FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 23:31:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 59
 
Kirjoittaja Aihe: Baarit joissa voi katsoa jalkapalloa  (Luettu 261529 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tiipe

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 05.09.2006 klo 15:28:02

Ilmeisesti sitten Gastropub Sohoon suunnistan. Yövyn Cumulus Pinjassa , joten ei kai tuosta 10 minuuttia kauemmin kävele. Oliko paikka tukossa lauantaina ja mahtuiko vielä vähän ennen matsia sisään? Voi nimittäin olla, että paikalle ehtii juuri ennen klo 20.00....

Edit: Höyrykin on näköjään sillan ylityksen päässä hotlasta :)

Korjatkaa jos olen väärässä, käymättä kun arvostelen. Sohossa ei taida screeniä olla? Ainakin ohi kävellessä olen pistänyt merkille, että futista tulee lähinnä katon tasossa olevista pienistä telkkareista.

Itse suosittelisin 20m päässä Sohosta olevaa irkkupubi O'connelsia.
Danko79

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 05.09.2006 klo 18:13:01

Korjatkaa jos olen väärässä, käymättä kun arvostelen. Sohossa ei taida screeniä olla? Ainakin ohi kävellessä olen pistänyt merkille, että futista tulee lähinnä katon tasossa olevista pienistä telkkareista.

Itse suosittelisin 20m päässä Sohosta olevaa irkkupubi O'connelsia.

Kyllä Sohossa screeni on ja hyvät kaljat ja sapuskatkin mielestäni. Parhaat paikat menee aina nopeammin...
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #27 : 05.09.2006 klo 18:25:27

Sohossa on tosiaan screeni ja useita tavallisia telkkareita että varmasti näkyvyys on kaikilta paikoilta ihan hyvä. Mesta on aika pieni joten voi tulla aikaisin illalla täyteen..
Mako

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #28 : 06.09.2006 klo 14:34:46

Korjatkaa jos olen väärässä, käymättä kun arvostelen. Sohossa ei taida screeniä olla? Ainakin ohi kävellessä olen pistänyt merkille, että futista tulee lähinnä katon tasossa olevista pienistä telkkareista.

Itse suosittelisin 20m päässä Sohosta olevaa irkkupubi O'connelsia.

Ainakin normaalisti on O'Connell'sissa kaksikielinen tietokilpailu ke klo 19 alkaen, mikä lisää ruuhkaa siellä. Höyry Pub on tänään täynnä boomareita lähes klo 20 saakka.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #29 : 06.09.2006 klo 14:36:47

Ainakin normaalisti on O'Connell'sissa kaksikielinen tietokilpailu ke klo 19 alkaen, mikä lisää ruuhkaa siellä. Höyry Pub on tänään täynnä boomareita lähes klo 20 saakka.
Boomareille  Ylos
juikka100

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hannover 96


Vastaus #30 : 06.09.2006 klo 14:38:54

Mihis aikaan kandee Sportsiin mennä et pääsee hyville paikoille? Vois ihan hyvin aikasin mennä jotta kerkee pari  Tuoppi ottamaan.
Udi

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 08.09.2006 klo 15:06:27

Viimeinen kerta, kun vapaaehtoisesti lähden Tampereelle. En tiennytkään, että noin junttipaikkoja on olemassakaan. Ilmeisesti olen liian kaukaa niitä etsinyt, Mansehan olisi ollut lähes vieressä.

Kääkkäkaupunki >:(
Futiskulttuuri, missä pelaa >:(
Sääli, niitä harvoja tamperelaisia (lue: futisfanit, pelaajat ja forumistit), jotka tuossa läävässä joutuvat asumaan.
Vielä Höyryn katsojille >:(
Yläkerran pöytiin tarjoilulle Ylos
Ricky Rocket

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales


Vastaus #32 : 08.09.2006 klo 15:49:54

Viimeinen kerta, kun vapaaehtoisesti lähden Tampereelle. En tiennytkään, että noin junttipaikkoja on olemassakaan. Ilmeisesti olen liian kaukaa niitä etsinyt, Mansehan olisi ollut lähes vieressä.

Kääkkäkaupunki >:(
Futiskulttuuri, missä pelaa >:(
Sääli, niitä harvoja tamperelaisia (lue: futisfanit, pelaajat ja forumistit), jotka tuossa läävässä joutuvat asumaan.
Vielä Höyryn katsojille >:(
Yläkerran pöytiin tarjoilulle Ylos


Eli et saanut sieltä pinpiä, toisin kuin eräät..  ;)
Udi

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 08.09.2006 klo 17:47:41

Pinttiä sain, mutta en voinut kuvitellakaan, että paikalla olisi muita kuin kääkkäjannuja - saatika forumisteja. Todella ankea "tunnelma".

ryan_giggs

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 12.09.2006 klo 15:07:27

Kenelläkään tietoa näkyykö Viasat jossain Mikkelin baareista??
Xabi Alonso

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 12.09.2006 klo 15:12:52

Kenelläkään tietoa näkyykö Viasat jossain Mikkelin baareista??

Pub Jälkipelissä näkyy. Mikonkatu 5, Urheilupuiston vieressä.  ;)

http://www.jalkipeli.net/index.htm
« Viimeksi muokattu: 12.09.2006 klo 15:14:45 kirjoittanut Xabi Alonso »
ryan_giggs

Poissa Poissa


Vastaus #36 : 12.09.2006 klo 17:57:58

Pub Jälkipelissä näkyy. Mikonkatu 5, Urheilupuiston vieressä.  ;)


Hieno homma.  Tuoppi
Metsän siimes

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 13.09.2006 klo 17:04:09

Näkyykös Joensuussa jossain Viasat?
Pink Indian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bijela ST.


Vastaus #38 : 27.09.2006 klo 15:15:36

Turuus pitäisi päästä Charlton - Arsenal näkemään. Kenelläkään tietoa missä näkyisi? Tulleepi Sportilta...
baccalino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vapauttakaa HUORAA TURPAAN!


Vastaus #39 : 27.09.2006 klo 15:17:46

Turuus pitäisi päästä Charlton - Arsenal näkemään. Kenelläkään tietoa missä näkyisi? Tulleepi Sportilta...

Pikku-torren sivuilta bongattu:

la 30.9. 16.55 Charlton - Arsenal Canal+

eli suuntaa sinne Ylos

Pink Indian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bijela ST.


Vastaus #40 : 29.09.2006 klo 10:03:19

Kiits  Tuoppi
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #41 : 29.09.2006 klo 12:45:47

Vaasaan ollaan avaamassa lähiaikoina Ravintola Kodin paikalle uutta urheiluravintola Offsidea. Paikka on siis urheiluravintola, jossa tulee kuuleman mukaan olemaan 2 isoa screeniä ja useita plasmatelkkareita. Ennestään Canal + on näkynyt Gringossa, O'Malleysissä (Mällissä) ja Amarillossa. Olliksen (Oliver's inn) tilanteesta en ole enää varma..ennen näyttivät, mutta nykyään taitaa olla hiljasempaa..
Tokan Rykimä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkaja pitch invasion since 6.6.


Vastaus #42 : 01.10.2006 klo 22:22:40

Rustica, Keltinmäki (Jyväskylä)

Pitipä n. parin kuukauden Keltinmäessä asumisen jälkeen testaamassa alakerrassa sijaitseva Rustica nimeä kantava perinteinen lähiöräkälä.

Televisioista Canalit eivät näkyneet, joten tarjoilija ystävällisesti laski screenin alas. Koska olin ainoa jota pelin katsominen kiinnosti, ei selostuksia saanut päälle kun "kaikkia ei jalkapallo kiinnosta". Tällä hetkellä ravintolassa oli n. 5-10 asiakasta minun lisäkseni. Kajareista tuuttasi oletettavsti Sävelradio. Hetken kuluttua taakseni istui pari janaria, joita peli kiinnosti ainakin vähän alusta, ainakin Kanun maalia kommentoivat komeaksi, joten tarjoilija pisti äänet päälle. Parissa vakiasiakaassa tämä kirvoitti pientä avautumista...

"Mitäs potkupalloa siellä tulee?" tästä siirryttiinkin luontevasti haukkumaan suomalaista potkista. Ja vielä: "Montas erää ne pelaa?"  :keskari: ;D :keskari:

Yleisiä huomioita: hyvän kokoinen screeni, laadukas kuva ja kun selostuskin saatiin, niin se oli pelkkää selostusta eikä taustamusaakit enää pauhanneet. Tuoppi:n hinnasta en tiiä, kun en harrasta.

Maajoukkuepelit tulee varmasti vastaisuudessa katsottua Matsissa, paskasta screenistä huolimatta, mutta tunnelma on siellä kuitenkin parempi. Kalinathan tuolla vois käydä vilkaseen, kun ei tarvii keskustaan asti vääntäytyä.

Varovainen  Ylos
Anfield Road

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 02.10.2006 klo 20:49:33

Kuopiossa muita paikkoja kuin Pikku Hukka Pub ja Apteekkari? Sielläpäin lauantaina ja pitäisi luonnollisesti Suomen peli nähdä.
Bristol Rovers

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 03.10.2006 klo 14:22:09

Ravintola Sävellys Espoon Laajalahdessa. Hirveä meininki.
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #45 : 03.10.2006 klo 14:28:54


rautatienkatu ykköseen aukeevassa Rooster Pubissa (ex-tikanpesä) tulis oleen Sanali (e: vahvistettu->tulee). Viimeisin on tietysti minun vaihtoehtoni, mikäli näin on.

Joko on auennut? Jos on, niin Lauantain matsi pitänee mulkoilla siellä. Tuoppi
sahtis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, AC Milan


Vastaus #46 : 03.10.2006 klo 14:29:21

Kuopiossa muita paikkoja kuin Pikku Hukka Pub ja Apteekkari? Sielläpäin lauantaina ja pitäisi luonnollisesti Suomen peli nähdä.

Eiköhän Futispubissa peli näytetä, jos se on enää pystyssä. Aikoinaan oli hurja meininki Suomen pelien aikaan ;D
Shanklymania

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, Liverpool FC, FCV


Vastaus #47 : 03.10.2006 klo 14:32:41

Rustica, Keltinmäki (Jyväskylä)

Pitipä n. parin kuukauden Keltinmäessä asumisen jälkeen testaamassa alakerrassa sijaitseva Rustica nimeä kantava perinteinen lähiöräkälä.

Televisioista Canalit eivät näkyneet, joten tarjoilija ystävällisesti laski screenin alas. Koska olin ainoa jota pelin katsominen kiinnosti, ei selostuksia saanut päälle kun "kaikkia ei jalkapallo kiinnosta". Tällä hetkellä ravintolassa oli n. 5-10 asiakasta minun lisäkseni. Kajareista tuuttasi oletettavsti Sävelradio. Hetken kuluttua taakseni istui pari janaria, joita peli kiinnosti ainakin vähän alusta, ainakin Kanun maalia kommentoivat komeaksi, joten tarjoilija pisti äänet päälle. Parissa vakiasiakaassa tämä kirvoitti pientä avautumista...

"Mitäs potkupalloa siellä tulee?" tästä siirryttiinkin luontevasti haukkumaan suomalaista potkista. Ja vielä: "Montas erää ne pelaa?"  :keskari: ;D :keskari:

Yleisiä huomioita: hyvän kokoinen screeni, laadukas kuva ja kun selostuskin saatiin, niin se oli pelkkää selostusta eikä taustamusaakit enää pauhanneet. Tuoppi:n hinnasta en tiiä, kun en harrasta.

Maajoukkuepelit tulee varmasti vastaisuudessa katsottua Matsissa, paskasta screenistä huolimatta, mutta tunnelma on siellä kuitenkin parempi. Kalinathan tuolla vois käydä vilkaseen, kun ei tarvii keskustaan asti vääntäytyä.

Varovainen  Ylos

Keltinmäen ghetossa en ole matseja käynyt vilkuilemassa, mutta vastaisuudessa suosittelen maajoukkuematsien katselupaikaksi pikkuruista Radio Café:ta Ilmarisenkadun päässä. Hyvä screeni (pari tv:tä vielä auki siihen päälle), maajoukkuematseissa takuuvarmasti äänet päällä (asiantunteva henkilökunta) ja suhteellisen penkkiurheilullinen asiakaskunta. Paikkahan on muuten kammottava räkälä, mutta matsien katsomiseen  Tuoppi kin kannalta halpa paikka (häpäreillä 2€!!).
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #48 : 03.10.2006 klo 15:05:17

Tapulikaupungin legendaarinen BAR A-HANA näyttää canal plussaa päivittäin.
foo

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 03.10.2006 klo 15:55:09

Viikonloppu Porissa (joo ei tarvi kommentoida  ::)), missähän lauantain matsi kantsis tsiigailla? Vaatimuksina olis: ei-niin-urpoa-porukkaa ja äänet päällä.

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 59
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa