FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 20:41:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 8
 
Kirjoittaja Aihe: SalPa 2019 - Vieläkin Kakkosessa  (Luettu 64084 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #75 : 26.05.2019 klo 20:38:58

Otteluraporttia KaaPo-matsista
http://www.salpajalkapallo.fi/edustus/artikkeli.asp?id=1254
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #76 : 30.05.2019 klo 12:27:38

Otteluraporttia Honka Akatemia-matsista
http://www.salpajalkapallo.fi/edustus/artikkeli.asp?id=1255
Jakezy

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 03.06.2019 klo 09:27:33

Oliko eilinen peli Salpan hyvyyttä vai vastustajan huonoutta?
 
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #78 : 03.06.2019 klo 10:59:59

Sekä että.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 03.06.2019 klo 11:05:54

Sekä että.
Niinpä. Toisaalta kyllä SalPan hyvä pallollinen peli sai myös TamUn näyttämään ehkä huonommalta mitä olivat, kun joutuivat jatkuvasti juoksemaan perässä. Eikä siellä TamUn koutsin pelaajavalinnatkaan avaukseen olleet oikein onnistuneet, kun ekalla jaksolla jo 2 kaveria puolustuslinjasta vaihdettiin pois.

Mutta ei tuo poista sitä faktaa, että SalPa pelasi eilen todella loistavasti ja olisi voinut tehdä 8-9 maalia aivan helposti. Iiro Vanha on tuonut aikamoisen lisäelementin tuohon keskikentän pallolliseen peliin.
pökkelö

Poissa Poissa


Vastaus #80 : 04.06.2019 klo 21:38:58

Näkeekö Salpan pelejä tällä kaudella mistään jälkikäteen, kuten viime kauden pelit?
Tuomi taitaa olla TPS,n junnuja?
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 04.06.2019 klo 21:59:19

Näkeekö Salpan pelejä tällä kaudella mistään jälkikäteen, kuten viime kauden pelit?
Tuomi taitaa olla TPS,n junnuja?
Ei valitettavasti oikein näe... :(

Tuomi tosiaan TPS:n sopimuspelaaja, joka kuitenkin SalPassa toistaiseksi on ns. pysyvästi, kuten Schultz viime kaudella.
F.C Al Pacca

Poissa Poissa


Vastaus #82 : 05.06.2019 klo 10:30:34

Ei valitettavasti oikein näe... :(

Tuomi tosiaan TPS:n sopimuspelaaja, joka kuitenkin SalPassa toistaiseksi on ns. pysyvästi, kuten Schultz viime kaudella.


Onpa harmi, itse katsoin KäPa-matsia ja toimi erinomaisesti. Mielellään näitä enemmän katsoisi.
Jakezy

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 05.06.2019 klo 12:14:57


Onpa harmi, itse katsoin KäPa-matsia ja toimi erinomaisesti. Mielellään näitä enemmän katsoisi.

Eiköhän tähän joku ratkaisu ois mahdollista keksiä.

Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #84 : 05.06.2019 klo 12:20:05

Eiköhän tähän joku ratkaisu ois mahdollista keksiä.


Seura on täysin avoin ehdotuksille. Tähän astiset ehdotukset vaan taloudellisesti ovat olleet mahdottomia saada toimimaan.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #85 : 11.06.2019 klo 22:16:21

Raporttia Pallo-Iirot matsista
http://www.salpajalkapallo.fi/edustus/artikkeli.asp?id=1257
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #86 : 18.06.2019 klo 22:47:06

Luiyi Laguerre SalPa-paitaan. Mielenkiintoinen vahvistus.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #87 : 19.06.2019 klo 21:07:45

Onko meillä sittenkin veskari ongelma. On näköjään silloin kun vastaan tulee hyvä joukkue mikä on scoutannut SalPan 160 senttisen Verkan mikä ei ei pääse hakemaan yhtään keskityspalloa. Vertailuna Santeri olisi ottanut kaikki kolme mistä maalit tuli. Gabrielsson on varjojen mailla.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #88 : 20.06.2019 klo 18:53:26

Otteluraporttia eilisestä Gnistan-matsista
http://www.salpajalkapallo.fi/edustus/artikkeli.asp?id=1258

Onko meillä sittenkin veskari ongelma. On näköjään silloin kun vastaan tulee hyvä joukkue mikä on scoutannut SalPan 160 senttisen Verkan mikä ei ei pääse hakemaan yhtään keskityspalloa. Vertailuna Santeri olisi ottanut kaikki kolme mistä maalit tuli. Gabrielsson on varjojen mailla.
Ja en mä maalivahtiongelmaksi laskisi sitä, ettei tällä kaudella välttämättä ole Ykkösen parhaisiin veskoihin lukeutuvan maalivahdin tasoista veskaa. Se vaan on realiteetti Kakkosessa että parhaat menevät eteenpäin urillaan. Viime kausi oli positiivinen poikkeus, ettei jostain käsittämättömästä syystä Santeri saanut ylempää sopimusta ja se oli SalPan onni se.

Veskan piikkiin ei eilisiä maaleja voi kovin paljoa mielestäni laittaa, koska ei nyt yksinkertaisesti vaan voi pelaajat päästä puskemaan noin vapaasti boksista, mitä Gnistanin pelurit pääsivät. Toki yksi noista keskityksistä olisi saattanut olla agressiivisemmalla pelillä maalivahdinkin ulottuvilla, mutta en tosiaan silti sen piikkiin yhtään noita laittaisi. Mälkönen on hyvä maalivahti Kakkosen tasolle.
Jakezy

Poissa Poissa


Vastaus #89 : 21.06.2019 klo 12:52:45


Se vaan on realiteetti Kakkosessa että parhaat menevät eteenpäin urillaan.

.Mälkönen on hyvä maalivahti Kakkosen tasolle.

Molempiin kyllä, parhaimmat menee eteenpäin.
Ja kyllä minusta ainakin tuntuu siltä että seurana:kin Salpa pyrkii menemään eteenpäin.
Viitteitä siitä on nähtävissä pelitapahtumissa ja oheistoimintojen kehittämisessä.

Mikä pelkästään positiivista ja hienoa!

Ensi vuonna tulee 20 vuotta siitä maagisesta ykköseen nousukaudesta.
Olisi hienoa jos se sama pystyttäisiin toteuttamaan :)
Se tietenkin vaatii paljon duunia ja isoja satsauksia.


FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #90 : 22.06.2019 klo 13:14:24

Velmu ja jakezy. En tarkoittanut että pitäisi olla jonkun esteenä jos eväitä on ylöspäin vaan sanoin vertailun vuoksi että Santeri olisi ottanut kaikki keskitykset. Vituttaa selittää näitä kuin alakoululaisille. Minunkin mielestä Mälkönen on kakkosen veska mutta kun tulee tällainen joukkue kuin Gnistan niin he ovat scoutanneet meidät mikä näkyi lähes kaikessa heidän pelissään puolustuksesta lähtien.Mitä tulee olosuhteisiin niin kyllähän seura alkaa olemaan kaupungin tarjoamien palvelujen tasolla mikä on hieno asia. En vain tiedä onko jakezy oikea henkilö arvioimaan niitä koska hän on vasta 1,5 vuotta näkynyt tuolla kentällä aktiivisena.Jos joku nyt sattuisi kysymään vuoden 06 palveluntasoa nykyiseen niin hän ei kyllä silloin tiennyt edes mikä on jalkapallo. Ei siitä enempää.
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #91 : 22.06.2019 klo 14:00:47

Velmu ja jakezy. En tarkoittanut että pitäisi olla jonkun esteenä jos eväitä on ylöspäin vaan sanoin vertailun vuoksi että Santeri olisi ottanut kaikki keskitykset. Vituttaa selittää näitä kuin alakoululaisille. Minunkin mielestä Mälkönen on kakkosen veska mutta kun tulee tällainen joukkue kuin Gnistan niin he ovat scoutanneet meidät mikä näkyi lähes kaikessa heidän pelissään puolustuksesta lähtien.Mitä tulee olosuhteisiin niin kyllähän seura alkaa olemaan kaupungin tarjoamien palvelujen tasolla mikä on hieno asia. En vain tiedä onko jakezy oikea henkilö arvioimaan niitä koska hän on vasta 1,5 vuotta näkynyt tuolla kentällä aktiivisena.Jos joku nyt sattuisi kysymään vuoden 06 palveluntasoa nykyiseen niin hän ei kyllä silloin tiennyt edes mikä on jalkapallo. Ei siitä enempää.

No nyt. Mitä helvettiä!! :D
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #92 : 22.06.2019 klo 14:55:34

Velmu ja jakezy. En tarkoittanut että pitäisi olla jonkun esteenä jos eväitä on ylöspäin vaan sanoin vertailun vuoksi että Santeri olisi ottanut kaikki keskitykset. Vituttaa selittää näitä kuin alakoululaisille. Minunkin mielestä Mälkönen on kakkosen veska mutta kun tulee tällainen joukkue kuin Gnistan niin he ovat scoutanneet meidät mikä näkyi lähes kaikessa heidän pelissään puolustuksesta lähtien.
Gnistan pelasi kyllä ihan samalla tavalla kuin kaikkia vastaan. Eli siinä ei eroa ollut.

Ja Santeri(tai yleensäkin agressiivisemmin pelannut veska) olisi ehkä mahdollisesti yhden noista kolmesta hakenut. 
Jakezy

Poissa Poissa


Vastaus #93 : 22.06.2019 klo 15:23:03

Mitä tulee olosuhteisiin niin kyllähän seura alkaa olemaan kaupungin tarjoamien palvelujen tasolla mikä on hieno asia. En vain tiedä onko jakezy oikea henkilö arvioimaan niitä koska hän on vasta 1,5 vuotta näkynyt tuolla kentällä aktiivisena.Jos joku nyt sattuisi kysymään vuoden 06 palveluntasoa nykyiseen niin hän ei kyllä silloin tiennyt edes mikä on jalkapallo. Ei siitä enempää.

aplodit laadukkaasta argumentoinnista
 




FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #94 : 22.06.2019 klo 18:49:53

Tarkoitatko että olen väittämässäni väärässä. Missähän piilossa sitten olet ollut kun en ole nähnyt sinua. Itse olen istunut siellä vuodesta 87 mutta sinua en ole nähnyt kuin 1,5 vuotta. Ok jos se nyt sattuu vaikka olemaan kaksi vuotta. Kerro toki jos olen väärässä mutta kerro myös missä olet katsellut pelejä niin siitä nopeasti selviää miksi en ole nähnyt sinua.
Jakezy

Poissa Poissa


Vastaus #95 : 22.06.2019 klo 19:31:11

Tarkoitatko että olen väittämässäni väärässä. Missähän piilossa sitten olet ollut kun en ole nähnyt sinua. Itse olen istunut siellä vuodesta 87 mutta sinua en ole nähnyt kuin 1,5 vuotta. Ok jos se nyt sattuu vaikka olemaan kaksi vuotta. Kerro toki jos olen väärässä mutta kerro myös missä olet katsellut pelejä niin siitä nopeasti selviää miksi en ole nähnyt sinua.

En mä tiennytkään että tämä on joku kilpailu- siitä että kuka ja kuinka pitkään joku on katsomossa istunut/peleissä käynyt?

Onko niin että pitää olla joku tietty määrä Salpa pelejä takana jotta voi foorumilla kommentoida joukkueen ja seuran edesottamuksia?

:)
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #96 : 22.06.2019 klo 19:51:34

Ei. Vaan kysymys oli nyt siitä kun puhuit olosuhteista ja minä sanoin ettet välttämättä ole oikea henkilö sitä arvioimaan joten vastaisitko nyt tuohon yksinkertaiseen kysymykseen.
Jakezy

Poissa Poissa


Vastaus #97 : 22.06.2019 klo 20:42:54

Ei. Vaan kysymys oli nyt siitä kun puhuit olosuhteista ja minä sanoin ettet välttämättä ole oikea henkilö sitä arvioimaan joten vastaisitko nyt tuohon yksinkertaiseen kysymykseen.

Mä en ole missään vaiheessa huomannut että olisit minulle esittänyt jonkun kysymyksen.
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #98 : 26.06.2019 klo 01:07:14

Ei. Vaan kysymys oli nyt siitä kun puhuit olosuhteista ja minä sanoin ettet välttämättä ole oikea henkilö sitä arvioimaan joten vastaisitko nyt tuohon yksinkertaiseen kysymykseen.

Kannattaa nyt vaan lopettaa tuo jauhanta. Eiköhän jokainen voi arvioida niitä olosuhteita omista lähtökohdistaan kun kyse ei kuitenkaan ole siitä että ei olisi koskaan paikalla käynyt tms.. Mikä muuten on nyt se raja että saa arvioida? TPS:n kohdallahan ei ole oikea henkilö arvioimaan, jollei isä ole kannattanut jo 50-luvulla? :D

Ja jos olosuhteista eikä itse ottelutapahtumasta puhutaan, niin eikö sitä nää ilman että sä olet näkemässä ja arvioimassa jokaisen kykyä kannanottoon? Kyllähän ne urheilupuiston fasiliteetit ja niiden kehityksen näkee muutkin kuin vaan SalPan peleissä istuvat. Itsekin on tullut futiksen parissa siellä käytyä jo 90-luvulta lähtien suht säännöllisesti enkä edelleenkään muistaakseni ole nähnyt ainuttakaan SalPan kotipeliä elämässäni (enkä siis väitäkään kannattavani SalPaa, vaikka seuraankin otteita säännöllisesti mielenkiinnolla).

On se hienoa, kun FCSTOKE vie oikeinkannattamisen foorumilla taas asteen pidemmälle. :D
« Viimeksi muokattu: 26.06.2019 klo 01:09:43 kirjoittanut vitonen »
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #99 : 26.06.2019 klo 13:46:58

Otteluraporttia eilisestä FC Espoo-voitosta
http://www.salpajalkapallo.fi/edustus/artikkeli.asp?id=1259

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 8
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa