FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 14:25:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Kakkade Pelle igen på fönstret? (Lahti-IFK 1.9.-19)  (Luettu 1715 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


: 05.09.2019 klo 00:20:11

Viimeinen ylemmän sarjan paikka jaossa, Lahella pakkovoitto. Ihan hirveästi urakkaa ei helpottanut vieraille tarjottu varttitusina rankkareita. Jopa IFK viimeistelee tarpeeksi monta tuollaisesta määrästä, kun Lahen hyökkäys oli yhtä varovaista kuin paskataudissa piereskely.





Ekan otti Rakovsky.



Toinen heilahti sen verran napakasti ylälompakkoon, etten usko oikeastaan kenenkään ottavan tuollaista kiinni.



Sitten kolmas oli taas yhtä löysä kuin, no joku löysä asia. En käytä toista kertaa vertausta kotijoukkueen pelaajia kiusanneeseen masuepidemiaan.



Tuli viikonloppuna kuvattua hämmentävän paljon hyppiviä jalkapalloilijoita. Nimenomaan tällaisia innosta pinkeänä riemunkiljahdusten, tahikka -karjahdusten saattelemia loikkia.



Sitten tää yks pölvästi hommasi itselleen vähäsen pidemmän loman maaottelutauon jatkeeksi.



Ensin mä olin, että ei helvetti...



Sitten mä hoksasin, ettei tarttekaan jäädä kattelemaan palkintojenjakoja ja kättelemään vastustajia...



Up in the....

















Näissä on puolueettomana turistina jotenkin hauskaa yrittää pysyä jotenkin mukana, kun jätkillä on yllättäen täysin päinvastaisia fiiwiksiä päällä.

Ne pari muuta (kerrankin järkevähkö pinkka valmiita ruutuja selattavaksi) sitten tuosta => *klik*

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa