Sheriffi8
Poissa
Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/
|
|
Vastaus #1475 : 04.12.2019 klo 17:57:16 |
|
Mutta miten lipun saa välitettyä mobiililaitteella, jos siinä on joku pyörivä kukkanen, joka näyttää ettei oo screenshot?
Miksei siihen sovellukseen voisi kirjautua lipun ostajan tiedoilla?
|
|
|
|
Flonaldo
Poissa
|
|
Vastaus #1476 : 04.12.2019 klo 17:57:36 |
|
Itse kyllä täysin ongelmitta ostin ne kaikki liput kerralla, en yksitellen ja uudelleen jonottaen. Ensin eka lippu ostoskoriin, sitten lisää lippuja linkistä sivulle missä sai painettua seuraavan koodin, toinen lippu koriin jne. jne. Ja sitten kaikki maksuun kerralla. Sähköpostikuititkin tuli minuutissa.
|
|
|
|
jompotti
Poissa
Suosikkijoukkue: Kirjaimet
|
|
Vastaus #1477 : 04.12.2019 klo 17:58:43 |
|
Onko muilla tullut vastaan seuraavanlaista virheilmoitusta: https://imgur.com/a/P2FxF37Alkaa jäät hatussa sulamaan, kun ei päästä ollenkaan meikäläistä ticket portaaliin.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
|
Vastaus #1478 : 04.12.2019 klo 18:00:48 |
|
Mutta miten lipun saa välitettyä mobiililaitteella, jos siinä on joku pyörivä kukkanen, joka näyttää ettei oo screenshot?
Mutulla veikkaisin, että bt on sitä varten että siinä lukulaite ilmoittaa tunnisteensa jonka mukaan appi vastaa lipun "tunnisteen" tms. Eli todennäköisesti on käytännössä mahdoton kusettaa. Lippuja voi kai myydä uefan palvelun kautta mutta en tiedä voiko valita ostajaa.
|
|
|
|
Soycule
Poissa
|
|
Vastaus #1479 : 04.12.2019 klo 18:01:36 |
|
täällä yks omaa tyhmyyttään sadatteleva katkarapukatsomossa karsinnat seurannu yrittää optimoida lipunsaantimahollisuuksia tuosta arvonnasta. Heikentääköhän vai parantaako haettujen lippujen määrä chäänssiä olla arvonnassa onnekas. Onkohan järkevintä yrittää hakea vain yhtä lippua, vai kaikkia neljää mahollista. Täälläki on spekuloitu et kannattais hakea niitä kaikista kalliimpia lippuja, mutta toisaalta jos hakee 2. kategorian lippuja ja sit laittaa et hyväksyy myös 1 ylös tai alaspäin kategoriassa, niin sillonhan olis periaatteen tasolla ainakin arvonnassa mukana kaikkiin kategorioihin. Muita jotka vielä miettii strategiaa tuohon arvontaan?
|
|
|
|
ikerrot
Poissa
|
|
Vastaus #1480 : 04.12.2019 klo 18:11:41 |
|
Nähtävästi ei tarvitse seitsemän kertaa klikkailla prosessia läpi (kesti lähemmäs tunti jonossa), jos yhden lipun lisättyä ostoskoriin sivun vasemmalla puolella valitsee 'add more tickets' ja käyttää seuraavaa koodia. Lipuista lähti 455 EUR varaus, joista 305 EUR on ehdollisia lippuja kierroksille R16, QF, SF ja Finaaliin. Tilausvaiheesa pystyin valitsemaan pelkästään mobiililipun tai mobiililippu+souvenier ticket. Juuri tällä hetkellä ei harmita yhtään kävellä loskassa. Ensi kesää odotellessa, kiitoksia SMJK! Tilausvahvistuskin pamahti suoraan inboxiin:
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 18:28:29 kirjoittanut ikerrot »
|
|
|
|
|
sukkakeisari
Poissa
|
|
Vastaus #1481 : 04.12.2019 klo 18:11:55 |
|
Koodit tuli sähköpostiin, liput ostettu, rahat hävinneet tililtä ja vahvistusviesti UEFAlta tullut sähköpostiin.
Pakko myöntää että aika helvetin hyvä fiilis
|
|
|
|
Pena1897
Poissa
|
|
Vastaus #1482 : 04.12.2019 klo 18:23:08 |
|
Onko nyt varmaa tietoa siitä että lipun eteenpäin jako onnistuu? Itsellä jää varmuudella Suomi-Belgia välistä, niin kannattaako mun se silti ostaa ja laittaa se eteenpäin jollekin joka menossa peliin? Vai kannattaako se jättää ostamatta niin että se palautuu Suomen lippukiintiöön arvontaan? Vituttaa jos se menee kokonaan hukkaan jos en saa siirrettyä sitä eteenpäin.
Samankaltaista pohdiskelen itsekin. Oliskohan tässä mahdollista antaa yksittäistä koodia eteenpäin? Mulla mahdollisesti jää Köpiksen peli väliin, ja jos jotenkin saisi varmistettua että tuo koodi päätyy jonkun toisen SMJKlaisen käsiin niin voisin mieluusti antaa eteenpäin. Vielä parempi olisi jos saisi vaihdettua SMJKlaisten kesken käyttämättömät koodit ja molemmat saisi yhteen matsiin mukaan ilman koodeja jääneen jäsenen kaveriksi.
|
|
|
|
John Matrix
Poissa
|
|
Vastaus #1483 : 04.12.2019 klo 18:24:55 |
|
Samankaltaista pohdiskelen itsekin.
Oliskohan tässä mahdollista antaa yksittäistä koodia eteenpäin? Mulla mahdollisesti jää Köpiksen peli väliin, ja jos jotenkin saisi varmistettua että tuo koodi päätyy jonkun toisen SMJKlaisen käsiin niin voisin mieluusti antaa eteenpäin. Vielä parempi olisi jos saisi vaihdettua SMJKlaisten kesken käyttämättömät koodit ja molemmat saisi yhteen matsiin mukaan ilman koodeja jääneen jäsenen kaveriksi.
Kyllä väittäisin että ne kannattaa ostaa. Itse olen ainakin valmis maksamaan lipusta 50€ välittömästi, jos joku on koodistaan halukas luopumaan.
|
|
|
|
mcbabushka
Poissa
|
|
Vastaus #1484 : 04.12.2019 klo 18:30:00 |
|
Mä myös ostan pois mielelläni ylimääräisiä SMJK-lippuja.
|
|
|
|
Azzurri #5
Poissa
|
|
Vastaus #1485 : 04.12.2019 klo 18:32:05 |
|
Itse olen ainakin valmis maksamaan lipusta 50€ välittömästi, jos joku on koodistaan halukas luopumaan.
Sama.
|
|
|
|
hzn4000
Poissa
|
|
Vastaus #1486 : 04.12.2019 klo 18:36:42 |
|
Pistäkää niistä käyttämättömästä koodeista Karviselle meiliä.
Ja kiinnostuksesta niihin kanssa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 18:45:38 kirjoittanut hzn4000 »
|
|
|
|
|
RTS
Poissa
|
|
Vastaus #1487 : 04.12.2019 klo 18:36:58 |
|
Itse olen ainakin valmis maksamaan lipusta 50€ välittömästi, jos joku on koodistaan halukas luopumaan.
Sama koskien Pietarin pelejä.
|
|
|
|
Elias
Paikalla
|
|
Vastaus #1488 : 04.12.2019 klo 18:49:39 |
|
Jaa, kaksi kertaa vedetty nyt rumba läpi ja ilmeisesti saisikin kaikki kerralla. Mutta onhan tässäkin jo kisatunnelmaa. Jatko-ottelut voisi vetää yhdellä tilauksella ja fiilistellä vielä viimeinen lohkopelikin erikseen...
|
|
|
|
Nekalan Lampard
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, SJK, KaPy
|
|
Vastaus #1489 : 04.12.2019 klo 18:50:38 |
|
Köpiksen lippu plakkarissa. Nyt sitten jonotan uudestaan sisään, kun en lukenut täältä, että onnistuikin kaikkien ostaminen kerralla... :peukkualas:
|
|
|
|
nakunako
Poissa
|
|
Vastaus #1490 : 04.12.2019 klo 18:57:27 |
|
Onko muita, joille koodeja ei oo vielä kuulunu sähköpostiin vai joko tässä pitää panikoida?
On. :/ Tiedän itseni lisäksi kaksi muuta onnetonta kaveria. Meitä kaikkia yhdistää se, että kuuluttiin siihen joukkoon, joille Bosnia ottelun lippu ei ikinä tullut postilaatikkoon asti. Saatiin korvaavat pääsyliput ottelupäivänä.. Jokainen meistä kolmesta on maksanut jäsenmaksun keväällä ja tilannut liput SMJK:lta Bosnia otteluun. Itse kävin vielä Kreikka ja Liechtenstein otteluissa, mutta niihin ostin liput Ticketmasterista kesäkuussa, kun oli luotto mennyt SMJK:n lipun toimitukseen. Näillä kahdella tietämälläni tyypillä on sama homma. Eli ainut ostettu lippu SMJK:n kautta on tuo Bosnia.
|
|
|
|
TimoN
Poissa
|
|
Vastaus #1491 : 04.12.2019 klo 19:03:25 |
|
Onko muilla tullut vastaan seuraavanlaista virheilmoitusta: https://imgur.com/a/P2FxF37Alkaa jäät hatussa sulamaan, kun ei päästä ollenkaan meikäläistä ticket portaaliin. Mulla tuli siinä vaiheessa kun yritin päästä maksamaan. Ei mennyt kymmenellä kerralla läpi. Liput uudestaan koriin ja sitten meni ekalla läpi.
|
|
|
|
uniikki
Poissa
|
|
Vastaus #1492 : 04.12.2019 klo 19:05:07 |
|
On. :/
Tiedän itseni lisäksi kaksi muuta onnetonta kaveria. Meitä kaikkia yhdistää se, että kuuluttiin siihen joukkoon, joille Bosnia ottelun lippu ei ikinä tullut postilaatikkoon asti. Saatiin korvaavat pääsyliput ottelupäivänä.. Jokainen meistä kolmesta on maksanut jäsenmaksun keväällä ja tilannut liput SMJK:lta Bosnia otteluun. Itse kävin vielä Kreikka ja Liechtenstein otteluissa, mutta niihin ostin liput Ticketmasterista kesäkuussa, kun oli luotto mennyt SMJK:n lipun toimitukseen.
Näillä kahdella tietämälläni tyypillä on sama homma. Eli ainut ostettu lippu SMJK:n kautta on tuo Bosnia.
Bosnia-peliin itsekin olen lippuni hankkinut, mutta ihan postitse sen saanut kuitenkin, joten ei kai tässä pitäisi mitään ongelmaa olla. Mutta pakko kai tässä on SMJK:ta lähestyä asian tiimoilta.
|
|
|
|
Carsten Tancker
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
|
Vastaus #1493 : 04.12.2019 klo 19:07:19 |
|
Mistä muuten se tieto oli peräisin, että näitä koodilla ostettuja lippuja ei voi myydä eteenpäin UEFA:n portaalissa?
|
|
|
|
Micky Lee
Poissa
|
|
Vastaus #1494 : 04.12.2019 klo 19:11:10 |
|
Mistä muuten se tieto oli peräisin, että näitä koodilla ostettuja lippuja ei voi myydä eteenpäin UEFA:n portaalissa?
oiskohan tuolta uefan faqsta
|
|
|
|
Ändy
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue
|
|
Vastaus #1495 : 04.12.2019 klo 19:11:53 |
|
|
|
|
|
Carsten Tancker
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
|
Vastaus #1496 : 04.12.2019 klo 19:17:56 |
|
oiskohan tuolta uefan faqsta
Näköjään. Useiden maiden kohdalla nuo kuitenkin pystyy myymään.
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
|
Vastaus #1497 : 04.12.2019 klo 19:26:17 |
|
Pistäkää niistä käyttämättömästä koodeista Karviselle meiliä.
Ja kiinnostuksesta niihin kanssa.
Onkos nyt koodi yhdistetty nimeen jotenkin, että se uefan-järjestelmässä tsekataan? Eli onko mahdollista antaa suoraan pelkkä koodi toisella uefa-tunnukselle (joka myös smjk-jäsen, mutta ei kuulu valittuun 1612-joukkoon) joka suoraan jo omalla nimellä ostaa lipun järjestelmästä? Tuolloinhan ei olisi riskiä että jää ulkopuolelle.
|
|
|
|
scorpion kick
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #1498 : 04.12.2019 klo 19:26:17 |
|
Täältä löytyy Pietarin matseihin koodit/liput turhana mutta kaksi smjk kaveria on ilman lippua Tanska peliin. Voisin tehdä vaihtokaupan Tanska pelin lippu vs jompi kompi Pietarin matsi?
|
|
|
|
Ehis
Poissa
|
|
Vastaus #1499 : 04.12.2019 klo 19:27:06 |
|
Tunnustaisiko joku, jos olisi saanut koodit vaikka ei kiintiöön kuuluiskaan? No, ehkei vielä kelailla kauhuskenaarioita (eipä).
|
|
|
|
|
|