FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 07:04:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Rollon puulaaki/höntsäfutis 2019  (Luettu 2214 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Brown Ale

Poissa Poissa


: 05.05.2019 klo 12:59:48

Ehkä tämä ketju poistetaan homosteluna, ennenkuin pääse alkamaankaan, mutta yritetään kuitenkin...

Hei, olen keski-ikäinen, keskikokoinen ja keskinkertainen entinen keskikenttäpelaaja. Horoskoopiltani olen pirskahteleva, marinoitu härkä ja muutenkin mukava. Etsin seuraa Rovaniemen seudulta esim puulaaki tai muulta höntsätasolta. Nurmikenttä (huonokin) ois kiva ylläri.

Kiinnostasi siis kokeilla polvien kestävyyttä ja testata samalla vieläkö osais yhtään potkia palloa tai nilkkoja. Jos siinä sivussa saa vanhalla iälllä uusia kavereita niin ei haittaa sekään. Periaatteessa melkein mikä tahansa höntsäily kiinnostaa lähtökohtaisesti, jos vaan setämies sekaan mahtuu. Oon joskus villissä nuoruudessa pelannut muutaman pelin kolmosdivaria korkeimmillaan, eli jollain lailla uskon pystyväni neppailemaan, vaikka palloon en olekaan useaan vuoteen koskenut. Kunto lienee suht ok (metsästys/hiihto/koiraharrastuksen myötä), mutta polvet ei ainakaan viime yrityksellä (noin 8v sitten) kestäneet ns. oikeaa treenaamista, eli ropsin hyökkäyspeliä juonimaan on turha anella.

Mutta saa vinkata siis jos on Rollon seudulla puulaakiseuroja entistä pelimiestä vailla, homostelut privana jne kiitos.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa