FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 01:43:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 10
 
Kirjoittaja Aihe: Pygmi Pyykölä tekemässä sen taas?  (Luettu 23025 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Djbb

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 28.05.2007 klo 11:15:47

Ihmettelen kyllä tosissaan jos karhumäkikin jaksaa katsella tällästä taaperrusta!
V-Käyrä alkaa nousta jo aika taivaisiin ja sympatiat pyykistä kohtaan loppuneet!!
Pyykölä nopeesti ulos >:( :keskari:
maikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Voittava


Vastaus #26 : 28.05.2007 klo 12:23:24

Tekeekö Ispi Lius kampäkin koutsaamiseen jos Jari P. saa monoa?
zimnaja voina

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 28.05.2007 klo 13:42:24


Pyykölä on liian ammattimainen ja vaativa valmentaja liian amatöörimäisessä seurassa. Sopisi paremmin vaikka HJK:hon. Päikseen vaihto Armstrong-Pyykölä piristäisi huomattavasti molempia seuroja.


Voi olla. Jazzissahan tulos oli aika kovaa. Siitä tosin on jo 10 vuotta. Klubin olisi kyllä aika vaihtaa valmentajaa, jos eivät halua joka kausi jäädä Tampun taakse.
Manager_

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 28.05.2007 klo 14:32:11

Pyykölän kommentit TPS-TV:ssä! :D
Katsokaa ihmeessä.
Satanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)


Vastaus #29 : 28.05.2007 klo 14:39:47


Pyykölän kommentit TPS-TV:ssä! :D
Katsokaa ihmeessä.


Sama. Mitä vittua Pyykölä?  ??? :keskari:
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #30 : 28.05.2007 klo 15:00:50

Kaikki kyllästymässä Pyykölään... Tekeekö Lius kampäkin valmentajan hommiin...

Miks mulle tulee tästä skenaariosta jotenkin paha olo vieläkin, vaikka siitä on jo neljä vuotta...  :(
Jaakko

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 28.05.2007 klo 15:49:59


Pyykölän kommentit TPS-TV:ssä! :D
Katsokaa ihmeessä.


Ei me, mutta ne muut.  :D
noisemus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Good Company !


Vastaus #32 : 28.05.2007 klo 15:55:38

TPS-pelissä oli taktiikat kyllä täysin hanurista vedetty. Koko ajan pääsi joku laidoilta yksin läpi ja maalilla aina vapaa mies. Vittu, ei näin! Lukemat olisivat ovineet olla paljon rumemmat. Alas
tume

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 28.05.2007 klo 19:14:05

Hmm... mieityttää, voiko Pyykölä päästä yli muutamista "helpoista" tilanteista? Jos tuo peli on kulminoitunut siihen, että on vihelletty yksi vapaapotku. Ja toinen peli on kulminoitunut siihen, ettei ole otettu toisen värisiä paitoja mukaan. Niin on pienestä kiinni. Varmaan jos VPS:lle olisi vihelletty vastaava vapaa-potku olisi tuomio ollut aivan aiheellinen, mutta kun heitä vastaan, oli se aivan väärin. Ja jos ei ole toisella reissulla toisia pelipaitoja mukana, niin kyllähän siitä voi lähinnä itseä syyttää. Ja jos miettii, niin kyllä varsin vaikea on pelaajia pelkän paidanvärin perusteella erottaa, jos laitetaan sini-musta raitainen paita ja valko-musta raitainen paita vastakkain. Nopeassa tilanteessa molemmat näyttävät varsin tummilta, joten ei niillä paidoilla voi pelata vastakkain, ihan järjelläkin ajateltuna...

No juu, siinä jotain sekavaa tekstiä, mitä mieleen tuli tuon haastattelun katsottua.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #34 : 28.05.2007 klo 19:20:50


...Ja jos miettii, niin kyllä varsin vaikea on pelaajia pelkän paidanvärin perusteella erottaa, jos laitetaan sini-musta raitainen paita ja valko-musta raitainen paita vastakkain. Nopeassa tilanteessa molemmat näyttävät varsin tummilta, joten ei niillä paidoilla voi pelata vastakkain, ihan järjelläkin ajateltuna...


Niillä olisi voinut, mutta taisi mennä niin, että Vepsulla oli mukana vaan taivaansiniset vieraspaidat, joilla on pelattu aina ennemminkin Interiä vastaan. Tälle kaudelle vaan Interin paitojen selkä olikin muuttunut vähän sinisemmäksi, mitä Vepsun paitavastaava ei ollut hiffannut.

Tsekkaa vaikka Interin ja Tepsun matsista otettu kuva, joka osoittaa, ettei noiden raitapaitojen kanssa olisi ongelmia:
http://www.fcinter.fi/kuvagalleria/kuvat/100507/CR2_7462.jpg)

(sivuilta löytyi myös tämä kuva: http://www.fcinter.fi/kuvagalleria/kuvat/26_4/CR2_6915.jpg  ;)
« Viimeksi muokattu: 28.05.2007 klo 19:31:34 kirjoittanut werner »
oikoj

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 29.05.2007 klo 06:00:34

PYGMI U LOS!
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #36 : 29.05.2007 klo 09:22:14


Pyykölä Pohjalaisessa:
- Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä ulkopuolella ajatellaan. Minua ei kiinnosta yhtään. Minä tiedän itse, mitä minä teen ja mitä joukkue tekee.
- Minua ei häiritse, vaikka mitä puhuttaisiin ja kirjoitettaisiin. Kokemusta on sen verran, että keskityn itse vain työhöni ja olennaiseen.

Eikö Pygmi luekaan futisfoorumia?
Vuoden Vaihde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF


Vastaus #37 : 29.05.2007 klo 09:35:08



Pyykölä Pohjalaisessa:
- Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä ulkopuolella ajatellaan. Minua ei kiinnosta yhtään. Minä tiedän itse, mitä minä teen ja mitä joukkue tekee.
- Minua ei häiritse, vaikka mitä puhuttaisiin ja kirjoitettaisiin. Kokemusta on sen verran, että keskityn itse vain työhöni ja olennaiseen.

Eikö Pygmi luekaan futisfoorumia?


Oliko se nyt Jaro-pelin jälkeen, jolloin Pyykölä sanoi lehdistötilaisuudessa, ettei tässä nyt kannata syyllisiä etsiä vaan tehdä töitä.. Kohta tosin taitaa alkaa se syyllisten etsintä väkisinkin..
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #38 : 29.05.2007 klo 09:56:05


Oliko se nyt Jaro-pelin jälkeen, jolloin Pyykölä sanoi lehdistötilaisuudessa, ettei tässä nyt kannata syyllisiä etsiä vaan tehdä töitä.. Kohta tosin taitaa alkaa se syyllisten etsintä väkisinkin..

Eikä tarvitse etsiä kauan  :D
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #39 : 29.05.2007 klo 11:17:37


Oliko se nyt Jaro-pelin jälkeen, jolloin Pyykölä sanoi lehdistötilaisuudessa, ettei tässä nyt kannata syyllisiä etsiä vaan tehdä töitä.. Kohta tosin taitaa alkaa se syyllisten etsintä väkisinkin..


Kohta Pyykölän ei tarvitse enää miettiä syyllisiä vaan etsiä töitä.
Manager_

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 29.05.2007 klo 17:08:46




Ei me, mutta ne muut.  :D
Aika vekkuli se kyllä on. :)
maikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Voittava


Vastaus #41 : 29.05.2007 klo 19:42:31

Jos annatte Jarille monoa ottakaa se Lius tilalle. Kuopiossa miehestä on fantastisia kokemuksia.  Ylos

Ispin parhaita saavutuksia oli ottaa kamunsa kakkoskoutsiksi, jotta pystyi itse istuskelemaan autossa reenien ajan, jotta ei turhaan jalat rasitu.
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina


Vastaus #42 : 29.05.2007 klo 20:03:43


Jos annatte Jarille monoa ottakaa se Lius tilalle. Kuopiossa miehestä on fantastisia kokemuksia.  Ylos

Ispin parhaita saavutuksia oli ottaa kamunsa kakkoskoutsiksi, jotta pystyi itse istuskelemaan autossa reenien ajan, jotta ei turhaan jalat rasitu.

Lius nosti KooTeePeen liigaan.  Ylos
maikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Voittava


Vastaus #43 : 30.05.2007 klo 11:29:15



Lius nosti KooTeePeen liigaan.  Ylos


Kupsin (ja muutaman muunkin tämän jälkeen) se tiputti sarjoistaan...
Sähköjänis

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 30.05.2007 klo 12:49:43




Kupsin (ja muutaman muunkin tämän jälkeen) se tiputti sarjoistaan...


Kupsin divariin 2003, FC Kuusankosken kakkoseen 2004. Mihin muuten lähti Kuusankoskelta?
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina


Vastaus #45 : 30.05.2007 klo 12:50:47




Kupsin divariin 2003, FC Kuusankosken kakkoseen 2004. Mihin muuten lähti Kuusankoskelta?

Eikös se Kuusysin junnuja valmenna vai oliko joku valmennuspäälikkö siellä Lahessa?
Louke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HockeyTeam Vaasan Sport, Jalkapallomaajoukkue, VPS


Vastaus #46 : 01.06.2007 klo 18:46:02



Pyykölä hiuksista vittuun  >:(  :keskari:
« Viimeksi muokattu: 01.06.2007 klo 20:02:44 kirjoittanut Louke »
Suppo Tolvanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kumilaakson Pallo


Vastaus #47 : 01.06.2007 klo 19:00:38

Ei saa kriminalisoida lyhytkasvuisia >:( Pygmi Pyykölä tekee parhaansa ja huomaa ettei se riitä mihinkään.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #48 : 05.06.2007 klo 09:42:17


Vepsun omassa foorumissa ollut Pyykölä ulos -topic on poistettu! Joukkue aikoo hävittää loputkin kannattajansa sensuroimalla viestejä. Johtunee siitä, että kukaan ei oikein enää tukenut Pyykölää.

Tästä lähtien me Vepsu-fanit saamme levittää vain Pyykölää tukevia viestejä. Putin on maailman ainoa demokraatti ja Pyykölä on Suomen paras valmentaja!!!
noisemus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Good Company !


Vastaus #49 : 05.06.2007 klo 11:20:24

On se kyllä kumma jos ei kritiikkiä kestetä.  Alas
Ei siellä muistaakseni mitään asiattomuuksia edes ollut. Vai muistanko väärin?

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa