FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 01:16:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: VPS:n puolustus, missä pelaa?  (Luettu 2775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


: 26.04.2007 klo 20:54:16


Inter-VPS 5-0.

Pyykölä sanoi kyllä syssyllä, että tällä kaudella haetaan pelaavampaa tyyliä, mutta olis se voinu sen puolustuksen pitää kuitenkin jollain tavalla mukana...

Ehkä se on se Hörkön puute...
Kodiac

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku


Vastaus #1 : 26.04.2007 klo 21:03:53

Oikeastaan voisi kysyä "Vepsu missä pelaa?" 8). Ei onnistujia tänään Veritaksella näkynyt...
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #2 : 26.04.2007 klo 21:04:19

I say sack manager.
Kinuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä


Vastaus #3 : 26.04.2007 klo 21:10:12

Pojat palautuvat vielä harjoituskauden jokaviikkoisista maratoneista. Loppukaudesta nähdään pelaavampi Vepsu, joka juoksee vastustajilta jalat alta. :-[
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #4 : 26.04.2007 klo 21:13:11

Pojat palautuvat vielä harjoituskauden jokaviikkoisista maratoneista. Loppukaudesta nähdään pelaavampi Vepsu, joka juoksee vastustajilta jalat alta. :-[

Tänäänkin jaksoivat pitää nollan viimeiset 20 minuuttia, kun vastustajat väsähtivät  ;)
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina


Vastaus #5 : 26.04.2007 klo 21:14:24

Oikeastaan voisi kysyä "Vepsu missä pelaa?" 8). Ei onnistujia tänään Veritaksella näkynyt...
Ensi kaudella Ykkösessä.
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin


Vastaus #6 : 26.04.2007 klo 21:23:15

Ensi kaudella Ykkösessä.

:D Huutonaurua kolmannella. Lyödäänkö vetoa, että kooooooooooooteeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeee tulee sijoittumaan Vepsun alapuolelle kauden päättyessä?


ja itse asiasta: Sillanpää on korvaamaton ja en pyydä vaan vaadin viime kaudella Veikkausliigan eliittiä olleen Ikäläisen paluuta avaukseen!
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #7 : 26.04.2007 klo 21:27:47

en pyydä vaan vaadin viime kaudella Veikkausliigan eliittiä olleen Ikäläisen paluuta avaukseen!

Peliä näkemättä en voi sanoa varmasti, miten pahasti Koskimaa ja Nygård mokasivat, mutta olen joka tapauksessa kanssasi ehdottomasti samaa mieltä!!

Itse olisin valmis vaihtamaan koko joukkueen... Harvoin on hävettänyt näin paljon.

Ei silti. Seuraavassa pelissä kannatetaan taas täysillä!
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina


Vastaus #8 : 26.04.2007 klo 21:28:17

:D Huutonaurua kolmannella. Lyödäänkö vetoa, että kooooooooooooteeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeee tulee sijoittumaan Vepsun alapuolelle kauden päättyessä?


ja itse asiasta: Sillanpää on korvaamaton ja en pyydä vaan vaadin viime kaudella Veikkausliigan eliittiä olleen Ikäläisen paluuta avaukseen!
Lyödään vain.

John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin


Vastaus #9 : 26.04.2007 klo 21:30:51

ok, hatullinen paskaa ja kuvat sitten todisteeksi mjiitaah?!?!1

...vai onko muita ehdotuksia?
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #10 : 26.04.2007 klo 23:29:19

VAIN KOLME MAALIA kulmasta, kaikki teki alle 180 cm kääpiö.

Treenataan niitä erikoistilanteita Pyykölä MJITAAHHH!!!

Huom, niissä ei tarvi palloa, vaikka juoksutreenien välissä  Ylos
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #11 : 26.04.2007 klo 23:31:35

Paija missä pelaa  :D
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #12 : 26.04.2007 klo 23:34:27

Vittu tuo mokke oli tuon koosteen perusteella vähän kehällä  :D
Kinuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä


Vastaus #13 : 26.04.2007 klo 23:55:07

Voi vittu mitä Ahola meni ekassa maalissa tekemään. D-pojissa nämä jatkossa. Vittuako tuollaisia tusinaveskoja pitää maakunnasta asti raahata kaupunkiin, noita luulisi löytyvän Vaasastakin.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #14 : 27.04.2007 klo 10:31:01

Puolustus  Vaihto

Onneksi penkiltä löytyy vaihtomiehiä.
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san


Vastaus #15 : 27.04.2007 klo 12:56:01

Eipä Ahola ollut kakkosdivarissakaan mikään huipputason maalivahti, toki siellä joten kuten pärjäsi. Hieman kyllä hämmästytti siirtyminen liigaan, vaikka peliaikaa ei tiedossa olisi ollutkaan ilman Sillanpään loukkaantumista.
Djbb

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 27.04.2007 klo 15:18:10

Voi vittu mitä Ahola meni ekassa maalissa tekemään. D-pojissa nämä jatkossa. Vittuako tuollaisia tusinaveskoja pitää maakunnasta asti raahata kaupunkiin, noita luulisi löytyvän Vaasastakin.
Veikkaanpa että slottekin olis ottanu noista useamman kiinni kun ahola! Ylos
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina


Vastaus #17 : 27.04.2007 klo 15:20:39

ok, hatullinen paskaa ja kuvat sitten todisteeksi mjiitaah?!?!1

...vai onko muita ehdotuksia?

Lähetät tuommoisen minulle, jos olen oikeassa. Jos taas sinä olet oikeassa saat tämän:

MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #18 : 27.04.2007 klo 17:26:09


Lähetät tuommoisen minulle, jos olen oikeassa. Jos taas sinä olet oikeassa saat tämän:



Talteen.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS


Vastaus #19 : 27.04.2007 klo 20:59:44

Lyödään vain.
OK, minäkin olisin halukas lyömään vetoa.

Tulee vaan mieleen viime kausi kun KooTeePeen kannattajat huutelivat Divari kutsuu -settiä Vepsulle, kun pelasivat Kotkassa ja peli ei oikein kulkenut. Ei tarvinne kertoa, kumpi oli lopulta korkeammalla sarjataulukossa?

Tuo oli ainoastaan yksittäinen romahdus, enkä ainakaan vielä jaksa uskoa, että se oli merkki mistään pahemmasta. Katsotaan nyt pari seuraavaa peliä vielä rauhassa ja jos reppu vielä rytisee omassa päässä oikein huolella, niin sitten on aika huolestua.
spelöga

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 27.04.2007 klo 23:54:21

VPS.ää vietiin siihen tahtiin, että yksittäisen romahduksen voi unohtaa. Kotona piste , toinen täältä, vieraissa turha odotella pisteitä tai no , jos 0-0 nii sitte. Yks maalipaikka ja lahjakas ulkomaanapu ei oikein toiminut....
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin


Vastaus #21 : 28.04.2007 klo 10:00:50

VPS.ää vietiin siihen tahtiin, että yksittäisen romahduksen voi unohtaa. Kotona piste , toinen täältä, vieraissa turha odotella pisteitä tai no , jos 0-0 nii sitte. Yks maalipaikka ja lahjakas ulkomaanapu ei oikein toiminut....

...jotenkin näin se meni muiden mukaan viime vuonnakin. Väitätkö todella, että Vepsu oli NIIN paska ennen sitä käsittämätöntä avausmaalia? MacGyverin ennustus toteutunee, Hahto ja J.Nygård löytänevät itsensä seuraavasta matsista penkiltä. Toivottavasti Ollo kuntoutuu äkkiä, seuraavista kolmesta matsista ei ole paljoa pisteitä budjetoitu... Haka-matsissa silti meikäläinenkin mukana ja silloin viimeistään otetaan avausvoitto!


Benny, haasteesi on hyväksytty.
spelöga

Poissa Poissa


Vastaus #22 : 28.04.2007 klo 11:18:05

Kyllä väitän, mulle on ihan sama, jos 15 min pysytään joten kuten pelissä mukana, sit yks halpa maali ja lopussa taululla 5-0. Toisaalta, en odottanutkaan, että VPS olisi tehnytkään maaleja, sen verran skeptinen olen aina ollut herra Pyykölän valmennustaitoihin.
Liberocca

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 28.04.2007 klo 15:38:28

...jotenkin näin se meni muiden mukaan viime vuonnakin. Väitätkö todella, että Vepsu oli NIIN paska ennen sitä käsittämätöntä avausmaalia? MacGyverin ennustus toteutunee, Hahto ja J.Nygård löytänevät itsensä seuraavasta matsista penkiltä. Toivottavasti Ollo kuntoutuu äkkiä, seuraavista kolmesta matsista ei ole paljoa pisteitä budjetoitu... Haka-matsissa silti meikäläinenkin mukana ja silloin viimeistään otetaan avausvoitto!


Benny, haasteesi on hyväksytty.

Mikäs Ollolla on? Siellähän se pelasi Interpelissäkin.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #24 : 29.04.2007 klo 14:13:10

Mikäs Ollolla on? Siellähän se pelasi Interpelissäkin.

Iski päänsä edellisessä pelissä. Inter-pelissä pelasi puolikuntoisena.

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa