tiipe
Poissa
|
|
Vastaus #25 : 05.09.2006 klo 14:28:02 |
|
Ilmeisesti sitten Gastropub Sohoon suunnistan. Yövyn Cumulus Pinjassa , joten ei kai tuosta 10 minuuttia kauemmin kävele. Oliko paikka tukossa lauantaina ja mahtuiko vielä vähän ennen matsia sisään? Voi nimittäin olla, että paikalle ehtii juuri ennen klo 20.00.... Edit: Höyrykin on näköjään sillan ylityksen päässä hotlasta Korjatkaa jos olen väärässä, käymättä kun arvostelen. Sohossa ei taida screeniä olla? Ainakin ohi kävellessä olen pistänyt merkille, että futista tulee lähinnä katon tasossa olevista pienistä telkkareista. Itse suosittelisin 20m päässä Sohosta olevaa irkkupubi O'connelsia.
|
|
|
|
Danko79
Poissa
|
|
Vastaus #26 : 05.09.2006 klo 17:13:01 |
|
Korjatkaa jos olen väärässä, käymättä kun arvostelen. Sohossa ei taida screeniä olla? Ainakin ohi kävellessä olen pistänyt merkille, että futista tulee lähinnä katon tasossa olevista pienistä telkkareista.
Itse suosittelisin 20m päässä Sohosta olevaa irkkupubi O'connelsia.
Kyllä Sohossa screeni on ja hyvät kaljat ja sapuskatkin mielestäni. Parhaat paikat menee aina nopeammin...
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #27 : 05.09.2006 klo 17:25:27 |
|
Sohossa on tosiaan screeni ja useita tavallisia telkkareita että varmasti näkyvyys on kaikilta paikoilta ihan hyvä. Mesta on aika pieni joten voi tulla aikaisin illalla täyteen..
|
|
|
|
Mako
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
|
Vastaus #28 : 06.09.2006 klo 13:34:46 |
|
Korjatkaa jos olen väärässä, käymättä kun arvostelen. Sohossa ei taida screeniä olla? Ainakin ohi kävellessä olen pistänyt merkille, että futista tulee lähinnä katon tasossa olevista pienistä telkkareista.
Itse suosittelisin 20m päässä Sohosta olevaa irkkupubi O'connelsia.
Ainakin normaalisti on O'Connell'sissa kaksikielinen tietokilpailu ke klo 19 alkaen, mikä lisää ruuhkaa siellä. Höyry Pub on tänään täynnä boomareita lähes klo 20 saakka.
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
|
Vastaus #29 : 06.09.2006 klo 13:36:47 |
|
Boomareille
|
|
|
|
juikka100
Poissa
Suosikkijoukkue: Hannover 96
|
|
Vastaus #30 : 06.09.2006 klo 13:38:54 |
|
Mihis aikaan kandee Sportsiin mennä et pääsee hyville paikoille? Vois ihan hyvin aikasin mennä jotta kerkee pari ottamaan.
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
|
Vastaus #31 : 08.09.2006 klo 14:06:27 |
|
Viimeinen kerta, kun vapaaehtoisesti lähden Tampereelle. En tiennytkään, että noin junttipaikkoja on olemassakaan. Ilmeisesti olen liian kaukaa niitä etsinyt, Mansehan olisi ollut lähes vieressä. Kääkkäkaupunki Futiskulttuuri, missä pelaa Sääli, niitä harvoja tamperelaisia (lue: futisfanit, pelaajat ja forumistit), jotka tuossa läävässä joutuvat asumaan. Vielä Höyryn katsojille Yläkerran pöytiin tarjoilulle
|
|
|
|
Ricky Rocket
Poissa
Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales
|
|
Vastaus #32 : 08.09.2006 klo 14:49:54 |
|
Viimeinen kerta, kun vapaaehtoisesti lähden Tampereelle. En tiennytkään, että noin junttipaikkoja on olemassakaan. Ilmeisesti olen liian kaukaa niitä etsinyt, Mansehan olisi ollut lähes vieressä. Kääkkäkaupunki Futiskulttuuri, missä pelaa Sääli, niitä harvoja tamperelaisia (lue: futisfanit, pelaajat ja forumistit), jotka tuossa läävässä joutuvat asumaan. Vielä Höyryn katsojille Yläkerran pöytiin tarjoilulle Eli et saanut sieltä pinpiä, toisin kuin eräät..
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
|
Vastaus #33 : 08.09.2006 klo 16:47:41 |
|
Pinttiä sain, mutta en voinut kuvitellakaan, että paikalla olisi muita kuin kääkkäjannuja - saatika forumisteja. Todella ankea "tunnelma".
|
|
|
|
ryan_giggs
Poissa
|
|
Vastaus #34 : 12.09.2006 klo 14:07:27 |
|
Kenelläkään tietoa näkyykö Viasat jossain Mikkelin baareista??
|
|
|
|
Xabi Alonso
Poissa
|
|
Vastaus #35 : 12.09.2006 klo 14:12:52 |
|
Kenelläkään tietoa näkyykö Viasat jossain Mikkelin baareista??
Pub Jälkipelissä näkyy. Mikonkatu 5, Urheilupuiston vieressä. http://www.jalkipeli.net/index.htm
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.09.2006 klo 14:14:45 kirjoittanut Xabi Alonso »
|
|
|
|
|
ryan_giggs
Poissa
|
|
Vastaus #36 : 12.09.2006 klo 16:57:58 |
|
Pub Jälkipelissä näkyy. Mikonkatu 5, Urheilupuiston vieressä. Hieno homma.
|
|
|
|
Metsän siimes
Poissa
|
|
Vastaus #37 : 13.09.2006 klo 16:04:09 |
|
Näkyykös Joensuussa jossain Viasat?
|
|
|
|
Pink Indian
Poissa
Suosikkijoukkue: Bijela ST.
|
|
Vastaus #38 : 27.09.2006 klo 14:15:36 |
|
Turuus pitäisi päästä Charlton - Arsenal näkemään. Kenelläkään tietoa missä näkyisi? Tulleepi Sportilta...
|
|
|
|
baccalino
Poissa
Suosikkijoukkue: Vapauttakaa HUORAA TURPAAN!
|
|
Vastaus #39 : 27.09.2006 klo 14:17:46 |
|
Turuus pitäisi päästä Charlton - Arsenal näkemään. Kenelläkään tietoa missä näkyisi? Tulleepi Sportilta...
Pikku-torren sivuilta bongattu: la 30.9. 16.55 Charlton - Arsenal Canal+ eli suuntaa sinne
|
|
|
|
Pink Indian
Poissa
Suosikkijoukkue: Bijela ST.
|
|
Vastaus #40 : 29.09.2006 klo 09:03:19 |
|
Kiits
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
|
Vastaus #41 : 29.09.2006 klo 11:45:47 |
|
Vaasaan ollaan avaamassa lähiaikoina Ravintola Kodin paikalle uutta urheiluravintola Offsidea. Paikka on siis urheiluravintola, jossa tulee kuuleman mukaan olemaan 2 isoa screeniä ja useita plasmatelkkareita. Ennestään Canal + on näkynyt Gringossa, O'Malleysissä (Mällissä) ja Amarillossa. Olliksen (Oliver's inn) tilanteesta en ole enää varma..ennen näyttivät, mutta nykyään taitaa olla hiljasempaa..
|
|
|
|
Tokan Rykimä
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkaja pitch invasion since 6.6.
|
|
Vastaus #42 : 01.10.2006 klo 21:22:40 |
|
Rustica, Keltinmäki (Jyväskylä) Pitipä n. parin kuukauden Keltinmäessä asumisen jälkeen testaamassa alakerrassa sijaitseva Rustica nimeä kantava perinteinen lähiöräkälä. Televisioista Canalit eivät näkyneet, joten tarjoilija ystävällisesti laski screenin alas. Koska olin ainoa jota pelin katsominen kiinnosti, ei selostuksia saanut päälle kun "kaikkia ei jalkapallo kiinnosta". Tällä hetkellä ravintolassa oli n. 5-10 asiakasta minun lisäkseni. Kajareista tuuttasi oletettavsti Sävelradio. Hetken kuluttua taakseni istui pari janaria, joita peli kiinnosti ainakin vähän alusta, ainakin Kanun maalia kommentoivat komeaksi, joten tarjoilija pisti äänet päälle. Parissa vakiasiakaassa tämä kirvoitti pientä avautumista... "Mitäs potkupalloa siellä tulee?" tästä siirryttiinkin luontevasti haukkumaan suomalaista potkista. Ja vielä: "Montas erää ne pelaa?" :keskari: ;D :keskari: Yleisiä huomioita: hyvän kokoinen screeni, laadukas kuva ja kun selostuskin saatiin, niin se oli pelkkää selostusta eikä taustamusaakit enää pauhanneet. :n hinnasta en tiiä, kun en harrasta. Maajoukkuepelit tulee varmasti vastaisuudessa katsottua Matsissa, paskasta screenistä huolimatta, mutta tunnelma on siellä kuitenkin parempi. Kalinathan tuolla vois käydä vilkaseen, kun ei tarvii keskustaan asti vääntäytyä. Varovainen
|
|
|
|
Anfield Road
Poissa
|
|
Vastaus #43 : 02.10.2006 klo 19:49:33 |
|
Kuopiossa muita paikkoja kuin Pikku Hukka Pub ja Apteekkari? Sielläpäin lauantaina ja pitäisi luonnollisesti Suomen peli nähdä.
|
|
|
|
Bristol Rovers
Poissa
|
|
Vastaus #44 : 03.10.2006 klo 13:22:09 |
|
Ravintola Sävellys Espoon Laajalahdessa. Hirveä meininki.
|
|
|
|
Dickinson
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg
|
|
Vastaus #45 : 03.10.2006 klo 13:28:54 |
|
rautatienkatu ykköseen aukeevassa Rooster Pubissa (ex-tikanpesä) tulis oleen Sanali (e: vahvistettu->tulee). Viimeisin on tietysti minun vaihtoehtoni, mikäli näin on.
Joko on auennut? Jos on, niin Lauantain matsi pitänee mulkoilla siellä.
|
|
|
|
sahtis
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, AC Milan
|
|
Vastaus #46 : 03.10.2006 klo 13:29:21 |
|
Kuopiossa muita paikkoja kuin Pikku Hukka Pub ja Apteekkari? Sielläpäin lauantaina ja pitäisi luonnollisesti Suomen peli nähdä.
Eiköhän Futispubissa peli näytetä, jos se on enää pystyssä. Aikoinaan oli hurja meininki Suomen pelien aikaan ;D
|
|
|
|
Shanklymania
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJ, Liverpool FC, FCV
|
|
Vastaus #47 : 03.10.2006 klo 13:32:41 |
|
Rustica, Keltinmäki (Jyväskylä) Pitipä n. parin kuukauden Keltinmäessä asumisen jälkeen testaamassa alakerrassa sijaitseva Rustica nimeä kantava perinteinen lähiöräkälä. Televisioista Canalit eivät näkyneet, joten tarjoilija ystävällisesti laski screenin alas. Koska olin ainoa jota pelin katsominen kiinnosti, ei selostuksia saanut päälle kun "kaikkia ei jalkapallo kiinnosta". Tällä hetkellä ravintolassa oli n. 5-10 asiakasta minun lisäkseni. Kajareista tuuttasi oletettavsti Sävelradio. Hetken kuluttua taakseni istui pari janaria, joita peli kiinnosti ainakin vähän alusta, ainakin Kanun maalia kommentoivat komeaksi, joten tarjoilija pisti äänet päälle. Parissa vakiasiakaassa tämä kirvoitti pientä avautumista... "Mitäs potkupalloa siellä tulee?" tästä siirryttiinkin luontevasti haukkumaan suomalaista potkista. Ja vielä: "Montas erää ne pelaa?" :keskari: ;D :keskari: Yleisiä huomioita: hyvän kokoinen screeni, laadukas kuva ja kun selostuskin saatiin, niin se oli pelkkää selostusta eikä taustamusaakit enää pauhanneet. :n hinnasta en tiiä, kun en harrasta. Maajoukkuepelit tulee varmasti vastaisuudessa katsottua Matsissa, paskasta screenistä huolimatta, mutta tunnelma on siellä kuitenkin parempi. Kalinathan tuolla vois käydä vilkaseen, kun ei tarvii keskustaan asti vääntäytyä. Varovainen Keltinmäen ghetossa en ole matseja käynyt vilkuilemassa, mutta vastaisuudessa suosittelen maajoukkuematsien katselupaikaksi pikkuruista Radio Café:ta Ilmarisenkadun päässä. Hyvä screeni (pari tv:tä vielä auki siihen päälle), maajoukkuematseissa takuuvarmasti äänet päällä (asiantunteva henkilökunta) ja suhteellisen penkkiurheilullinen asiakaskunta. Paikkahan on muuten kammottava räkälä, mutta matsien katsomiseen kin kannalta halpa paikka (häpäreillä 2€!!).
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
|
Vastaus #48 : 03.10.2006 klo 14:05:17 |
|
Tapulikaupungin legendaarinen BAR A-HANA näyttää canal plussaa päivittäin.
|
|
|
|
foo
Poissa
|
|
Vastaus #49 : 03.10.2006 klo 14:55:09 |
|
Viikonloppu Porissa (joo ei tarvi kommentoida : ), missähän lauantain matsi kantsis tsiigailla? Vaatimuksina olis: ei-niin-urpoa-porukkaa ja äänet päällä.
|
|
|
|
|
|