FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 17:04:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Valioliiga kausi 2019-2020 kausiennakko Youtubessa!  (Luettu 1389 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PersonalHolloway

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, Huuhkajat, Oranje


: 10.08.2019 klo 13:09:21

Linkki: https://youtube.com/watch?v=sH1Bocvaxac

Moikka kaikille!

Mä oon tonne mun Youtube-kanavalle tehnyt otteluennakoita Huuhkajien karsintapeleihin ja nyt tän viikon alussa päätin repästä kasaan ennakon myös eilen alkaaneelle Englannin Valioliigalle! Kasasin videon sisällön pääasiassa IS:n Brittifutislehden pohjalta, joten siinä ei ollut kaikkia heinäkuun lopun/elokuun alun siirtoja vahvistettuna, joten multa meni ohi ainakin esim. Harry Maguiren ja Tom Heatonin siirrot. Tiedän, että noista ois pitäny kuulla, mutta täytyy myöntää etten oo seurannu siirtohuhuja kesän aikana käytännössä ollenkaan ja ennakon pistin nopeasti kasaan tän viikon tiistaina ja keskiviikkona. Videon kuvasin torstaina. Videon halusin saada jo eilen ulos, mutta aika ei riittänyt! Pahoittelut noista puutteista! Toivottavasti videolla on kuitenkin viihdearvoa! Jos haluatte nähdä lisää futisaiheisia videoita niin laittakaa ihmeessä kanava tilaukseen ja saa myös ehdottaa jos teillä on jotain aiheita mistä haluaisitte videota niin voin katsoa jos ne ehdotukset voisi toteuttaa! 🙂
Mati

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 10.08.2019 klo 13:13:49

Jos sun tarkoituksena on tehdä paljonkin videoita (mikä aivan huippujuttu), niin eikö kaikki kannattaisi jakaa saman otsikon alla? Seurantaan menee kanavasi :)

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa