FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.09.2020 klo 12:59:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 14 [15]

Kirjoittaja Aihe: SMJK:n lippuinfo  (Luettu 80732 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lentävä emiraatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Football Club International Turku

Vastaus #350 : 19.03.2020 klo 17:34:07

Varmaan myöhäistä itkeä mutta kysynpä silti: Annoin 2020 Tanskamatsin koodin pois, koska samana kesäkuun päivänä olisi ollut frendin häähulinat. 2021 moista päällekkäisyyttä ei varmasti ole tulossa, mutta onko Parkenin junani jo mennyt? Yleisestä arvonnasta tai resalesta kuponkia vetämään?
Pikka

Poissa Poissa

Vastaus #351 : 19.03.2020 klo 18:17:12

Vaikka en sinänsä ole oikea henkilö vastaamaan, niin eikös tuo ole aika selvä tapaus: 1) vain yksi koodi per ehdot täyttävä jäsen. 2) eihän nuo koodit ole ollut muutenkaan voimassa n. joulukuun puolivälistä lähtien.

Ainoa pieni teoreettinen mahdollisuus lienee mikäli runsas määrä SMJK:n kiintiölippuja palautetaan ja nämä pystyttäisiin varaamaan/luovuttamaan uudestaan jäsenille jollain kriteerein.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2020 klo 18:21:57 kirjoittanut Pikka »
Soycule

Poissa Poissa

Vastaus #352 : 05.05.2020 klo 12:25:33

Onko porukka saanu noita Fan-id:tä, tilasin oman joskus kevättalvella ennen kisojen siirtoa, lähetys lähteny venäjältä 23.4, ja sen jälkeen mulle ei oo näkyny mitään. Postille soittelun jälkeen selvis että se on jostain syystä ollu 1.4 hampurissa, sen jälkeen ei päivityksiä. Onko muille tullu nuo perille, ja veikkauksia voikohan ens vuodelle tilata uuden, jos tuo ei löydä ikinä perille.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #353 : 05.05.2020 klo 12:28:26

Onko porukka saanu noita Fan-id:tä, tilasin oman joskus kevättalvella ennen kisojen siirtoa, lähetys lähteny venäjältä 23.4, ja sen jälkeen mulle ei oo näkyny mitään. Postille soittelun jälkeen selvis että se on jostain syystä ollu 1.4 hampurissa, sen jälkeen ei päivityksiä. Onko muille tullu nuo perille, ja veikkauksia voikohan ens vuodelle tilata uuden, jos tuo ei löydä ikinä perille.

Voit tilata uuden. Ja tuskin nuo jo tilatut edes käy ensi vuonna.
pukka

Poissa Poissa

Vastaus #354 : 05.05.2020 klo 12:52:42

Tilasin joskus helmikuussa, lähetys lähti joskus ennen pandemian julistamista ja tuli lähipostiin vajaa viikko sitten, eli kyllä nuo saattaa aikansa ottaa. Sattuneesta syystä ei kauheasti tullut seurattua että missä kaikkialla tuo vihelteli reilun parin kuukauden aikana. Varmaan pitää ensi vuonna joka tapauksessa tilata uudestaan kuten Hasselhoff tuossa sanoi.
Micky Lee

Poissa Poissa

Vastaus #355 : 05.05.2020 klo 18:38:39

Mulle tuli joskus viime viikolla ja olin reippaasti ennen pandemian alkua tilannut.

Sivuja: 1 ... 14 [15]

Siirry: