FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 09:38:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 23
 
Kirjoittaja Aihe: Miten Suomi juhlii mahdollista kisapaikkaa?  (Luettu 100285 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Knossos
Vastaus #325 : 07.11.2019 klo 13:48:43

Oh, the irony :D

Minä olen mielestäni yrittänyt perustella hyvin mielipiteeni ja odottanut vasta-argumentteja avomielisesti. Ilmeisen koville ottaa, kun viestit on kirjoittanut Knossos. Sinun antisi keskustelulle on ollut sen sijaan tätä tasoa:

:D

Eikös setämiesten pitäisi jo olla nukkumassa tähän aikaan illasta?

En ole oikein koskaan ymmärtänyt, miksi kirjoittaa forumille viestejä, jos ei ole mitään sanottavaa.


Toiset oppivat ajan kanssa huomaamaan, missä vaiheessa keskustelut muuttuvat jankkaamiseksi, toiset taas eivät. Turha minun on vaivautua toistamaan samoja argumentteja, mitä muut jo toistavat puolestani. Tämänkin viestin kirjoittaminen on kaikella todennäköisyydellä ajan tuhlausta, koska tulet kuitenkin vastaamaan tähän samalla ympäripyöreällä "miksi muut pahastuvat minun pahastumisestani" -logiikalla kuin aikaisemminkin.

Onkohan keskustelu muuttunut jankkaamiseksi minun takiani vai niiden, jotka yksirivisillä vääristelevät minun sanomisiani ja eivät edes yritä ymmärtää mielestäni hyvin perusteltuja vastauksiani? Sinunki forumtuotantosi on lähinnä yksirivisten viljelemistä ja jonkun täysin turhan FIFA-äänestyksen jokavuotista pakottamista useassa ketjussa. Jos ei ole mitään sanottavaa ja mielestäsi kaikki on jo sanottu, niin anna tilaa muille ja siirry lukijaksi.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2019 klo 14:03:24 kirjoittanut Knossos »
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #326 : 07.11.2019 klo 13:55:37

Minä olen mielestäni yrittänyt perustella hyvin mielipiteeni ja odottanut vasta-argumentteja avomielisesti. Ilmeisen koville ottaa, kun viestit on kirjoittanut Knossos. Sinun antisi keskustelulle on ollut sen sijaan tätä tasoa:

En ole oikein koskaan ymmärtänyt, miksi kirjoittaa forumille viestejä, jos ei ole mitään sanottavaa.

Toiset oppivat ajan kanssa huomaamaan, missä vaiheessa keskustelut muuttuvat jankkaamiseksi, toiset taas eivät. Turha minun on vaivautua toistamaan samoja argumentteja, mitä muut jo toistavat puolestani. Tämänkin viestin kirjoittaminen on kaikella todennäköisyydellä ajan tuhlausta, koska tulet kuitenkin vastaamaan tähän samalla ympäripyöreällä "miksi muut pahastuvat minun pahastumisestani" -logiikalla kuin aikaisemminkin.
rangaistuspotku

Poissa Poissa


Vastaus #327 : 07.11.2019 klo 15:05:16

Itse en juhli tekemällä pitch invasionia vaan aion juhlia tekemällä BITCH invasionin, ehkä parikin.
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #328 : 07.11.2019 klo 19:34:10

Sitten kun pelaajat kollektiivina (esim. kapteenin johdolla) sanovat julkisesti, että tervetuloa kentälle, olen ilman muuta PI:n kannalla. Niin kauan kun eivät sano, katsojat pysytelkööt minun puolestani katsomossa.
dogge22

Poissa Poissa


Vastaus #329 : 07.11.2019 klo 20:34:45

Haluaisin nähdä kun 72.minuutilla Lärvinen juoksee kentälle leijona paita päällä ja käy iskemässä pallon kärkkärillä Suomen maaliin. Yleisö huutaa ja heittelee onnellisena tavaroita kentälle. 9 safetorin huligaania saattaa lärvisen takaisin paikalleen samalla sumuttaen ja pamputtaen kaikkia muita. Lärvinen laulaa löikö mörkö sisään löikö mörkö sisään.

Lähti hieman mielikuvitus jo laukkaamaan mutta en raaski pyyhkiä poiskaan. Oikeasti haluaisin nähdä loppuvihellyksen jälkeen pelaajien juoksevan kentän laidalle, kantavan Riven päätyyn ja heittelevän häntä hulluna ilmaan. Samalla väki valuu katsomoista kentälle ja kaikilla on hauskaa. Paitsi Liechtensteinin pelaajilla jotka ei ryysiksen takia pääse pois kentältä vaan valuvat hölmistyneinä kuin vahingossa keskelle juhlahumua.
Pastor of Muppets

Poissa Poissa


Vastaus #330 : 07.11.2019 klo 21:08:20

Oikeasti haluaisin nähdä loppuvihellyksen jälkeen pelaajien juoksevan kentän laidalle, kantavan Riven päätyyn ja heittelevän häntä hulluna ilmaan. Samalla väki valuu katsomoista kentälle ja kaikilla on hauskaa. Paitsi Liechtensteinin pelaajilla jotka ei ryysiksen takia pääse pois kentältä vaan valuvat hölmistyneinä kuin vahingossa keskelle juhlahumua.

Tuskin Liechtensteinin pelaajille tulee toista mahdollisuutta päästä osalliseksi tuollaisiin juhliin, joten suotakoon myös heille mahdollisuus osallistua.
Runkkarna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bastu Masturbator


Vastaus #331 : 07.11.2019 klo 22:31:54

Jos joku juhlii väärin tätä kisapaikkaa, niin en anna sitä anteeksi. Joudun odottamaan taas 108 vuotta että pääsen juhlimaan kisapaikkaa oikein.

SAA. MAKSAA. KALLIISTI.
Plusnic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers


Vastaus #332 : 07.11.2019 klo 22:37:47

Jos kaikki ryntää kentälle, niin mitens Luke sitten huudattaa jengiä? Order, sanon minä.
laitapakkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 15112019


Vastaus #333 : 07.11.2019 klo 22:57:02

Tuskin Liechtensteinin pelaajille tulee toista mahdollisuutta päästä osalliseksi tuollaisiin juhliin, joten suotakoon myös heille mahdollisuus osallistua.
Lisäksi ovat etenkin Armenia-tasapelinsä myötä tuopit suomalaisilta ansainneet
Beth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #334 : 07.11.2019 klo 23:32:16

Ei helvetti miten näinkin iloisesta aiheesta on saatu kusipaskaa forkalla. "Ylos" Kauheaa luettavaa koko topic.

Eiköhän homma mene about niin, että loppuvihellyksestä nähdään näyttävä pitch invasion ja hetken päästä porukka palailee takaisin katsomoihin ja sitten perinteisen huudatuksen Pohjoiskaarteen edessä jne. Pitäähän ne Riven lupaamat capoilut nähdä!
Brendan R.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, Kari Arkivuo


Vastaus #335 : 08.11.2019 klo 11:37:46

Pitäähän ne Riven lupaamat capoilut nähdä!

Rive voisi aloittaa 'Tule kanssani kylpyyn' kumiankkojen sataessa päädystä tai hämmentää pakkaa vetämällä 'Tahdon rakastella Riveä'.
Valzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Porilainen jalkapallo


Vastaus #336 : 08.11.2019 klo 15:28:22

Jos kaikki ryntää kentälle, niin mitens Luke sitten huudattaa jengiä? Order, sanon minä.
Kannattajien edessä kentällä?
Mestori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #337 : 08.11.2019 klo 16:14:54

Tulen olemaan loppuvihellyksen hetkellä edesvastuuton, joten kentällä nähdään!
Runkkarna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bastu Masturbator


Vastaus #338 : 08.11.2019 klo 17:15:18

Luin Knossoksen ja Törömömmön viestit. Jotenki tuli mälsä fiilis ja pahoitin mieleni. En oo tulossa matsiin ja muutama muukin läskinisti jää pois. Meni fiilis. Ensi kerralla sitten.
hesse1515

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #339 : 08.11.2019 klo 17:25:29

Kyllähän tuo nyt jos mikä on PI:n arvoinen hetki, kun suomi menee kisoihin. Ne ketkä tuosta järkyttyy niin jääköön Kahvinkeittimen ja tumman suklaan ääreen koti sohvalle.
Knossos
Vastaus #340 : 08.11.2019 klo 17:29:46

Ei, kukaan ei järkyty. Toivottavasti tulevalla kisapaikalla on myös laajavaikutteisia yhteiskunnallisia seurauksia ja se toisi esim. rohkeutta koulutusinvestointeihin, jotta saadaan kyrpien lisäksi myös kansan lukutaito kohoamaan.
Pallopoika23

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Saksa, Manchester United


Vastaus #341 : 08.11.2019 klo 18:14:57

Ainakin forkka menee tukkoon...
Thumb

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seuraava Liverpoolin mestaruuteen vievä manageri


Vastaus #342 : 08.11.2019 klo 18:43:28

Kyllähän tuo nyt jos mikä on PI:n arvoinen hetki, kun suomi menee kisoihin. Ne ketkä tuosta järkyttyy niin jääköön Kahvinkeittimen ja tumman suklaan ääreen koti sohvalle.
Tuo on niin historiallinen hetki, että PI on suorastaan pyhäinhäväistys. Todennäköisesti suoran huudon ja villien tuuletusten jälkeen istahdan Telian kylmälle jakkaralle, kaivan nenäliinan taskusta ja pyyhin silmäkulmista onnen kyyneleet.
Eino Komsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Altavastaaja


Vastaus #343 : 08.11.2019 klo 18:56:20

Luuleeko joku oikeasti että pillin soidessa kukaan enää edes kykenee ajattelemaan saati harkitsemaan toimintansa järkevyyttä? Tardelli soikoon!
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #344 : 08.11.2019 klo 19:49:58

Luuleeko joku oikeasti että pillin soidessa kukaan enää edes kykenee ajattelemaan saati harkitsemaan toimintansa järkevyyttä? Tardelli soikoon!

Todennäköisesti kyllä, koska tässä matsissa jännitys ei pysy loppuun asti joten siinä ei tapahdu sellaista spontaania sekoamista. Viimeistään kun Pukki viimeistelee hattutemppunsa ja vie Suomen 4-0 -johtoon 60. minuutilla skeptisinkin tietää, että kisapaikka on taskussa. Sen jälkeen se on jatkuvaa biletystä katsomossa ja loppuvihellys on enää vain muodollisuus. Todennäköisempi on tuollainen järjellisesti koordinoitu PI mitä noissa linkatuissa AIK:n mestaruusjuhlissa.
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #345 : 08.11.2019 klo 20:55:39

Toivotaan niin ja se olisi hyvä merkki myös pelaajien taidosta käsitellä tämä tilanne. Itse vähän veikkaan vaan, että peli on puoliajalla 0-0 ja lopulta kaavitaan 1,2 - 0 -voitto.
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat


Vastaus #346 : 09.11.2019 klo 19:11:29

Tappio tai tasapeli riittää kisapaikkaan, mutta on tuloksena niin "tylsä", että kukaan ei jaksa juosta kentälle. Sitten mennään kotiin nukkumaan ja aamulla kahvikupin äärellä uutisia lukiessa tulee pieni "Jes!", kun otsikoissa hehkutetaan kisapaikkaa.
Neurora

Poissa Poissa


Vastaus #347 : 09.11.2019 klo 19:22:51

Tappio tai tasapeli riittää kisapaikkaan, mutta on tuloksena niin "tylsä", että kukaan ei jaksa juosta kentälle.

Se, ettei kukaan jaksa juosta kentälle kun kisapaikka ratkeaa tappion tai tasapelin jälkeen, saattaa myös johtua siitä, että siellä stadionilla tuskin edes saa hengata kolmisen tuntia Suomen ottelun jälkeen siihen asti, että Bosnia-Italia päättyy. Missään skenaariossa kisapaikka ei ratkea heti Suomen ottelun jälkeen muulla kuin voitolla. Mutta cool story.
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat


Vastaus #348 : 09.11.2019 klo 19:28:26

Missään skenaariossa kisapaikka ei ratkea heti Suomen ottelun jälkeen muulla kuin voitolla.

Kisapaikkahan on ollut selvä jo kesäkuusta lähtien joten nää nyt on aika mitättömiä pelejä.
Neurora

Poissa Poissa


Vastaus #349 : 09.11.2019 klo 19:41:03

Kisapaikkahan on ollut selvä jo kesäkuusta lähtien joten nää nyt on aika mitättömiä pelejä.

Eli ao. reagointi on mielestäsi juuri oikea tapa reagoida, koska ei tuossa ottelussa ole oikeasti mitään panosta? OK, ymmärsin alun perin pointtisi päinvastoin.

Tappio tai tasapeli (...) on tuloksena niin "tylsä", että kukaan ei jaksa juosta kentälle. Sitten mennään kotiin nukkumaan

 
Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 23
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa