FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 20:34:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Tepsi - Eiffi  (Luettu 4890 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #25 : 02.02.2019 klo 00:39:08

TPS TV:stä puheenollen; kooste: https://tpstv.fi/kooste-tps-eif-3-1-01-02-2019/

e. Velmu
Hoddle

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 02.02.2019 klo 00:59:06

... Moundi...Terävä liikkumaan, riistää kovalla prosentilla palloja ja tekee molempiin suuntiin helvetisti hommia.

Jännästi kahdessa pelissä otteluita seuranneiden mielipiteet jakaantuneet Moundin suhteen. Liekö paljon vaikutusta onko nähty livenä vai ruudun kautta. Minä molemmat paikanpäällä nähneenä olen Kaihlamon linjoilla. Hyvin ja terävästi Moundi liikkuu ja jaksaa liikkua koko ottelun. Minusta hänen pelinsä vaikutti tänään välillä kuitenkin varsin itsekkäältä. Palloa olisi voinut jakaa nopeammin kavereille sen sijaan, että pujotteli vastustajia jossain boksin rajalla sivusuunnassa. Tuo toiminta kun valjastetaan joukkueen eduksi, niin voi tulla ihan hyvä.

Mitenkähän kentälle sijoitutaan sitten, kun Muksu Mäkitalo pääsee myös peleihin mukaan?
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #27 : 02.02.2019 klo 12:55:33

Jännästi kahdessa pelissä otteluita seuranneiden mielipiteet jakaantuneet Moundin suhteen. Liekö paljon vaikutusta onko nähty livenä vai ruudun kautta. Minä molemmat paikanpäällä nähneenä olen Kaihlamon linjoilla. Hyvin ja terävästi Moundi liikkuu ja jaksaa liikkua koko ottelun. Minusta hänen pelinsä vaikutti tänään välillä kuitenkin varsin itsekkäältä. Palloa olisi voinut jakaa nopeammin kavereille sen sijaan, että pujotteli vastustajia jossain boksin rajalla sivusuunnassa. Tuo toiminta kun valjastetaan joukkueen eduksi, niin voi tulla ihan hyvä.

Mitenkähän kentälle sijoitutaan sitten, kun Muksu Mäkitalo pääsee myös peleihin mukaan?

Kahden nähdyn pelin (huom. vain kahden, joista toinen livenä ja toinen ruudusta) otannalla sanoisin, että parempi ylempänä kuin alempana keskikenttänä. Hasardia ja kortin arvoisia rikkeitä pitää saada vähemmäksi ennen kauden alkua, mutta potentiaalia selkeästi on ja kovasti jaksaa tehdä töitä molempiin suuntiin.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #28 : 08.02.2019 klo 18:27:24

Itse en ole nähnyt sekuntiakaan, mutta Ilvestä seuraava kaveri kommentoi sopimuksesta kuultuaan että on huonoin pelaaja, jonka on Ilveksessä nähnyt useampaan vuoteen.
pökkelö

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 09.02.2019 klo 18:50:52

Montola tipahti ilmeisesti toppariksi; Jampan tullessa keskikentälle Holman tullessa vaihtoon ?
Pelasiko ylempänä vaiko Moundin kanssa pohjalla ?

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa