FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 19:51:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Vaihdetaan sotakirves rauhanpiippuun  (Luettu 6378 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MC DeiJo Meri

Poissa Poissa


: 13.12.2018 klo 00:58:41

Mortsamalbaano, morjes ja moikkuli!

Käydään nopee perusjutut läpi. Mun jengi (HIFK) nousi takas veikkausliigaan, mikä on ihan sikamakeeta. Stadin legendaariset derbyt, kun vanhat starbat ja nuoret skloddit huutaa kilpaa ja heittää väliin kaverista jerryy ja legendaa, on toivottavasti pysyvästi back!
Isoja tapahtumia, koko nakkikattila täpötäynnä kiehumassa ja kundit kentällä aivan fileissä kun metakka on suoraan San Shirolta. Rock'n'roll!

Mut siitä mä en diggaa, kun kundit käy toisiinsa käsiksi tai haukkuu toisiaan netissä. Mua ifkiläisenä suututtaa tosi paljon kaikki nää natsijutut. Meillä on ihan sairaan hyviä tyyppejä, uskomattoman hauskoja gimmoi ja kundeja, jotka kärsii turhaan stigmoista joita meihin liitetään muutamien tyyppien pelleilyjen takia. Klubil on fiksui tyyppei katsomossa kyl te snaijaatte ja tiedätte että ne on höpöhöpöpuheita. Ei levitetä Fake Newssejä ettei täälki valtaan nouse joku tekorusketusoranki.

Ja meidän joukoist lähtee kans yhtä lailla kaikenlaista tyhmää läppää. Mut sen sijaan et osotellaan kilpaa ja satutetaan toisia, eiks voitas sopia yhteiset pelisäännöt?
Sen takii haluisin kutsuu niin meidän ku Klubin puolelt porukkaa rauhanpiipputalkoisiin, keskitytää kaikkee siihen hyvään mitä nää mahtavat matsit tarjoo, ja ollaan fiiliksissä niistä oikeista asioista. Mä en jaksa tätä naurettavaa vihanpitoo, sen sijaan et dallataa kadun toisilla puolin ja viskotaa pahaa öögaa, voitas olla matsin jälkee pubissa fiilistelemässä mitä maalei me nähtii, mitä torjuntoja, WOW mikä tunnelma stadionilla.

Oon joskus lukenu tätä palstaa mut en oo koskaan rekisteröityny, oon sillä lailla vanhan liiton kundi. Isot puheet isojen poikien ja isojen puheiden areenoilla. Mut ettei tulevalla kaudella vanhat virheet toistuis niin mä kelasin et hei miten tän jutun sais vähän liennytettyy, tidsibitsy idänkauppapolitiikkaa. Kelasin sit et eikö ois hauska, jos osa meistä treffais ennen matsei. Joku kiva snadi pubi mist saa tsipsei ja keimoo ja ihan perus hyväntuulista läpänheittoa gimmojen ja kundien kans. Ja muutenki, kaikenlaiset ideat on tosi tervetulleit. Tääl on hyvä juonii.

Jos tää tuli väärään paikkaan, niin tsori ylläpidon gimmat ja kundit. Oommä tätä palstaa lukenu, mut vähän hakuses viel mikä kuuluu milleki alueelle.
Necro

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 13.12.2018 klo 01:24:56

On se helsingin murre kaunista
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #2 : 13.12.2018 klo 01:28:06

En kyllä tykkää "vanha starba" -ilmaisusta ollenkaan. Onhan tuo ilmeisesti käytössä jollain tasolla, ja itselläkin meinaa vahingossa välillä tulla, mutta sitten asiantuntijapiiriys muistuu mieleen ja vanha vanha alkaa lähinnä ihmetyttämään. Toki sen voi jonkinlaisena slangin kerrostumana ja tyypillisenä sääntöjen rikkomisena ottaa.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2018 klo 01:30:16 kirjoittanut Billy the Badger »
Veslagas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #3 : 13.12.2018 klo 01:47:02

Kössi pöde otatsä bissen?
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #4 : 13.12.2018 klo 01:51:57

Kelasin sit et eikö ois hauska, jos osa meistä treffais ennen matsei.

Tapahtunee.
Clubber Lang

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 13.12.2018 klo 10:54:55

Vaihdetaan vähän käytetty bongi vapaaotteluhanskoihin ja hammassuojiin, myös vaihto moottorikelkkaan käy esim. lynx. Tarjoa!
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #6 : 13.12.2018 klo 11:05:28

Mikä se Pirkka-Pekan ja Taneli Mäkelän sarja oli missä ne "bamlas aitoo stadin slangii"? Ei ollut Ou Nou vaan mikä?
« Viimeksi muokattu: 13.12.2018 klo 11:09:49 kirjoittanut Kim Suomisen ponnari »
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 13.12.2018 klo 11:05:37

Helsinki :D Ylos
Mangwie Ylmsteen

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 13.12.2018 klo 11:23:03

Mikä se Pirkka-Pekan ja Taneli Mäkelän sarja oli missä ne "bamlas aitoo stadin slangii"? Ei ollut Ou Nou vaan mikä?

Se oli tämä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Handu_pumpulla

Tosin Peteliuksen slangi kuulosti lähinnä virolta.
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #9 : 13.12.2018 klo 15:39:44

Taitaa olla niin, että pahimmat pukarit ei forkkaa lue. Varsinainen vihanpitokin rajoittuu korkeintaan tuohon jengiin. Meininkiä symppaavat ja muuten asiaan myötämielisesti suhtautuvat täällä kai kyllä jonkun verran pyörii.

Asiallinen muistutus kuitenkin. Ylos
« Viimeksi muokattu: 13.12.2018 klo 15:42:33 kirjoittanut Hiiritin »
MC DeiJo Meri

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 13.12.2018 klo 20:31:54

Skolesta duunimaailmaan mä oon huomannu yhen kaikkial toistuvan jutun: jengi spedeilee ja kiusaa toisia niin kauan kun ne saa huomioo. Mitä vähemmän me sympataan vihanpitoa ja poskensoittoa, sitä vähemmän niillon yleisöö johon yrittää tehä vaikutus, koska siitähän tos on lopult kysymys. Näytetään niille et meitä kiinnostaa enemmän frendit ku vihamiehet. Tiedätteks, mulle on moni starba (teen välil saman virheen hei, hyvä huomio kundi) tullu bamlaan et ne ei tsöraa tuol sohjos käbii sen takii et ne pääsee tsiigaan ku daisariposket leikkii vireenisilmissä teddyjä ja timanttikoiria. Se paska nähtiin kasarilla.

Tehään me isot massat yhteistyötä. Toi on meidän tapahtuma, eikä meidän tarvii olla varpasillaan, koska skidi vähemmistö haluu heimosotia. Kehutaan toisiimme! Ha!
Derbyyn tarvitaan kaks. Mä en pelkää sanoo et derby ei ois ainutlaatuinen ilman Klubia ja teitä gimmoi ja kundei jotka ootte tsempannu sata vuotta asenteella.

Skönestä nousseille lantavarpaille kans iso vitonen. Nastaa et teitäki kiinnostaa. Kundit, huomaatteks nää derbyt on iso juttu. Rock'n'roll!
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #11 : 20.12.2018 klo 18:05:43


Turpa kii hei! Lutuuri reviirin merkkaus myllyjä ja jalka pallo huli gaani otsikoita odotellessa Ylos Tuoppi

Alas

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa