FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 15:31:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 21 [22]
 
Kirjoittaja Aihe: Kalinat, kierros 27  (Luettu 23467 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS


Vastaus #525 : 25.02.2019 klo 16:33:07

Jonkinlainen kohu noussut twitterissä Michael Owenin kommenteista eilen asiantuntijana. En kyllä ymmärrä, miksi kohu? Sanoi siis, että Kloppona hän käskisi Pool-pelaajien antamaan kovuutta Rashfordille kipeään nilkkaan, kun kaikki vaihdot oli ManU:lla käytetty. Tuo on ihan normitouhua huipputasolla, jos huomataan jonkun pelaavan loukkaantuneena. Ei se tarkoita, että alettaisiin vetämään kahden jalan pulkkia, vaan pientä koputtelua aina tilaisuuden tullen. On yllättävää, kuinka vähän ihmiset tietävät, miten homma menee huipputasolla. Itse asiassa ei edes tarvitse mennä ihan huipputasolle.
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #526 : 25.02.2019 klo 16:40:44

Jonkinlainen kohu noussut twitterissä Michael Owenin kommenteista eilen asiantuntijana. En kyllä ymmärrä, miksi kohu? Sanoi siis, että Kloppona hän käskisi Pool-pelaajien antamaan kovuutta Rashfordille kipeään nilkkaan, kun kaikki vaihdot oli ManU:lla käytetty. Tuo on ihan normitouhua huipputasolla, jos huomataan jonkun pelaavan loukkaantuneena. Ei se tarkoita, että alettaisiin vetämään kahden jalan pulkkia, vaan pientä koputtelua aina tilaisuuden tullen. On yllättävää, kuinka vähän ihmiset tietävät, miten homma menee huipputasolla. Itse asiassa ei edes tarvitse mennä ihan huipputasolle.

Näinhän se on ja on aina ollut. Ihan sama juttu jos tietää että vastustajan pelaajalla ei hermot kestä, niin tottakai kaveria käydään koputtelemassa ja ärsyttämässä aina kun on paikka.
Ihmiset jotka ihmettelevät Owenin kaltaisia kommentteja, niin eivät ole itse koskaan pelanneet kovemmalla tasolla.
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #527 : 25.02.2019 klo 19:05:36

Jonkinlainen kohu noussut twitterissä Michael Owenin kommenteista eilen asiantuntijana. En kyllä ymmärrä, miksi kohu? Sanoi siis, että Kloppona hän käskisi Pool-pelaajien antamaan kovuutta Rashfordille kipeään nilkkaan, kun kaikki vaihdot oli ManU:lla käytetty. Tuo on ihan normitouhua huipputasolla, jos huomataan jonkun pelaavan loukkaantuneena. Ei se tarkoita, että alettaisiin vetämään kahden jalan pulkkia, vaan pientä koputtelua aina tilaisuuden tullen. On yllättävää, kuinka vähän ihmiset tietävät, miten homma menee huipputasolla. Itse asiassa ei edes tarvitse mennä ihan huipputasolle.
Kohu nousi varmaan sen takia, että on paheksuttavaa ehdottaa noita ääneen. Jokainen edes divaritasolla pelannut tietää, että kyllä sielä jaloille koputellaan, jos huomataan jollain olevan jotain vaivoja, tai heitetään vettä kiukaalle kun jollain on kiehumassa yli.

Se on muuten taitolaji tuokin, että osaa pelata likaista peliä niin ettei itse lähde suihkuun ajelemalla jonkun valmiiksi ramman ihan pystyyn.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2019 klo 19:07:39 kirjoittanut keke vlk »
B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #528 : 25.02.2019 klo 19:19:31

On yllättävää, kuinka vähän ihmiset tietävät, miten homma menee huipputasolla. Itse asiassa ei edes tarvitse mennä ihan huipputasolle.

Huipputasolle? Tuohan on ihan peruskauraa joka tasolla ja joka lajissa.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS


Vastaus #529 : 25.02.2019 klo 19:55:15

Näkee ihan harrastesarjoissakin. Mikä vaan korostaa sitä hämmennystä, mikä tuosta Owenin kommentista nousi. Sanoi vaan rehellisesti niin kuin asia on, kuten työnkuvaan kuuluukin.
HolaAmigo

Poissa Poissa


Vastaus #530 : 25.02.2019 klo 22:31:42

Itse rinnastan tuommoisen yksi yhteen esimerkiksi filmaamisen kanssa: Kaikki tietävät että kuuluu lajiin mutta ei sitä silti tarvitse hyväksyä tai olla tuomitsematta.

Se, että joku julkisesti sanoo että näin (tahallisesti pyrkiä satuttamaan/loukkaannuttamaan vastustajan pelaaja) pitäisi tehdä on mielestäni idioottimaista, olkoonkin että näin tehdään.

B Watson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo


Vastaus #531 : 25.02.2019 klo 22:46:50

Itse rinnastan tuommoisen yksi yhteen esimerkiksi filmaamisen kanssa

Täysin eri asia. Vastustajan heikkouteen iskeminen ei ole mitenkään verrattavissa rikkeen virheelliseen korostamiseen, todellisesta filmaamisesta puhumattakaan.
bunga bunga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maakuntien Suomi, tekonurmet


Vastaus #532 : 25.02.2019 klo 22:51:20

Itse asiassa ei edes tarvitse mennä ihan huipputasolle.

 2.div futiksessa valmentaja kehotti aikoinaan laittamaan kovaa matalaa ja sitten kahinan keskellä maalivahdilta sormet poikki.
Vieiran veltto kyy

Poissa Poissa


Vastaus #533 : 25.02.2019 klo 23:18:17

2.div futiksessa valmentaja kehotti aikoinaan laittamaan kovaa matalaa ja sitten kahinan keskellä maalivahdilta sormet poikki.
Kuulostaa hyvin täyspäiseltä valmentajalta.

Legenda kertoo Raimo Summasen käskyttäneen HIFK:n sentteriä mestaruusvuonna 1998 lyömään finaalisarjassa Ilveksen Hannu Mattilalta aloituksessa 'vahingossa' ranteen palasiksi. Pelaajalta löytyi sen verran järkeä, että jäi toteuttamatta.
HolaAmigo

Poissa Poissa


Vastaus #534 : 25.02.2019 klo 23:51:28

Pelaajalta löytyi sen verran järkeä, että jäi toteuttamatta.

No voi harmi, siinä olisi isketty vastustajan heikkouteen. Vai miten se meni.
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #535 : 26.02.2019 klo 10:40:39

No voi harmi, siinä olisi isketty vastustajan heikkouteen. Vai miten se meni.

Vastustajan vahingoittaminen on eri asia kuin se että isket pelaajien heikkoihin kohtiin.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS


Vastaus #536 : 26.02.2019 klo 12:25:17

Täällä kaikki ei edelleenkään tajua, mistä on kyse. Kukaan näistä on tuskin koskaan urheillut elämänsä aikana muuten kuin pleikkarin välityksellä.

Kyse ei ole mistään luiden rikkomisesta, vaan siitä, että kontaktipelissä on mukana pelaaja, joka nilkuttaa. Siellä on kuitenkin tuomari kentällä, joka vetää sen rajan ja sikailuista pitääkin rankaista. Muistelkaapa vaikka, kun Rooney pelasi loukkaantuneena Bayernia vastaan ennen muinoin, niin van Buyten ja Demichelis antoivat kopsuja jatkuvalla syötälö' Rooneylle. Ne ei olleet mitään tappotaklauksia ja tuskin terveellä pelaajalla olisi tuntunut missään.

« Viimeksi muokattu: 26.02.2019 klo 12:29:44 kirjoittanut Lätkis »
Boston Reynard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaakon kovimmat


Vastaus #537 : 26.02.2019 klo 13:26:46

Se nyt yllätä yhtään ketään että tällaisessa asiassa on vain mustaa ja valkoista. Ei myöskään yllätä että kentillä on tällaisia samanlaisia itkuiittoja ja iiroja, sitä huipputasoa myöten.

 
Sivuja: 1 ... 21 [22]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa