 250 ensimmäiseksi rekisteröityneen nolla viestiä lähettäneen käyttäjän palstalla vietetyistä kokonaisajoista pisti naurattamaan sen verran kovasti, että vaihdoin teidät ympäri.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #4 : 11.12.2018 klo 22:30:47

Uutinen
. Homer

Hämmentynyt harmaahapsi nojaamassa lapioon siirtolapuutarhan laidalla. Asiat mihin nuorena uskoi, ja joiden puolesta oli valmis kamppailemaan, ovat ajan saatossa vesittyneet tai menettäneet alkuperäisen tarkoituksensa.


Tangomursun kaunis kuvaus ansaitsee noston. Täytyypä miettiä vastapallo, olen hidastunut näin vanhemmiten, joten täytyy ottaa aikaa.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #5 : 11.12.2018 klo 22:46:12

Tangomursulle voisi tosiaan antaa äänen vain tuon äänestysviestin takia, mutta katsotaan nyt. Ykkönen on ollut selvillä jo kauan, mutta muuten on vaikea saada listaa kasaan. Tai siis löytyyhän niitä kirjoittajia, mutta sellaisia, jotka erottuisivat sitten muista asiakirjoittajista.
Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 11.12.2018 klo 22:47:49

Vihdoinkin ääni vuoden turhin foorumilainen gaalassa Ylos
Beth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #7 : 12.12.2018 klo 01:42:26

Tilannetietoa:

Savon keisari 0p
Savon Keisari 25p
Peledinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi


Vastaus #8 : 12.12.2018 klo 08:57:13

Bupa dukta on kirjoittanut Savon keisarin jälkimmäisenkin sanan isolla alkukirjaimella.

Edit. Yläpuolella asiasta onkin Rolleyes
Glamour Tits

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #9 : 12.12.2018 klo 23:44:18

Omalle listalle eivät mahtuneet tänä vuonna mm. seuraavat nimimerkit: Naapel, Yourworstnightmare, sähköpässi, Edmundo, Härison, Jalitsumies, Jasseri ja se yks, jonka nyt tästä unohdin. Hienoja tyyppejä silti on forkka pullollaan ja innolla odotan tulevaa Veikkausliigakautta. Törmätään hallilla ja kentillä!
Louhikkokoskettaja
Vastaus #10 : 13.12.2018 klo 19:48:59

Laitetaan Salmingin viesti nyt tähän, kun ei nimimerkin liian vähäisen viestimäärän takia laskettaviin ääniin kuulu.

Lainaus käyttäjältä: Salming
1. Jorma Teräs
Maajoukkuetilastointi. Kiitos siitä.

2. Julkea bulbul
Maajoukkuetilastojen koonti. Kiitos niistä.

3. Boca Limpia
Chelsean kausiketjussa kattavia tekstejä asetelmista tuleviin otteluihin historiatietoineen.

4. aquel
Ansioitui varsinkin "Täällä seuraamme Argentiinan matkaa kohti finaalitappiota"-ketjussa, jota seurasin tarkasti paikan päällä nähdyn ARG-NIG ottelun vuoksi.

5. sheng
Kesän MM-kisojen aikaan mielenkiintoisia taktisia havaintoja kuvin höystettynä. Edelliset viestit syyskuussa, joten jäi siksi TOP3:n ulkopuolelle.

6. Molitika
Kansojen liigasta ja EM-karsinnoista edistyksellisiä laskelmia, joista aivot kiittävät jumppaamalla.

7. Härison
Fantastisia ketjunavauksia KuPSin otteluissa.

8. Louhikkokoskettaja
MLS ei juuri kiinnosta, mutta viestit ovat aina hyvin jäsenneltyjä ja siksi niitä lukee silti mielellään. Tuttu nimimerkki monessa muussakin ketjussa ympäri palstan.

9. Coulijoe
Chelsea-aktiivisuuden lisäksi kirjoittaa monipuolisesti muillekin alueille laadukkaasti.

10. Kim Suomisen ponnari
Ajoittain toki ehkä liiallista hämmentämistä kotimaisessa jalkapallokeskustelussa, mutta viestit ainakin hymähdyttävät ja koskevat usein Turun Palloseuraa ja FC Interiä, jotka ovat ne joukkueet, joiden kotiotteluihin minulla on lyhin matka. Chelsea-ketjussa myös aktiivinen.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #11 : 13.12.2018 klo 19:56:46

Laitetaan Salmingin viesti nyt tähän, kun ei nimimerkin liian vähäisen viestimäärän takia laskettaviin ääniin kuulu.


Salmingin olisi pitänyt jakaa kirjoituksensa useampaan viestiin! Ehkä jonkinlainen laatu korvaa määrän -klausuuli voisi tähän sopia?
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #12 : 13.12.2018 klo 20:00:39

Sama!
Louhikkokoskettaja
Vastaus #13 : 13.12.2018 klo 20:01:03

Salmingin olisi pitänyt jakaa kirjoituksensa useampaan viestiin! Ehkä jonkinlainen laatu korvaa määrän -klausuuli voisi tähän sopia?

Sinähän se asiantuntija tuossa kirjoitusten jakamisessa eri viesteihin olet, ja itsekin vain vähän huonompi.

Säännöissä sanotaan asia, ja Salmingin saldo ennen 1.12. kirjoitetuissa viesteissä on alle 200, eivätkä kaikki noista ole futisaiheisiakaan. Toki Demian äänestyksen järjestäjänä on varmaan se, joka poikkeuslupia jakaa tai on jakamatta.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #14 : 13.12.2018 klo 20:08:48

Jos minä saan äänestää, niin kyllä Salmingin pitää saada. Mulla on kohta 50 K viestiä tänne, mutta asiasisältö Salmingiin verrattuna on naurettavan pieni.
Nice10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF


Vastaus #15 : 13.12.2018 klo 20:11:12

Jos ei 200 viestiä saa spämmättyä täyteen, niin ei pidä kyllä saada äänestääkään. Joulupataan jos heittää kymppitonnin, niin voidaan harkita.
Salming

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Chelsea FC


Vastaus #16 : 13.12.2018 klo 20:49:12

Säännöissä sanotaan asia, ja Salmingin saldo ennen 1.12. kirjoitetuissa viesteissä on alle 200, eivätkä kaikki noista ole futisaiheisiakaan. Toki Demian äänestyksen järjestäjänä on varmaan se, joka poikkeuslupia jakaa tai on jakamatta.
Joo, käsi pystyyn virheen merkiksi. Luin kyllä ohjeet, mutta tuntui hölmöltä olla jakamatta omia ääniä ja kiitoksia, kun olen saanut itse niin paljon ääniä muilta. Lisäksi ajattelin, että koska viestimääräni oli kaiketi 198 ennen kuunvaihdetta, voisin vedota kohtaan " Äänestyksen järjestäjä pidättää oikeuden päättää äänestysoikeudesta" ja perustella äänestämistäni sillä, että tuo on hyvin lähellä 200 viestiä, vaikka ihan kaikki eivät liitykään jalkapalloon. Jos minua siis ei olisi kertaakaan äänestetty, en olisi lähtenyt edes kokeilemaan onneani.

Hyväksyn siis mukisematta äänieni hylkäyksen. Äänestämäni henkilöt näkevät kuitenkin sitten tässä ketjussa sen, että olen noteerannut heidän tekstit, vaikka pisteet jäävät saamatta.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #17 : 13.12.2018 klo 20:56:03

Sinähän se asiantuntija tuossa kirjoitusten jakamisessa eri viesteihin olet, ja itsekin vain vähän huonompi.

Se olikin asiantuntijan neuvo. Itse seuraan käytännössä shanksia.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #18 : 13.12.2018 klo 21:02:20

Säännöissä sanotaan asia, ja Salmingin saldo ennen 1.12. kirjoitetuissa viesteissä on alle 200, eivätkä kaikki noista ole futisaiheisiakaan. Toki Demian äänestyksen järjestäjänä on varmaan se, joka poikkeuslupia jakaa tai on jakamatta.
Joo, käsi pystyyn virheen merkiksi. Luin kyllä ohjeet, mutta tuntui hölmöltä olla jakamatta omia ääniä ja kiitoksia, kun olen saanut itse niin paljon ääniä muilta. Lisäksi ajattelin, että koska viestimääräni oli kaiketi 198 ennen kuunvaihdetta, voisin vedota kohtaan " Äänestyksen järjestäjä pidättää oikeuden päättää äänestysoikeudesta" ja perustella äänestämistäni sillä, että tuo on hyvin lähellä 200 viestiä, vaikka ihan kaikki eivät liitykään jalkapalloon. Jos minua siis ei olisi kertaakaan äänestetty, en olisi lähtenyt edes kokeilemaan onneani.

Enhän mä edes lukenut niitä sääntöjä itse ketjua avatessani, mutta jos mulla on lupa jostain joustaa, niin eiköhän nyt ole siihen täysin oikea hetki.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #19 : 13.12.2018 klo 21:05:48

Itse seuraan käytännössä shanksia.

Uutinen
Nimi:    shanks
Viestit:    7391 (1,590 viestiä per päivä)
Viimeksi paikalla:    04.05.2014 klo 13:48:41
Sähköposti:    jatinfoorumin@hotmail.com


Tästähän tuli sittenkin ihan hyvä päivä.
Louhikkokoskettaja
Vastaus #20 : 13.12.2018 klo 21:06:31

Enhän mä edes lukenut niitä sääntöjä itse ketjua avatessani, mutta jos mulla on lupa jostain joustaa, niin eiköhän nyt ole siihen täysin oikea hetki.

Tuon saa kyllä palautettua.

Toki ei kyllä lopulta ole ihan niin lähellä tuo Salmingin saldo, kun ei noita pelikeskusteluja ja tavaratoriviestejä ole kait tavattu futisaiheisiksi laskea. Noin 50 viestiä vajaa 200:sta jalkapalloaiheisesta viestistä.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #21 : 13.12.2018 klo 21:10:35

Uutinen
Nimi:    shanks
Viestit:    7391 (1,590 viestiä per päivä)
Viimeksi paikalla:    04.05.2014 klo 13:48:41
Sähköposti:    jatinfoorumin@hotmail.com


Tästähän tuli sittenkin ihan hyvä päivä.

Nettikiusaavat modet onkin parasta.
giro12

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #22 : 13.12.2018 klo 21:52:39

Olisiko Salming tullessaan valituksi ensimmäinen forumisti, joka tulee valituksi alle 200 viestillä?
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #23 : 13.12.2018 klo 21:57:53

Olisiko Salming tullessaan valituksi ensimmäinen forumisti, joka tulee valituksi alle 200 viestillä?

Toivottavasti tämä jää vain teoreettiseksi pohdinnaksi.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #24 : 13.12.2018 klo 22:48:12

Älä aliarvioi bandwagonvaikutuksen merkitystä.

 
Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa