FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 06:20:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: VPS - Ilves 29.6.  (Luettu 8499 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lake79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, Pahalampi


Vastaus #75 : 30.06.2019 klo 10:49:20

Mensahin pelin taso on laskenut huolestuttavasti viime peleissä, asenneongelman tyyliin. Olisiko yhden pelin lepuutuksen paikka?
Mainitsin tästä vieruskaverille pelissä Tammelassa. En tiedä onko mahkua, mutta tekiskö joku lainapesti yhtä tasoa alemmaksi hyvää itseluottamukselle. Samoja huolestuttavia merkkejä olen nimittäin itsekin pannut merkille.

Peli tuli missattua kun en ollut koko päivänä kotona, hienoa että tuli tärkeä voitto ja Ilves on jälleen sarjakärjessä. Hienoa aikaa olla Ilveksen kannattaja.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #76 : 30.06.2019 klo 10:54:47

Mainitsin tästä vieruskaverille pelissä Tammelassa. En tiedä onko mahkua, mutta tekiskö joku lainapesti yhtä tasoa alemmaksi hyvää itseluottamukselle. Samoja huolestuttavia merkkejä olen nimittäin itsekin pannut merkille.
No nyt alkaa karata taas vähän käsistä tämä juttu :D Ei Mensah nyt niin huonosti pelannut. Sitä paitsi Tomas on tällä kaudella topparina ja laidalla ollessaan myös tehnyt virheitä. Muun muassa Hongan ensimmäinen maali Ilvestä vastaan lähti Tomasin huonosta rajaheitosta.

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Tomas ansaitsee enemmän peliaikaa, mutta Miettunen-Mensah -kaksikko on pelannut niin hyvin, että en näe syytä tämän toppariparin rikkomiselle.
Gempes

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 30.06.2019 klo 13:10:25

Koostetta?

Vuorinen vaikuttaa analyyttiseltä herrasmieheltä. Toivotaan Vepsulle lukuisia pisteitä ja vähintäänkin säilymistä liigassa.

Nykytilanteessa tuo ikuinen analyyttisyys on jo luovuttamista.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa