FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 12:34:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: YSTÄVYYS_OTTELU VOL.2 ROPS - AIRPORT CITY OULU KELLO 12.00 23.3.19 @KESKARI  (Luettu 6282 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Patajätkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, ManU


Vastaus #50 : 23.03.2019 klo 23:56:17

Miksi vessat oli lukossa?  Piti käydä vipissä jonottaan kuselle yhteen vessaan.
Toinen alakerran vessa oli auki :)
Tarja Saulukko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vesselit


Vastaus #51 : 24.03.2019 klo 00:04:36

Toinen alakerran vessa oli auki :)

Eikä ollut muita kuin jonnet nuuskaamassa ja juomassa mädäriä. :)
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45


Vastaus #52 : 24.03.2019 klo 01:01:09

Ai, että oli taas magiaa pitkästä aikaa jäätyä tuolla uitun tuulitunnelissa!  Oli jo sitä viimaa ikävä! (y)

Muistelen, että viime vuonna tai joskus sitä aiemmin kävin katsomassa yhden matsin vaellushaalari päällä. Oli melko rapsakka lumipyry juuri matsin aikaan.

Tänä viikonloppuna en ollut paikalla Rovaniemellä. Anteeksi kaikille tämä poissaolo, kun en päässyt ottelua seuraamaan! Mutta olipa hyvä, että jotkut pääsivät väijymään Keskarilta tai Lapparin netistä ja raportoimaan tänne foorumin lukijoille. Ehdin itse tsekkailla täältä ottelun tapahtumat vasta matsin jo päätyttyä.

Itse asiassa kävi vielä niin, että tätä ketjua tuossa kuuden maissa lukiessani muistin, että hemmets! Tänäänhän olisi vielä Suomen karsintamatsi Viafreellä! Mutta eipä pahaakaan hätää siitä, siinä vaiheessahan oli vielä todella ruhtinaalliset kolme tuntia varoaikaa. Luulin itse asiassa, että matsi alkaisi klo 21.15, joten tuli jopa lopulta todella hyvin etukäteen tuon seuraaminen.

0-0 RoPSin matsista vissiin vähän semmoinen ympäripyöreä tulos? Ei voi olla oikein tyytyväinenkään. Mutta toisaalta oli vähän kokeilu- ja varamiehiä kentällä, joukkue ei päästänyt maalia ja kukaan ei loukkaantunut.

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa