FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.10.2019 klo 21:34:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: La 10.8. klo 17:00 FC Honka vs SJK  (Luettu 6257 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
IRANIKO

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 10.08.2019 klo 20:34:38

Olipa yksi heikkotasoisimmasta pelistä mitä olen pitkään aikaan nähnyt.
Se pelitempo mistä usein puhutaan. Sitä ei ollut. Olisi voinut käydä vessassa välillä
ja todeta että pallo on edelleen samalla miehellä.
Voi voi tätä veikkausliigan tasoa.
Kui Kui

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: UU-uhit ja Pu-pu-pu-put

Vastaus #51 : 10.08.2019 klo 21:30:46

Ihan mukava piste SJK:lle Ylos
Honka ei saanut oikein ihmeempiä aikaan,
taisipa vaarallisimmat tilanteet, ja jopa
enemmän tilanteita olla SJK:lla?

Batista näyttää terävöityneen, varmaan tekee vielä
jossain pelissä maalin :) Zakarias oli ok, pari
hyvää passia, joitain huonompia, vähän kevyt oli
kaksinkamppailuissa, kuten oli odotettavaa.

Se epäsuoravapari loppupuolella hieman outo. Mahdollinen
palautus tuli sen verran läheltä, ja kaksinkamppailussa,
että molken varmaan vaikea alkaa miettimään keneltä se
nyt tuli. Aksalu kuitenkin taisi olla se, joka sitten blokkas
vedon?
« Viimeksi muokattu: 10.08.2019 klo 21:44:33 kirjoittanut Kui Kui »
FASlapsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, Chelski

Vastaus #52 : 10.08.2019 klo 21:41:58

Pitkästä aikaa tuli mentyä Hongan ja ylipäätään Veikkausliigan peliin, ja pitkä aika varmaan on myös seuraavaan kertaan. Todella paska peli, ainoo kerta ku innostuin oli se lopun epäsuora vapari ja jotenkin onnistuivat senkin sössimään vaikka todella läheltä ja keskeltä maalia saivat vaparinsa antaa. Hongalta Hakola ja Martin ja SJK:lta Mosa ja Hetemaj vaikuttivat ammatikseen jalkapalloa  pelaavilta, muut oli vissiin jotain päätoimisia leipureita tai trukkikuskeja.

Paskaa myös ettei Smartumin kortilla voinut lippuluukulla ostaa lippua. Ennen kävi ne setelit, mutta liian vaikee näköjään tommonen hullun moderni kortti. Let’s puuhast’.
realting

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 10.08.2019 klo 23:29:03

Pitkästä aikaa tuli mentyä Hongan ja ylipäätään Veikkausliigan peliin, ja pitkä aika varmaan on myös seuraavaan kertaan. Todella paska peli, ainoo kerta ku innostuin oli se lopun epäsuora vapari ja jotenkin onnistuivat senkin sössimään vaikka todella läheltä ja keskeltä maalia saivat vaparinsa antaa. Hongalta Hakola ja Martin ja SJK:lta Mosa ja Hetemaj vaikuttivat ammatikseen jalkapalloa  pelaavilta, muut oli vissiin jotain päätoimisia leipureita tai trukkikuskeja.

Paskaa myös ettei Smartumin kortilla voinut lippuluukulla ostaa lippua. Ennen kävi ne setelit, mutta liian vaikee näköjään tommonen hullun moderni kortti. Let’s puuhast’.

Jos noin harvoin käy peleissä ja silti pitää täällä avautua ja kuvittelee jotain analyysia tekevänsä, niin mikä on pointti. Valioliigaa tv:stä joo.
Floppi

Paikalla Paikalla

Vastaus #54 : 11.08.2019 klo 10:24:33

Oliko Hakola paitsiossa läpiajotilanteessa?
FASlapsi

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 11.08.2019 klo 12:23:01

Jos noin harvoin käy peleissä ja silti pitää täällä avautua ja kuvittelee jotain analyysia tekevänsä, niin mikä on pointti. Valioliigaa tv:stä joo.

Pointti oli se että peli oli tylsää, ja järjestelytkin tökki, mutta muutama jamppa näytti kyllä ihan taitavalta. Anteeksi jos pahoitin mielesi. Taisin tosiaan olla ainoa joka näin ajatteli, noviisi pösilö kun olen.
FASlapsi

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 11.08.2019 klo 12:24:10

Oliko Hakola paitsiossa läpiajotilanteessa?

Kyllä se minusta oli. Mutta en ole käynyt peleissä riittävästi jotta mielipiteelleni kannattaa antaa mitään arvoa. Telkkaristakin tulee Valioliigaa ni mitä pointtia missään.
Markisio

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 11.08.2019 klo 14:36:17

Lainaus
Pointti oli se että peli oli tylsää, ja järjestelytkin tökki, mutta muutama jamppa näytti kyllä ihan taitavalta. Anteeksi jos pahoitin mielesi. Taisin tosiaan olla ainoa joka näin ajatteli, noviisi pösilö kun olen.
Et ole todellakaan ainoa. Itse olen suuri veikkausliigan ystävä ja katson likipitäen kaikki ottelut joka vuosi. Ja kyllä tämä oli huonoimmasta päästä ottelu tällä kaudella, ellei jopa huonoin. Hidastempoinen ja tapahtumaköyhä.
Juse-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #58 : 11.08.2019 klo 14:40:21

Itse ainakin viihdyin ottelussa hyvin. Tasainen peli ja molemmissa päissä oli paikkoja.
trilobiitti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #59 : 11.08.2019 klo 21:41:45

Et ole todellakaan ainoa. Itse olen suuri veikkausliigan ystävä ja katson likipitäen kaikki ottelut joka vuosi. Ja kyllä tämä oli huonoimmasta päästä ottelu tällä kaudella, ellei jopa huonoin. Hidastempoinen ja tapahtumaköyhä.

Eiköhän 3.5. 2019 pelattu HJK-Ilves lyönyt taululle sellaiset pohjat, ettei vähään aikaan siihen ylletä. Siinä pelissä kummallakaan joukkueella ei ollut laukauksia maalia kohti.

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: