FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 14:47:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö futisjunnut pakottaa edustusjoukkueen peleihin?  (Luettu 3050 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BenArfa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #25 : 04.06.2019 klo 08:53:46

Ei siis mitään yksittäisiä tapahtumia, vaan nimenomaan edustuksen peli on ollut harjoitustapahtuma ja jos et osallistu, niin se on pois peliajasta.
Aivan silkkaa paskaa tämä väite. Oliskohan taas jonkun isän hyvä tekosyy, kun oma poika ei ole saanut peliaikaa: "No, kun me ei käyty siellä peleissä, niin sitten Jari-Petteri ei päässyt enää kentälle".

Ainoa seura Tampereelta, jonka minä tiedän että on pakottanut omat juniorinsa yhteenkään edustusjoukkueen otteluun on nimenomaan sinun kannattamasi TPV, joka toimi näin viime tai toissa vuoden paikallisottelussa. Ja silloin seuran oma työntekijä käytti termiä "pakottaa" puhuessaan junioreista ottelussa. Minun mielestäni termi pakottaa on tässäkin yhteydessä väärin, mutta tuo on ollut lähimpänä pakottamista, mitä olen Tampereella ikinä havainnut.

Viime vuosina Ilveksen otteluissa on käyny paljon seuran junioreita ja tänä vuonna silmämääräisen arvion perusteella tuo määrä on kasvanut vielä huomattavasti.

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa