MC DeiJo Meri
Poissa
|
|
: 12.12.2018 klo 23:58:41 |
|
Mortsamalbaano, morjes ja moikkuli!
Käydään nopee perusjutut läpi. Mun jengi (HIFK) nousi takas veikkausliigaan, mikä on ihan sikamakeeta. Stadin legendaariset derbyt, kun vanhat starbat ja nuoret skloddit huutaa kilpaa ja heittää väliin kaverista jerryy ja legendaa, on toivottavasti pysyvästi back! Isoja tapahtumia, koko nakkikattila täpötäynnä kiehumassa ja kundit kentällä aivan fileissä kun metakka on suoraan San Shirolta. Rock'n'roll!
Mut siitä mä en diggaa, kun kundit käy toisiinsa käsiksi tai haukkuu toisiaan netissä. Mua ifkiläisenä suututtaa tosi paljon kaikki nää natsijutut. Meillä on ihan sairaan hyviä tyyppejä, uskomattoman hauskoja gimmoi ja kundeja, jotka kärsii turhaan stigmoista joita meihin liitetään muutamien tyyppien pelleilyjen takia. Klubil on fiksui tyyppei katsomossa kyl te snaijaatte ja tiedätte että ne on höpöhöpöpuheita. Ei levitetä Fake Newssejä ettei täälki valtaan nouse joku tekorusketusoranki.
Ja meidän joukoist lähtee kans yhtä lailla kaikenlaista tyhmää läppää. Mut sen sijaan et osotellaan kilpaa ja satutetaan toisia, eiks voitas sopia yhteiset pelisäännöt? Sen takii haluisin kutsuu niin meidän ku Klubin puolelt porukkaa rauhanpiipputalkoisiin, keskitytää kaikkee siihen hyvään mitä nää mahtavat matsit tarjoo, ja ollaan fiiliksissä niistä oikeista asioista. Mä en jaksa tätä naurettavaa vihanpitoo, sen sijaan et dallataa kadun toisilla puolin ja viskotaa pahaa öögaa, voitas olla matsin jälkee pubissa fiilistelemässä mitä maalei me nähtii, mitä torjuntoja, WOW mikä tunnelma stadionilla.
Oon joskus lukenu tätä palstaa mut en oo koskaan rekisteröityny, oon sillä lailla vanhan liiton kundi. Isot puheet isojen poikien ja isojen puheiden areenoilla. Mut ettei tulevalla kaudella vanhat virheet toistuis niin mä kelasin et hei miten tän jutun sais vähän liennytettyy, tidsibitsy idänkauppapolitiikkaa. Kelasin sit et eikö ois hauska, jos osa meistä treffais ennen matsei. Joku kiva snadi pubi mist saa tsipsei ja keimoo ja ihan perus hyväntuulista läpänheittoa gimmojen ja kundien kans. Ja muutenki, kaikenlaiset ideat on tosi tervetulleit. Tääl on hyvä juonii.
Jos tää tuli väärään paikkaan, niin tsori ylläpidon gimmat ja kundit. Oommä tätä palstaa lukenu, mut vähän hakuses viel mikä kuuluu milleki alueelle.
|