FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 16:00:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Kanavapaketit  (Luettu 12286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK


Vastaus #25 : 01.08.2019 klo 11:59:35

Millä alustalla tuota pyörität? Android TV boxi olis, en vielä alkanut säätämään löytyykö tota Ace Playeria...


En osaa Android TV:stä sanoa mutta kurkkaa Play kaupasta. Itse katselen tietokoneella


https://www.google.com/amp/s/amp.reddit.com/r/AndroidTV/comments/7np8yg/ace_stream_for_android_tv_available_but_how_to/ Tuolla ohjeita asiaan liittyen, pitää itsekkin kokeilla
Giantkilleri

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 04.08.2019 klo 10:09:58

Listasta puuttuu Eurosport, Elisa sport / Fanseat, lisäksi useita sarjoja ja lajeja on saatavana Suomeen ihan virallisesti, myös ilmaistarjontanakin. Näitä NFL, NBA, MLB, WNBA, Fanatiz (lat-am futis), rugbyä, Euro handballia.

ESPN player esittää pääasiassa college urheilua, mutta myös muutakin.
Pentti Perusinsinööri

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 05.08.2019 klo 11:22:31

Nyt muuten DNA:lla Viasat Kulta puoleen hintaan eli 19,95€/kk puoleksi vuodeksi.

Käsi oli tässä jo ostonapilla, mutta pompsauttivat hinnan näin valioliigaviikolla normaaliksi, joten striimeillä edelleen mennään tämä kausi. :D
Käpylän Harakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.


Vastaus #28 : 24.08.2019 klo 11:11:36

Kysymys muille DAZN-käyttäjille: oletteko käyttäneet maksutapana direct debitiä? Kun vajaa kuukausi sitten tein tilauksen, mulla ei ollut saksalaisen N26-pankin kortti mukana, joten valitsin direct debitin ja syötin N26-tilini numeron ja sain palvelun käyttööni. Jälkikäteen yritin vaihtaa maksutavan N26-korttiin, mutta sepä ei kelvannut.

Eli mulla on nyt käytössä tuo suoraveloitus ja ensimmäisen maksun pitäisi mennä tililtä viikon sisään, mutta en löydä N26:n sovelluksesta tai verkkopankista (tai FAQ:sta) mitään ohjetta suoramaksujen hyväksymiseen...
Tsamorano

Paikalla Paikalla


Vastaus #29 : 24.08.2019 klo 11:34:58

Elisan boksilla ja Elisan verkoissa ja... Valjua nähdäkseen maksettava 29€/kk? Onko mitään vaihtoehtoja? Noin yksi peli viikossa tulee katottua.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #30 : 24.08.2019 klo 21:37:10

Sky Ticket

Ykkösbuli pl perjantain matsit, kakkonen kokonaisuutena, Valioliiga, DFB Pokal ja Chämppäri.

Lisäksi ainakin Itävallan liiga tulee mukana.

Kova paketti ja kaikki luonnollisesti saksaksi.
Käpylän Harakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.


Vastaus #31 : 31.08.2019 klo 13:08:21

Kysymys muille DAZN-käyttäjille: oletteko käyttäneet maksutapana direct debitiä? Kun vajaa kuukausi sitten tein tilauksen, mulla ei ollut saksalaisen N26-pankin kortti mukana, joten valitsin direct debitin ja syötin N26-tilini numeron ja sain palvelun käyttööni. Jälkikäteen yritin vaihtaa maksutavan N26-korttiin, mutta sepä ei kelvannut.

Eli mulla on nyt käytössä tuo suoraveloitus ja ensimmäisen maksun pitäisi mennä tililtä viikon sisään, mutta en löydä N26:n sovelluksesta tai verkkopankista (tai FAQ:sta) mitään ohjetta suoramaksujen hyväksymiseen...

Nyt menee entistä oudommaksi. DAZN:iin on maksu kirjautunut ja voimassaolo jatkunut kuukaudella, mutta tililtä ei ole mennyt senttiäkään. En nyt varsinaisesti valita, mutta ihmettelen.
Kimis Adonis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #32 : 17.02.2021 klo 19:06:44

Onkohan kuluvan kauden tilanteesta listausta yhdessä paikassa?
Jema Pelle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #33 : 17.02.2021 klo 19:14:39

Onkohan kuluvan kauden tilanteesta listausta yhdessä paikassa?

Näyttäis suht oikealta, viime vuonna tehty, mutta nähtävästi päivittää tilannetta:

https://www.hagerlund.net/fi/blogi/ajantasainen-listaus-urheilun-televisiontioikeuksista-suomessa

Tämä olikin jo ekalla sivulla.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2021 klo 19:16:55 kirjoittanut Jema Pelle »

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa