FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 13:16:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5
 
Kirjoittaja Aihe: VFG-Homostelu 2018  (Luettu 23755 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Krannan Valderrama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Staffi


Vastaus #25 : 13.12.2018 klo 23:50:13

Toivottavasti tämä jää vain teoreettiseksi pohdinnaksi.
Itse liputan lutuurifoorumisti villeä.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #26 : 14.12.2018 klo 03:44:21

Jos oikeasti mietitään, kuka saa äänestää, niin rajoja ei varmasti ole tehty Salmimgin kaltaisia nimimerkkejä varten. Jos joku kirjautuu sisään noin 2014, kirjoittaa 180 viestiä ihan järkeviä, niistä 178 futisalueelle ja sitten yht'äkkiä päättää kirjoittaa aivan käsittämättömän timantista, lutuuria eteenpäin vievää analyysiä, on myös ansainnut äänioikeuden.

Modet, ääntenlaskijat, nyt saa rohkeasti kuunnella sydäntään. Meinasin sanoa järjen ääntään, mutta no, tiedätte.




Tämä (lähes) kaikki puolustelu, koska sain Salmingilta, varmasti ihana ihminen, ääniä.
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 14.12.2018 klo 17:22:22

Täällä pitäis olla joku raja kuinka usein saa viestin laittaa julkaisuun. Eli esim. kerran kuukaudessa.
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #28 : 14.12.2018 klo 17:30:29

Täällä pitäis olla joku raja kuinka usein saa viestin laittaa julkaisuun. Eli esim. kerran kuukaudessa.

Yleensäkin ihmisillä pitäsi olla joku raja kuinka usein turpansa avaavat.
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 14.12.2018 klo 17:31:18

Uutinen
Nimi:    shanks
Viestit:    7391 (1,590 viestiä per päivä)
Viimeksi paikalla:    04.05.2014 klo 13:48:41
Sähköposti:    jatinfoorumin@hotmail.com


Tästähän tuli sittenkin ihan hyvä päivä.

Nettikiusaavat modet onkin parasta.

Vitsi oiskin voinu palata vanhaan nikkiin. Kenenköhän hallussa tuo sähköpostiosoite on kun sinne lähtee ne aktivointiviestit.
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 14.12.2018 klo 17:32:45

Yleensäkin ihmisillä pitäsi olla joku raja kuinka usein turpansa avaavat.
Se ei täällä forkalla monille onnistu. Eikä oikeassakaan elämässä?
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #31 : 14.12.2018 klo 17:41:45

Se ei täällä forkalla monille onnistu. Eikä oikeassakaan elämässä?

Ei, siksi joku raja tulisi asettaa. Sata sanaa päivässä suusta ja yksi viesti nettiin? Loput käsimerkein?
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #32 : 14.12.2018 klo 17:48:25

Ei, siksi joku raja tulisi asettaa. Sata sanaa päivässä suusta ja yksi viesti nettiin? Loput käsimerkein?

Hymiöspämmille Ylos
HÄI

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkoposkihanhet & merimetsot


Vastaus #33 : 15.12.2018 klo 00:46:40

Tsei Tsei olisi kuulunut listani änkyrädemarien joukkoon, mutta jotenkin unohtui huumorivalintojen keskellä, enkä kyllä enää mene vaihtamaan, sori. + moi shanks.
Bob Maali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #34 : 15.12.2018 klo 13:54:03

Jos ei 200 viestiä saa spämmättyä täyteen, niin ei pidä kyllä saada äänestääkään.

Sama. Ja onhan se nyt vekkulimpaa, että vuoden misti on äänestyskelvoton untuvikko joka pyyhkii jarruilla lattiaa, kuin että sankari on se jonka kohdalla jarrut tekee poikkeuksia.
iivu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ♥


Vastaus #35 : 16.12.2018 klo 14:05:47

.. nostetaan kissa pöydälle. Olisipa melkoinen pyhäinhäväistys jos Sarrin neroudella omaa häntäänsä äkkipäätä nostanut junnumemberi "Salming" (kuka vittu) veisi tämän pystin, kun edes lähelle eivät yltäneet Tukeem Abdullah Jafer, Ricardo Leite, Tunnelointimikroskooppi tai SirLoser.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #36 : 16.12.2018 klo 14:51:39

Taitaa kertoa paljon myös siitä tyhjästä tilasta, jonka yllä mainittujen nimimerkkien poistuminen on jättänyt. Kaiken tämän hiljaiselon jälkeen Salmingin panostusta osataan arvostaa, kuten yllä mainittujakin olisi pitänyt, mikä on hieno asia.
giro12

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #37 : 16.12.2018 klo 15:12:54

Salmingin noin 150 futisviestiä sisältävät paljon enemmän asiaa kuin 90% forumisteista saavat koko forumistin uransa aikana viesteihin. Omatkin noin 2000 futisviestiä ovat suurelta osin tasoa: "Pukkkiiiiii!!!1" tai "huono tuomari, huono ihminen." Määrällisesti suurin osa foorumin viesteistä lienee juuri tuota osastoa.

Mielestäni hienoa, että foorumilla on nimimerkki, joka ei vänkää eikä vittuile, vaan ANALYSOI kuvien kera. Nämä viestit erottuvat edukseen varsinkin majuosiossa, kun muuten keskustelu on tasoa "Pelaajan x taso ei riitä näihin peleihin. Miksi Rive ei valinnut pelaajaa y?"

Ymmärrän toki, että suuri osa hassuttelijoista ei jaksa/ehdi lukea Salmingin viestejä.
iivu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ♥


Vastaus #38 : 16.12.2018 klo 15:22:03

Taitaa kertoa paljon myös siitä tyhjästä tilasta, jonka yllä mainittujen nimimerkkien poistuminen on jättänyt. Kaiken tämän hiljaiselon jälkeen Salmingin panostusta osataan arvostaa, kuten yllä mainittujakin olisi pitänyt, mikä on hieno asia.

.. hyvä pointti, varmasti näinkin. Tämä olisi sitten kuitenkin konkreettinen osoitus karmeasta tason laskusta, vaikka muuta kuorossa väitätte. Näitä mainitsemiani nimimerkkejä nimittäin kyllä vertaisarvostettiin, pisteet liikkuivat useissa sadoissa ja sijoitukset kympin sakissa tai jopa palkintopallilla. Voittoon asti ei silti riittänyt kellään, eikä ollut edes lähellä vaikka anti foorumille oli noilla kaikilla vielä hieman eri luokkaa kuin Salmingilla.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #39 : 16.12.2018 klo 15:22:09

Sarrin neroudella omaa häntäänsä äkkipäätä nostanut

Kaikki kunnia kaiken maailman niche-topikeille, mutta eiköhän Salmarin äänisaalis ole enimmäkseen peräisin maajoukkueosiosta.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #40 : 16.12.2018 klo 21:52:06

Kaikki kunnia kaiken maailman niche-topikeille, mutta eiköhän Salmarin äänisaalis ole enimmäkseen peräisin maajoukkueosiosta.

Ai se on kirjoittanut muuallekin kuin maajoukkueosioon?
Osmoosi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seattle Kraken


Vastaus #41 : 16.12.2018 klo 22:06:42

Ensimmäinen kerta näissä karkeloissa, kun sain äänen joltain. Täytyy sanoa, ettei edes ensimmäinen seksikerta tuntunut näin hyvältä (se on toki myös viimeisin ja jouduin maksamaan siitä). Das Hundin äänestyslippu toki taisi olla jonkunlaista hassuttelua, mutta onneksi kaikki lasketaan Ylos. Olin myös näkevinäni, että tylerdurden olisi antanut äänen minulle, mutta se taisikin olla vain krapulaista valveunta. Joka tapauksessa molemmat hienoja miehiä ja varmasti kovia äänestämään.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #42 : 16.12.2018 klo 22:17:16

Olin myös näkevinäni, että tylerdurden olisi antanut äänen minulle, mutta se taisikin olla vain krapulaista valveunta.

Uutinen
« Viimeksi muokattu: tänään kello 19:00:50 kirjoittanut tylerdurden »
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #43 : 16.12.2018 klo 22:22:03

Ai se on kirjoittanut muuallekin kuin maajoukkueosioon?

Näin mää oletan. Sarri saattaa toki olla myös joku italialainen jalkinemerkki.
Salming

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Chelsea FC


Vastaus #44 : 16.12.2018 klo 22:37:59

Salmingin noin 150 futisviestiä sisältävät paljon enemmän asiaa kuin 90% forumisteista saavat koko forumistin uransa aikana viesteihin. Omatkin noin 2000 futisviestiä ovat suurelta osin tasoa: "Pukkkiiiiii!!!1" tai "huono tuomari, huono ihminen." Määrällisesti suurin osa foorumin viesteistä lienee juuri tuota osastoa.
En oikeastaan kirjoita mainitsemiasi yhden rivin viestejä siksi, että haluan säilyttää viestihistoriani mahdollisimman asiapitoisena. Siihen on syynä se, että kun tarvitsen vanhoja tekstejäni lainatakseni itseäni, en halua selata viestihistoriaa montaa sivua taaksepäin, vaan löytää entiset kirjoitukseni mahdollisimman vähillä klikkauksilla ja hiiren rullan pyöräytyksillä. Säästän, suodatan ja annostelen siis viestejäni, mutta toki alussa neljä vuotta sitten sorruin myös lyhyisiin viesteihin varsinkin Pelit-osiossa, mutta sieltä asti minun ei onneksi tarvitse hakea vanhoja viestejäni, jotka olisivat tarpeellisia, vaan esimerkiksi viimeisen kolmen vuoden Huuhkajat-raporttini löytyvät lähempää.

Kaiken tämän hiljaiselon jälkeen Salmingin panostusta osataan arvostaa, kuten yllä mainittujakin olisi pitänyt, mikä on hieno asia.
Olen tästä tosiaan äärimmäisen kiitollinen. Kuten olen todennut, kehut ja positiivinen palaute motivoivat kirjoittamaan jatkossakin, sitä on turha kieltää. Jos kukaan ei olisi kommentoinut mitään teksteihini ja kuvakaappausesityksiini Huuhkajista tai Chelseasta syksyn aikana, en varmasti olisi kirjoittanut niitä niin paljoa. Esimerkiksi Viro-vieraspelin jälkeisiä kuvakaappauksia otin ottelun jälkeen keskiyöstä aamukolmeen unien kustannuksella, koska halusin purkaa pelin heti ja tarjota vaihtoehtoisen lukuelämyksen aamupalapöytään forumisteille voittoisasta ottelusta.

Mitä tulee vielä maajoukkuekirjoitteluun, tällä hetkellä minulla on työn alla EM-karsintojen lohkoesittely, jossa käyn omalla tyylilläni läpi Liechtensteinin, Armenian, Kreikan, Bosnia-Hertsegovinan ja Italian. Näistä Kreikasta on jo rutkasti materiaalia, joten siitä en enää ole ottanut yhtään uutta kuvakaappausta, vaan lainaan vain itseäni 1-2 kuukauden takaisista analyyseistä. Sen sijaan Liechtensteinin ja Armenian olen jo käynyt kokonaan läpi ja myös Bosnia on melkein valmis. Ennen jouluaattoa yritän ehtiä vielä katsomaan Italian pelaamista vähintään kahdesta eri ottelusta ja esittelemään myös sen pelaajiston kattavasti kuten olen tehnyt lohkon muidenkin joukkueiden kohdalla. En osaa vielä sanoa, että milloin julkaisen ennakkoni, mutta toivottavasti viimeistään uudenvuodenpäivänä vähintäänkin sitten kiitokseksi lukuisille äänestäjille sekä uuden ja mahtavan jalkapallovuoden kunniaksi ja alkajaisiksi.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2018 klo 00:13:43 kirjoittanut Salming »
suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 16.12.2018 klo 22:38:28

Mielestäni hienoa, että foorumilla on nimimerkki, joka ei vänkää eikä vittuile, vaan ANALYSOI kuvien kera.

Juuri näin, plus kyseessä ei vaikuttaisi olevan jatkuvasti itsestään jauhava narsisti vaan nöyrä asiakirjoittaja, joka antaa tekojen puhua puolestaan. Enemmän tämän Kansojen liiga -syksyn aikana on tullut Salmingin viestejä vastaan futisosioissa kuin monelta pitkän linjan ääniharavalta kymmenessä vuodessa, ja kun jokaiseen viestiin on vielä kaikesta päätellen käytetty aikaa noin sata tuntia, niin hirveästi en jaksa mieltäni pahoittaa jos Salmari pystin nappaa.

Mitä tulee vielä maajoukkuekirjoitteluun, tällä hetkellä minulla on työn alla EM-karsintojen lohkoesittely, jossa käyn omalla tyylilläni läpi Liechtensteinin, Armenian, Kreikan, Bosnia-Hertsegovinan ja Italian. Näistä Kreikasta on jo rutkasti materiaalia, joten siitä en enää ole ottanut yhtään uutta kuvakaappausta, vaan lainaan vain itseäni 1-2 kuukauden takaisista analyyseistä. Sen sijaan Liechtensteinin ja Armenian olen jo käynyt kokonaan läpi ja myös Bosnia on melkein valmis. Ennen jouluaattoa yritän ehtiä vielä katsomaan Italian pelaamista vähintään kahdesta eri ottelusta ja esittelemään myös sen pelaajiston kattavasti kuten olen tehnyt lohkon muidenkin joukkueiden kohdalla. En osaa vielä sanoa, että milloin julkaisen ennakkoni, mutta toivottavasti viimeistään uudenvuodenpäivänä vähintäänkin sitten kiitokseksi lukuisille äänestäjille uuden ja mahtavan jalkapallovuoden kunniaksi ja alkajaisiksi.

Ylos
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #46 : 16.12.2018 klo 22:54:59

Olin myös näkevinäni, että tylerdurden olisi antanut äänen minulle, mutta se taisikin olla vain krapulaista valveunta. Joka tapauksessa molemmat hienoja miehiä ja varmasti kovia äänestämään.

Ei ole ollut krapulaa tänään ja näit aivan oikein. Sain foorumistitoverilta tekstiviestin tovi sen jälkeen kun olin listaukseni tehnyt ja tuo viesti muistutti että äänestyslapusta oli päässyt unohtumaan eräs erityisen viihdyttävä nimimerkki. Näin ollen listausta piti muokata ja arvontakone valitsi Osmoosin. Saat kuitenkin sivullekirjoittaneen 11. äänen muutaman yleisellä puolella vastaan tulleen mieleenpainuvan viestin sekä viime viikonlopun salibandyspämmin ansiosta. Hyvää joulua!
Gambinamiäs

Paikalla Paikalla


Vastaus #47 : 18.12.2018 klo 18:34:47

.. nostetaan kissa pöydälle. Olisipa melkoinen pyhäinhäväistys jos Sarrin neroudella omaa häntäänsä äkkipäätä nostanut junnumemberi "Salming" (kuka vittu) veisi tämän pystin, kun edes lähelle eivät yltäneet Tukeem Abdullah Jafer, Ricardo Leite, Tunnelointimikroskooppi tai SirLoser.
:D

Kuten mainittua, äänet tuskin tulevat, sinänsä ansiokkaista, viesteistä mieshuorausosioon, vaan lutuurityöstä maajoukkueosiossa. Salming Ylos
iivu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ♥


Vastaus #48 : 18.12.2018 klo 18:54:31

Kuten mainittua, äänet tuskin tulevat, sinänsä ansiokkaista, viesteistä mieshuorausosioon, vaan lutuurityöstä maajoukkueosiossa.

.. tämä kieltämättä selittäisi asiaa, maajoukkueosiota en ole avannut enää vuosikausiin. Se umpimielisen rasistisen roskan määrä mikä siellä löyhkää; lieneekö jopa kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre. Siellä on varmasti helppo loistaa, keskellä lamppuja ilman valoja.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #49 : 18.12.2018 klo 18:59:38

Jostain syystä olen kuvitellut kv-puolen juuri kuvailemaksesi. Pitäisi varmaan joskus käydä siellä ja löytää tasaisena hehkuva valomeri.

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa