FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 22:11:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Saatko lipun SMJK:n kiintiöstä?
Saan - 380 (49%)
En - 395 (51%)
Äänestäjiä yhteensä: 773

Sivuja: 1 ... 49 [50] 51 ... 85
 
Kirjoittaja Aihe: Kisojen pääsylippuvouhotus  (Luettu 309503 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
VekkuliPekuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kokoomus, Pori, Liverpool, Värisuora


Vastaus #1225 : 03.12.2019 klo 00:53:49

Semmosta tässä olen ihmetellyt pitemmän aikaa että miksei nämä uudet jäsenet ostaneet Kreikka-peliin lippua. Eihän sinne olisi ollut pakko matkustaa ja lippu taisi maksaa kympin tai jotain. Tiedossa kai kuitenkin piti olla että lipunostohistorialla on ehkä vaikutusta lippujen saantiin. Joo ja en sattuneesta syystä viitsinyt huudella täälläkään siitä julkisesti.
kastemato

Poissa Poissa


Vastaus #1226 : 03.12.2019 klo 01:25:47

Nopeesti arvioituna yli puolet tosta kiintiöstä on käynyt viimeisen muutaman vuoden aikana reilusti yli 300km päässä katsomassa Suomen peliä.

Tämä. Vai onko joku vieraspeli ollut Tallinnan lisäksi alle 300km päässä?
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #1227 : 03.12.2019 klo 01:48:56

Semmosta tässä olen ihmetellyt pitemmän aikaa että miksei nämä uudet jäsenet ostaneet Kreikka-peliin lippua. Eihän sinne olisi ollut pakko matkustaa ja lippu taisi maksaa kympin tai jotain. Tiedossa kai kuitenkin piti olla että lipunostohistorialla on ehkä vaikutusta lippujen saantiin. Joo ja en sattuneesta syystä viitsinyt huudella täälläkään siitä julkisesti.

Ei varmaankaan olisi toivottua kehitystä, jos jotkut alkaisivat ostaa rajallisesta kiintiöstä lippuja ilman aikomustakaan mennä peliin? Pahimmassa tapauksessa osa matkustushaluisista faneista jäisi ilman lippuja karsintapeliin kun samaan aikaan katsomossa olisi kuitenkin tyhjää tilaa muiden itsekkään taktikoinnin takia. Viimeisessä Kreikka-pelissä nyt ei ollut sitä riskiä, mutta joskus tulevaisuudessa tilanne voi olla toinen.
BoyWonder

Poissa Poissa


Vastaus #1228 : 03.12.2019 klo 02:20:59

Ei varmaankaan olisi toivottua kehitystä, jos jotkut alkaisivat ostaa rajallisesta kiintiöstä lippuja ilman aikomustakaan mennä peliin? Pahimmassa tapauksessa osa matkustushaluisista faneista jäisi ilman lippuja karsintapeliin kun samaan aikaan katsomossa olisi kuitenkin tyhjää tilaa muiden itsekkään taktikoinnin takia. Viimeisessä Kreikka-pelissä nyt ei ollut sitä riskiä, mutta joskus tulevaisuudessa tilanne voi olla toinen.
Olisi se nyt varmasti ollut toivottua kehitystä niille janareille, jotka olisivat sitä kautta lunastaneet lipun matseihin..siitähän tässä kysymys taisi olla.

Vastauksena itse kysymykseen, oveluutta ei ollut tarpeeksi.
mackem

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Puistolan Urheilijat, Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #1229 : 03.12.2019 klo 02:24:03

Tosin jos on ollut kaikissa stadikan sateisissa illoissa mukana, niin miksi ei Suomi - Liechtenstein kiinnostanut pohjoiskaarteessa, paitsi Suomi - Armenia pelin jälkeen? Sillä lipulla kun nyt olisi varmistanut kisaliput. Huono tekosyy minusta.

Lippu kyseiseen peliin tuli toki hommattua jo kesäkuussa ja vieläpä Klubipäätyyn, mutta ei SMJK:n kautta. Ostohetkellä ei tajunnut kisalippujen taktikointia vielä ajatella, joten oma moka tietysti sikäli.

Mutta kuten moni on todennut, niin hienoahan se vain on että tällä sovitulla SMJK-kiintiöllä taataan kova kannatus kaikkiin Suomen peleihin ja palkitaan näissä karsinnoissa aktiivisesti fanitoiminnassa mukana olleet. Jollain tavalla se rajaus piti tehdä, ja itse nyt jäin tällä kertaa kriteerien ulkopuolelle.
el_Diablo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #1230 : 03.12.2019 klo 07:29:01

Kyllähän isoimmat kärsijät ovat Hesoista, jotka ovat vuosikaudet todistaneet kärsimysnäytelmää, mutta erinäisistä syistä eivät nyt ole ostaneet SMJK:n kautta kausaria/libareita viime karsintoihin.

Ei auta kuin itkeä omaa kohtaloaan...

Ei noita EM-pelejäkään pelata stadikalla eli varmaan olisi tässäkin tapauksessa kotoa lähteminen ollut liikaa.
HC Pajauttaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kappelin Pimut


Vastaus #1231 : 03.12.2019 klo 07:45:48

Mikäli joku 1612 jäsen ei pääse Kööpenhaminan otteluun niin olen valmis käymään kauppaa lipusta ja olen myös SMJk-jäsen, mutta väärin ostanut liput perheellisenä miehenä.
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #1232 : 03.12.2019 klo 07:48:23

Mikäli joku 1612 jäsen ei pääse Kööpenhaminan otteluun niin olen valmis käymään kauppaa lipusta ja olen myös SMJk-jäsen, mutta väärin ostanut liput perheellisenä miehenä.
Eiköhän näille perusteta jossain vaiheessa oma topic niin ei tarvi jokaisen käydä pyytelemässä lippuja täältä? Vaihto ja myynti jne...
Pastor of Muppets

Poissa Poissa


Vastaus #1233 : 03.12.2019 klo 08:37:24

Semmosta tässä olen ihmetellyt pitemmän aikaa että miksei nämä uudet jäsenet ostaneet Kreikka-peliin lippua. Eihän sinne olisi ollut pakko matkustaa ja lippu taisi maksaa kympin tai jotain. Tiedossa kai kuitenkin piti olla että lipunostohistorialla on ehkä vaikutusta lippujen saantiin. Joo ja en sattuneesta syystä viitsinyt huudella täälläkään siitä julkisesti.

En nyt tiedä mitä ihmettelemistä siinä on, jos/kun asia ei ollut julkisessa tiedossa. Ei mulla ainakaan tullut mieleenkään, että Kreikka-pelin lipunostopaikalla olisi mitään vaikutusta tähän asiaan, varsinkin kun ne kaikki liput oli siellä samaan katsomoon, ja toisekseen smjk:n sivuilla ei jostain syystä näkynyt koko lipunmyynti linkkiä siinä vaiheessa, kun liput tuli myyntiin. Näin siis Kreikassa olleena. Vaikka tässä nyt oman lipun varmistaminen jäikin näin pienestä kiinni, niin varmaan olisi ollut paljon enemmän oikeutettujakin ketkä jäivät tässä vaiheessa rannalle, ja kuka tietää olisiko kiintiökään venynyt riittävän isoksi, jos esim. kaikki vieraspeleissä käyneet olisivat hankkineet lippunsa SMJK:n kautta.

Lähdetään nyt siitä liikkeelle, että kyllä niitä lippuja arvonnasta tai jostain saa, kun Köpiksen reissu on jo hommattuna, ja Venäjälle ei onneksi ole mikään pakko varata mitään ennen arvonnan tuloksia.
Moukari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #1234 : 03.12.2019 klo 09:09:19

Semmosta tässä olen ihmetellyt pitemmän aikaa että miksei nämä uudet jäsenet ostaneet Kreikka-peliin lippua. Eihän sinne olisi ollut pakko matkustaa ja lippu taisi maksaa kympin tai jotain. Tiedossa kai kuitenkin piti olla että lipunostohistorialla on ehkä vaikutusta lippujen saantiin. Joo ja en sattuneesta syystä viitsinyt huudella täälläkään siitä julkisesti.

Unkari pelistä lähtien ainakin kaikki kotipelit paikan päällä nähnyt ja karsinnoissa away pelit myös Kreikka liput elämysmatkojen kautta hankkinut jäsen kermapeetä eli allekirjoittanutta harmittaa nyt. Toivon onnea itselleni ja pojalleni tuleviin tuulariarvontoihin. Hyvä että SMJK sai paljon lippuja tunnelma on taattu!
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #1235 : 03.12.2019 klo 09:16:41

Olikos se nyt niin, että hakemuksissa on ilmoitettava kaikkien hakijoiden nimet? Eli jos haen lippuja esim. kolmelle, on minun ilmoitettava kaikkien vieraiden passinnumerot? Eli nämä vieraat eivät voisi olla sitten olla muiden hakemuksissa? Vai mennäänkö samalla tapaa kuin MM-kisoissa siten, että vain hakija ilmoittaa oman passinsa numeron?
La moustache

Poissa Poissa


Vastaus #1236 : 03.12.2019 klo 09:35:18

Selvii varmaan huomenna, kun järjestelmä aukeaa. Jäitä hattuun nyt saatana, pari viikkoo aikaa täyttää hakemuksia.
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #1237 : 03.12.2019 klo 10:15:09

Huomenna porukka sitten ihmettelee kolmen aikaan paniikissa, kun ei portaaliin pääse sisään.
Tallinnan veteraani

Poissa Poissa


Vastaus #1238 : 03.12.2019 klo 10:21:16

Tänään taitaa ilmeisesti siis linkkejä tulemaan niille onnekkaille? Kyllä muutkin kuin ne rikkaat away-kannattajatkin pääsee mukaan.
Utelias Vili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RB Leipzig


Vastaus #1239 : 03.12.2019 klo 10:25:29

1612 = All Fans Are Bastards

Palloliitolta hyvää vittuilua.
Käpylän Harakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.


Vastaus #1240 : 03.12.2019 klo 10:35:32

Kun tässä topikissa saa nyt vouhottaa, niin kysynpä vielä kaksi asiaa:

1) Ostin SMJK:n kautta vain yhden lipun karsintoihin ja SMJK:n sivuilla sen kohdalla lukee "prosessoidaan" eikä "valmis" kuten jäsenmaksun kohdalla. Ja tuo lippuhan tuli minulle lopulta jotenkin suoraan pdf:nä Palloliitosta. Mutta kai olen kuitenkin 1612-porukassa?

2) Ei varmaan haittaa, jos on kirjautunut eri mailiosoitteilla SMJK:n ja Uefan järjestelmissä?
Tallinnan veteraani

Poissa Poissa


Vastaus #1241 : 03.12.2019 klo 10:42:13

Kun tässä topikissa saa nyt vouhottaa, niin kysynpä vielä kaksi asiaa:

1) Ostin SMJK:n kautta vain yhden lipun karsintoihin ja SMJK:n sivuilla sen kohdalla lukee "prosessoidaan" eikä "valmis" kuten jäsenmaksun kohdalla. Ja tuo lippuhan tuli minulle lopulta jotenkin suoraan pdf:nä Palloliitosta. Mutta kai olen kuitenkin 1612-porukassa?

2) Ei varmaan haittaa, jos on kirjautunut eri mailiosoitteilla SMJK:n ja Uefan järjestelmissä?

1) Kaikilla ilmeisesti on tuo prosessoidaan tilana

2) Ei. Passinkaan vaihtuminen ei haittaa, jos se vaikka menee kesken vanhaksi ja joutuu uusimaan.
Blaugranes

Poissa Poissa


Vastaus #1242 : 03.12.2019 klo 10:44:41

Kun tässä topikissa saa nyt vouhottaa, niin kysynpä vielä kaksi asiaa:

1) Ostin SMJK:n kautta vain yhden lipun karsintoihin ja SMJK:n sivuilla sen kohdalla lukee "prosessoidaan" eikä "valmis" kuten jäsenmaksun kohdalla. Ja tuo lippuhan tuli minulle lopulta jotenkin suoraan pdf:nä Palloliitosta. Mutta kai olen kuitenkin 1612-porukassa?

2) Ei varmaan haittaa, jos on kirjautunut eri mailiosoitteilla SMJK:n ja Uefan järjestelmissä?

Ensimmäiseen todettava että itsellä on aikaisemmatkin ottelulippujen ostot, siis vuodelta 2018 "prosessoidaan" tilassa SMJKn sivuilla. Ehkä tuo on vain jokin SMJKn hallinnollinen juttu eikä tarkoita sitä että lipun ostoa ei huomioitaisi.
AutoBiography

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eagles, Suomi


Vastaus #1243 : 03.12.2019 klo 11:07:48

Ensimmäiseen todettava että itsellä on aikaisemmatkin ottelulippujen ostot, siis vuodelta 2018 "prosessoidaan" tilassa SMJKn sivuilla. Ehkä tuo on vain jokin SMJKn hallinnollinen juttu eikä tarkoita sitä että lipun ostoa ei huomioitaisi.

En oo SMJK enkä varmaksi tiedä mutta kuvittelisin että tuo "prosessoidaan" on tilana hamaan tappiin asti sen vuoksi että lipputilauksia ei täytetä verkkokaupan järjestelmän kautta vaan käsin.
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #1244 : 03.12.2019 klo 11:16:36

En oo SMJK enkä varmaksi tiedä mutta kuvittelisin että tuo "prosessoidaan" on tilana hamaan tappiin asti sen vuoksi että lipputilauksia ei täytetä verkkokaupan järjestelmän kautta vaan käsin.
Jäsenmaksu on ainoa, mikä menee "valmis" -tilaan. Kaikki muut jää onnistuessaan tohon "prosessoidaan" -tilaan.
Skulle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Commanders


Vastaus #1245 : 03.12.2019 klo 11:29:29

Käykö hakemukseen henkilökortti, vai pitääkö tässä lähteä hankkimaan passi?
La moustache

Poissa Poissa


Vastaus #1246 : 03.12.2019 klo 11:49:16

Jos sulla ei ole passimaksua maksettu tältä vuodelta ja vähintää yhtä leimaa pasissa, voit unohtaa arvonnat. Ensi kisoissa sitten paremmalla onnella!
Gambinamiäs

Paikalla Paikalla


Vastaus #1247 : 03.12.2019 klo 11:51:46

Ei noita EM-pelejäkään pelata stadikalla eli varmaan olisi tässäkin tapauksessa kotoa lähteminen ollut liikaa.
Tätä samaa ihmettelen. Jos kerran Töölöä kauemmas ei pysty maajoukkueen perässä liikkumaaan, niin tuskimpa sitä sitten ulkomaillekaan kannattaa mennä.
00980

Poissa Poissa


Vastaus #1248 : 03.12.2019 klo 11:57:44

Jos sulla ei ole passimaksua maksettu tältä vuodelta ja vähintää yhtä leimaa pasissa, voit unohtaa arvonnat. Ensi kisoissa sitten paremmalla onnella!

Eli se viime vuoden Viro-away (liput SMJK:n kautta) ei enää riitä vaikka olisi passimaksu maksettuna tältä vuodelta?
Täällä on eriäviä viestejä tullut nyt tuon suhteen.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #1249 : 03.12.2019 klo 12:03:24

Älkää nyt hassutelko kun täällä on porukka muutenkin tarpeeksi pihalla ja paniikissa :D

 
Sivuja: 1 ... 49 [50] 51 ... 85
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa